Ah, OK, levert ie ook aan Las Palmas?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:38 schreef superkokje het volgende:
is een van de beste visleveranciers voor de horeca, en het is "familie"
Dan zal Las Palmas ook welquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:42 schreef superkokje het volgende:
geen idee, maar alle zaken van Herman in ieder geval wel. Ziet regelmatig blauwe kisten met vis in kookprogramma's voorbij komen, dat is van hun/ Leveren ook veel cruiseschepen, ook in het buitenland
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan zal Las Palmas ook wel
Ik zal de volgende keer eens opletten.
Maar dan heb je morgen eigenlijk best wel een leuk werkdagje toch?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:47 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
's avonds ook nog ergens eten, dus wel een lange dag
9.30quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]hoe vroeg moet je dan bij de visleverancier zijn?
Lange dagen ben je wel gewend.
En het is bijna 1,5 uur rijden voor jequote:Op woensdag 9 mei 2012 21:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
9.30
de laatste tijd eigenlijk niet meer
ook dat nog jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En het is bijna 1,5 uur rijden voor je
quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik verdien ook wel een beetje medelijden
Dank jequote:
dat is toch veel leukerquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik moet mijzelf morgen echt even een schop onder mijn kont geven om wat actiever naar een andere baan te zoeken ipv met het onderzoek en aanverwante zaken bezig te zijn
Leuker, maar soms ook wel een beetje emotioneel hoorquote:
dan zou ik idd maar eens haast gaan makenquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Leuker, maar soms ook wel een beetje emotioneel hoor![]()
Als ik af en toe denk dat ik straks weer moet werken begin ik bijna te kotsen
Daarom, morgen maar linked-in bijwerken en zo. Even een dagje níet met het onderzoek aan de slag gaan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan zou ik idd maar eens haast gaan maken
zo werkt het. Onderzoek hoeft toch ook niet volgende week af te zijnquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom, morgen maar linked-in bijwerken en zo. Even een dagje níet met het onderzoek aan de slag gaan.
Zeker niet, we praten wel over een onderzoek naar gebeurtenissen die 70 jaar geleden plaatsvondenquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
zo werkt het. Onderzoek hoeft toch ook niet volgende week af te zijn
teveel indrukken denk ikquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zeker niet, we praten wel over een onderzoek naar gebeurtenissen die 70 jaar geleden plaatsvonden
Ik voel mij alleen een 'loser' omdat ik het dus níet voor elkaar krijg in zo'n gekke omgeving professioneel goed te functioneren.
teveel politiek en dat snap ik niet, denk ikquote:
dat zou ook kunnenjaquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
teveel politiek en dat snap ik niet, denk ik
of bedoelde je het onderzoek?quote:
quote:
quote:
Maar verder is er niemandquote:
Niemand is vast slapenquote:
Ga ik ook maarquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Niemand is vast slapen
truste ik ga ook zoquote:
quote:
kom net binnenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Weekend hè
Maar jij nog zo laat hier
quote:
eindelijk weer eensquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Jeetje, dat was een pittig werkdagje voor je.
Hoe was het gisteren?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
eindelijk weer eens![]()
Was gezellig en lekker gelunst
Ik een beetje jaloers benquote:
had het ook niet verwacht, maar zijn goed verzorgt.quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
had het ook niet verwacht, maar zijn goed verzorgt.
vissoep. oesters, kreeft met asperges, wilde zeebaars
en een lunchpakketje voor thuis met ger zalm paling holl garnalen en king crab![]()
das ook lekkerquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik heb het gister moeten doen met een moot albacore tonijn, en vandaag niet hollandse garnalen met avocado
Ik heb nog nooit King crab of wilde zeebaars gegetenquote:
ik kan je vertellen, das best lekkerquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit King crab of wilde zeebaars gegeten
Rot joch, volgende keer wil ik meequote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik kan je vertellen, das best lekker
quote:
heel even maar, was er te druk voorquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]daaruit maak ik op dat je lekker exclusief je omgeving jaloers blijft maken
Veel mensen op de baan die bleven eten, of ook partij(en)?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
heel even maar, was er te druk voor
partijen en behoorlijk wat losse golfers.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Veel mensen op de baan die bleven eten, of ook partij(en)?
Druk is goed voor de omzet
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
partijen en behoorlijk wat losse golfers.
Gister ook druk, dus lopen een dag achter. morgen ook weer een paartij. Moet bijna alles nog voor gedaan worden.
Het is dus tijd om te gaan slapen
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]trusten kokje, en nog maar drie daagjes en je hebt weekend
quote:
omdat het hier weer zo lekker gezellig druk isquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]gelukkig wel, moest
omdat jij
deed
Dat begreep ik, maar ik kan er niets aan doen dat de anderen niet meer komenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
omdat het hier weer zo lekker gezellig druk is
ik weet hetquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat begreep ik, maar ik kan er niets aan doen dat de anderen niet meer komen
Tijd is geld! O, even het papier aanvullen, want de drukpers van valse biljetjes is weer leeg.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat begreep ik, maar ik kan er niets aan doen dat de anderen niet meer komen
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tijd is geld! O, even het papier aanvullen, want de drukpers van valse biljetjes is weer leeg.
Avond D_Kquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tijd is geld! O, even het papier aanvullen, want de drukpers van valse biljetjes is weer leeg.
Slecht, teveel water gehadquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoi![]()
Hoe gaat het met de procentjes, de rijke ventjes, de percelen en het hennep telen?
Beginnersfout! Ze kunnen beter uitdrogen dan snorkelen.quote:
Slecht, van procentjes snap ik niets, de rijke ventjes ken ik niet, percelen heb ik niet, en kokje heeft de hennep verzopenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoi![]()
Hoe gaat het met de procentjes, de rijke ventjes, de percelen en het hennep telen?
Al doende leert men. Blijkt gewoon onkruidquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Beginnersfout! Ze kunnen beter uitdrogen dan snorkelen.
Kokje kan beter coken dan kweken!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Slecht, van procentjes snap ik niets, de rijke ventjes ken ik niet, percelen heb ik niet, en kokje heeft de hennep verzopen
moet er alleen zo van niezenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kokje kan beter coken dan kweken!
en ik altijd maar gedacht dat het chem lab bij hem thuis voor het moluculaire koken wasquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kokje kan beter coken dan kweken!
Dan moet je het niet versnijden met hazenpeper!quote:
is dat hetquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan moet je het niet versnijden met hazenpeper!
De hazenpeper moet je cokenquote:
vroeg slapen bij gebrek aan leuke TVquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
En wat voor wilde plannen hebben jullie vanavond?
Ik en wildquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
En wat voor wilde plannen hebben jullie vanavond?
En dan geen film van die stapel van 500 films trekkenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
vroeg slapen bij gebrek aan leuke TV
Ik ga gewoon wat tv kijken. Maakt niet zoveel uit wat.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
vroeg slapen bij gebrek aan leuke TV
Ik weet al hoe het afloopt, maar ik verklap niets!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik en wild
Ik ben het laatste kwartier van Stalingrad aan het kijken
Laat me raden, ze gaan doodquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ga gewoon wat tv kijken. Maakt niet zoveel uit wat.
[..]
Ik weet al hoe het afloopt, maar ik verklap niets!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Paulus de ijskabouter geeft over.
Zo!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]kon je dat niet onder een spoiler zetten
quote:
en bedanktquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Kokje is terug
![]()
ik had je nog niet eens gemist![]()
Je was maar 8 minuten wegquote:
Ik ook, maar niet per se in de bioscoop. Dan moet ik over straat en ik heb agora-fobie!quote:
Balsamico en wijnsaus?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:30 schreef superkokje het volgende:
Wat te denken van mijn nieuwste creatie![]()
[ afbeelding ]
Filet American, met asperge, met biefstuk, met iets erbovenop en een drupje groenekruiden olie?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:30 schreef superkokje het volgende:
Wat te denken van mijn nieuwste creatie![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |