SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So confused when you're lost in the groove
Hoe veel ik het hem ook gun, denk niet dat hij het aan kan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:40 schreef Smoofie het volgende:
Heb het gevoel dat siempje wel eens mee kan gaan.
Ik snap sowieso niet dat Furby en Maduro er niet bij zien, schat ik toch beter in dan Bouma en WIllems .quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe veel ik het hem ook gun, denk niet dat hij het aan kan.
Vond hem voor dit seizoen niets speciaals. Nu kijk ik ook niet zoveel wedstrijden Ajax. Laatste tijd wat meer wedstrijden gezien, maar vindt hem toch wel heel goed. Speelt zonder tierelantijn, maar erg nuttig. Zou volgens mij een erg goede 10 zijn. Denk dat hij eenzelfde rol als Toiboy bij PSV invult erg goed zou kunnen invullen. Denk ook dat hij op die positie erg veel scoort en van veel betekenis kan zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:40 schreef Smoofie het volgende:
Maar daar moet Erikssen ook.quote:
ok.quote:
Je kunt een hekel aan de persoon Toiboy hebben, maar je kunt niet ontkennen dat hij goed rendeert op de positie achter de spits. Zijn taak is om bij te sluiten en daar als afmaker of aanspeelpunt te fungeren. Het spel wordt daarachter gemaakt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:51 schreef gniffie het volgende:
Hij heeft geen spelverdelende kwaliteiten om op 10 te kunnen. Toivonen kan er ook geen drol van
Urby had linksback moeten staan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat Furby en Maduro er niet bij zien, schat ik toch beter in dan Bouma en WIllems .
Is maher miss iets voor Ajax?
zal inderdaad het verschil. Een 10 moet volgens griffie een spelverdeler zijn. Verder ben ik het met je eens, siem is een geweldige speler en de betere versie van toivonen. Al is het maar om zijn gedrag tegenover de tegenstander en zijn eigen team. De jong lijkt veel minder zelfzuchtigquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je kunt een hekel aan de persoon Toiboy hebben, maar je kunt niet ontkennen dat hij goed rendeert op de positie achter de spits. Zijn taak is om bij te sluiten en daar als afmaker of aanspeelpunt te fungeren. Het spel wordt daarachter gemaakt.
Ik denk dat Siem dat ook heel erg goed zou kunnen. Ik snap dat dat niet des Ajax' niet, maar toch.
Achja, Bertje heeft altijd een Feijenoord/PSV voorkeur gehad en het minder op Ajax spelers.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:03 schreef Marsenal het volgende:
Ik hoop dat Van Marwijk weet wat hij doet.
gevoel heb ik idd ook. Helemaal als Luuk ziek blijft of blijkt kwakkelen met zijn gezondheid, dan zou Siem best eens als 3e spits mee kunnen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:40 schreef Smoofie het volgende:
En nu FDB bij Ajax zit en de PSVers bij Oranje in overvloed aanwezig zijn, zal dit ook nog wel even zo blijvenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:08 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Achja, Bertje heeft altijd een Feijenoord/PSV voorkeur gehad en het minder op Ajax spelers.
Duh, die had gewoon bij Ajax in de jeugd moeten zitten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat Furby en Maduro er niet bij zien, schat ik toch beter in dan Bouma en WIllems .
Is maher miss iets voor Ajax?
twitter:LucianoNarsingh twitterde op woensdag 16-05-2012 om 20:46:30Rond met Ajax, nu moeten de clubs er nog uit komen. #Ajax #Transfer #contract reageer retweet
Dat is mijn twitter.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:13 schreef TheArt het volgende:
Heeft nou helemaal niemand dit nog gemeld?
twitter:LucianoNarsingh twitterde op woensdag 16-05-2012 om 20:46:30Rond met Ajax, nu moeten de clubs er nog uit komen. #Ajax #Transfer #contract reageer retweet
Ik zit nog aan tafel met de TD van Heerenveen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:13 schreef TheArt het volgende:
doet en van wolfswinkel?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:09 schreef Syntix het volgende:
[..]
gevoel heb ik idd ook. Helemaal als Luuk ziek blijft of blijkt kwakkelen met zijn gezondheid, dan zou Siem best eens als 3e spits mee kunnen.
Zitten allebei niet bij de voorselectie, dus ik verwacht niet dat van Marwijk ze wel ineens op gaat roepen als Luuk af zou haken.quote:
zit siem er bij dan? Grappigquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:27 schreef M.rak het volgende:
[..]
Zitten allebei niet bij de voorselectie, dus ik verwacht niet dat van Marwijk ze wel ineens op gaat roepen als Luuk af zou haken.
weet ik niet, van Persie draait wel redelijk dit seizoenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:30 schreef J2T het volgende:
Ik denk dat Robben, Hunter, Persie en VDV afvallen.
Ik wilde net losgaan maar toen zag ik je avatar.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:13 schreef Marsenal het volgende:
van Persie? Da's toch die jongen die voor Kluivert invalt? Hoorde ook dat hij goed draaide.
Laten we bidden dat er niemand zo achterlijk is om zoiets gemeend te zeggen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik wilde net losgaan maar toen zag ik je avatar.
Alsof dat de bovenliggende partij is. Lijkt mij logischer dat hij gewoon meer bezig is om op het EK goed te scoren en zo die 2 jaar vol kan maken. Denk eerder dat hij daarom meer bezig is met de blessure-gevoelige-voetballers en hier een geschikte invaller voor zoekt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:32 schreef Artillerieschaap het volgende:
De bondscoach moet ook een beetje rekening houden met het team dat er na het WK van 2014 moet staan. Sneijder, van der Vaart, van Persie... ze zijn dan allemaal de 30 voorbij. Siem is toch een speler die weleens hen op zou moeten kunnen gaan volgen. Lijkt me lekker als je dan al twee eindrondes van dichtbij mee hebt kunnen maken.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:13 schreef TheArt het volgende:
Nee dus.quote:'Ik ben er uit met Ajax, het is nu aan de clubs', zou Narsingh getweet hebben. Deze uitspraak kopieerden de sites van Narsingh's twitter-account. Het ging echter overduidelijk om een nep account. Narsingh heeft immers helemaal geen twitter
Het is ook niet zo dat je op leeftijd moet gaan selecteren, je moet in eerste instantie de op het moment beste selectie samenstellen, maar als de kans zich voordoet om een jonge speler mee te nemen moet je dat zeker niet laten. Siem is nú een prima back-up, maar zou over vier jaar weleens een dragende speler kunnen zijn.quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:42 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Alsof dat de bovenliggende partij is. Lijkt mij logischer dat hij gewoon meer bezig is om op het EK goed te scoren en zo die 2 jaar vol kan maken. Denk eerder dat hij daarom meer bezig is met de blessure-gevoelige-voetballers en hier een geschikte invaller voor zoekt.
Ik kan mij niet voorstellen dat hij denkt: zo'n Dost kunnen we over 2 jaar vast wel gebruiken als invaller. Laat ik hem maar meenemen. Komt die jongen ook eens buiten Nederland en kunnen we meteen kijken of we hem niet een paar weken voor het WK op de boot moeten zetten omdat hij vliegangst heeft.
Naar mijn idee hecht hij meer waarde aan spelers die dit in clubverband doen. Dit zie je ook terug in zijn selectie-eisen. Laat eerst maar zien als speler dat je minuten maakt en een rol constant kan vervullen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:52 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat je op leeftijd moet gaan selecteren, je moet in eerste instantie de op het moment beste selectie samenstellen, maar als de kans zich voordoet om een jonge speler mee te nemen moet je dat zeker niet laten. Siem is nú een prima back-up, maar zou over vier jaar weleens een dragende speler kunnen zijn.
Ik ben het wel met hem eens qua Blind betreft. Ik vind Blind echt geen verkeerde speler voor Ajax in de Eredivisie.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:01 schreef TheDutchguy het volgende:
http://voetbalhetismaaree(...)se-vitesse-ajax.html
Analyse van Vitesse - Ajax
Luuk doet het beter dan Ricky, had dan nog eerder Dost verwacht!quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:28 schreef Marsenal het volgende:
Ik had van Wolfswinkel echt verwacht bij de voorselectie. Meer dan Siem en/of Luuk.
Weer een kampioenquote:Ajax C1 heeft donderdagmiddag het algehele kampioenschap verovert. De topper tegen PSV C1, kampioen van de eerste divisie B, eindigde in een 3-1 winst voor de Amsterdammers.
lopen er daar nog een paar diamantjes tussen ? anders heb je ook niet veel aan dat kampioenschapquote:
Nouri en Dekker.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:47 schreef vincerusso het volgende:
[..]
lopen er daar nog een paar diamantjes tussen ? anders heb je ook niet veel aan dat kampioenschap
Zitten zeker een paar leuke spelertjes tussenquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:47 schreef vincerusso het volgende:
[..]
lopen er daar nog een paar diamantjes tussen ? anders heb je ook niet veel aan dat kampioenschap
Nouri is 1 van de grootste talenten dat rond loopt in de jeugd nu jaquote:
Wat lul je nouquote:
Kloptquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:21 schreef J2T het volgende:
Praat als een mocro, ziet eruit als een mocro, maar is gewoon dus een halve Antilliaan.
Zijn dat Arabische namen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:15 schreef J2T het volgende:
Presentatie feestje voor de website van Blackcard.
Is Greg zijn vader trouwens Marokkaans? Vanaf 0:30 sec. is hij te zien in het filmpje. Viel me op dat zijn jongere zusjes ook Arabische namen hadden; Layla, Amber en Hind. Wel grappig.
en Crack? die doet gewoon pijn als er een kameel overheen is geweestquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:33 schreef J2T het volgende:
De babynaam Amber is afgeleid van het Arabisch woord ambar wat amber of barnsteen betekend.
Hind is een Arabische meisjesnaam. De betekenis van de naam is `kameel Herd Groep van 100 tot 200 kamelen.
Layla is een Arabische meisjesnaam. De betekenis van de naam is `donkere schoonheid`.
dan ben ik in de warquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat lul je nou
Van der Wiel heeft een Antilliaanse-Nederlandse vader van Curaçao, en een Nederlandse moeder.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:33 schreef J2T het volgende:
Hind is een Arabische meisjesnaam. De betekenis van de naam is `kameel Herd Groep van 100 tot 200 kamelen.
quote:
Schattig.quote:"Samen met Luuk in Oranje hoogst haalbare"
Samen met zijn broer Luuk hoopt Siem de Jong ooit in de basis van het Nederlands elftal te staan. Heel onrealistisch is dat scenario niet, kijkend naar de leeftijd van verschillende internationals.
Als hem dat scenario wordt voorgehouden ontstaat er een glimlach op het gezicht van De Jong, die deel uitmaakt van de 27-koppige selectie van het Nederlands elftal. "De spitsen zijn diep in de twintig en de middenvelders ook wel een beetje", rekent De Jong uit. "Wie weet dat Luuk en ik ooit samen kunnen spelen."
"Ik denk wel dat dat bijna het hoogst haalbare is", vervolgt de multi-inzetbare Ajacied. "Daar probeer je wel naar toe te werken. Wie weet lukt het." Bij Oranje is De Jong relatief nieuw, in tegenstelling tot zijn jongere broer. Jaloers op een uitverkiezing van Luuk is hij nooit geweest. "Ik vind het altijd mooi als hij er bij zit."
"Voor mezelf ben ik ook blij hoe ik bij Ajax speel, maar ik hoop ook bij Oranje te zitten, het liefst samen met Luuk. Volgend seizoen wil ik me door ontwikkelen bij Ajax. Op een gegeven moment verdwijnen er weer oudere spelers bij Oranje en komen er mensen bij. Je weet niet hoe het loopt", blijft De Jong bescheiden.
http://www.voetbalprimeur(...)hoogst_haalbare.html
quote:Verbeek: "Ajax maakt Moisander geil"
AZ-trainer Gertjan Verbeek is niet te spreken over de handelswijze van Ajax. In zijn optiek probeert de landskampioen een transfer te forceren door Niklas Moisander een mooi voorstel voor te schotelen.
Moisander staat nog twee jaar onder contract bij AZ en moet derhalve een transfersom opbrengen. Beide clubs hebben tot op heden geen akkoord bereikt. "Ik heb inmiddels een goed gesprek gehad met Niklas", vertelt Verbeek aan Voetbal International. "Hij vertelde dat er op dit moment geen belangstelling van buitenlandse clubs is."
"Ik vind het ook logisch dat Ajax en PSV hem graag zouden willen hebben. Maar als vraag en aanbod te ver uit elkaar liggen, komt het simpelweg niet rond", stelt de oefenmeester resoluut. "Ajax draait het om. Ze maken Niklas geil met een vorstelijk aanbod en willen dan pas met AZ onderhandelen. Nee, wij zullen eerst in beeld moeten komen. Anders heeft het verder geen zin en is het vooral vervelend voor de speler."
"PSV probeerde hem vorig jaar op een vergelijkbare manier te strikken. Nu denken ze zelfs dat Niklas goedkoper is geworden, omdat hij weer een jaar verder is. Wij vinden juist dat hij, na een goed seizoen, duurder is geworden. PSV heeft zelf de norm bepaald door te veel te betalen voor Kevin Strootman en Dries Mertens. En dan vinden ze het raar dat wij Niklas niet zomaar laten gaan... We moeten bijna geld meebrengen", besluit Verbeek.
http://www.voetbalprimeur(...)_Moisander_geil.html
Nog nooit bij de selectie gezetenquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Hoe heeft bouy het bij Juventus eigenlijk gedaan
Denk het nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:35 schreef Artillerieschaap het volgende:
Zou die Jonathan Reis ooit nog op niveau komen?
Hoorde dat hij het heel erg goed doet bij het tweede. Ongeveer waar die bij Ajax ook zou zitten.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Hoe heeft bouy het bij Juventus eigenlijk gedaan
Lekker samen met Elia in het tweede miljoenen opstrijkenquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:08 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hoorde dat hij het heel erg goed doet bij het tweede. Ongeveer waar die bij Ajax ook zou zitten.
Zou die in Ajax 1 spelen nu?quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:14 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Lekker samen met Elia in het tweede miljoenen opstrijken
parool.nlquote:Ajax is in gesprek met Björn Rekelhof (38) over de opvolging van René Wormhoudt als loop- en hersteltrainer. De landskampioen is bezig een geheel nieuwe medische staf te formeren. (redactie)
quote:Thulani Serero heeft een teleurstellend eerste seizoen bij Ajax achter de rug. De aanvallende middenvelder werd vorig jaar overgenomen van Ajax Cape Town en kwam in slechts zeven competitieduels in actie: allemaal als invaller. Volgens het Zuid-Afrikaanse medium Sowetan Live bestaat er een kans dat Serero volgend seizoen op huurbasis voor sc Heerenveen speelt.
Foppe de Haan zou de Friezen hebben getipt over de 22-jarige technicus. De voormalig coach van Heerenveen werkt nu als adviseur voor de club en kent Serero nog van zijn periode bij Ajax Cape Town. De Haan was destijds al erg onder de indruk van de dribbelaar, die werd gekozen tot speler van het jaar in Zuid-Afrika. Toen Ajax Serero naar Amsterdam haalde, was De Haan ervan overtuigd dat de Zuid-Afrikaan zou gaan slagen.
Frank de Boer kon de middenvelder in het afgelopen seizoen echter nauwelijks kansen geven en haalde voor volgend jaar al Lasse Schöne van NEC binnen. De kans dat Serero volgend seizoen meer aan spelen zal toekomen is dus niet groot en mogelijk biedt Heerenveen een uitweg. Ajax wil Luciano Narsingh graag overnemen van de Friezen en mogelijk kan Serero, een viervoudig Zuid-Afrikaans international, bij de deal betrokken worden.
Wel doorslaggevend als je de kans hebt je salaris x zoveel omhoog te laten gaan. Al blijft het een domme keuze.quote:
er zitten een hele hoop doelpunten bij waarbij eriksen betrokken is.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:40 schreef wieisboos het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-TV.htm
Die twee van Tobyik was ze al bijna weer vergeten
Dijks is er ook nog en Poulsen kan niet verdedigen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:49 schreef heloef het volgende:
www.voetbalprimeur.nl/sit(...)ervrije_Poulsen.html
Net op het moment dat je denkt dat ze verstandig zijn geworden vertikken ze het weer om een linksback te halen.
denken poulsen nodig te hebbenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:49 schreef heloef het volgende:
Net op het moment dat je denkt dat ze verstandig zijn geworden vertikken ze het weer om een linksback te halen.
middelmatige speler, zeker wanneer je Boilessen,Koppers en Blind hebtquote:
En gelijk hebben ze.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:49 schreef heloef het volgende:
quote:Bevestiging: Ajax start met vrouwenteam
Ajax heeft zich aangemeld om vanaf het seizoen 2012-2013 deel te nemen aan de BeNe League, de beoogde nieuwe competitie voor vrouwenvoetbal. Na intensieve gesprekken met zowel de KNVB als met Centrum Topsport en Opleiding (CTO) Amsterdam, is besloten om in nauwe samenwerking met deze organisaties aan het begin van komend seizoen een professionele vrouwenvoetbalorganisatie operationeel te hebben. De vrouwenselectie van Ajax gaat op Sportpark de Toekomst trainen en spelen.
Ajax is voornemens om Marleen Molenaar aan te stellen en haar het management op zich te laten nemen. Molenaar (49) voetbalde zelf onder meer zes jaar in het Nederlands elftal. Zij was drie jaar actief als manager vrouwenvoetbal bij AZ, waarmee ze driemaal landskampioen werd. AZ stopte in 2011 met vrouwenvoetbal.
,,Voetbal is mijn passie. Ik vond het heel jammer dat AZ stopte met vrouwenvoetbal en ik ben blij dat ik nu bij Ajax de kans krijg mijn kennis en ervaring in het vrouwenvoetbal verder toe te passen. Ajax is een ambitieuze en grote club, waar ik me ongetwijfeld op mijn gemak ga voelen. Het belangrijkste is nu om zo snel mogelijk de staf en de selectie samen te stellen. Het team dat Ajax gaat inschrijven bestaat voor een deel uit speelsters van het Talententeam van de KNVB maar zal worden aangevuld met andere speelsters. Het is duidelijk dat er nog veel moet gebeuren de komende weken, maar daar kijk ik optimistisch naar uit. Ik heb enorm veel zin om aan deze klus te beginnen.”
Ajax is voornemens om Marleen Molenaar aan te stellen en haar het management op zich te laten nemen. Ajax is voornemens om Marleen Molenaar aan te stellen en haar het management op zich te laten nemen.
De beslissing voor Ajax om met vrouwenvoetbal te beginnen is in lijn met het in 2009 gewijzigde beleidsplan van Ajax en wordt gesteund door het Technisch Hart van Ajax (Dennis Bergkamp, Frank de Boer en Wim Jonk). De directie van Ajax (Henri van der Aat en Jeroen Slop) heeft de laatste weken zeer intensief met verschillende geledingen overleg gevoerd en is met name verheugd over de steun die de plannen vanuit de vereniging kregen middels de voorzitter van de bestuursraad, Hennie Henrichs.
De afgelopen jaren was de belangrijkste reden om niet deel te nemen aan de Eredivisie Vrouwen de beperkte mogelijkheid tot zelf scouten en zelf opleiden van talentvolle speelsters voor het eigen elftal. Terwijl dit de pijlers van de Ajax-voetbalorganisatie zijn. In het seizoen 2010-2011 werd de regelgeving hieromtrent aangepast, waardoor deelname voor Ajax interessant werd. Tegenwoordig zijn er ruimere mogelijkheden om speelsters zelf op te leiden. Ook de scoutingsmogelijkheden zijn inmiddels verruimd.
Namens de directie laat Henri van der Aat het volgende weten: ,,Vrouwenvoetbal is niet alleen de snelst groeiende sport ter wereld, het is wereldwijd ook de grootste teamsport voor vrouwen. Er zaten gisteren meer dan 50.000 toeschouwers op de tribune bij de UEFA Champions Leaguefinale tussen Lyon en Frankfurt. Dat zegt veel. We zijn heel blij dat het mogelijk is om in te stappen op een manier die bij Ajax past. De komende weken zullen veel details nader moeten worden uitgewerkt en de verwachting is dan ook dat we over een paar weken meer en concretere plannen naar buiten kunnen brengen.”
Natuurlijk ik ben de nr1 fanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:24 schreef stevenmac26 het volgende:
Komt er een nieuwe aflevering van voetbalfans op rtl 5 en dan zien we tarado als de fan van het ajax vrouwenteam
Dan wel jaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:24 schreef Smoofie het volgende:
Als er veel speelsters zijn met een brasilian ass zullen we tarado zeker zien daar.
Ik wil wel je schattige zoon spelen om in contact te komen met de chicksquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan wel jagelukkig heb ik er thuis ook één
Vrouwen kunnen niet voetballen. En als ik lekkere wijven wil zien dan euh... ga ik wel naar YouPorn.comquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:22 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Laat de negatieve reacties maar komen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |