Paardenbiefstukjes of paardenworst en paardenrookvlees kan ik hier gewoon in de supermarkt kopenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Paardenvlees kan je bijna nergens eten helaas. Lekker vlees.
En dat taboe slaat nergens op. Las tijdje terug dat grootste deel van de paarden nu tot veevoeder worden verwerkt omdat niemand het meer wil eten. Er is nota bene een overschot aan goed paardenvleesquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
heerlijk. rust een taboe op in de horeca. Gelukkig hier een goede paardenslager, heel soms ff een biefstukje halen
Boffen. Hier vind je met moeite kalkoenvlees.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
Niet zo'n lastige keuze, paardenbiefstuk ik meestal lekkerder
[..]
Paardenbiefstukjes of paardenworst en paardenrookvlees kan ik hier gewoon in de supermarkt kopen
[..]
En dat taboe slaat nergens op. Las tijdje terug dat grootste deel van de paarden nu tot veevoeder worden verwerkt omdat niemand het meer wil eten. Er is nota bene een overschot aan goed paardenvlees
Is blijkbaar gewoon voldoende vraag voor. Je kan zelfs gewoon bloedworst bij de supermarkt kopen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Boffen. Hier vind je met moeite kalkoenvlees.
rookvlees welquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
Niet zo'n lastige keuze, paardenbiefstuk ik meestal lekkerder
[..]
Paardenbiefstukjes of paardenworst en paardenrookvlees kan ik hier gewoon in de supermarkt kopen
[..]
En dat taboe slaat nergens op. Las tijdje terug dat grootste deel van de paarden nu tot veevoeder worden verwerkt omdat niemand het meer wil eten. Er is nota bene een overschot aan goed paardenvlees
ik ookquote:Op
woensdag 16 mei 2012 21:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Eerlijk gezegd dan ga ik denk ik voor paard.
Belachelijk. Mensen bestellen wél zwezerik maar geen paardenvleesquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
rookvlees wel
[..]
ik ook
krijg het niet verkocht, en mag het ook niet gebruiken van mijn directeur
gaat om het dier. sommige mensen vinden het een edel dierquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Belachelijk. Mensen bestellen wél zwezerik maar geen paardenvlees
En varkensoren zouden wél mogen?
Kan ook zo snel geen paardenslagerij bij jou in de buurt vindenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zou serieus omrijden voor een goede lap paardenvlies, maar niet voor een standaard-biefstukje.
Edel dier, prima, maar ook die beesten worden ouder en afgemaaktquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
gaat om het dier. sommige mensen vinden het een edel dierik vind het gewoon lekker.
de meesten weten niet dat paardenvlees verwerkt wordt in goedkope bitterballen
Dat gaat naar Vlaanderen! Daar kan je het gewoon bestellen in het frietkot!quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Edel dier, prima, maar ook die beesten worden ouder en afgemaakt
Las een paar maanden terug echt ergens dat er een overschot is aan paardenvlees.
Mmh ik heb volgens mij nooit paard gehadquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
Broertje
![]()
Wat eet jij liever, paarden- of runderbiefstuk?
joden mogen bijna niks etenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Joden en papen mogen ook geen paardenvlees eten.
Dat klopt.quote:
Moet je eens tegen je moeder zeggen dat je trek hebt in een paardenbiefstukje. Eens kijken hoe ze reageertquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:36 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Mmh ik heb volgens mij nooit paard gehad
Of gewoon aan moeder vragen of ze wel eens paardenworst geproefd heeft?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je eens tegen je moeder zeggen dat je trek hebt in een paardenbiefstukje. Eens kijken hoe ze reageert
voor de duidelijkheid Wel een dood paardquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of gewoon aan moeder vragen of ze wel eens paardenworst geproefd heeft?
O, daar gaat het bij mij altijd misquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
voor de duidelijkheid Wel een dood paard
quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, daar gaat het bij mij altijd mis
Ik bestel nooit voedingswaren via internet. Straks komt dat stukje paard uit china.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
Paardenvlees kan je gewoon online bestellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Ik betwijfel dat ten zeerste, zou het stukje vlees veel te duur wordenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik bestel nooit voedingswaren via internet. Straks komt dat stukje paard uit china.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kijk eens meer cocaine dan het menneke weg kan snuiven
Je plaatje plakt nietquote:
Hier welquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een keer snuiven en het menneke kan niet eens meer een foto plaatsen
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een keer snuiven en het menneke kan niet eens meer een foto plaatsen
Als dat waar is dan zet ik mijn halve personeel buiten.quote:
Voor diefstal kan je altijd op staande voet ontslagen worden, zelfs als het maar om een rol toiletpapier gaat. En ik ga ervanuit dat jij echt wel camera's op de toiletten hebt hangenquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
En al helemaal Eduard. Die jat zelfs de pennen mee.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor diefstal kan je altijd op staande voet ontslagen worden, zelfs als het maar om een rol toiletpapier gaat. En ik ga ervanuit dat jij echt wel camera's op de toiletten hebt hangen
Ja, doordat D_K en broertje blijkbaar zijn gaan slapenquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik was anders de laatste die gepost heeft
Ik slaap nietquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, doordat D_K en broertje blijkbaar zijn gaan slapen
en jij stond te dansen in de kamerquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, doordat D_K en broertje blijkbaar zijn gaan slapen
Je wilt niet wetenquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
en jij stond te dansen in de kamer
jupquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
de poeder was zijn werk aan het doen zeker
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:41 schreef superkokje het volgende:
er gaat een leuke film aankomen dit jaar
ja, die zag ik ook, en ik ben maar gezapt naar Veronica. Niet een film waarvoor ik naar de bioscoop zal gaanquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
zie net een sneak preview van "what to expect when you're expecting"
ik ook niet, maar LVTquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja, die zag ik ook, en ik ben maar gezapt naar Veronica. Niet een film waarvoor ik naar de bioscoop zal gaan
Ah, ik wacht wel tot ie op TV komt en er niets beters te zien valtquote:
heb geen spelcompjoeterquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, ik wacht wel tot ie op TV komt en er niets beters te zien valt
Ik doe wel mee met deze wedstrijd trouwens Win een Act of Valor-prijzenpakket!
quote:
jij dus ook nietquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]als ik win heb ik het spel al weggegeven
Ik weet aan wiequote:Op woensdag 16 mei 2012 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]als ik win heb ik het spel al weggegeven
ga je gangquote:
quote:
quote:
Je mag drie keer radenquote:
Goed geradenquote:
Jij weet gewoon te goed met wat voor gure lui ik omgaquote:
op na allemaal louche kerelsquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij weet gewoon te goed met wat voor gure lui ik omga
Zak bugles gepaktquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik heb zin aan wat lekkers
quote:
Klinkt als *popcorn paktquote:
doe mij ook maarquote:
Ik hou het op een kopje theequote:
Dat is aardigquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
voor jou met een citroentje
hier een paarquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
Mag ik dan een citroentje voor in mijn thee?
Moet ik nog weer zelf citroenen snijden ookquote:
das mooi stom danquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet ik nog weer zelf citroenen snijden ook![]()
Ik heb mij vanavond al weer in mijn klauwen gesneden, bij het snipperen van een sjalot
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet ik nog weer zelf citroenen snijden ook![]()
Ik heb mij vanavond al weer in mijn klauwen gesneden, bij het snipperen van een sjalot
na hè, ik ga al vooruit hè. In plaats van één keer per maand in mijn klauwen snijden is het nu nog maar ééns in het half jaarquote:
quote:
Geen dankquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:32 schreef Outpost76 het volgende:
Me altijd al afgevraagd waar jij (broertje) gebleven was sinds je steeds minder en minder bij radio 49 kwam.
Hier dusquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:32 schreef Outpost76 het volgende:
Me altijd al afgevraagd waar jij (broertje) gebleven was sinds je steeds minder en minder bij radio 49 kwam.
En we hebben visitequote:Op woensdag 16 mei 2012 23:32 schreef Outpost76 het volgende:
Hoop dat Outpost wat vaker langs gaat komenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
En we hebben visite![]()
![]()
Goede avond Outpost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |