SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoiets heb ik ook 2 keer gehad. En natuuuurlijk zitten zij niet fout.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:34 schreef Marco001 het volgende:
Hoewel ik, als ik in mijn eentje op de mtb zit, niet het gras op duik voor een groepje wielrenners en al helemaal niet als ze stereotype bevestigend gedrag vertonen...
Ben zo al eens vol op een groepje wielrenners ingereden(ik ree netjes aan mijn kant van het pad, met c.a. 25 km/h ) die niet even achter elkaar wouden, maar perse met 3-4 man naast elkaar moesten blijven fietsen op een smal fietspad.
Waren ze niet zo blij mij, want we zijn met zijn allen onderuit gegaan. Ik had gelukkig op wat schrammetjes na niks, maar de wielrenners konden in ieder geval 1 band gaan plakken..
Oh, en boos dat ze toen waren op mij...
Bullshit!quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:43 schreef beverstraat het volgende:
iedereen die hier klaagt...Doe morgen maar eens een wielerpakje aan, ga dan gewoon eens op de weg en de mensen beginnen te klagen,klagen zonder dat we nog niet immers iets verkeerds hebben gedaan..
Dan zul je voelen hoe wielrenner zijn,is
Gebruik op de MTB ook een soort clips(SPD) en die zijn heel eenvoudig uit te klikken, Ben alleen in het begin 1 keer omgegaan door het niet op tijd uit kunnen klikken. bleek dat de pedalen op de strakste stand stonden. Staan nu op los en wil prima.. Maar blijkbaar is dat inderdaad voor een wielrenner stukken moeilijker.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:24 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Bullshit!
Van veruit de meeste mensen hebben wielrenners geen last zolang ze zich normaal op de weg gedragen.
Zelfs ik als notoire wielrenner hater heb ik me vandaag rustig gehouden terwijl ik door het Zuid Limburgse heuvelland reed. Verbazingwekkend hielden veruit de meeste wielrenners zich vandaag keurig aan de regels op een enkeling na. wat ze deden was natuurlijk wel weer treurig. Maar ja in zijn algemeen een goede dag wat betreft wielrenners en het waren er veel vandaag.
Oh ja, ik ben van mening, dat ze die clips of hoe ze het ook noemen op de pedalen moeten verbieden. Dat is naar mijn mening de reden waarom veel wielrenners nooit willen stoppen, omdat het flink onhandig lijkt. Vaak genoeg een wielrenner op zijn bek zien gaan, omdat hij moest stoppen en blijkbaar zijn poot niet los kon krijgen.
Hommo. Je gat toch geen man kopen...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:06 schreef XTC. het volgende:
Ik heb zelf een mountainbike, maar ben misschien van plan om nog een wielrenner aan te schaffen.
Natuurlijk alleen voor de lulz dus ik ga niet mn benen scheren en in zo'n strak pakkie
??? Het homo, met 1 m, niet met 2.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:09 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Hommo. Je gat toch geen man kopen...
Als jij dat zo interpreteert,quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:09 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Hommo. Je gat toch geen man kopen...
Een radrennfahrer, zoals de duitsers het noemen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:11 schreef XTC. het volgende:
[..]
Als jij dat zo interpreteer,een wielren fiets dus
misschien verder kijken dan je motorkapquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:05 schreef kiwiko het volgende:
Ik schrik me altijd de tandjes als er ineens weer een stel van die mongolen voor mijn motorkap opduiken..........
als je toch zo nodig dood wil......... dan heb ik een vriendelijk verzoek mij daar niet bij te betrekken aub!
schuif dan op slingeraapquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:19 schreef HammetjeBurger het volgende:
Kut wielrenners altijd idd. Altijd arrogant ; 'Aan de kant' roepen. Grom.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:11 schreef XTC. het volgende:
[..]
Als jij dat zo interpreteert,een wielren fiets dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |