SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 16-05-2012 20:49:16 ]Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Hatsee! Ik werk donderdagochtend en zondag. Maar maandag heerlijk vrij.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:22 schreef Goodbye het volgende:
Hier ook niet. Ben donderdag en vrijdag vrij en heb daarna ook nog drie dagen om uit te rusten. Héérlijk!
Hij telt waarschijnlijk af naar 24 mei 0.00 uur.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:23 schreef Greys het volgende:
Die aftellert klopt toch niet?
Ik snap er geen kont van
Doe 'ns maken danquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:23 schreef Greys het volgende:
Ik snap er geen kont van
Gewoon doen alsof 'ie wel klopt. Als 'ie dan klaar is met aftellen is het toh al bijjjjjjjna!quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:23 schreef Greys het volgende:
Ik snap er geen kont van
Pesies. De Dag Van.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof 'ie wel klopt. Als 'ie dan klaar is met aftellen is het toh al bijjjjjjjna!
Ja, laten we dat maar gewoon doenquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:32 schreef ElisaB het volgende:
Of we zorgen gewoon dat we méér dan ruim op tijd zijn
Dan al in de kroeg? Dan ben ik bang dat ik donderdag niks meer van dat ESF meekrijg.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:32 schreef ElisaB het volgende:
Of we zorgen gewoon dat we méér dan ruim op tijd zijn
quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:22 schreef Fred_B het volgende:
Ik weet niet hoe dat bij andere meetings gaat, maar 23 topics van tevoren is best wel veel, of niet?
tsssquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:27 schreef franklop het volgende:
ik neig richting een nein voor volgende week
Komt wel goed schatjequote:Op woensdag 16 mei 2012 21:33 schreef franklop het volgende:
nee hoor weet het echt nog niet, maar werk deze week al hele week over (althans die drie dagen) en vrees dat het volgende week niet minder is
hoop het wel, vandaag weer 2,5 uur extraquote:
Ooh dat is minder johquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:38 schreef franklop het volgende:
[..]
hoop het wel, vandaag weer 2,5 uur extra
ja ach, druk druk drukquote:
Jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:39 schreef Muis006 het volgende:
UK
volgende week ga ik je eindelijk ontmoeten
Maandag t/m woensdag 3,5 uur extra, dan kan je donderdag op tijd vertrekkenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:38 schreef franklop het volgende:
hoop het wel, vandaag weer 2,5 uur extra
zal het in mn achterhoofd houdenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maandag t/m woensdag 3,5 uur extra, dan kan je donderdag op tijd vertrekken
Doe eens lief tegen MIJ joh.. tsssquote:
Blijf uit de buurt van de barkrukkenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als Henk zijn cafe onze gecombineerde awesomeness maar aan kan.
Frank is mijn held! Dus ik doe altijd lief tegen Frank!quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
Als jij lief tegen Frank doet, dan doe ik lief tegen jou..
Je moet dag en nacht beschikbaar zijn voor je baas?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:33 schreef franklop het volgende:
nee hoor weet het echt nog niet, maar werk deze week al hele week over (althans die drie dagen) en vrees dat het volgende week niet minder is
Voorpret! e1111inZ! !!!!!quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:22 schreef Fred_B het volgende:
Ik weet niet hoe dat bij andere meetings gaat, maar 23 topics van tevoren is best wel veel, of niet?
maar ik heb niks met het ESFquote:
Maar kom je nou niet doordat je gedwongen wordt door je baas om over te werken elke avond, of omdat je niets met het ESF hebt?quote:
beetje van beidequote:Op woensdag 16 mei 2012 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar kom je nou niet doordat je gedwongen wordt door je baas om over te werken elke avond, of omdat je niets met het ESF hebt?
Oke maar dan nogmaals de vraag - en daarna stop ik met zeuren - of jij gedwongen kunt worden door je baas om elke avond over te werken?? Kan je niet gewoon zeggen 'joh baas, alles prima en fijn, ik kan best een paar keer overwerken die week maar NIET op 24 mei?". Of heb je die rechten niet?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:58 schreef franklop het volgende:
[..]
beetje van beidemaar als ik over moet werken dan ga ik me niet haasten om alsnog te komen zeg maar, vandaag ook 20:30 terug, dan heeft het die dag geen zin
En dan zal je zien als we de muziek die we meenemen (en die Henk al heeft) aan zetten met 'oudere' songfestivalnummers, hoeveel je er eigenlijk stiekem van kentquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb de Nederlandse inzending nog nooit gehoord. De rest ook niet trouwens.
Ben als een onbeschreven blad. Een blank vel papier
.
Ik moet de 23e al eerder weg, gesprek op R'dam Alexander. Maar normaal heb ik niet of nauwelijks overwerk, maar ene project (dat 29e live moet) gooit nu roet in het eten. Zeker omdat de ontwikkelaars zo traag waren.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke maar dan nogmaals de vraag - en daarna stop ik met zeuren - of jij gedwongen kunt worden door je baas om elke avond over te werken?? Kan je niet gewoon zeggen 'joh baas, alles prima en fijn, ik kan best een paar keer overwerken die week maar NIET op 24 mei?". Of heb je die rechten niet?
(roos even niet lezen)quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:00 schreef JJdJ1984 het volgende:
Hihi Frank durf eens nee te zeggen tegen Tante Greys. Ze komt je halen
Wanneer kan je uiterlijk laten weten of je kunt komen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik moet de 23e al eerder weg, gesprek op R'dam Alexander. Maar normaal heb ik niet of nauwelijks overwerk, maar ene project (dat 29e live moet) gooit nu roet in het eten. Zeker omdat de ontwikkelaars zo traag waren.
Daardoor kon ik ook niet op vakantie
I hope notquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan zal je zien als we de muziek die we meenemen (en die Henk al heeft) aan zetten met 'oudere' songfestivalnummers, hoeveel je er eigenlijk stiekem van kent![]()
Op je werk dan zeker?quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:01 schreef franklop het volgende:
[..]
(roos even niet lezen)
Miranda mag me altijd op komen halen
ik denk dat het wel laat wordt ja voordat je het definitief weet.. anders wil ik best 10e voorschieten hoor, en dan heb ik maar pech als ik niet komquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Wanneer kan je uiterlijk laten weten of je kunt komen?
Of pas op de dag zelf? Ivm eten enzo?
Een beetje vannuh dittttttttttttquote:
werk bij een kledingmerk, ik zie een win-win situatiequote:
Hmmmmm ja dat vind ik ook weer zo wat...quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:03 schreef franklop het volgende:
[..]
ik denk dat het wel laat wordt ja voordat je het definitief weet.. anders wil ik best 10e voorschieten hoor, en dan heb ik maar pech als ik niet kom
Alleen de laatste doet een belletje rinkelen so far. Dus goede score!quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Een beetje vannuh ditttttttttttt
en een beetje vannuh datttttttttttttttt
en een beetje vannuh ZUS (hihi!) en een beetje zoooooooo
**
What's another yeaheahearrrrrrrrrrrr
**
Hold me nowwwwwwwwwww
Don't cryyyyyyyy
**
Waterloooooooooooo, tralalalalaaaaaaaaa!
enz
Owja fak, ik was nog een outfit aan het zoeken....quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:04 schreef franklop het volgende:
[..]
werk bij een kledingmerk, ik zie een win-win situatie
heb toch al een super-de-luxe voorstel gemaakt?quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:05 schreef ElisaB het volgende:
franklop, ik moet om je lachen, maar dat ligt meer aan mij dan aan jou. Maar hak gewoon ff de knoop door, dan kunnen we Greys weer uit de stress halen en kunnen we weer verder feesten
Believe it or not, maar er is nul stress. Be proud!quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:05 schreef ElisaB het volgende:
franklop, ik moet om je lachen, maar dat ligt meer aan mij dan aan jou. Maar hak gewoon ff de knoop door, dan kunnen we Greys weer uit de stress halen en kunnen we weer verder feesten
Ik ben een denzing kwien! Jong en swiet! Onlie zeffentieeen!quote:
Feelzebietufdetemberrien ohyehhhhhquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben een denzing kwien! Jong en swiet! Onlie zeffentieeen!
Kan je niet gewoon een kip (of een zwaan, nog mooier) plukken, jezelf met bison kit overgieten en daarna door de veren gaan rollen? Of is dat te extreem?quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Believe it or not, maar er is nul stress. Be proud!
Nou ja, een pietsie om de outfit dan, maar desnoods rijd ik a.s. vrijdag stad en land af om er eentje te vinden
Jooeeeeeeeeeeeeeeeeeee ken deennnsss! Joeoeeeeeeeeeeeee ken siiiiiiiiinnnnnggg! Heefffing de taaaaaimm offf jooorrr laaaif ooooeehooeoeehooooeeee!quote:
*stil*quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jooeeeeeeeeeeeeeeeeeee ken deennnsss! Joeoeeeeeeeeeeeee ken siiiiiiiiinnnnnggg! Heefffing de taaaaaimm offf jooorrr laaaif ooooeehooeoeehooooeeee!
Allang ik schep niet graag op (nou ja volgende week welquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:08 schreef ElisaB het volgende:
Hebben jullie allemaal je buffetje al betaald
Mijn fonetisch is in dialectquote:
Nee, we hebben de groep eerlijk verdeeld: evenveel in wit, als rood, als blauw, als oranje. Heb je de PM weer niet gelezenquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:09 schreef tombolafan het volgende:
gaan we niet in oranje en/of rood wit blauw gewoon dan?
Jawel een rode kop van de warmte wit de schuimkraag en blauw naar huisquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:09 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb weinig tijd om me om te kleden, denk dat ik gewoon een oranje slinger om me heen gooi en ter plekke van iemand die dronken genoeg is en het niet doorheeft een vlaggetje jat.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:09 schreef tombolafan het volgende:
Fixedquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:11 schreef franklop het volgende:
Jeroen, als ik ga, reizen we dan gezellig samen?
Akkoooooooord!quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:11 schreef franklop het volgende:
Jeroen, als ik ga, reizen we dan gezellig samen?
ook goedquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, we hebben de groep eerlijk verdeeld: evenveel in wit, als rood, als blauw, als oranje. Heb je de PM weer niet gelezen
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:10 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Jawel een rode kop van de warmte wit de schuimkraag en blauw naar huis
ook goedquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb een wit hoofd, een rode bankrekening en blauw bloed. Klaar.
Dan is het goedquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:54 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Frank is mijn held! Dus ik doe altijd lief tegen Frank!
Die magt dat wel hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:01 schreef franklop het volgende:
[..]
(roos even niet lezen)
Miranda mag me altijd op komen halen
Jawelquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:09 schreef tombolafan het volgende:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, nog niet betaald en de foon waarop mn bankcodes binnenkomen, ligt in NL. Dus.. ehnouja
ofzo
Vlaggetje komt wel goed.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb weinig tijd om me om te kleden, denk dat ik gewoon een oranje slinger om me heen gooi en ter plekke van iemand die dronken genoeg is en het niet doorheeft een vlaggetje jat.
*aai*quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:13 schreef JJdJ1984 het volgende:
Oooooh Greeeeeys!!!!!!!!
Ik ben vrijdag vrij
Kaaskleur?quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:15 schreef Muis006 het volgende:
Liefjes, welke kleur stift voor de naamplaatjes?
Gewoon zwart?
Groen! Want we zijn miljeuvriendeluk!quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:15 schreef Muis006 het volgende:
Gewoon zwart?
Iets met glittersquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:15 schreef Muis006 het volgende:
Gewoon zwart?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:17 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Iets met glitters
beetje a la toppers
Ja nou eehh jij bent van de organisaaaatiequote:
Veto, het is het songfestival geen darkroomquote:
Ja, daar komt iequote:Op woensdag 16 mei 2012 22:19 schreef Ml-etje het volgende:
Naamplaatjes? Wait whut mijn anonimitiet!
Ik heb weer geen pm gehadquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, we hebben de groep eerlijk verdeeld: evenveel in wit, als rood, als blauw, als oranje. Heb je de PM weer niet gelezen
Ohja?!quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
En jouw naam past niet op 1 bordje, dus je mag er 2!
Elke tet 1quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
De tandjes, er staat hier aan de bar een dame in écht een onwijs lelijke rok te telefoneren.
Ben je in een foute westernplek ofzoquote:
[dienstmededeling] Ik ben er persoonlijk getuige van geweest dat Takke extra vlaggetjes heeft gehaald. Het zullen er geen 50 zijn, maar we komen een heel eind! [/dienstmededeling]quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Vlaggetje komt wel goed.
Toch?? Toch?? Takkie, die had jij toch? Of was dat nou voor het NSF?Ik weet het al niet meer
Stift?quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:15 schreef Muis006 het volgende:
Gewoon zwart?
Jatten is niet nodig, genoeg vlaggetjes in tha house!!quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb weinig tijd om me om te kleden, denk dat ik gewoon een oranje slinger om me heen gooi en ter plekke van iemand die dronken genoeg is en het niet doorheeft een vlaggetje jat.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:12 schreef ElisaB het volgende:
Mijn r-w-b hoody is binnen. Had 'm graag nog even laten benaaien (Pleurt op, ik staat te zingen), maar dat red ik niet meer
Vraag of ik hem mag als hippie-Joan-rok voor de 24equote:Op woensdag 16 mei 2012 22:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
De tandjes, er staat hier aan de bar een dame in écht een onwijs lelijke rok te telefoneren.
Met watervaste zwarte stift op het voorhoofd! Bij lange naam: afbreekstreepje en op de kin verdergaanquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar groen en kaaskleur zijn misschien lastig te lezen.
*brugwachter gaat omkopen zodat EliesaBee niet komt de 24e.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Met watervaste zwarte stift op het voorhoofd! Bij lange naam: afbreekstreepje en op de kin verdergaan
quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:12 schreef Ml-etje het volgende:
*brugwachter gaat omkopen zodat EliesaBee niet komt de 24e.
*Takkedinges ook stift bij heeft*quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heuj! Bennuhelemaalbetoeterd!quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Heuj! Bennuhelemaalbetoeterd!
Zonder Elies staakt Henk, ben ik bang
Zwijgen is toestemmen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:56 schreef Takaiki het volgende:
Aangezien Henk's nek straks helemaal volhangt met hyperende deernes, mag ik dan knuffelen met Peter?![]()
Ja, natuurlijk mallerdquote:Op donderdag 17 mei 2012 10:37 schreef Greys het volgende:
Elies, kan je bij die winkel in Roosendaal ook passen?
En ze hebben deskundig personeelquote:Op donderdag 17 mei 2012 10:39 schreef Greys het volgende:
Ow
Dan denk ik dat ik morgen eens een rondje ga
quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:42 schreef Greys het volgende:
Zin in!
Oh en jongens en maisjes.....
http://www.telegraaf.nl/b(...)_temperaturen__.html
Zie onderaan ook vooral.
Over volgende week. HOEZEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Yayyyyyyyyy!!!quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:42 schreef Greys het volgende:
Zin in!
Oh en jongens en maisjes.....
http://www.telegraaf.nl/b(...)_temperaturen__.html
Zie onderaan ook vooral.
Over volgende week. HOEZEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Dus je komtquote:
Zou het?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Volgens mij onderschat jij Henk zijn ballencapaciteit
Alle ballen zijn goed!quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:51 schreef Greys het volgende:
Bedoel je nou de gehaktballen van het buffetje, of de bitterballen?
Want die laatste komen toch echt niet om 18.30 uur
Ik gok dattie misschien zelfs wel een knop heeft waar hij enkel op hoeft te drukken en dan komt er eentjequote:Op donderdag 17 mei 2012 19:56 schreef Cat22 het volgende:
Ow, en vast een hele domme vraag maarre... Henk weet vast wel nummers van taxibedrijven in zijn buurtje he?Want anders moet ik nog even gaan googlen.
Ballen én een knop! I like!quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:59 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ik gok dattie misschien zelfs wel een knop heeft waar hij enkel op hoeft te drukken en dan komt er eentjeBest veel tenten in Rotterdam beschikken daar over
Keep on dreaming.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:57 schreef Muis006 het volgende:
*heeft combovisioen van Cat die in haar rwb jurrekkie gaat zitten en de bruiloftsscene uit Made of Honour*
quote:
Ja.... of dat gaat zo lijken omdat we straalbezopen daar aankomenquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:26 schreef Muis006 het volgende:
Hoezo omgezet?
Zit de deur nu aan de andere kant?
ik dacht dat we nu in de kelder zaten.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:29 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ja.... of dat gaat zo lijken omdat we straalbezopen daar aankomen
Stuurt u nog effe een PeeEmmie over de kosten?quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:31 schreef Takaiki het volgende:
Goed, tijd voor Mentalist en Castle![]()
Tot over een paar uur
Kijk jij ook even naar mijn PM pleasequote:Op donderdag 17 mei 2012 20:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stuurt u nog effe een PeeEmmie over de kosten?
Ow ja.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Kijk jij ook even naar mijn PM please
*PLONS*quote:
Weer naakt met fok!kers?quote:
Die nieuwe hippe foon doet jou geen goed.quote:
Hoezo nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die nieuwe hippe foon doet jou geen goed.
Lig jij nietquote:
Nieuwe tools waarmee je ook meedoet met "naakt met FOK! kers?"quote:
Dat had ik zonder den foon ook wel gedaan heurquote:
Geen idee of ze dat hebben in de Marketquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nieuwe tools waarmee je ook meedoet met "naakt met FOK! kers?"
Onschuldig hoor!quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geen idee of ze dat hebben in de Market
DawissiktochwelEmElquote:
Met een pirouetje?quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat had ik zonder den foon ook wel gedaan heur
Uiteraard; stijlvol en gracieusquote:
Ga dan eerderder of laterderquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:43 schreef Greys het volgende:
Nou gaan ze morgen om 12.00 uur DE JURK van Joan onthullen op songfestival.nl
JA MAAR DAN STA IK IN DE PASKAMER TE VECHTEN MET INDIANEN OUTFITS
Het is een uur rijden en een uur terug.quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:57 schreef Greys het volgende:
Erhm....![]()
Ik ga eerst eens bellen morgenochtend of ze wel open zijn morgen
Zal ik nog even appen vanuit de paskamert?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb besloten toch niet te komen! Ik vind het heel erg eng!
Het komt door Henk he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ow ja, we moeten het nog hebben over kamerindeling.quote:
Vrouwenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja, we moeten het nog hebben over kamerindeling.
quote:
Ik niet meer snap.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Ik niet meer snap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal ik mijn gitaar meenemen, zodat we het met z'n allen ook een keer live kunnen zingenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik mijn gitaar meenemen, zodat we het met z'n allen ook een keer live kunnen zingenElies met gitaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu heb ik stress.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Voor België werkte het ook twee jaar geleden, Tom Dice stil staand met zijn gitaartje.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:19 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind het nog steeds een tikkie saai
Als je ziet wat voor spektakel andere landen er vaak van maken, en dan hebben wij weeer iemand die stil staat tijdens het liedje. En die band staat er zo idioot ver vanaf en dat achtergrondmeisje ook.
Nee maar ze staat echt heel erg stil vind ikquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor België werkte het ook twee jaar geleden, Tom Dice stil staand met zijn gitaartje.
En met een gitaar kan je ook niet echt wild hupsen, toch?
Maar dat dat bandje zo ver staat en pas zo laat in beeld komt snap ik ook niet idd!
Goed teken dusquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:27 schreef Greys het volgende:
(En da's dus over alle landen genomen, niet alleen de 2e halve finale...)
Oh myquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:26 schreef Greys het volgende:
De poll van alle aanwezige buitenlandse journalisten in Baku...
[ afbeelding ]
To do list;quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:22 schreef Greys het volgende:
Het gekkenhuis dat het gaat worden als Nederland in één van die 10 enveloppen zit![]()
En vergeet de mannen niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:35 schreef franklop het volgende:
[..]
To do list;
- als ik kom, oordopjes mee voor gillende vrouwen
Ja 10 ja. Maar zitten die nou allemaal bij ons? Ja he?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, hoeveel gaan er per halve finale door? 10? Want dan zitten we er nog bij.
Jawel, Js stonden onderaan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar voorgaande jaren, stonden we toen niet veel lager in de polls?
Zolang we dan niet extra hard vallen...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:47 schreef TheVulture het volgende:
We staan hoger dan we jaren gedaan hebben
Finale ja-nee? Alle nummers uit de 2e halve finale met Ned.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:51 schreef franklop het volgende:
Wie zitten er eigenlijk allemaal bij ons?
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:40 schreef Greys het volgende:
Ik mis er nog ca. 10, dus die ga ik nog even subtiel herinneren
Echt subtielquote:
Ik heb je geholpenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt subtiel![]()
Want het kan gebeuren, ik ben daar ook altijd nogal slecht in zelf
Jij bent stiekem een kloon van Qwea he?quote:
Hoe voelt dat?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag je in F&F en schoot hardop in je lach
Ohjaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zijn we nog aan het hyperen, uitbrakken en foto's uitwisselen
Awquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:05 schreef franklop het volgende:
Greys, ik maak het geld wel gewoon over hoor, als ik niet kan dan heb ik maar pech en kan Jeroen mijn deel wel opeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |