Paardenbiefstukjes of paardenworst en paardenrookvlees kan ik hier gewoon in de supermarkt kopenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Paardenvlees kan je bijna nergens eten helaas. Lekker vlees.
En dat taboe slaat nergens op. Las tijdje terug dat grootste deel van de paarden nu tot veevoeder worden verwerkt omdat niemand het meer wil eten. Er is nota bene een overschot aan goed paardenvleesquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
heerlijk. rust een taboe op in de horeca. Gelukkig hier een goede paardenslager, heel soms ff een biefstukje halen
Boffen. Hier vind je met moeite kalkoenvlees.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
Niet zo'n lastige keuze, paardenbiefstuk ik meestal lekkerder
[..]
Paardenbiefstukjes of paardenworst en paardenrookvlees kan ik hier gewoon in de supermarkt kopen
[..]
En dat taboe slaat nergens op. Las tijdje terug dat grootste deel van de paarden nu tot veevoeder worden verwerkt omdat niemand het meer wil eten. Er is nota bene een overschot aan goed paardenvlees
Is blijkbaar gewoon voldoende vraag voor. Je kan zelfs gewoon bloedworst bij de supermarkt kopen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Boffen. Hier vind je met moeite kalkoenvlees.
rookvlees welquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
Niet zo'n lastige keuze, paardenbiefstuk ik meestal lekkerder
[..]
Paardenbiefstukjes of paardenworst en paardenrookvlees kan ik hier gewoon in de supermarkt kopen
[..]
En dat taboe slaat nergens op. Las tijdje terug dat grootste deel van de paarden nu tot veevoeder worden verwerkt omdat niemand het meer wil eten. Er is nota bene een overschot aan goed paardenvlees
ik ookquote:Op
woensdag 16 mei 2012 21:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Eerlijk gezegd dan ga ik denk ik voor paard.
Belachelijk. Mensen bestellen wél zwezerik maar geen paardenvleesquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
rookvlees wel
[..]
ik ook
krijg het niet verkocht, en mag het ook niet gebruiken van mijn directeur
gaat om het dier. sommige mensen vinden het een edel dierquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Belachelijk. Mensen bestellen wél zwezerik maar geen paardenvlees
En varkensoren zouden wél mogen?
Kan ook zo snel geen paardenslagerij bij jou in de buurt vindenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zou serieus omrijden voor een goede lap paardenvlies, maar niet voor een standaard-biefstukje.
Edel dier, prima, maar ook die beesten worden ouder en afgemaaktquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
gaat om het dier. sommige mensen vinden het een edel dierik vind het gewoon lekker.
de meesten weten niet dat paardenvlees verwerkt wordt in goedkope bitterballen
Dat gaat naar Vlaanderen! Daar kan je het gewoon bestellen in het frietkot!quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Edel dier, prima, maar ook die beesten worden ouder en afgemaakt
Las een paar maanden terug echt ergens dat er een overschot is aan paardenvlees.
Mmh ik heb volgens mij nooit paard gehadquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
Broertje
![]()
Wat eet jij liever, paarden- of runderbiefstuk?
joden mogen bijna niks etenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Joden en papen mogen ook geen paardenvlees eten.
Dat klopt.quote:
Moet je eens tegen je moeder zeggen dat je trek hebt in een paardenbiefstukje. Eens kijken hoe ze reageertquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:36 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Mmh ik heb volgens mij nooit paard gehad
Of gewoon aan moeder vragen of ze wel eens paardenworst geproefd heeft?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je eens tegen je moeder zeggen dat je trek hebt in een paardenbiefstukje. Eens kijken hoe ze reageert
voor de duidelijkheid Wel een dood paardquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of gewoon aan moeder vragen of ze wel eens paardenworst geproefd heeft?
O, daar gaat het bij mij altijd misquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
voor de duidelijkheid Wel een dood paard
quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, daar gaat het bij mij altijd mis
Ik bestel nooit voedingswaren via internet. Straks komt dat stukje paard uit china.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
Paardenvlees kan je gewoon online bestellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Ik betwijfel dat ten zeerste, zou het stukje vlees veel te duur wordenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik bestel nooit voedingswaren via internet. Straks komt dat stukje paard uit china.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kijk eens meer cocaine dan het menneke weg kan snuiven
Je plaatje plakt nietquote:
Hier welquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een keer snuiven en het menneke kan niet eens meer een foto plaatsen
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een keer snuiven en het menneke kan niet eens meer een foto plaatsen
Als dat waar is dan zet ik mijn halve personeel buiten.quote:
Voor diefstal kan je altijd op staande voet ontslagen worden, zelfs als het maar om een rol toiletpapier gaat. En ik ga ervanuit dat jij echt wel camera's op de toiletten hebt hangenquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
En al helemaal Eduard. Die jat zelfs de pennen mee.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor diefstal kan je altijd op staande voet ontslagen worden, zelfs als het maar om een rol toiletpapier gaat. En ik ga ervanuit dat jij echt wel camera's op de toiletten hebt hangen
Ja, doordat D_K en broertje blijkbaar zijn gaan slapenquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik was anders de laatste die gepost heeft
Ik slaap nietquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, doordat D_K en broertje blijkbaar zijn gaan slapen
en jij stond te dansen in de kamerquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, doordat D_K en broertje blijkbaar zijn gaan slapen
Je wilt niet wetenquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
en jij stond te dansen in de kamer
jupquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
de poeder was zijn werk aan het doen zeker
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:41 schreef superkokje het volgende:
er gaat een leuke film aankomen dit jaar
ja, die zag ik ook, en ik ben maar gezapt naar Veronica. Niet een film waarvoor ik naar de bioscoop zal gaanquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
zie net een sneak preview van "what to expect when you're expecting"
ik ook niet, maar LVTquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja, die zag ik ook, en ik ben maar gezapt naar Veronica. Niet een film waarvoor ik naar de bioscoop zal gaan
Ah, ik wacht wel tot ie op TV komt en er niets beters te zien valtquote:
heb geen spelcompjoeterquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, ik wacht wel tot ie op TV komt en er niets beters te zien valt
Ik doe wel mee met deze wedstrijd trouwens Win een Act of Valor-prijzenpakket!
quote:
jij dus ook nietquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]als ik win heb ik het spel al weggegeven
Ik weet aan wiequote:Op woensdag 16 mei 2012 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]als ik win heb ik het spel al weggegeven
ga je gangquote:
quote:
quote:
Je mag drie keer radenquote:
Goed geradenquote:
Jij weet gewoon te goed met wat voor gure lui ik omgaquote:
op na allemaal louche kerelsquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij weet gewoon te goed met wat voor gure lui ik omga
Zak bugles gepaktquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik heb zin aan wat lekkers
quote:
Klinkt als *popcorn paktquote:
doe mij ook maarquote:
Ik hou het op een kopje theequote:
Dat is aardigquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
voor jou met een citroentje
hier een paarquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
Mag ik dan een citroentje voor in mijn thee?
Moet ik nog weer zelf citroenen snijden ookquote:
das mooi stom danquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet ik nog weer zelf citroenen snijden ook![]()
Ik heb mij vanavond al weer in mijn klauwen gesneden, bij het snipperen van een sjalot
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet ik nog weer zelf citroenen snijden ook![]()
Ik heb mij vanavond al weer in mijn klauwen gesneden, bij het snipperen van een sjalot
na hè, ik ga al vooruit hè. In plaats van één keer per maand in mijn klauwen snijden is het nu nog maar ééns in het half jaarquote:
quote:
Geen dankquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:32 schreef Outpost76 het volgende:
Me altijd al afgevraagd waar jij (broertje) gebleven was sinds je steeds minder en minder bij radio 49 kwam.
Hier dusquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:32 schreef Outpost76 het volgende:
Me altijd al afgevraagd waar jij (broertje) gebleven was sinds je steeds minder en minder bij radio 49 kwam.
En we hebben visitequote:Op woensdag 16 mei 2012 23:32 schreef Outpost76 het volgende:
Hoop dat Outpost wat vaker langs gaat komenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
En we hebben visite![]()
![]()
Goede avond Outpost
hij is welkomquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoop dat Outpost wat vaker langs gaat komen
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Outpost heeft in mijn actieve topic gelurkt
Eenschquote:
dat wist ik al een tijdjequote:Op woensdag 16 mei 2012 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eensch
Ow en D_K is trouwens onze dorpsgek
Was ook bedoeld voor Outpostquote:
ik denk dat ie weer weg isquote:
ik ga ook weg, morgen dauwtrappenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:42 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik denk dat ie weer weg is
Truste kokquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ga ook weg, morgen dauwtrappen
truste
Denk het nietquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:42 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik denk dat ie weer weg is
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ga ook weg, morgen dauwtrappen
truste
om een uur of opstaan om te piesenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Trusten kokje
Wat ga jij dan morgenvroeg doen
Ik moet vroeg op omdat ik met mijn moeder weer een dagje mag ziekenhuisen.
Had je vanavond minder water moeten drinkenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
om een uur of opstaan om te piesen![]()
Op hemelvaartdag
het wonder is geschiedtquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had je vanavond minder water moeten drinken![]()
yep, ziekenhuizen doen blijkbaar niet aan hemelvaartsdag
quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Vandaag mn werkuren ingeleverd
Ik post even 1x omdat grappig en ga verder rustig verder met mn beslommeringen op fok gebeurt er dit.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]buitenpost
![]()
Broertje is regelmatig hier
Bij Abo kwam je ff aanwaaien vanavond maar daar heb ik je al dagen niet gezien... Dus dat is niet waar je naartoe bent gegaan naast Radio 49.quote:
Ik kwam even langs ja. Muisje wees me er op dat dit een actieve en gezellige sc is. Vandaar dat ik even aan kwam waaien.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
En we hebben visite![]()
![]()
Goede avond Outpost
Nee het was muisje die me hier op wees.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Outpost heeft in mijn actieve topic gelurkt
Het staat nu in mat dus wie weet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoop dat Outpost wat vaker langs gaat komen
Die zitten er overal op Fok mja je moet net even dat groepje vinden....quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:56 schreef MaryMouse het volgende:
Dat je ook maar weet dat er hier ook vriendelijke mensen zitten outpost
Zoveel post ik ook niet meerquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bij Abo kwam je ff aanwaaien vanavond maar daar heb ik je al dagen niet gezien... Dus dat is niet waar je naartoe bent gegaan naast Radio 49.
[
Ah okequote:Op woensdag 16 mei 2012 23:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee het was muisje die me hier op wees.
En hier zit bijna geen groepje meer, dus ondanks het forum misschien een goede plek om weer een groepje te vormenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die zitten er overal op Fok mja je moet net even dat groepje vinden....
Ah je bent in t geheel geminderd op Fok!quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:58 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Zoveel post ik ook niet meer
Lieve vrouw muisje!quote:
Klinkt als een goed plan!quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En hier zit bijna geen groepje meer, dus ondanks het forum misschien een goede plek om weer een groepje te vormen
Tsja geen idee lurk wat meerquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah je bent in t geheel geminderd op Fok!
Waarom dat?
[..]
Lieve vrouw muisje!![]()
kloptquote:Lieve vrouw muisje!![]()
quote:
En broertje komt hier ook wat meerquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Tsja geen idee lurk wat meer
[..]
klopt![]()
maar ik ga slapen
Klinkt bekent... Ik post ook niet meer zoveel als ik deed.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Tsja geen idee lurk wat meer
[..]
klopt![]()
maar ik ga slapen
Zal ik doenquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klinkt bekent... Ik post ook niet meer zoveel als ik deed.
Slaap lekker.![]()
Droom maar over het feit dat Outpost76 je gaat verslaan met een mega zonnebloem
Geen idee. Tijd zal het leren.quote:
Kok is OKquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee. Tijd zal het leren.Ik ken nou jou hier en broertje en van kok heb ik wat gelezen maar dan...
Ik kan best strijden om de titel dorps gek.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kok is OK, D_K is de dorpsgek, ik moet meestal wel lachen als hij post, niet alleen hier maar ook elders op FOK!.
Ow, en overmorgen gaan mijn zonnebloemen het balkon op dus ik ga winnen
quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kan best strijden om de titel dorps gek.![]()
Jou zonnebloemen krijgen niet de zorg en mest die ik ze geef.Helaas.
Ik kan gek zijn en gek doen maar ik zoek dan ook heel veel grenzen op en kan behoorlijk verkeert ui de hoek komen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
geweldig D_K en Outpost in één topic
Dat wordt heel veel
en
en
![]()
![]()
Ik geef mijn zonnebloemen geen mest, heb gelezen wat er met jouw zonnebloemen is gebeurd
OK, 'gek' dat je mij muis noemtquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kan gek zijn en gek doen maar ik zoek dan ook heel veel grenzen op en kan behoorlijk verkeert ui de hoek komen.Dus gek of gestoord of toch gek....
Zelfs een gek leert van zn fouten muts!![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, 'gek' dat je mij muis noemtmaar muts
![]()
Iedereen weet toch dat zelfs ik alleen maar eendraag met kerstmis
Mooi, mission accomplishedquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Bedankt!
Ik moest tijdens t typen van mn dm aan je ff hard lachen toen ik deze post zag verschijnen.
Muts - muis... Scheelt maar 1 letter...![]()
Is een dag niet geleefdquote:
Over positiviteit gesproken...quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, en door demoest ik toch weer denken aan
Ik vind hem wel humorquote:
Ik moet er vanquote:
Humor is ie zeker!quote:
Mwah, einde is een positieve manier om met het oedipus complex om te gaanquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Humor is ie zeker!
Maar positief... Lief klein konijntje word gewoon bruut door pa geslacht...
Het wat???quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mwah, einde is een positieve manier om met het oedipus complex om te gaan
Ik ben gewoon af en toe een muts die de verkeerde dingen op een reply op de verkeerde tijd postquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ben je gewoon een kerst muts?Heb je een kerst muts?
Wutt...
Vergeet het maarquote:
Konijn kan altijd gegeten worden dus zo verkeerd was t niet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben gewoon af en toe een muts die de verkeerde dingen op een reply op de verkeerde tijd post
quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Konijn kan altijd gegeten worden dus zo verkeerd was t niet.
Als het lekker is eet ik alles!quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en we zijn praktisch terug bij de TT....
maar 't is toch zielig om zo'n wollig propje te gaan eten
Praktisch alles is lekker te makenquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als het lekker is eet ik alles!Zodra de veren of huid er af is zie ik niet meer wat het is en zie ik alleen :
VOER!!!![]()
Daarom heb ik ook een kruiden tuintje.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Praktisch alles is lekker te maken.
Ik heb vroeger nog zelfs wel kippen geplukt bij oma.
Kruiden, specerijen, zout en peperquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook een kruiden tuintje.Als t niet lekker is maar er wel lekker uit ziet maak ik t wel lekker.
Dat zou ik weer niet kunnen...![]()
Kokenquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kruiden, specerijen, zout en peper![]()
Kop was er al af hoor en ze waren al leeggebloed, maar nog wel warm![]()
Ik wist niet beter ik was 6 of 7 jaar oud, oma wilde dat ik hielp want er moest kip gebraden worden
quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Koken
Dan nog zou ik t niet kunnen denk...
Bed tijd wel hier....
Ik ben zoekende. Dus wie weet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]trusten buitenpostje slaap
![]()
En altijd welkom hier
We zien welquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
avond Muis![]()
flink door gehaald gister
quote:
ik ookquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Maar vanavond moet ik wel bijtijds in bed liggen, dus hoop dat ik dan ook direct in slaap val.
Morgenochtend ontbijtafspraak met oud-collegaquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ookmorgen weer werken.
nog ff uitbuiken, en dan maffen
gezelligquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Morgenochtend ontbijtafspraak met oud-collega
Heb je je helemaal volgevroten dat je moet uitbuiken?
Oei, lekker. Tenminste ik neem aan dat het lekker was, anders had je nu niet hoeven uitbuiken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
gezellig
helaas wel![]()
met een vriend aan het experimenteren geweest op zijn rook oven (BBQ)
was heerlijk, pond zalm met ons tweeen, 3.5 ons entrecote en een kilo aspergesquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, lekker. Tenminste ik neem aan dat het lekker was, anders had je nu niet hoeven uitbuiken.
Oei, dat is wél veel maarquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
was heerlijk, pond zalm met ons tweeen, 3.5 ons entrecote en een kilo asperges![]()
toetje, goed gerijpte schapen blauwschimmel met vintage port 2009
ben ik ook niet meer gewend, al 3 uur klaar met eten, maar nog steeds een strakke pensquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, dat is wél veel maar![]()
Ik heb het vanavond met een vega salade moeten stellen.
Morgen maar een paardenbiefstukje met asperges op het bord gooien
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben ik ook niet meer gewend, al 3 uur klaar met eten, maar nog steeds een strakke pens![]()
vega salade kan ook lekker zijn![]()
lekker hoor
paardenbiefstuk gewoon puur houden, is het lekkerst/quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]wees blij dat je maag rekbaar is
Salade was ook lekker, rucola, gemarineerde aardbeitjes en gehakte pistachenootjes. Ik moet minimaal 1x per week van mijzelf vega eten.
Heb jij nog een ideetje voor mij voor de paardenbiefstuk, of zal ik die gewoon puur houden met een jus-tje? Asperges uiteraard gewoon met hollandaise saus
Neu hoor, was best lekker, gemarineerd in balsamico, sinaasappelsap, olijfolie en veel peper, ow en dat ook gebruikt om de sla mee aan te maken. Ik moet af en toe experimenteren van mijzelfquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
paardenbiefstuk gewoon puur houden, is het lekkerst/
Aardbeien inde sla
doe je goed/quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu hoor, was best lekker, gemarineerd in balsamico, sinaasappelsap, olijfolie en veel peper, ow en dat ook gebruikt om de sla mee aan te maken. Ik moet af en toe experimenteren van mijzelf
Dus geen eendeborst met sinaasappelsaus, of kip met abrikozen, of zeer klassiek vis met druiven?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
doe je goed/
aadbeien met balsamico kan prima. Heb iets tegen fruit in mijn eten
als saus gaat het nog wel. Sole veronique is idd niet mijn keuze. en tong picasso al helemaal nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus geen eendeborst met sinaasappelsaus, of kip met abrikozen, of zeer klassiek vis met druiven?
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij hebt buiten staan kokkerellen lees ik.
Kan wel lezen dat jij klassiek geschoold benquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
als saus gaat het nog wel. Sole veronique is idd niet mijn keuze. en tong picasso al helemaal niet
Ik zou denk ik na de eerste blur al afgehaakt zijn. Drie uur blijven kijkenquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:04 schreef Outpost76 het volgende:
Zit je 3 uur... Ja 3 uur naar een filmpje op Youtube te kijken of er nou eindelijk eens bewijs wordt geleverd dat er kunstmatige resten op de maan zijn... Krijg je alleen maar blurs ed te zien.Kijk naar de geomatrics zegt ie keer op keer....
Ja sorry maar ik zie alleen een blur. Meer niet.
Zo zonde van die 3 uur...
Troost je dat weet ik nu net pas.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan wel lezen dat jij klassiek geschoold ben![]()
Weet pas sinds kort dat een gebloemd gebakken visje (of witlof) au meuniere heet
Gerookte paling moet je eens combineren met piccalilly, is verdraaid lekkerquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik las t ja.Liever gerookte paling mja smaken verschillen.
Het was toch wel een wilde zalm ?quote:
Ja afhaken en je dan de rest van je leven afvragen of hij misschien met beter bewijs kwam later in t filmpje....quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zou denk ik na de eerste blur al afgehaakt zijn. Drie uur blijven kijken
Ik koop nooit paling..quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gerookte paling moet je eens combineren met piccalilly, is verdraaid lekker
da nie waarquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan wel lezen dat jij klassiek geschoold ben![]()
Weet pas sinds kort dat een gebloemd gebakken visje (of witlof) au meuniere heet
Ik hobby ook maar wat hoor, maar zomaar dingen bij elkaar gooien werkt bij mij niet. Het is meestal wel eetbaar, maar 'gewoontjes'. Ben eigenlijk pas het laatste jaar echt meer op smaak aan het koken, en beter letten op combinaties. Maar gebruik nog vaak als uitgangspunt recepten.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Troost je dat weet ik nu net pas.Mja ik hobby dan ook maar wat en weet 9 van de 10x niet meer wat ik in mn maaltje heb gedaan maar damn wat is t vaak lekker.
![]()
Ik zal t eens na lezen in t boek van mn Opa.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
da nie waar![]()
tong A la meuniere betekend gebakken in boter en afgeblust met witte wijn,citroen en peterselie/ tong op schaal serveren en overgieten met het afgebluste bakvocht en gefruituurde peterselie
Ja, maar de tong is toch eerst door de bloem gehaaldquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
da nie waar![]()
tong A la meuniere betekend gebakken in boter en afgeblust met witte wijn,citroen en peterselie/ tong op schaal serveren en overgieten met het afgebluste bakvocht en gefruituurde peterselie
Ik kook zelden op recept. Als ik zelf mn intuïtie er in gooi is t veul lekkerder.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik hobby ook maar wat hoor, maar zomaar dingen bij elkaar gooien werkt bij mij niet. Het is meestal wel eetbaar, maar 'gewoontjes'. Ben eigenlijk pas het laatste jaar echt meer op smaak aan het koken, en beter letten op combinaties. Maar gebruik nog vaak als uitgangspunt recepten.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik koop nooit paling..Kan ik niet betalen.
quote:
Daarom eet ik helaas bijna nooit vis....quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]ik koop het ook maar zelden is zo duur, maar eigenlijk is alle vis duur
sole muenierequote:Op donderdag 17 mei 2012 22:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zal t eens na lezen in t boek van mn Opa.Hij was zeg maar leraar chef kok die Nederland rond ging om les te geven aan koks en heeft een basis koken boek geschreven.
Kokje is een échte kok hoorquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zal t eens na lezen in t boek van mn Opa.Hij was zeg maar leraar chef kok die Nederland rond ging om les te geven aan koks en heeft een basis koken boek geschreven.
a la mueniere slaat op gebakken, beurre noisette en citroenquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, maar de tong is toch eerst door de bloem gehaald
Jaspers en Kraan hebben laatst hetzelfde gedaan met een witlof.
En ik heb Julie & Julia gezien hoor
Mijn moeder kon absoluut niet koken, ik ben echt gewoon begonnen met koken uit pakjes en zo, en pas veel later echt zelf gaan koken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kook zelden op recept. Als ik zelf mn intuïtie er in gooi is t veul lekkerder.
Ow, Kraan & Jaspers hadden het erover dat het betekent op de wijze van de molenaarsvrouw, en dat had ik eerder ook al ergens gelezen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
a la mueniere slaat op gebakken, beurre noisette en citroen
Bloemen is alleen om de vis te beschermen en makkelijker kleur te geven
dat is ook de letterlijke vertaling ja. de meest witvis wordt gebloemd voor het bakkenquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, Kraan & Jaspers hadden het erover dat het betekent op de wijze van de molenaarsvrouw, en dat had ik eerder ook al ergens gelezen.
beurre noisette maken is nog verdraaid lastig
Ik probeer toch echt iedere week tenminste een visje naar binnen te werken. De prijs compenseer ik dan weer met een of twee avondjes vegaquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom eet ik helaas bijna nooit vis....![]()
Geloof ik meteen maar zoals er tegenwoordig gekookt word is niet meer zoals het vroegah was.quote:
Dat begreep ik al na even terug te lezen voor ikquote:
Dan zeggen we toch hetzelfde?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is ook de letterlijke vertaling ja. de meest witvis wordt gebloemd voor het bakken
Mijn moeder deed vroeger ook alles op intuïtie. Tegenwoordig is t allemaal snel en makkelijk en smaakt t nergens meer naar...quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn moeder kon absoluut niet koken, ik ben echt gewoon begonnen met koken uit pakjes en zo, en pas veel later echt zelf gaan koken.
Vlees heb ik in de vriezer en koop ik massaal in, eens in de zoveel tijd bij de makro. Daarnaast heb ik 40 euro per week en eehm dan kan er niet snel een visje van af...quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik probeer toch echt iedere week tenminste een visje naar binnen te werken. De prijs compenseer ik dan weer met een of twee avondjes vega
Mijn oma kon nog echt kokenquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn moeder deed vroeger ook alles op intuïtie. Tegenwoordig is t allemaal snel en makkelijk en smaakt t nergens meer naar...![]()
Alleen met kerst wil ze haar best nog wel doen.
ik ben nog redelijk van de klassieke school moet ik je zeggen. Draai ook pas een paar jaar meequote:Op donderdag 17 mei 2012 22:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geloof ik meteen maar zoals er tegenwoordig gekookt word is niet meer zoals het vroegah was.Mijn Opa is helaas al jaren dood (ik heb m amper gekend helaas) maar zijn boek is daardoor wel afspiegeling van hoe men vroeger als chefkok kookte.
[..]
Dat begreep ik al na even terug te lezen voor ikposte.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vlees heb ik in de vriezer en koop ik massaal in, eens in de zoveel tijd bij de makro. Daarnaast heb ik 40 euro per week en eehm dan kan er niet snel een visje van af...
Kokje heeft in het vorige topic twee van zijn gerechtjes gepost zien erquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat begreep ik al na even terug te lezen voor ikposte.
Ik ben serieus benieuwd of zijn boek overeen zou komen. Helaas ligt het enige exemplaar wat ik ken bij mijn moeder en die krijg ik niet voor dat ze dood is.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ben nog redelijk van de klassieke school moet ik je zeggen. Draai ook pas een paar jaar mee
Je opa heeft maar één exemplaar van het boek laten publicerenquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben serieus benieuwd of zijn boek overeen zou komen. Helaas ligt het enige exemplaar wat ik ken bij mijn moeder en die krijg ik niet voor dat ze dood is.(wat hoop ik nog lang mag duren.
)
Hoef je toch geen sorry voor te zeggen!quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]sorry, ik zit wel in de luxe dat ik eigenlijk alles vers kan kopen. Maar let tegenwoordig wel veel meer op seizoensprodukten want goedkoper.
wat is de titel van dat boekquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben serieus benieuwd of zijn boek overeen zou komen. Helaas ligt het enige exemplaar wat ik ken bij mijn moeder en die krijg ik niet voor dat ze dood is.(wat hoop ik nog lang mag duren.
)
Linkje?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kokje heeft in het vorige topic twee van zijn gerechtjes gepost zien eruit
Nee vast niet maar het is al een oud boek en mn moeder heeft hem nooit weg gegooid. Mijn tante's hebben er misschien ook wel 1 maar die zullen eerder naar hun kinderen gaan dan naar mij.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je opa heeft maar één exemplaar van het boek laten publiceren
Geen idee.quote:
Zien er alle 2 heel erg lekker uit maar wel erg klein...quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[RLS SC] #1394 - Op naar het weekend en [RLS SC] #1394 - Op naar het weekend
komt wel een keerquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee.Moet ik moeders voor bellen of mailen...
Alleen heeft dat nu geen snel effect meer.
lijkt zo op de foto. normale restaurant portioneringquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zien er alle 2 heel erg lekker uit maar wel erg klein...
Mailtje is verstuurd nu net.quote:
Snap ik.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
lijkt zo op de foto. normale restaurant portionering
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mailtje is verstuurd nu net.
[..]
Snap ik.Ik heb alleen altijd nog trek als ik in een restaurant heb gegeten.
Hoe meer sterren hoe minder je te eten krijgt lijkt soms wel...
Ik eet niet zo vaak in sterrenrestaurantsquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Snap ik.Ik heb alleen altijd nog trek als ik in een restaurant heb gegeten.
Hoe meer sterren hoe minder je te eten krijgt lijkt soms wel...
Bij jou ligt er tenminste nog groenten op het bord. Dat miste ik vaak in de sterrenrestaurants waar ik gegeten heb. Draaide het echt om het vlees. Maar als ik nu kijk naar wat de sterrenkoks maken zit er al veel meer groenten bijquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:41 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
dat kan wel kloppen ja.
ik geef normale porties, 180 gram vlees
180 gram is redelijk maar eehm ik heb liever 250 gram.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:41 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
dat kan wel kloppen ja.
ik geef normale porties, 180 gram vlees
sterrenzaken moet je heen gaan voor de beleving en de smaaksensatiequote:Op donderdag 17 mei 2012 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij jou ligt er tenminste nog groenten op het bord. Dat miste ik vaak in de sterrenrestaurants waar ik gegeten heb. Draaide het echt om het vlees. Maar als ik nu kijk naar wat de sterrenkoks maken zit er al veel meer groenten bij
Ik al helemaal niet maar de keren dat ik daar at. (op uitnodiging en dus geen rekening achterafquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik eet niet zo vaak in sterrenrestaurantsMaar die keren dat ik dat wel gedaan heb had ik echt moeite om het nagerecht nog naar binnen te krijgen.
Ken slechts één uitzondering dat was een 3-gangen menu in het Arsenaal. Toen had ik na afloop nog wel de behoefte om bij de Mac langs te gaan
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
180 gram is redelijk maar eehm ik heb liever 250 gram.Tijdje terug een 300 grams biefstuk (ok het mag geen biefstuk heten maar het was rund en het smaakte prima) zitten te verorberen.
![]()
O, ja, wij zouden nog een keertje bij Johnny en Theresa langsgaan en vooral Theresa schokken door ipv een wijnarrangement een waterarrangement te willenquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
sterrenzaken moet je heen gaan voor de beleving en de smaaksensatie
Klopt maar dit werd verkocht als klapstuk en niet als biefstuk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:46 schreef superkokje het volgende:
[..]alles wat mals is na kort bakken is biefstuk. daar zijn alleen gradaties in. kogel,lende, haas
Ik heb nog nooit geprobeerd om stoofvlees te bakken als een biefstukje.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar dit werd verkocht als klapstuk en niet als biefstuk.
klapstuk zou ik niet doen, maar met goed ribstuk kan het wel, niet te dik snijden en heel kort bakkenquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geprobeerd om stoofvlees te bakken als een biefstukje.
Ik dus wel en het smaakte prima!quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geprobeerd om stoofvlees te bakken als een biefstukje.
Waarom zou je dat niet doen? Ok, het was iets minder mals maar het smaakte perfect en ik had maar weinig pezen en zulks.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
klapstuk zou ik niet doen, maar met goed ribstuk kan het wel, niet te dik snijden en heel kort bakken
meestal wat meer vet en bindweefselquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik dus wel en het smaakte prima!
[..]
Waarom zou je dat niet doen? Ok het was minder mals maar het smaakte perfect en ik had maar weinig pezen en zulks.
Totaal geen vet oid. Het was een mooi rood stuk vlees en leek gewoon net een biefstuk. Alleen was de naam anders.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
meestal wat meer vet en bindweefsel
whats in a namequote:Op donderdag 17 mei 2012 22:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Totaal geen vet oid. Het was een mooi rood stuk vlees en leek gewoon net een biefstuk. Alleen was de naam anders.
Dat dacht ik dus ook.quote:
dat dusquote:
Ik zou de ribben niet op eten als ik jou was...quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat dus
Heb eens een topic in CUL gelezen dat ging over het verschil tussen spareribs en krabbetjes. Vermakelijk om te lezen, maar eigenlijk wist niet goed uit te leggen wat het verschil is. Ja OK, spareribs zijn de zwevende ribben van een varken, maar de rest van de ribben smaken toch net zo goed?
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zou de ribben niet op eten als ik jou was...![]()
.
sparerib is de hele rib, een varken heeft net als een mens maar een paar zwevende. volgens mijquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat dus
Heb eens een topic in CUL gelezen dat ging over het verschil tussen spareribs en krabbetjes. Vermakelijk om te lezen, maar eigenlijk wist niemand goed uit te leggen wat het verschil is. Ja OK, spareribs zijn de zwevende ribben van een varken, maar de rest van de ribben smaken toch net zo goed?
Maar wat is dan het verschil tussen spareribs en krabbetjesquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
sparerib is de hele rib, een varken heeft net als een mens maar een paar zwevende. volgens mij
volgens mij zijn krabbetjes wat langer dan spareribs, en hebben minder vleesquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar wat is dan het verschil tussen spareribs en krabbetjes
Dat was ook mijn idee ja...quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
sparerib is de hele rib, een varken heeft net als een mens maar een paar zwevende. volgens mij
Krabbetjes hebben meer vet?quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar wat is dan het verschil tussen spareribs en krabbetjes
ik doe meequote:Op donderdag 17 mei 2012 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga mijn tandenpoetsen en richting nestje
Oh ik dacht juist andersom.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
volgens mij zijn krabbetjes wat langer dan spareribs, en hebben minder vlees
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
volgens mij zijn krabbetjes wat langer dan spareribs, en hebben minder vlees
net zo duidelijk als het topic in CUL dusquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga mijn tandenpoetsen en richting nestje
Slaap lekker saampies!quote:
quote:
Mja redelijk met jou?quote:
Ook redelijk, heb een beetje koppijnquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Mja redelijk met jou?
Koppijn altijd irritantquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ook redelijk, heb een beetje koppijn
Story of my lifequote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:48 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Koppijn altijd irritant
waar gaat ie over?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
Echt ik zit ondertussen MIB II te kijken, blijft een hilarische film
quote:
Ah Men in black volgens mij heb ik wel zo'n deel gezienquote:
Gewoon puur ontspannend vermaakquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:10 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ah Men in black volgens mij heb ik wel zo'n deel gezien
Haiquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Deel 3 komt er aan.![]()
![]()
http://www.imdb.com/title/tt1409024/
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Deel 3 komt er aan.![]()
![]()
http://www.imdb.com/title/tt1409024/
Hoe gaat et?quote:
Muisjequote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Buitenpost
![]()
Gaaf en zo te zien 23 mei al hier in de bioscoop
Meestal zie ik films pas als ze op TV komenquote:
Ja gaat wel. Ik werd om 10.00 wakker voor Wodan en na m eten te hebben gegeven dacht ik nog eventjes terug te kruipen en toen werd ik om 16.00 wakker.quote:
Dat is niet echt slimquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja gaat wel. Ik werd om 10.00 wakker voor Wodan en na m eten te hebben gegeven dacht ik nog eventjes terug te kruipen en toen werd ik om 16.00 wakker.
Dan zal je die slaap wel nodig gehad hebbenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja gaat wel. Ik werd om 10.00 wakker voor Wodan en na m eten te hebben gegeven dacht ik nog eventjes terug te kruipen en toen werd ik om 16.00 wakker.
Oh ik zie ze vaak thuis als ze nog in de bioscoop draaien.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Meestal zie ik films pas als ze op TV komen
Ach zoals Muisje al zegt, ik zal t wel nodig hebben gehad.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:26 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dat is niet echt slim
Ik neem daar de moeite niet voor. Neem mij vaak voor wel naar de bios te gaan, maar vergeet het gewoon altijd.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ik zie ze vaak thuis als ze nog in de bioscoop draaien.Soms zelfs voor ze in de bios zijn.
Michael Jackson!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:28 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
All I wanna say is that they don't really care about us
Oh, je brengt mij op een ideetje, het is weekend dus ik mag ook weerquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach zoals Muisje al zegt, ik zal t wel nodig hebben gehad.Heb vandaag niet eens koffie gedronken.
Zit wel aan een biertje nu.
Zoveel moeite is t niet. Gewoon de torrent opzoeken, downloaden en kijken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik neem daar de moeite niet voor. Neem mij vaak voor wel naar de bios te gaan, maar vergeet het gewoon altijd.
Het is te vroeg voor bier hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach zoals Muisje al zegt, ik zal t wel nodig hebben gehad.Heb vandaag niet eens koffie gedronken.
Zit wel aan een biertje nu.
quote:
Ik drink elke dag wel een biertje.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, je brengt mij op een ideetje, het is weekend dus ik mag ook weer
ik denk dat je een biertje neemt?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, je brengt mij op een ideetje, het is weekend dus ik mag ook weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |