Ja, érg sterk inderdaad maar die zo ook nu eens moeten komen hoor...quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:39 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ben ook wel onder de indruk van Dijks, boom van een kerel ook!
Viel mij ook op tijdens het jeugd CL toernooi.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:39 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ben ook wel onder de indruk van Dijks, boom van een kerel ook!
weinig nieuws, we hebben geen Labyad taferelen, nauwelijks nieuws over transfers, geen falend beleid (immers kampioen) en sowieso weinig te zeiken over het afgelopen jaar.quote:
Ho, ho. 14 wedstrijden geleden stond dit hele topic nog vol met gezeur.quote:Op donderdag 24 mei 2012 01:06 schreef Adames het volgende:
[..]
weinig nieuws, we hebben geen Labyad taferelen, nauwelijks nieuws over transfers, geen falend beleid (immers kampioen) en sowieso weinig te zeiken over het afgelopen jaar.
Ook wel is lekkerquote:Op donderdag 24 mei 2012 01:06 schreef Adames het volgende:
[..]
weinig nieuws, we hebben geen Labyad taferelen, nauwelijks nieuws over transfers, geen falend beleid (immers kampioen) en sowieso weinig te zeiken over het afgelopen jaar.
ja,maar om daar nog eens over te beginnenquote:Op donderdag 24 mei 2012 01:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ho, ho. 14 wedstrijden geleden stond dit hele topic nog vol met gezeur.
Maar viel me gewoon op, was geen aanval.
quote:Het Algemeen Dagblad meldt dat de directie van Ajax Miralem Sulejmani gisteren een nieuwe aanbieding heeft gedaan. Ajax wil de aanvaller graag langer vastleggen, mede om te voorkomen dat hij volgend seizoen transfervrij kan vertrekken. Sulejmani zal bij acceptatie wel genoegen moeten nemen met een lager salaris. Zijn huidige salaris past niet meer in de salarishuishouding van Ajax.
Die beslissing zal echt niet vallen voordat hij geselecteerd of niet is voor het NL elftal, zoja dan zal Heerenveen zeker vasthouden aan die 5 miljoenquote:
quote:Overzicht jeugdtransfers tot op heden
Er zullen deze zomer weer veel spelers komen en gaan op sportpark De Toekomst. Tot op heden is van onderstaande spelers bekend dat zij ofwel naar Ajax zullen komen, ofwel Ajax zullen verlaten.
Nieuwe jeugdspelers:
Jong Ajax: Gino van Kessel (AZ, foto)
A1: Dejan Meleg * (FK Vojvodina, Ser), Robert van Koesveld (sc Heerenveen)
A2: Daoud Bousbiba (Almere City FC)
B1: Melvin Vissers (Sparta Rotterdam), Greg L'Ami (Quick Boys), Ezra Walian (AZ)
B2: Stan van Bladeren (Foreholte), Nabi Hakimzadeh (Sparta Rotterdam), Guido Janssen (FC Utrecht)
C1: Mink Peeters (PSV), Dani Koks (Willem II), Darren Sidoel (ADO Den Haag),
C2: Che Nunnely (FC Utrecht)
D1: Serghino Dest (Almere City)
D2: Dani Ruyg (Zeeburgia), Enric Llansana (Purmersteijn), Erkan Altum (DWS)
E-Spelers: Mark Mieras (Rijnsburgse Boys), Damian Stiemer (Roda 46), Caine Cairo (Buitenveldert), Lars Wassenaar (FC Lisse), Floris Quaedvlieg (FC Weesp), Solomon Owusu (Zeeburgia), Chesron Oostwoud (Zeeburgia), Nigel Owusu (Zeeburgia), Kaan Genc (Zeeburgia), Danilo Ruperti (OSV), Prince Aning (OSV), Yassin Ben Salah (Meerburg)
F-Spelers: Divaio Bobson (Zeeburgia), Julian Brandes (AFC), Jaden Banel (Zeeburgia). Didi Naarendorp (Zeeburgia), Neal Viereck (Geuzen Middenmeer)
* Transfer nog niet helemaal afgerond
Vertrekkende jeugdspelers:
Jong Ajax: Warner Hahn (FC Dordrecht), Ricardo Kip (Almere City FC)
A-Junioren: Djarno Hofland (n.n.b.), Maurits Schmitz (n.n.b.), Davi Lizardo (n.n.b.), Donny van der Wal (n.n.b.), Mouhsine El Yaacoubi (n.n.b.), Khaled Salim El Abed (n.n.b.), Rowendy Schoop (n.n.b.), Denzel James (n.n.b.)
B-Junioren: Niek Ossevoort (n.n.b.), Sten Admiraal (FC Utrecht), Melvin de Groot (FC Volendam), Sem Witteveen (AZ), Mussi Durcan (Zaanlandia)
C-Junioren: Florian Toen (n.n.b.), Prince Bernard (Almere City FC), Sejad Navabi (ADO Den Haag), Joey Roggeveen (AZ)
D-Spelers: Cherinho Griffith (n.n.b.), Jelyno Milop (n.n.b), Tyro Nimmermeer (n.n.b.), Shawn Veldhuis (n.n.b.), Dimitri Darsan (n.n.b.), Jesse Coffeng (n.n.b.), Vicente Besuijen (n.n.b.)
E-Spelers: Tyrese Noslin (n.n.b.), Jovanni Withuis (n.n.b.), Ludnardo Schoop (n.n.b.), Tyrese Simons (n.n.b.), Jesse Dolstra (n.n.b.), Andréi Theo Vossen (n.n.b.)
Tijdens seizoen vertrokken jeugdspelers: Frencel Lewis (n.n.b.), Melle Kruit (n.n.b.)
Ze sturen zomaar Prince Bernard weg, jammer was wel één van de mooiste namen in het voetbal geweest, wie weet lukt het hem nog via een omwegquote:
Netjesquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:59 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Vertonghen: 'Ga het niet hard spelen'
Door BvdPloeg
, 24 mei 2012 08:14
, 2260 views
, Bron: De Standaard |
JAN BLIJFT RUSTIG - Jan Vertonghen kijkt met interesse naar de onderhandelingen tussen Ajax en Tottenham Hotspur. De Belg hoopt dat de clubs eruit komen want hij wil dolgraag naar De Spurs. Champions League of niet, in Londen wil hij een nieuwe stap maken, maar niet ten koste van Ajax.
'Ik had niet verwacht dat ik er zo weinig stress bij zou voelen. Anders blijf ik nog een jaar bij Ajax en kan ik dan transfervrij vertrekken', omschrijft Vertonghen de situatie die lastiger is geworden nu Tottenham geen Champions League speelt. Volgens Vertonghen is dat geen probleem. 'Voor mij niet, maar misschien wel bij Tottenham. Het heeft misschien invloed op hun budget. De kans lijkt me niet groot dat er de eerste anderhalve week duidelijkheid komt. Maar ik wil de voorbereiding op het nieuwe seizoen kunnen beginnen bij mijn nieuwe ploeg.'
Het probleem is echter dat Ajax het maximale wil halen uit de transfer van haar verdediger en dat kan de Belg wel begrijpen. 'Ik heb nog één jaar contract. Ik wil geen problemen met Ajax. Zij willen er alles uithalen, Tottenham wil zo weinig mogelijk betalen. Ik zou het hard kunnen spelen, maar ik ga dat nooit doen ten koste van de mensen die ik belangrijk vind.'
Ondanks dat merkt hij opnieuw op dat Tottenham echt de gewenste nieuwe werkgever is. Echter heeft hij nooit beweerd dat hij niet naar andere clubs wil. 'Zo heb ik het niet gezegd. Ik zei dat mijn voorkeur naar Tottenham gaat. Op mijn gevoel. Ik heb het beste gevoel bij die club en ik ben een gevoelspersoon. Ze hebben me al uitgenodigd en willen snel handelen. Ze zeggen dat ik hun enige optie ben. Dat is een compliment.' (foto: VI-images/Orange Pictures)
Naja als Ajax echt voet bij stuk houdt over die 15 miljoen voor een jaar contract zullen ook grote clubs toch wel 2x nadenkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:27 schreef HeatWave het volgende:
Sja, opzich kan ik er ook wel mee leven als ie nog een jaar blijft en dan gratis vertrekt. natuurlijk kost het Ajax geld, maar je houdt wel je beste speler nog in deze selectie. Dan kan je rustiger opzoek naar een opvolger.
En het bedrag voor Jan was nou ook weer niet torenhoog toch?
Ze willen 15 miljoen, Spurs wil nu zo'n 8-10 betalen aldus de media.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:27 schreef HeatWave het volgende:
Sja, opzich kan ik er ook wel mee leven als ie nog een jaar blijft en dan gratis vertrekt. natuurlijk kost het Ajax geld, maar je houdt wel je beste speler nog in deze selectie. Dan kan je rustiger opzoek naar een opvolger.
En het bedrag voor Jan was nou ook weer niet torenhoog toch?
Dit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Jezus 9miljoen is zat voor iemand met een 1jarig contract, volgend jaar loopt ie gratis weg
En vandaag alweer 17jaar terug dat Ajax de cl won
=Het is ook maar wat Ajax naar buiten brengt wellicht wordt er achter de schermen al onderhandeld. Al speelt Vertonghen bij de Spurs hoe dan ook geen CL en was dat niet 1 van zijn eisen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit.
Mensen die met 9 miljoen + gigantisch salaris (1-2 miljoen?) willen gokken.
Ach je moet gewoon realistisch zijn. We zijn nou eenmaal niet meer de top en kerel, "money makes everything go around this mofo".quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tja met zo'n instelling is het niet raar dat Ajax een topteam kan samenstellen. Ieder jaar weer. Alle goeie spelers weg, en waarom? Voor het geld...
Liever 9miljoen dan helemaal niks hoor ik weet het nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tja met zo'n instelling is het niet raar dat Ajax een topteam kan samenstellen. Ieder jaar weer. Alle goeie spelers weg, en waarom? Voor het geld...
Je kan wel eens een speler verkopen maar bij Ajax is het gewoon continu. Ajax staat er financieel als een van de beste voor in de eredivisie en nog zitten ze als een gek te verkopen. Als je gewoon een goed team bij elkaar houd kan je jaren achter elkaar CL spelen en dan stroomt het geld wel binnen...quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Ach je moet gewoon realistisch zijn. We zijn nou eenmaal niet meer de top en kerel, "money makes everything go around this mofo".
Als spelers meer kunnen verdienen in het buitenland wil je niet weten hoe snel ze weg zijn, zeker transfervrijquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je kan wel eens een speler verkopen maar bij Ajax is het gewoon continu. Ajax staat er financieel als een van de beste voor in de eredivisie en nog zitten ze als een gek te verkopen. Als je gewoon een goed team bij elkaar houd kan je jaren achter elkaar CL spelen en dan stroomt het geld wel binnen...
Jantje geeft duidelijk aan dat een jaartje blijven niet zo'n gigantisch probleem is. Laat hem dan ook gewoon zitten waar hij zit. Door hem geforceerd alsnog te willen verkopen lijkt het "normaal"quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Als spelers meer kunnen verdienen in het buitenland wil je niet weten hoe snel ze weg zijn, zeker transfervrij
twitter:FrankRonald1970 twitterde op donderdag 24-05-2012 om 10:31:18Lekker op weg naar Nunspeet om te gaan golfen staat de A10 helemaal vast. Z'n hekel aan wachten. @&:)¤@ reageer retweet
twitter:FrankRonald1970 twitterde op donderdag 24-05-2012 om 10:40:48Wordt nu gek. Brug open op de A1. http://t.co/3Lf4ETXE reageer retweet
Inderdaad en als je het team behoud haal je volgend jaar ook gewoon CL. De competitie zit nog steeds aan te modderen met het kopen van (bejaarde) spelers.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap ook best dat je 9 miljoen niet zomaar wegggooit, maar een stabiel, ingespeeld team is ook geld waard. het halen van de CL streep het al weg...
Ben ik met je eens, maar ik vang liever serieus nog geld voor hem dan helemaal niksquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap ook best dat je 9 miljoen niet zomaar wegggooit, maar een stabiel, ingespeeld team is ook geld waard. het halen van de CL streep het al weg...
Dat kan maar is op zich best verfrissend om het anders te zienquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Liever 9miljoen dan helemaal niks hoor ik weet het niet
En als Nederlandse club weet je nou eenmaal dat je elk jaar toppers kwijt kan raken
Alleen als Ajax niet zonder kan, maar ik denk dat dat wel meevalt op dit moment. Geld is het probleem niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar ik vang liever serieus nog geld voor hem dan helemaal niks
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen als Ajax niet zonder kan, maar ik denk dat dat wel meevalt op dit moment. Geld is het probleem niet.
maar goed, hij gaat toch wel gewoon weg.
Mweh, ergens hebben jullie gewoon gelijk jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat kan maar is op zich best verfrissend om het anders te zien. Want 9 miljoen is leuk en aardig maar wie gaat hem vervangen? een Wielaert kostte Ajax al 3+ miljoen. Ook ik zie liever een transfersom maar het hoeft wat mij betreft geen zekerheid te zijn om altijd voor het geld ontvangen te gaan. Al is dit wel allemaal afhankelijk aan of Vertonghen zelf nog zin heeft in een jaar Eredivisie uiteraard anders heeft hem houden weinig zin.
Juist omdat Ajax 2keer de CL heeft gehaald zou het niet 100% noodzakelijk zijn om je spelers te verkopen, dat is deel van het beleidsplan lijkt me.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
Mweh, ergens hebben jullie gewoon gelijk ja
Ik hoop alleen dat ie gemotiveerd genoeg is voor nog een jaar Eredivisiequote:Op donderdag 24 mei 2012 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Juist omdat Ajax 2keer de CL heeft gehaald zou het niet 100% noodzakelijk zijn om je spelers te verkopen, dat is deel van het beleidsplan lijkt me.
Ajax zal altijd een doorverkoophuis blijven door de jeudgopleiding, maar als het gaat zoals Cruijff van plan is ben je niet elk jaar alleen maar afhankelijk van spelersverkoop.
Dit hoeft niet per se op deze situatie te slaan, maar voor de toekomst lijkt me dit wel wenselijk...
Als hij geselecteerd wordt moet Ajax maar gewoon die 5 miljoen betalen, anders zou hij na het EK wel eens duurder kunnen worden of een BTL club die hem wegkaapt...quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die beslissing zal echt niet vallen voordat hij geselecteerd of niet is voor het NL elftal, zoja dan zal Heerenveen zeker vasthouden aan die 5 miljoen
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Alsof we Vertonghen nodig hebben om CL te halen volgend seizoen, financieel kan het veel beter... salarissen zijn nog steeds veel te hoog.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je kan wel eens een speler verkopen maar bij Ajax is het gewoon continu. Ajax staat er financieel als een van de beste voor in de eredivisie en nog zitten ze als een gek te verkopen. Als je gewoon een goed team bij elkaar houd kan je jaren achter elkaar CL spelen en dan stroomt het geld wel binnen...
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit.
Mensen die met 9 miljoen + gigantisch salaris (1-2 miljoen?) willen gokken.
Is niet waar hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben bang dat Ajax voor Benayoun gaat en niet voor Narsingh
Ja maar binnenlandse transfers als het nog om een Engelsman draait ook valt niet te vergelijken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:03 schreef Smoofie het volgende:
12 mil biedt spurs voor jan, 15 mil voor 1 jaar is niet zoveel, vooral niet in de PL. 40 mil voor carrol, maar 18 + bonus voor Suarez. Ajax is ook niet achterlijk
Maar jij hebt dan ook wel teveel vertrouwen in de jeugdspelersquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Vertonghen moeten ze gewoon verkopen.
Ik zou er voor tekenenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Jantje voor minstens 12 mil wegdoen. anders nog een jaartje AFCA
Hij zal wel wat meer opbrengen, 12 miljoen klinkt voor een Ajax-aanvoerder erg laag.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Jantje voor minstens 12 mil wegdoen. anders nog een jaartje AFCA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |