Maar dan krijg je de welbekende middelvinger. Asotuig.quote:
quote:
hardlopers zijn ook flikkersquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:05 schreef LavenderTown het volgende:
Terechte klacht. Als voetganger en hardloper ook altijd haat en nijd met die vieze flikkers in hun strakke pakkies. Ze moeten wel hard fietsen omdat ze anders in hun reet genomen worden met die harde tepels van ze. Gadverdamme man. Wielrenners.
maar wel kijken naar hun strakke kontjes he, zelfs nu denk je er nog aan faggotquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:05 schreef LavenderTown het volgende:
Terechte klacht. Als voetganger en hardloper ook altijd haat en nijd met die vieze flikkers in hun strakke pakkies. Ze moeten wel hard fietsen omdat ze anders in hun reet genomen worden met die harde tepels van ze. Gadverdamme man. Wielrenners.
technisch gezien heb je gelijk.quote:
Hey een wielrennerDT!quote:
je viel zelf gewoon omdat je niet kunt fietsen en jaloers bent op wie het wel kanquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:01 schreef Rummikub het volgende:
Ergste is nog dat ze geen fietsbel hebben omdat die 8 gram extra weegt, dus ze bellen niet als ze aankomen maar roepen van 300 meter een keer HEY en daarna beuken ze je om (want dat hoor je niet).
Terechte klacht.
Jij hangt mijn voeten uit!quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:59 schreef OnweersComplex het volgende:
Je kent ze vast wel:
[ afbeelding ]
Wielrenners ja.
Wart zijn dat schijtirritante gasten. ze denken echt dat ze ware helden zijn en dat de weg helemaal van hun is. Ze knallen maar door, rijden op de rijbaan terwijl ze op het fietspad moeten. Steken hun klauwen niet uit als ze de bocht om gaan en ga zo maar door. Dat ze hard door willen fietsen begrijp ik wel, maar hou dan ook rekening met de medeweggebruikers. Kan je dat niet? Rot dan op naar een circuit of zo. Blijkbaar beseffen ze niet dat als ze een auto of een bus koppen dat de voertuigen niet echt meegeven. Maar ja... de automobilist krijgt natuurlijk weer de schuld als er iets aan de hand is.
Ik heb altijd gelijk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:06 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
technisch gezien heb je gelijk.
Flikker toch op man. Ze roepen zo hard ''joehoeeeeee'' dat je er wel van op moet kijken en dan schrik je je dood. Ze trekken meer aandacht dan de bootjes in Amsterdam op Roze Zaterdag. Het feit dat jij dat nog in seksuele context durft te plaatsen doet me twijfelen aan je geaardheid.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:06 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
maar wel kijken naar hun strakke kontjes he, zelfs nu denk je er nog aan faggot
je moet ze tegen die dunne voorwielen schoppen dan gaan ze echt kankerhard op hun bekquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:09 schreef LavenderTown het volgende:
[..]
Flikker toch op man. Ze roepen zo hard ''joehoeeeeee'' dat je er wel van op moet kijken en dan schrik je je dood. Ze trekken meer aandacht dan een de bootjes in Amsterdam op Roze Zaterdag. Het feit dat jij dat nog in seksuele context durft te plaatsen doet me twijfelen aan je geaardheid.
Jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:07 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
je viel zelf gewoon omdat je niet kunt fietsen en jaloers bent op wie het wel kan
Maar dat is juist lolz!quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:10 schreef _OPM het volgende:
[..]
je moet ze tegen die dunne voorwielen schoppen dan gaan ze echt kankerhard op hun bek
Strak plan ouwe.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:10 schreef _OPM het volgende:
[..]
je moet ze tegen die dunne voorwielen schoppen dan gaan ze echt kankerhard op hun bek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |