Paardenbiefstukjes of paardenworst en paardenrookvlees kan ik hier gewoon in de supermarkt kopenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Paardenvlees kan je bijna nergens eten helaas. Lekker vlees.
En dat taboe slaat nergens op. Las tijdje terug dat grootste deel van de paarden nu tot veevoeder worden verwerkt omdat niemand het meer wil eten. Er is nota bene een overschot aan goed paardenvleesquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
heerlijk. rust een taboe op in de horeca. Gelukkig hier een goede paardenslager, heel soms ff een biefstukje halen
Boffen. Hier vind je met moeite kalkoenvlees.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
Niet zo'n lastige keuze, paardenbiefstuk ik meestal lekkerder
[..]
Paardenbiefstukjes of paardenworst en paardenrookvlees kan ik hier gewoon in de supermarkt kopen
[..]
En dat taboe slaat nergens op. Las tijdje terug dat grootste deel van de paarden nu tot veevoeder worden verwerkt omdat niemand het meer wil eten. Er is nota bene een overschot aan goed paardenvlees
Is blijkbaar gewoon voldoende vraag voor. Je kan zelfs gewoon bloedworst bij de supermarkt kopen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Boffen. Hier vind je met moeite kalkoenvlees.
rookvlees welquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
Niet zo'n lastige keuze, paardenbiefstuk ik meestal lekkerder
[..]
Paardenbiefstukjes of paardenworst en paardenrookvlees kan ik hier gewoon in de supermarkt kopen
[..]
En dat taboe slaat nergens op. Las tijdje terug dat grootste deel van de paarden nu tot veevoeder worden verwerkt omdat niemand het meer wil eten. Er is nota bene een overschot aan goed paardenvlees
ik ookquote:Op
woensdag 16 mei 2012 21:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Eerlijk gezegd dan ga ik denk ik voor paard.
Belachelijk. Mensen bestellen wél zwezerik maar geen paardenvleesquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
rookvlees wel
[..]
ik ook
krijg het niet verkocht, en mag het ook niet gebruiken van mijn directeur
gaat om het dier. sommige mensen vinden het een edel dierquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Belachelijk. Mensen bestellen wél zwezerik maar geen paardenvlees
En varkensoren zouden wél mogen?
Kan ook zo snel geen paardenslagerij bij jou in de buurt vindenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zou serieus omrijden voor een goede lap paardenvlies, maar niet voor een standaard-biefstukje.
Edel dier, prima, maar ook die beesten worden ouder en afgemaaktquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
gaat om het dier. sommige mensen vinden het een edel dierik vind het gewoon lekker.
de meesten weten niet dat paardenvlees verwerkt wordt in goedkope bitterballen
Dat gaat naar Vlaanderen! Daar kan je het gewoon bestellen in het frietkot!quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Edel dier, prima, maar ook die beesten worden ouder en afgemaakt
Las een paar maanden terug echt ergens dat er een overschot is aan paardenvlees.
Mmh ik heb volgens mij nooit paard gehadquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
Broertje
![]()
Wat eet jij liever, paarden- of runderbiefstuk?
joden mogen bijna niks etenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Joden en papen mogen ook geen paardenvlees eten.
Dat klopt.quote:
Moet je eens tegen je moeder zeggen dat je trek hebt in een paardenbiefstukje. Eens kijken hoe ze reageertquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:36 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Mmh ik heb volgens mij nooit paard gehad
Of gewoon aan moeder vragen of ze wel eens paardenworst geproefd heeft?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je eens tegen je moeder zeggen dat je trek hebt in een paardenbiefstukje. Eens kijken hoe ze reageert
voor de duidelijkheid Wel een dood paardquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of gewoon aan moeder vragen of ze wel eens paardenworst geproefd heeft?
O, daar gaat het bij mij altijd misquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
voor de duidelijkheid Wel een dood paard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |