Wil ik wel.......... ik kan alleen zo moeilijk door muurtjes, boompjes, bossages enzo heenkijken. Ik ben een van de weinige automobilisten die helaas niet gezegend is met rontgenogenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:16 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
misschien verder kijken dan je motorkap
Heb je de nieuwe specsavers bril al geprobeerd? Die komt redelijk in de buurt, ik heb een ouder model wat nog in de toekomst kijkt maar heeft soms wat bugsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:26 schreef kiwiko het volgende:
[..]
Wil ik wel.......... ik kan alleen zo moeilijk door muurtjes, boompjes, bossages enzo heenkijken. Ik ben een van de weinige automobilisten die helaas niet gezegend is met rontgenogen![]()
![]()
en de bocht om kijken vind ik ook altijd erg lastig
paardrijders hoeven al helemaal niks te zeggen, die zijn nog veel erger als wielrennersquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:33 schreef kiwiko het volgende:
Wel geinig.......... Ik reed een keer met een jong paard door de polderIk mag niet op het geasfalteerde brede fietspad wat paralel loopt aan de rijbaan (die netan 2 auto's breed is met aan weerskanten een sloot) Dus ik pomptidomptidom lekker stappen op de rijbaan, waar ik hoor met mijn knol.
Komt er zo een groep wielrenners aan OOK op de rijbaan, terwijl er echt een prachtig breed geasfalteerd fietspad ligt.........
Tja, ik zat op een jong ding wat nog niet zo heel veel van de wereld gezien had....... hun roepen waardoor hij natuurlijk nog zenuwachtiger werd (het geluid van de fietsen was wat engig vond hij) En ik gebaar nog..... vaart minderen, en ik ging vaart meerderen om de aankomende inham in te gaan....... maar niks hoor, niks vaart minderen, alleen maar harder roepen![]()
![]()
Tja toen kwamen ze me voorbij, en gooide hij zijn kont op de weg....... 9 fietsers zo hoppaaaa de sloot in![]()
![]()
boos dat ze waren!!! begonnen gelijk over schuld, en vergoeding zus en vergoeding zo...... Sodemieter op
primaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:47 schreef kiwiko het volgende:
vaak zijn die net zo erg inderdaadalleen voel ik me niet aangesproken
Nou kan ik het me best voorstellen dat schade aan een fiets van 2000+ euro wat problemen oplevertquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:33 schreef kiwiko het volgende:
...
Tja toen kwamen ze me voorbij, en gooide hij zijn kont op de weg....... 9 fietsers zo hoppaaaa de sloot in![]()
![]()
boos dat ze waren!!! begonnen gelijk over schuld, en vergoeding zus en vergoeding zo...... Sodemieter op
het zou ook wel een goede gewoonte zijn dat ruiters alleen gebruik maken van paden waar ze mogen komen, rekening houden met overige gebruikers van die paden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:54 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Nou kan ik het me best voorstellen dat schade aan een fiets van 2000+ euro wat problemen oplevert![]()
Het is overigens wel een goede gewoonte om mensen en dieren met gematigde snelheid te passeren.
ik doelde eigenlijk meer op ruiterpaden in het bos, ik heb namelijk al een keer twee ribben en een arm gebroken dankzij zo'n fijne ruiter die op een pad liep waar ze absoluut niet mocht komen, en dan ook nog boos worden ookquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:02 schreef kiwiko het volgende:
Ruiters mogen alleen op de wegniet op de stoep, niet op het fietspad......... sterker nog, niet eens in de berm
![]()
Over het scheiten en het opruimen ben ik absoluut helemaal met je eens!
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:24 schreef Dylan0418 het volgende:
eitjes gooien lijkt me wel leuk, ga dat binnenkort denk ik maar is doen als ze de weg weer is opeisen.
leuk!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:09 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Hommo. Je gat toch geen man kopen...
je wordt het gewoon...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:09 schreef kiwiko het volgende:
hihihi die dingen zijn erPoepzakken, bestaan al heel lang.
groot voordeel is dat de wielrenners er ook geen last meer van hebben, ik kan me voorstellen dat het lastig
fietsen is met die dunne bandjes door zo een hoop stront!
leuk , buget?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:06 schreef XTC. het volgende:
Ik heb zelf een mountainbike, maar ben misschien van plan om nog een wielrenner aan te schaffen.
Natuurlijk alleen voor de lulz dus ik ga niet mn benen scheren en in zo'n strak pakkie
quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:59 schreef OnweersComplex het volgende:
Je kent ze vast wel:
[ afbeelding ]
Wielrenners ja.
Wart zijn dat schijtirritante gasten. ze denken echt dat ze ware helden zijn en dat de weg helemaal van hun is. Ze knallen maar door, rijden op de rijbaan terwijl ze op het fietspad moeten. Steken hun klauwen niet uit als ze de bocht om gaan en ga zo maar door. Dat ze hard door willen fietsen begrijp ik wel, maar hou dan ook rekening met de medeweggebruikers. Kan je dat niet? Rot dan op naar een circuit of zo. Blijkbaar beseffen ze niet dat als ze een auto of een bus koppen dat de voertuigen niet echt meegeven. Maar ja... de automobilist krijgt natuurlijk weer de schuld als er iets aan de hand is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |