Ah, OK, levert ie ook aan Las Palmas?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:38 schreef superkokje het volgende:
is een van de beste visleveranciers voor de horeca, en het is "familie"
Dan zal Las Palmas ook welquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:42 schreef superkokje het volgende:
geen idee, maar alle zaken van Herman in ieder geval wel. Ziet regelmatig blauwe kisten met vis in kookprogramma's voorbij komen, dat is van hun/ Leveren ook veel cruiseschepen, ook in het buitenland
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan zal Las Palmas ook wel
Ik zal de volgende keer eens opletten.
Maar dan heb je morgen eigenlijk best wel een leuk werkdagje toch?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:47 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
's avonds ook nog ergens eten, dus wel een lange dag
9.30quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]hoe vroeg moet je dan bij de visleverancier zijn?
Lange dagen ben je wel gewend.
En het is bijna 1,5 uur rijden voor jequote:Op woensdag 9 mei 2012 21:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
9.30
de laatste tijd eigenlijk niet meer
ook dat nog jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En het is bijna 1,5 uur rijden voor je
quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik verdien ook wel een beetje medelijden
Dank jequote:
dat is toch veel leukerquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik moet mijzelf morgen echt even een schop onder mijn kont geven om wat actiever naar een andere baan te zoeken ipv met het onderzoek en aanverwante zaken bezig te zijn
Leuker, maar soms ook wel een beetje emotioneel hoorquote:
dan zou ik idd maar eens haast gaan makenquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Leuker, maar soms ook wel een beetje emotioneel hoor![]()
Als ik af en toe denk dat ik straks weer moet werken begin ik bijna te kotsen
Daarom, morgen maar linked-in bijwerken en zo. Even een dagje níet met het onderzoek aan de slag gaan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan zou ik idd maar eens haast gaan maken
zo werkt het. Onderzoek hoeft toch ook niet volgende week af te zijnquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom, morgen maar linked-in bijwerken en zo. Even een dagje níet met het onderzoek aan de slag gaan.
Zeker niet, we praten wel over een onderzoek naar gebeurtenissen die 70 jaar geleden plaatsvondenquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
zo werkt het. Onderzoek hoeft toch ook niet volgende week af te zijn
teveel indrukken denk ikquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zeker niet, we praten wel over een onderzoek naar gebeurtenissen die 70 jaar geleden plaatsvonden
Ik voel mij alleen een 'loser' omdat ik het dus níet voor elkaar krijg in zo'n gekke omgeving professioneel goed te functioneren.
teveel politiek en dat snap ik niet, denk ikquote:
dat zou ook kunnenjaquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
teveel politiek en dat snap ik niet, denk ik
of bedoelde je het onderzoek?quote:
quote:
quote:
Maar verder is er niemandquote:
Niemand is vast slapenquote:
Ga ik ook maarquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Niemand is vast slapen
truste ik ga ook zoquote:
quote:
kom net binnenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Weekend hè
Maar jij nog zo laat hier
quote:
eindelijk weer eensquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Jeetje, dat was een pittig werkdagje voor je.
Hoe was het gisteren?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
eindelijk weer eens![]()
Was gezellig en lekker gelunst
Ik een beetje jaloers benquote:
had het ook niet verwacht, maar zijn goed verzorgt.quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
had het ook niet verwacht, maar zijn goed verzorgt.
vissoep. oesters, kreeft met asperges, wilde zeebaars
en een lunchpakketje voor thuis met ger zalm paling holl garnalen en king crab![]()
das ook lekkerquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik heb het gister moeten doen met een moot albacore tonijn, en vandaag niet hollandse garnalen met avocado
Ik heb nog nooit King crab of wilde zeebaars gegetenquote:
ik kan je vertellen, das best lekkerquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit King crab of wilde zeebaars gegeten
Rot joch, volgende keer wil ik meequote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik kan je vertellen, das best lekker
quote:
heel even maar, was er te druk voorquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]daaruit maak ik op dat je lekker exclusief je omgeving jaloers blijft maken
Veel mensen op de baan die bleven eten, of ook partij(en)?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
heel even maar, was er te druk voor
partijen en behoorlijk wat losse golfers.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Veel mensen op de baan die bleven eten, of ook partij(en)?
Druk is goed voor de omzet
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
partijen en behoorlijk wat losse golfers.
Gister ook druk, dus lopen een dag achter. morgen ook weer een paartij. Moet bijna alles nog voor gedaan worden.
Het is dus tijd om te gaan slapen
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]trusten kokje, en nog maar drie daagjes en je hebt weekend
quote:
omdat het hier weer zo lekker gezellig druk isquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]gelukkig wel, moest
omdat jij
deed
Dat begreep ik, maar ik kan er niets aan doen dat de anderen niet meer komenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
omdat het hier weer zo lekker gezellig druk is
ik weet hetquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat begreep ik, maar ik kan er niets aan doen dat de anderen niet meer komen
Tijd is geld! O, even het papier aanvullen, want de drukpers van valse biljetjes is weer leeg.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat begreep ik, maar ik kan er niets aan doen dat de anderen niet meer komen
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tijd is geld! O, even het papier aanvullen, want de drukpers van valse biljetjes is weer leeg.
Avond D_Kquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tijd is geld! O, even het papier aanvullen, want de drukpers van valse biljetjes is weer leeg.
Slecht, teveel water gehadquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoi![]()
Hoe gaat het met de procentjes, de rijke ventjes, de percelen en het hennep telen?
Beginnersfout! Ze kunnen beter uitdrogen dan snorkelen.quote:
Slecht, van procentjes snap ik niets, de rijke ventjes ken ik niet, percelen heb ik niet, en kokje heeft de hennep verzopenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoi![]()
Hoe gaat het met de procentjes, de rijke ventjes, de percelen en het hennep telen?
Al doende leert men. Blijkt gewoon onkruidquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Beginnersfout! Ze kunnen beter uitdrogen dan snorkelen.
Kokje kan beter coken dan kweken!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Slecht, van procentjes snap ik niets, de rijke ventjes ken ik niet, percelen heb ik niet, en kokje heeft de hennep verzopen
moet er alleen zo van niezenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kokje kan beter coken dan kweken!
en ik altijd maar gedacht dat het chem lab bij hem thuis voor het moluculaire koken wasquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kokje kan beter coken dan kweken!
Dan moet je het niet versnijden met hazenpeper!quote:
is dat hetquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan moet je het niet versnijden met hazenpeper!
De hazenpeper moet je cokenquote:
vroeg slapen bij gebrek aan leuke TVquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
En wat voor wilde plannen hebben jullie vanavond?
Ik en wildquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
En wat voor wilde plannen hebben jullie vanavond?
En dan geen film van die stapel van 500 films trekkenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
vroeg slapen bij gebrek aan leuke TV
Ik ga gewoon wat tv kijken. Maakt niet zoveel uit wat.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
vroeg slapen bij gebrek aan leuke TV
Ik weet al hoe het afloopt, maar ik verklap niets!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik en wild
Ik ben het laatste kwartier van Stalingrad aan het kijken
Laat me raden, ze gaan doodquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ga gewoon wat tv kijken. Maakt niet zoveel uit wat.
[..]
Ik weet al hoe het afloopt, maar ik verklap niets!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Paulus de ijskabouter geeft over.
Zo!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]kon je dat niet onder een spoiler zetten
quote:
en bedanktquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Kokje is terug
![]()
ik had je nog niet eens gemist![]()
Je was maar 8 minuten wegquote:
Ik ook, maar niet per se in de bioscoop. Dan moet ik over straat en ik heb agora-fobie!quote:
Balsamico en wijnsaus?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:30 schreef superkokje het volgende:
Wat te denken van mijn nieuwste creatie![]()
[ afbeelding ]
Filet American, met asperge, met biefstuk, met iets erbovenop en een drupje groenekruiden olie?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:30 schreef superkokje het volgende:
Wat te denken van mijn nieuwste creatie![]()
[ afbeelding ]
Ook een mooie gok!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Filet American, met asperge, met biefstuk, met iets erbovenop en een drupje groenekruiden olie?
Ik kom ook niet graag op straat hoor, zit ook liever op mijn zolderkamerquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet per se in de bioscoop. Dan moet ik over straat en ik heb agora-fobie!
Producten klinkenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:33 schreef superkokje het volgende:
Lamsfilet met lamszwezerik, wortelmousseline aspegerge zachte knoflooksaus en mint olie
Wortelmousseline? Dat klinkt naar uitleg!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:33 schreef superkokje het volgende:
Lamsfilet met lamszwezerik, wortelmousseline aspegerge zachte knoflooksaus en mint olie
is ook maar met een neuk gemaaktquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Producten klinken![]()
Maar verder doet de foto het gerecht geen eer aan
Da's gewoon zo'n baby-wortelprakjequote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wortelmousseline? Dat klinkt naar uitleg!
gekookte bospeen gepureerd en gemonteerd met roomboterquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wortelmousseline? Dat klinkt naar uitleg!
Maar wil je werkelijk drie stukjes vlees, zwezerik en 3 asperges zo naast elkaar op een bord presenteren? Het lijken nu net drie afzonderlijke voorgerechtjesquote:
ligt toch 180 gr vlees op dat bordquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar wil je werkelijk drie stukjes vlees, zwezerik en 3 asperges zo naast elkaar op een bord presenteren? Het lijken nu net drie afzonderlijke voorgerechtjes
Oh, daar twijfel ik niet aan, maar nu lijken het drie kleine vleesgerechtjes, waar (m.i). te weinig groenten bij zit. Vond ik je asperge gerecht van vorig jaar er veel lekkerder uit zienquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
ligt toch 180 gr vlees op dat bord
die ziet er dit jaar hetzelfde uit, heb nog wel een andere voor jequote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, daar twijfel ik niet aan, maar nu lijken het drie kleine vleesgerechtjes, waar (m.i). te weinig groenten bij zit. Vond ik je asperge gerecht van vorig jaar er veel lekkerder uit zien
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
die ziet er dit jaar hetzelfde uit, heb nog wel een andere voor je
[ afbeelding ]
Doe mijn dan maar die oude stijl!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
ligt toch 180 gr vlees op dat bord
en is presentatie nieuwe stijl
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:43 schreef HiDiHo het volgende:
Ligt er nou een lul op dat rechter bord
Straks komt de politie nog![]()
doe ik ook nog, afhankelijk van het product, en waarvoor het isquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Doe mijn dan maar die oude stijl!
Service à la française!
We slepen ons voort in de hoop op een nieuwe RLSquote:
Net als herpes! Elke keer komen we terug!quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Net als herpes! Elke keer komen we terug!
Bikkelsquote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
We slepen ons voort in de hoop op een nieuwe RLS
Hoop doet leven iidquote:
Het is vandaag precies één jaar geleden, dat SST ophieldquote:
Ik las het net jaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het is vandaag precies één jaar geleden, dat SST ophield
van mij ookquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik las het net ja
Van mij mag er wel weer wat komen
Eensch!quote:
quote:
quote:maar eerst OS
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
laat dat EK maar zitten, de Tour is beter
ik wil beide zien, maar ga dit jaar een hoop missen van de tourquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tour dat kijkt hier vrouwlief, ik kijk OS.
Huh, dit jaar niet een weekje vrij met de tourquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik wil beide zien, maar ga dit jaar een hoop missen van de tour
Altijd die spint in de toppen hè!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:57 schreef HiDiHo het volgende:
Oh ja...ook dat weer.....![]()
zo koffie.
ik zat net een reportage over wiet te kijken
Het is net als pannenkoeken bakken, 1e keer gaat altijd mis.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Altijd die spint in de toppen hè!
Ik snap alleen niet waarom ze geen roofmijt hebben gebruikt ipv die chemische troep.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is net als pannenkoeken bakken, 1e keer gaat altijd mis.
zit er niet in, drukke wekenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Huh, dit jaar niet een weekje vrij met de tour
Super baard? Ipad spellingcorrectie!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:04 schreef HiDiHo het volgende:
Wibi Soerjadi@wibisoerjadi
Concert was echt super baard!! Zo enthousiast publiek!! Na het concert vloog er een Kermit het podium op🐸😄
super baard
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Super baard? Ipad spellingcorrectie!
Waar je maar voor, voor de buis wilt hangenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
zit er niet in, drukke wekenMet de OS wel
Ja en is nog vermoeiende tv ookquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waar je maar voor, voor de buis wilt hangen
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waar je maar voor, voor de buis wilt hangen
Ow, maar gewichtheffen met een pilsje is best sportiefquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja en is nog vermoeiende tv ook
(al gaat het met een biertje erbij, prima)
en vermoeiendquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, maar gewichtheffen met een pilsje is best sportief
quote:
kan ook een andere oorzaak hebbenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]vandaar dat jij nog steeds zulke stevige armspieren hebt
Een goede kok kan ook een worst lekker klaarmaken?quote:
wel eentje waar het sap uit looptquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een goede kok kan ook een worst lekker klaarmaken?
Moet jij je eigen worst roken?quote:
quote:
hete worst hequote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik heb gister Erik van Loo nog horen zeggen dat als de sappen eruit lopen dat ie te warm aangesneden is
quote:
quote:
als het maar met liefde gedaan wordquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:26 schreef HiDiHo het volgende:
wrijving is als een magnetron, das niet lekker
lol, ja vast *proest*quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
als het maar met liefde gedaan word
Doe meequote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Doe mee
Morgen druk met moederdagbrunch of zo?
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:33 schreef superkokje het volgende:
[..]morgen valt wel mee, vooral MEP voor maandag, 180 pax
eenvoudig buffetjequote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]180 pax, da's een aardig partijtje. Iets bijzonders voor ze in petto?
Ow, wat is eenvoudig? broodjes, slaatjes, sateetjes enzo?quote:
kopje soep, "jambalaya" grote garnalen, fricasse van varken met oesterzwammen, met gember en peper gemarineerde kip, groenten. pastinakenpuree en amarettomoussequote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, wat is eenvoudig? broodjes, slaatjes, sateetjes enzo?
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
kopje soep, "jambalaya" grote garnalen, fricasse van varken met oesterzwammen, met gember en peper gemarineerde kip, groenten. pastinakenpuree en amarettomousse
ok, dat is dan ¤80,-quote:
Ik vrees van wél jaquote:
excl fooiquote:
quote:
Valt nog mee (y)quote:
quote:
Trustequote:
Neequote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
Hè Hi, 'spreek' je Flashbox nog wel eens?
Ah, OK, vroeg het mij gewoon afquote:
quote:
Zo laat nog...quote:
Tja, is en blijft Nederland hè, maar de jongens hier hebben het eigenlijk altijd wel bij het goede eindquote:
Daarom vertrouw ik ook meer op het oordeel van de jongens in WKN dan in het KNMIquote:Op zondag 13 mei 2012 00:07 schreef HiDiHo het volgende:
Van de week zeiden ze ook noodweer, bleek ook mee te vallen
Niet gezien en ken ik ook nietquote:Op zondag 13 mei 2012 15:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gisteren de film Oom Henk gekeken op Nederland 3 en die was nog best leuk!
Heb je geen oom Henk dan? Of een oud-oom? Of een neef van de wasmachine monteur?quote:
Ow dat wél, maar die is niet leukquote:Op zondag 13 mei 2012 22:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je geen oom Henk dan? Of een oud-oom? Of een neef van de wasmachine monteur?
Daar zit een verhaal achter.quote:
quote:
http://www.omehenk.nl/quote:Op zondag 13 mei 2012 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Geen verhaal, vind ik alleen geen leuke oom
Avond superkokje. Wat schaft de pot van morgen?quote:
Mogguh kokjequote:
een hoopquote:Op zondag 13 mei 2012 22:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Avond superkokje. Wat schaft de pot van morgen?
waterkonijn tochquote:
quote:
heb ik nog nooit gegeten. Jij wel blijkbaarquote:Op zondag 13 mei 2012 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
![]()
Mag helaas zelfs niet meer in België op de kaart staan
Dan hoop ik dat Claudia de breisokken honger heeft. Lees maar terug en denk ik er maar eens over na middelerwijl ik wat random mensen beledig in een ander topic.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ik nog nooit gegeten. Jij wel blijkbaar
Als het maar lekker is tochquote:Op zondag 13 mei 2012 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]in een huiskamerrestaurantje in Brugge. Las konijn, liet het mij goed smaken en hoorde later pas dat het muskusrat was
quote:
Daar heb ik gelukkig nooit last van gehad, probeer(de) allesquote:Op zondag 13 mei 2012 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]was zeker
maar dat was nog in de tijd dat als ik het geweten had ik het echt niet gegeten had.
Ik nietquote:Op zondag 13 mei 2012 22:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig nooit last van gehad, probeer(de) alles
Half-zus van mij?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik niet
Maar ik vond eten ook vies, kwam er later pas achter dat mijn moeder gewoon niet kon koken
Had vroeger ook wel van die periodes, maar dat heeft ieder kind wel volgens mijquote:Op zondag 13 mei 2012 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik niet
Maar ik vond eten ook vies, kwam er later pas achter dat mijn moeder gewoon niet kon koken
quote:
het is een grote familiequote:Op zondag 13 mei 2012 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]wordt steeds mooier, kokje is ook al mijn half-broer
Het ligt hier wel een klein protestants gehucht! Stiekem allemaal familiequote:Op zondag 13 mei 2012 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]wordt steeds mooier, kokje is ook al mijn half-broer
inteeltquote:Op zondag 13 mei 2012 22:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het ligt hier wel een klein protestants gehucht! Stiekem allemaal familie
Had niets met kind zijn te maken. Echt wel met het feit dat mijn moeder zelfs van de simpelste produkten als sla nog iets vies wist te maken.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
Had vroeger ook wel van die periodes, maar dat heeft ieder kind wel volgens mij
daar had ik geen last van. Moeders kan best goed kokenquote:Op zondag 13 mei 2012 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had niets met kind zijn te maken. Echt wel met het feit dat mijn moeder zelfs van de simpelste produkten als sla nog iets vies wist te maken.
Van je familie moet je het hebben.quote:
De verpakking had in ieder geval 'bite' i.t.t. de sla.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had niets met kind zijn te maken. Echt wel met het feit dat mijn moeder zelfs van de simpelste produkten als sla nog iets vies wist te maken.
Daarom weet ik ook dat jouw moeder nooit mijn moeder kan zijn. D_K's moeder zou dus wél een mogelijkheid zijnquote:Op zondag 13 mei 2012 22:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar had ik geen last van. Moeders kan best goed koken
Echt waarquote:Op zondag 13 mei 2012 22:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Van je familie moet je het hebben.
[..]
De verpakking had in ieder geval 'bite' i.t.t. de sla.
Biologisch papier?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom weet ik ook dat jouw moeder nooit mijn moeder kan zijn. D_K's moeder zou dus wél een mogelijkheid zijn
[..]
Echt waarik at nog liever papier
Neu joh, van dat grijze gerecycldequote:
Wel of niet gebleekt? Ik vind groene lekkerder, maar die bleke schijnt lekkerder te zijn aldus de kenners.quote:
grijs, dus niet gebleekt.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wel of niet gebleekt? Ik vind groene lekkerder, maar die bleke schijnt lekkerder te zijn aldus de kenners.
quote:Op zondag 13 mei 2012 23:26 schreef superkokje het volgende:
het is weer mooi geweest voor vandaag. Ik ga pitten
Truste
Fax de kliekjes maar doorquote:Op zondag 13 mei 2012 23:26 schreef superkokje het volgende:
het is weer mooi geweest voor vandaag. Ik ga pitten
Truste
ik vreet geen grasquote:Op zondag 13 mei 2012 23:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
En dan moet je ook nog die bleke dingen hebben in AAAAAAA anders schijnen ze niet lekker te zijn. Nou, ik heb altijd van mijn oud-oom geleerd dat het altijd nog beter is dan gras eten.
Ik had ooit een muis-armquote:Op zondag 13 mei 2012 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik vreet geen grasik ben geen konijn, maar een muis
Dat jaquote:
ja een auw-muisje met een auw-muis-armpjequote:
Middag D_Kquote:
Verhip, lijkt wel een beetjequote:Op maandag 14 mei 2012 21:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik blijf het een grappige ui vinden Drassss.
Is dat superkokje?
Ja, hij won toen de Asia kampioenschappen riviervis schoonmaken in Nepal.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik blijf het een grappige ui vinden Drassss.
Is dat superkokje?
Die werden gewoon door Penh Panksi uit Pakistan, een volwassen-tilapia in 13,49 seconden dus dat kan niet.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, hij won toen de Asia kampioenschappen riviervis schoonmaken in Nepal.
Ja in 2010, ik heb het over 2009.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die werden gewoon door Penh Panksi uit Pakistan, een volwassen-tilapia in 13,49 seconden dus dat kan niet.
Die werden toen niet gehouden in Nepal, maar in Vietnam. Nguyen woon dat jaar door een pangasius schoon te maken in 15,97 seconden.quote:
quote:
Wil ik wel geloven. Was vandaag dus weer een latertjequote:
best wel, moest om 2200 nog even wat boekhouding wegwerkenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wil ik wel geloven. Was vandaag dus weer een latertje
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
best wel, moest om 2200 nog even wat boekhouding wegwerken
1100 bij de groothandelquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en hoe laat begonnen vanmorgen? 11 uur?
Jeetje, lekker dagje dus. Je hebt je weekend wel verdiendquote:
heb geen klachten gehoord, en het liep soepel, dus ik zal maar ja zeggenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jeetje, lekker dagje dus. Je hebt je weekend wel verdiend
Alles verder goed gegaan met de 180pax vandaag?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb geen klachten gehoord, en het liep soepel, dus ik zal maar ja zeggen
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik ben trots op je, mission accomplished dus.
En ik lees dat je zaterdag de roze olifant gaat ontmoeten
Whut, maar je had toch 5 dagen weekend? Heeft die zot van een planner die ingekortquote:
vergiste me, maar idd. vrijdag dagje meppen voor zaterdag. 140 paxquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Whut, maar je had toch 5 dagen weekend? Heeft die zot van een planner die ingekort
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
vergiste me, maar idd. vrijdag dagje meppen voor zaterdag. 140 pax
Drie dagen weekend, di - wo - doquote:
vrijdag werken, zaterdag vrijquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Drie dagen weekend, di - wo - do![]()
En dan ook nog een onderbreking
Ow, dus vrijdag MEPen en zaterdag de collega's de 140 pax af laten handelen. Maar dan kan je zaterdag toch met de roze olifant op stap?quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, dus vrijdag MEPen en zaterdag de collega's de 140 pax af laten handelen. Maar dan kan je zaterdag toch met de roze olifant op stap?
quote:
Ow, te druk om met de roze olifant op stap te gaanquote:
Die botten van jou zijn jonger dan die van mijquote:
maar die van mij zijn meer aan slijtage onderhevigquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die botten van jou zijn jonger dan die van mij![]()
trusten kokje slaap
Heus? Kerstdagen, oud ende nieuw?quote:
als er geen sneeuw ligt wel ja.Alleen eerste kerst nietquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heus? Kerstdagen, oud ende nieuw?
Of heel hard vriest toch?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
als er geen sneeuw ligt wel ja.Alleen eerste kerst niet
Uh, in principe niet open? (blond hè?)quote:
dicht. uitgangspunt is 1 sluitingsdag per jaarquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, in principe niet open? (blond hè?)
Dan had ik het toch goed onthoudenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
dicht. uitgangspunt is 1 sluitingsdag per jaar
van alles watquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik weet niet eens waar superkokje werkt. Ben je een frituurmeester of een burgerflipper?
Maar kokje, die nieuwe stijl van gerechten houdt dat in dat je voortaan alles in drieën op het bord legt?quote:
nee hoor, bedenk bij elk gerecht een presentatie. dit kwam zo uitquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar kokje, die nieuwe stijl van gerechten houdt dat in dat je voortaan alles in drieën op het bord legt?
Ow, OK... omdat je het had over de presentatie nieuwe stijlquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
nee hoor, bedenk bij elk gerecht een presentatie. dit kwam zo uit
over het algemeen is dat zo. Ik doe maar watquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, OK... omdat je het had over de presentatie nieuwe stijl
thuisquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Maak je ook wel eens iets van paardenvlees?
heerlijk. rust een taboe op in de horeca. Gelukkig hier een goede paardenslager, heel soms ff een biefstukje halenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Paardenvlees kan je bijna nergens eten helaas. Lekker vlees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |