Kloptquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:21 schreef J2T het volgende:
Praat als een mocro, ziet eruit als een mocro, maar is gewoon dus een halve Antilliaan.
Zijn dat Arabische namen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:15 schreef J2T het volgende:
Presentatie feestje voor de website van Blackcard.
Is Greg zijn vader trouwens Marokkaans? Vanaf 0:30 sec. is hij te zien in het filmpje. Viel me op dat zijn jongere zusjes ook Arabische namen hadden; Layla, Amber en Hind. Wel grappig.
en Crack? die doet gewoon pijn als er een kameel overheen is geweestquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:33 schreef J2T het volgende:
De babynaam Amber is afgeleid van het Arabisch woord ambar wat amber of barnsteen betekend.
Hind is een Arabische meisjesnaam. De betekenis van de naam is `kameel Herd Groep van 100 tot 200 kamelen.
Layla is een Arabische meisjesnaam. De betekenis van de naam is `donkere schoonheid`.
dan ben ik in de warquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat lul je nou
Van der Wiel heeft een Antilliaanse-Nederlandse vader van Curaçao, en een Nederlandse moeder.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:33 schreef J2T het volgende:
Hind is een Arabische meisjesnaam. De betekenis van de naam is `kameel Herd Groep van 100 tot 200 kamelen.
quote:
Schattig.quote:"Samen met Luuk in Oranje hoogst haalbare"
Samen met zijn broer Luuk hoopt Siem de Jong ooit in de basis van het Nederlands elftal te staan. Heel onrealistisch is dat scenario niet, kijkend naar de leeftijd van verschillende internationals.
Als hem dat scenario wordt voorgehouden ontstaat er een glimlach op het gezicht van De Jong, die deel uitmaakt van de 27-koppige selectie van het Nederlands elftal. "De spitsen zijn diep in de twintig en de middenvelders ook wel een beetje", rekent De Jong uit. "Wie weet dat Luuk en ik ooit samen kunnen spelen."
"Ik denk wel dat dat bijna het hoogst haalbare is", vervolgt de multi-inzetbare Ajacied. "Daar probeer je wel naar toe te werken. Wie weet lukt het." Bij Oranje is De Jong relatief nieuw, in tegenstelling tot zijn jongere broer. Jaloers op een uitverkiezing van Luuk is hij nooit geweest. "Ik vind het altijd mooi als hij er bij zit."
"Voor mezelf ben ik ook blij hoe ik bij Ajax speel, maar ik hoop ook bij Oranje te zitten, het liefst samen met Luuk. Volgend seizoen wil ik me door ontwikkelen bij Ajax. Op een gegeven moment verdwijnen er weer oudere spelers bij Oranje en komen er mensen bij. Je weet niet hoe het loopt", blijft De Jong bescheiden.
http://www.voetbalprimeur(...)hoogst_haalbare.html
quote:Verbeek: "Ajax maakt Moisander geil"
AZ-trainer Gertjan Verbeek is niet te spreken over de handelswijze van Ajax. In zijn optiek probeert de landskampioen een transfer te forceren door Niklas Moisander een mooi voorstel voor te schotelen.
Moisander staat nog twee jaar onder contract bij AZ en moet derhalve een transfersom opbrengen. Beide clubs hebben tot op heden geen akkoord bereikt. "Ik heb inmiddels een goed gesprek gehad met Niklas", vertelt Verbeek aan Voetbal International. "Hij vertelde dat er op dit moment geen belangstelling van buitenlandse clubs is."
"Ik vind het ook logisch dat Ajax en PSV hem graag zouden willen hebben. Maar als vraag en aanbod te ver uit elkaar liggen, komt het simpelweg niet rond", stelt de oefenmeester resoluut. "Ajax draait het om. Ze maken Niklas geil met een vorstelijk aanbod en willen dan pas met AZ onderhandelen. Nee, wij zullen eerst in beeld moeten komen. Anders heeft het verder geen zin en is het vooral vervelend voor de speler."
"PSV probeerde hem vorig jaar op een vergelijkbare manier te strikken. Nu denken ze zelfs dat Niklas goedkoper is geworden, omdat hij weer een jaar verder is. Wij vinden juist dat hij, na een goed seizoen, duurder is geworden. PSV heeft zelf de norm bepaald door te veel te betalen voor Kevin Strootman en Dries Mertens. En dan vinden ze het raar dat wij Niklas niet zomaar laten gaan... We moeten bijna geld meebrengen", besluit Verbeek.
http://www.voetbalprimeur(...)_Moisander_geil.html
Nog nooit bij de selectie gezetenquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Hoe heeft bouy het bij Juventus eigenlijk gedaan
Denk het nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:35 schreef Artillerieschaap het volgende:
Zou die Jonathan Reis ooit nog op niveau komen?
Hoorde dat hij het heel erg goed doet bij het tweede. Ongeveer waar die bij Ajax ook zou zitten.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Hoe heeft bouy het bij Juventus eigenlijk gedaan
Lekker samen met Elia in het tweede miljoenen opstrijkenquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:08 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hoorde dat hij het heel erg goed doet bij het tweede. Ongeveer waar die bij Ajax ook zou zitten.
Zou die in Ajax 1 spelen nu?quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:14 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Lekker samen met Elia in het tweede miljoenen opstrijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |