Maar dan krijg je de welbekende middelvinger. Asotuig.quote:
quote:
hardlopers zijn ook flikkersquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:05 schreef LavenderTown het volgende:
Terechte klacht. Als voetganger en hardloper ook altijd haat en nijd met die vieze flikkers in hun strakke pakkies. Ze moeten wel hard fietsen omdat ze anders in hun reet genomen worden met die harde tepels van ze. Gadverdamme man. Wielrenners.
maar wel kijken naar hun strakke kontjes he, zelfs nu denk je er nog aan faggotquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:05 schreef LavenderTown het volgende:
Terechte klacht. Als voetganger en hardloper ook altijd haat en nijd met die vieze flikkers in hun strakke pakkies. Ze moeten wel hard fietsen omdat ze anders in hun reet genomen worden met die harde tepels van ze. Gadverdamme man. Wielrenners.
technisch gezien heb je gelijk.quote:
Hey een wielrennerDT!quote:
je viel zelf gewoon omdat je niet kunt fietsen en jaloers bent op wie het wel kanquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:01 schreef Rummikub het volgende:
Ergste is nog dat ze geen fietsbel hebben omdat die 8 gram extra weegt, dus ze bellen niet als ze aankomen maar roepen van 300 meter een keer HEY en daarna beuken ze je om (want dat hoor je niet).
Terechte klacht.
Jij hangt mijn voeten uit!quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:59 schreef OnweersComplex het volgende:
Je kent ze vast wel:
[ afbeelding ]
Wielrenners ja.
Wart zijn dat schijtirritante gasten. ze denken echt dat ze ware helden zijn en dat de weg helemaal van hun is. Ze knallen maar door, rijden op de rijbaan terwijl ze op het fietspad moeten. Steken hun klauwen niet uit als ze de bocht om gaan en ga zo maar door. Dat ze hard door willen fietsen begrijp ik wel, maar hou dan ook rekening met de medeweggebruikers. Kan je dat niet? Rot dan op naar een circuit of zo. Blijkbaar beseffen ze niet dat als ze een auto of een bus koppen dat de voertuigen niet echt meegeven. Maar ja... de automobilist krijgt natuurlijk weer de schuld als er iets aan de hand is.
Ik heb altijd gelijk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:06 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
technisch gezien heb je gelijk.
Flikker toch op man. Ze roepen zo hard ''joehoeeeeee'' dat je er wel van op moet kijken en dan schrik je je dood. Ze trekken meer aandacht dan de bootjes in Amsterdam op Roze Zaterdag. Het feit dat jij dat nog in seksuele context durft te plaatsen doet me twijfelen aan je geaardheid.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:06 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
maar wel kijken naar hun strakke kontjes he, zelfs nu denk je er nog aan faggot
je moet ze tegen die dunne voorwielen schoppen dan gaan ze echt kankerhard op hun bekquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:09 schreef LavenderTown het volgende:
[..]
Flikker toch op man. Ze roepen zo hard ''joehoeeeeee'' dat je er wel van op moet kijken en dan schrik je je dood. Ze trekken meer aandacht dan een de bootjes in Amsterdam op Roze Zaterdag. Het feit dat jij dat nog in seksuele context durft te plaatsen doet me twijfelen aan je geaardheid.
Jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:07 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
je viel zelf gewoon omdat je niet kunt fietsen en jaloers bent op wie het wel kan
Maar dat is juist lolz!quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:10 schreef _OPM het volgende:
[..]
je moet ze tegen die dunne voorwielen schoppen dan gaan ze echt kankerhard op hun bek
Strak plan ouwe.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:10 schreef _OPM het volgende:
[..]
je moet ze tegen die dunne voorwielen schoppen dan gaan ze echt kankerhard op hun bek
Niemand dwingt jou tot kijken behalve die geile kraaloogjes van je, je wilt het gewoon zien. jij kijkt zeker ook richting hun kruis als ze voorbij komen hequote:Op woensdag 16 mei 2012 21:09 schreef LavenderTown het volgende:
[..]
Flikker toch op man. Ze roepen zo hard ''joehoeeeeee'' dat je er wel van op moet kijken en dan schrik je je dood. Ze trekken meer aandacht dan de bootjes in Amsterdam op Roze Zaterdag. Het feit dat jij dat nog in seksuele context durft te plaatsen doet me twijfelen aan je geaardheid.
dan halen ze je gewoon inquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:12 schreef OEM het volgende:
Ouwe diesel kopen en volgas in lage versnelling voor ze gaan rijden
straf van godquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:09 schreef vandermar het volgende:
Op vakantie moesten wij een keer 6 uur in de middle of nowhere rondhangen omdat dat tuig niet aan de kant wilde en wij er met de auto langs moesten. Ze fietsen met 16 man ofzo en 4 man naast elkaar. BOEM KLABAM DOINGK daar zaten we dan, voorband kapot velg kapot en ophanging kapot en dat tuig gewoon doorfietsen met 4 naast elkaar.
Alle wielrenners afschieten, tuig!
Daar heb je de conditie niet voor.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:13 schreef _OPM het volgende:
[..]
hardlopers trap ik ook kapot dus ik zou maar niet zo'n grote bek hebben
Zoudebn ze überhaupt wel een zadel hebben? of alleen een zadelpen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:16 schreef OEM het volgende:
[..]
Zelfs de oudste diesel is sneller dan een zooi amateur-zadelnichten.
Oh ja? Fietsen ze weer op de weg, waar je 100 mag! Waar een fietspad naast ligt, dan horen ze in mijn ogen toch echt niet op die weg hoor! Ze gebruiken nooit het fietspad waar moet ik vind het echt belachelijk!quote:
boten varen slecht op asfalt..quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:16 schreef OEM het volgende:
[..]
Zelfs de oudste diesel is sneller dan een zooi amateur-zadelnichten.
ze betalen er voor, jouw kutblik rammelt en stinktquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:23 schreef golfje3 het volgende:
[..]
Oh ja? Fietsen ze weer op de weg, waar je 100 mag! Waar een fietspad naast ligt, dan horen ze in mijn ogen toch echt niet op die weg hoor! Ze gebruiken nooit het fietspad waar moet ik vind het echt belachelijk!
Voor geen enkele fietser, enkel autosquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:19 schreef Weka het volgende:
Terechte klacht. Het stoplicht schijnt voor hun ook niet te gelden.
Kijk... als er een slecht onderhouden fietspad ligt, dan kan ik het me ergens wel indenken dat ze dan op de rijbaan gaan rijden. Mits ze normaal rijden, maar dat kunnen ze niet helaas.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:23 schreef golfje3 het volgende:
[..]
Oh ja? Fietsen ze weer op de weg, waar je 100 mag! Waar een fietspad naast ligt, dan horen ze in mijn ogen toch echt niet op die weg hoor! Ze gebruiken nooit het fietspad waar moet ik vind het echt belachelijk!
.
Of ze nemen een extra stalen buis mee en je krijgt een backfirequote:Op woensdag 16 mei 2012 21:27 schreef MacorgaZ het volgende:
Als iedereen nou gewoon met elkaar afspreekt een tijdje lang wielrenners 'per ongeluk' aan te rijden, de weg te blokkeren, geen voorrang te verlenen, etc., misschien dat ze dan uit zichzelf wat veiliger en aardiger gaan fietsen.
Goed idee? Ik begin direct [ afbeelding ].
Ik troll niet, ik heb serieus gelijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:28 schreef LavenderTown het volgende:
Choose life alsjeblieft want het trollen lukt niet vandaag spuit 2.0.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:26 schreef Life2.0 het volgende:
sprak je terwijl je pens nog wat nadeinde...
25 km/uquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:27 schreef rozecroc het volgende:
Vandaag toevallig even in mijn gladde nichten outfit een rondje geracefietst. Mijn stuur hangt helaas wel wel naar links vanwege die overbodige extra 8 gram van de bel, waar ik overigens netjes gebruik van maak. Wel ben ik blij dat ik de rit van slechts 2 uur overleefd heb, want je komt nogal wat tegen onderweg, en dat terwijl ik in de bebouwde kom rustig en alert fiets (lees ong. 25km/u).
Auto's die nog even voor je langs moeten op een rotonde, auto's die zonodig de haaientanden aan de hoofdweg grenzend willen pakken en daardoor half op het fietspad blijven staan waardoor je vol in de ankers mag. Elke keer kom ik hier op de het smalle fietspad naast de ringweg wel weer fietsers tegen die tegen het verkeer in met hun bb in de hand onverstoord de boel hinderen en daarnaast heb je nog scholieren die met zijn allen naast elkaar en whatsappend over de weg slingeren.
Toch moet ik wel bekennen dat toen ik nog in een groep fietste, je je daardoor wel veilig waande en je daardoor als groep blijkbaar best aso bent in het verkeer als ik de reacties nu zo lees, iets waar ik mij destijds niet eens zo bewust van was.
Je wordt er trouwens wel fitter van dan Fokken vanuit je zolderkamer.
Mijn stalen buis weegt 1800 kilo. Ze noemen het ook wel een "auto". Kunnen fietsers slecht tegen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:29 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Of ze nemen een extra stalen buis mee en je krijgt een backfire
quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:27 schreef rozecroc het volgende:
Vandaag toevallig even in mijn gladde nichten outfit een rondje geracefietst. Mijn stuur hangt helaas wel wel naar links vanwege die overbodige extra 8 gram van de bel, waar ik overigens netjes gebruik van maak. Wel ben ik blij dat ik de rit van slechts 2 uur overleefd heb, want je komt nogal wat tegen onderweg, en dat terwijl ik in de bebouwde kom rustig en alert fiets (lees ong. 25km/u).
Auto's die nog even voor je langs moeten op een rotonde, auto's die zonodig de haaientanden aan de hoofdweg grenzend willen pakken en daardoor half op het fietspad blijven staan waardoor je vol in de ankers mag. Elke keer kom ik hier op de het smalle fietspad naast de ringweg wel weer fietsers tegen die tegen het verkeer in met hun bb in de hand onverstoord de boel hinderen en daarnaast heb je nog scholieren die met zijn allen naast elkaar en whatsappend over de weg slingeren.
Toch moet ik wel bekennen dat toen ik nog in een groep fietste, je je daardoor wel veilig waande en je daardoor als groep blijkbaar best aso bent in het verkeer als ik de reacties nu zo lees, iets waar ik mij destijds niet eens zo bewust van was.
Je wordt er trouwens wel fitter van dan Fokken vanuit je zolderkamer.
Zo'n helm:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |