quote:Ajax-trainer Frank de Boer heeft ‘nee’ gezegd tegen een poging van Liverpool om hem aan te trekken als opvolger van de ontslagen Kenny Dalglish. De prestaties van de voormalige international bij Ajax zijn ook in het buitenland opgevangen en de diep weggezakte traditieclub uit Liverpool hoopte dat De Boer de club terug aan de top zou willen brengen.
Hij is eng omdat hij zo vaak gewonnen heeft in de Kuip? Ik vind hem nog steeds het boertje wat hij altijd was, veel zelfvertrouwen maar niet arrogantquote:Op maandag 21 mei 2012 09:26 schreef Helpmefok het volgende:
De Boer is dus wel een echte clubman. Mooi man.
Blijft een enge vent maar toch pluskudo's voor dezen.
Enigszins arrogant. Ik heb het idee dat hij zich zelf wel heel wat vindt. En te lang achter eigen keuzes staat, zie Janssen met z'n verdedigende middenvelder positie in het begin.quote:Op maandag 21 mei 2012 09:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is eng omdat hij zo vaak gewonnen heeft in de Kuip? Ik vind hem nog steeds het boertje wat hij altijd was, veel zelfvertrouwen maar niet arrogant
tja was pas zijn eerste hele seizoen he. Hier leert hij ook van. En weet nu ook wel dat hij fout zat.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Enigszins arrogant. Ik heb het idee dat hij zich zelf wel heel wat vindt. En te lang achter eigen keuzes staat, zie Janssen met z'n verdedigende middenvelder positie in het begin.
Het zou aan de andere kant dom zijn van Ajax om Vertonghen niet te verkopen en vrij de deur uit laten gaan. 8, 9 miljoen is prima.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:02 schreef J2T het volgende:
Jammer hoor van Jantje. Verbolgen zijn over het bedrag wat Ajax eist. Een beetje meer respect is wel op zijn plaats. Ajax heeft je gemaakt en je salaris betaald de afgelopen 8/9 jaar. Niet zo gek dat zij dan zo n hoog bedrag eisen. The Spurs vragen ook de meest belachelijke prijzen voor hun spelers. Zie Modric
Gelooft die gek ECHT dat jullie de CL kunnen winnen?quote:Cruijff: 'Dan maar geen Champions League winnen met Ajax'
Johan Cruijff baalt van de Champions League-zege van Chelsea. In de optiek van de clubicoon van Barcelona en Ajax zullen de enigen die blij zijn met de nederlaag van Bayern München, de fans van Chelsea zijn. "Voor de rest kan niemand vrede hebben met de uitslag van de Champions Leaguefinale. Waar ik vooral moeite mee heb, is dat een elftal vergeet te voetballen en toch alles kan winnen."
"Als je de namen bij Chelsea ziet, dan klinken die als een klok", vertelt Cruijff in De Telegraaf. "Daarom begrijp ik niet dat er pas gevoetbald wordt als de ploeg met 1-0 achter komt te staan. Intussen kan je Bayern München niks verwijten. De ploeg heeft proberen te voetballen, deed dat zelfs prima, getuige de zeker tien goede schietkansen en andere mogelijkheden. Maar hoe goed je ook voetbalt en aanvalt, als je drie penalty’s mist dan haal je het niet."
"Net als Barcelona ging Bayern daardoor onderuit tegen een team dat ongelooflijk veel kwaliteit onbenut laat", vervolgt Cruijff. "Dan kies ik toch voor de stappen die we nu met Ajax maken, richting het voetbal dat we met z’n allen voor ogen hebben. Dan maar geen Champions League winnen. Voor geen prijs op deze manier."
Is gewoon een spelletje hoor.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:02 schreef J2T het volgende:
Jammer hoor van Jantje. Verbolgen zijn over het bedrag wat Ajax eist.
Ach jij dacht dat feyenoord kampioen zou wordenquote:Op maandag 21 mei 2012 11:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gelooft die gek ECHT dat jullie de CL kunnen winnen?![]()
![]()
![]()
Dat staat er toch nietquote:Op maandag 21 mei 2012 11:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
![]()
![]()
"Dan maar geen CL winnen. Voor mij geen prijs op deze manier".quote:
Dus staat het er nietquote:Op maandag 21 mei 2012 11:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Dan maar geen CL winnen. Voor mij geen prijs op deze manier".
Voor jou geen CL in de rest van je leven. Niet met Ajax. Niet met welke NL club dan ook.
Misschien tijd voor een cursus begrijpend lezen?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Voor jou geen CL in de rest van je leven. Niet met Ajax. Niet met welke NL club dan ook.
Dat leer je niet op havenschool hoorquote:Op maandag 21 mei 2012 11:29 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Misschien tijd voor een cursus begrijpend lezen?
Hij kan prima begrijpend lezen. Hij draait het echter zo dat hij kan trollen. Heeft nogal gefaald, zoals gewoonlijk.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:29 schreef xSoDx het volgende:
Misschien tijd voor een cursus begrijpend lezen?
quote:Op maandag 21 mei 2012 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat leer je niet op havenschool hoor.
Als griekenland het EK kan winnen, kan Ajax, PSV, Feyenoord, of AZ de CL winnenquote:Op maandag 21 mei 2012 11:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Moet er nog wel het een en ander veranderen qua financial fairplay, het verschil in niveau is nog echt te groot, stap 1 is om op eigen kracht de groepsfase door te komen en dat wordt ook komend seizoen een hele moeilijke opgavequote:Op maandag 21 mei 2012 12:23 schreef J2T het volgende:
Ach met een gelukkige loting zie ik ons wel de kwartfinale/halve finale halen en vanaf daar is dan alles mogelijk. Nicosia haalt ook de kwartfinale.
Beter noem je hem nooit meer een gek.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
![]()
![]()
Uiteraard. Volgend jaar is misschien nog wat te vroeg, maar over een jaartje of drie moet toch lukken dacht ik zo.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |