Ik weet niet of dat een voordeel is, wel leuk, probleem is dat hij Raiola als zaakwaarnemer heeft en die kijkt toch wat meer naar de knikkers dan naar het spel, zie Elia en er zullen nog wel wat voorbeelden zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
nouja we hebben het voordeel dat hij een amsterdammer is
dan moeten we raiola dus dodenquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat een voordeel is, wel leuk, probleem is dat hij Raiola als zaakwaarnemer heeft en die kijkt toch wat meer naar de knikkers dan naar het spel, zie Elia en er zullen nog wel wat voorbeelden zijn.
Lijkt me wat overdreven, als die jongen praat met spelers waar hij nu mee in het trainingskamp zit zal hij hopelijk zelf tot de conclusie komenquote:
overdreven misschien, maarja wel makkelijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me wat overdreven, als die jongen praat met spelers waar hij nu mee in het trainingskamp zit zal hij hopelijk zelf tot de conclusie komen
Goed dat Ajax zich gewoon aan het salarisplafond houden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:50 schreef stoeltafel het volgende:
Poulsen en Narsingh lijken van Ajax-verlanglijst te verdwijnen
Woensdag, 23 mei 2012 om 12:10
Simon Poulsen vindt de aanbieding die Ajax hem gedaan heeft, onder de maat. De linksback, die een aflopend contract met AZ heeft, wil meer verdienen in Amsterdam, maar de regerend landskampioen stemt daar niet mee in. "Wij hebben een salarisplafond en daar houden wij ons aan", reageert Frank de Boer. De toekomst van de Deens international ligt waarschijnlijk in de Premier League.
De onderhandelingen tussen Ajax en sc Heerenveen over Luciano Narsingh dreigen stuk te lopen. Het verschil tussen vraag en aanbod bedraagt twee miljoen euro. Ajax wil (voorlopig) niet verder gaan dan drie miljoen, zo meldt het weekblad Voetbal International.
In Friesland laat men Narsingh pas bij vijf miljoen euro gaan. Bij een goed EK, als de aanvaller tot de EK-selectie behoort, zouden zich wel eens meer clubs kunnen melden voor Narsingh, die nog maar een contract tot medio 2013 in het Abe Lenstra Stadion heeft.
Die gaat komend seizoen centraal achterin spelen met Chivu.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:50 schreef Saind het volgende:
Is er de afgelopen tijd eigenlijk nog iets gebeurd met Hamlap?
Als ik Ajax was zou ik die Conboy van nec halen. Beter dan die overschatte Poulsen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:50 schreef stoeltafel het volgende:
Poulsen en Narsingh lijken van Ajax-verlanglijst te verdwijnen
Woensdag, 23 mei 2012 om 12:10
Simon Poulsen vindt de aanbieding die Ajax hem gedaan heeft, onder de maat. De linksback, die een aflopend contract met AZ heeft, wil meer verdienen in Amsterdam, maar de regerend landskampioen stemt daar niet mee in. "Wij hebben een salarisplafond en daar houden wij ons aan", reageert Frank de Boer. De toekomst van de Deens international ligt waarschijnlijk in de Premier League.
De onderhandelingen tussen Ajax en sc Heerenveen over Luciano Narsingh dreigen stuk te lopen. Het verschil tussen vraag en aanbod bedraagt twee miljoen euro. Ajax wil (voorlopig) niet verder gaan dan drie miljoen, zo meldt het weekblad Voetbal International.
In Friesland laat men Narsingh pas bij vijf miljoen euro gaan. Bij een goed EK, als de aanvaller tot de EK-selectie behoort, zouden zich wel eens meer clubs kunnen melden voor Narsingh, die nog maar een contract tot medio 2013 in het Abe Lenstra Stadion heeft.
staat volgens zijn zaakwaarnemer dan ook al in de belangstelling van een topclub van de eredivisie, al is het niet Ajax.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ik Ajax was zou ik die Conboy van nec halen. Beter dan die overschatte Poulsen.
Ben bang dat Boilesen nooit echt fit meer wordt...quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:35 schreef Artillerieschaap het volgende:
Als ik Ajax was zou ik erop gokken dat Boilesen, Blind, Koppers of Dijks zich in de voorbereiding als vaste linksback op gaat werpen.
Ik denk het wel. Boilesen moet gewoon nog even uitgroeien en sterk worden, dan komt hij er wel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:00 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ben bang dat Boilesen nooit echt fit meer wordt...
Ik denk het niet. Maar ik hoop dat je gelijk krijg.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:08 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Boilesen moet gewoon nog even uitgroeien en sterk worden, dan komt hij er wel.
quote:Met een gemiddelde van 7.54 in zes wedstrijden Champions League dit seizoen, is Jan Vertonghen door statistiekenbureau WhoScored.com opgenomen in het team van het seizoen. De Belgische aanvoerder van Ajax staat in dat team met onder andere Lionel Messi, Cristiano Ronaldo, Xavi, Petr Cech en, jawel, Arjen Robben. Alleen Messi weet in dit elftal een gemiddelde van een negen te halen.
Vertonghen gaf daarnaast ook uitzonderlijk veel passes in de Champions League. Van alle spelers die meer dan vijf duels speelde, gaven alleen Xavi (121.4) en Busquets (90.6) gemiddeld per wedstrijd meer passes. Zelf gaf de verdediger 85.2 keer de bal af aan een medespeler.
Volledig team, met tussen haakjes gemiddelde:
Cech (7.5); Ivanovic (7.5), Vertonghen (7.5), Campagnaro (7.2), Lahm (7.5); Robben (7.4), Kroos (7.9), Xavi (7.8), Ronaldo (8.5); Messi (9), Benzema (7.8)
Ben ook wel onder de indruk van Dijks, boom van een kerel ook!quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Maar ik hoop dat je gelijk krijg.
Ongelooflijk groot talent die jongen.
Barcelonaquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:51 schreef bjanaan het volgende:
Ajax 1, Ajax A1, Ajax B1 en Ajax C1, Ajax C2, Ajax D1 Ajax D2, Ajax F1 kampioen. en wie heeft nou de beste jeugdopleiding?
Ja, vond het enigszins te betwijfelen of de uitverkiezing van Feijenoord terecht is. Geroemd om de vele spelers die debuteren? - Bij Ajax hebben we er dit seizoen toch ook een hoop gezien? Wie is er ook nog is kampioen geworden?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:51 schreef bjanaan het volgende:
Ajax 1, Ajax A1, Ajax B1 en Ajax C1, Ajax C2, Ajax D1 Ajax D2, Ajax F1 kampioen. en wie heeft nou de beste jeugdopleiding?
dat is ook het probleem volgens johan. de trainer wil van het jeugdelftal wil alleen maar kampioen worden, maar richt zich niet op de individu dat juist beter moet worden en het eerste elftal moeten halen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:51 schreef bjanaan het volgende:
Inderdaad en op dat niveau zit Ajax nog niet en die jeugdopleidingsprijs, who cares, het gaat erom dat je jeugdopleiding in dienst staat van het 1e elftal, of de jeugdteams kampioen worden doet er dus ook niet toe.quote:
Als ik de woorden van de grote meneer Cruijff mag quoten: Alleen het eerste elftal telt. De rest is opleidingquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad en op dat niveau zit Ajax nog niet en die jeugdopleidingsprijs, who cares, het gaat erom dat je jeugdopleiding in dienst staat van het 1e elftal, of de jeugdteams kampioen worden doet er dus ook niet toe.
Een gevolg van een focus op het individu terwijl de Ajax filosofie ook word onderwezen is dat juist die teams kampioen worden. Het een sluit het ander absoluut niet uit.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als ik de woorden van de grote meneer Cruijff mag quoten: Alleen het eerste elftal telt. De rest is opleiding
Die debutanten van Feyenoord schat ik hoger in dan die van Ajax .quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:57 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ja, vond het enigszins te betwijfelen of de uitverkiezing van Feijenoord terecht is. Geroemd om de vele spelers die debuteren? - Bij Ajax hebben we er dit seizoen toch ook een hoop gezien? Wie is er ook nog is kampioen geworden?
Overduidelijk dat er bij Ajax een veel hoger niveau is gestart en erop na gestreefd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |