En GL.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:49 schreef Mani89 het volgende:
Vrouwen en humor .........................
Tineke Schouten is bij uitstek dat wat er overblijft als je de subsidies afschaft.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:48 schreef Elusive het volgende:
daarom dus een subsidiestop op alles dat is theater/tv
dit dus.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tineke Schouten is bij uitstek dat wat er overblijft als je de subsidies afschaft.
Idd net als Guido Weijers.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tineke Schouten is bij uitstek dat wat er overblijft als je de subsidies afschaft.
quote:
Samen met André Rieu.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:
quote:DE OERKNAL’ DOOR ROBBERT DIJKGRAAF,
Een live-college vanuit De Koepelkerk in Amsterdam
Professor Robbert Dijkgraaf, scheidend president van de KNAW en vanaf 1 juli de nieuwe directeur van het vooraanstaande Institute for Advanced Study in Princeton, geeft op Hemelvaartsdag (donderdag 17 mei) live college in de zendtijd van ‘De Wereld Draait Door’. Hij doceert in het kader van DWDD University over het ontstaan van het universum en onze planeet aarde onder de titel ‘De Oerknal’. Matthijs van Nieuwkerk assisteert de professor bij zijn betoog.
Vanuit de Koepelkerk in Amsterdam legt Dijkgraaf in vijftig minuten aan een gehoor van zo’n vierhonderd belangstellenden en uiteraard de televisiekijker uit hoe het heelal is ontstaan, hoe we dat weten, maar ook wat we allemaal nog niet weten. Aan de hand van spectaculaire animaties, een maquette van het universum en eenvoudige demonstraties geeft Dijkgraaf inzicht in de meest complexe materie. Het college wordt uitgezonden op het tijdstip van ‘De Wereld Draait Door’, 19.25 uur op Nederland 3.
Dijkgraaf neemt de kijker mee in de laatste wetenschappelijke bevindingen over het heelal en laat ook ruimte voor filosofische bespiegelingen. Is er intelligent buitenaards leven en zijn wij echt gemaakt van sterrenstof?
DWDD University
DWDD-University is een leergierig filiaal van De Wereld Draait Door, dat op onregelmatige tijden zal worden geopend om de wondere, doordraaiende wereld beter te leren begrijpen. Voor volgend seizoen staat bijvoorbeeld een korte serie colleges van Alexander Klöpping op het programma.
“Met Robbert Dijkgraaf en zijn college over de oerknal had DWDD University zich in spreker en thema geen betere start kunnen wensen. Dijkgraaf heeft toegezegd ook in de toekomst met plezier af en toe een tv-college te willen geven”, aldus Matthijs van Nieuwkerk.
De Oerknal, te zien op donderdag 17 mei om 19:30 op Nederland 3 (in de zendtijd van DWDD). Bijwonen kan niet meer. Alle plekken zijn bezet.
Klopt, die typetjes zijn het kutst.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:51 schreef NoCigar het volgende:
In het echt valt ze eigenlijk 100% mee als je alleen die typetjes kent.
Beetje zuipen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:51 schreef Karina het volgende:
Klinkt als een mooie baan. Lekker niets doen de hele dag. Beetje ideeën spuien.
Dan had je maar een vak moeten leren als je dat ook wilde.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:51 schreef Karina het volgende:
Klinkt als een mooie baan. Lekker niets doen de hele dag. Beetje ideeën spuien.
Het is al bijna wat ik de hele dag doe, behalve dat ideeën spuien dan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:53 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dan had je maar een vak moeten leren als je dat ook wilde.
Uitkeringstrekker is geen baan, dat weet je?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is al bijna wat ik de hele dag doe, behalve dat ideeën spuien dan.
of juist niet, Einstein heeft de basisschool geeneens afgemaakt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:53 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dan had je maar een vak moeten leren als je dat ook wilde.
lekkerrrrquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is al bijna wat ik de hele dag doe, behalve dat ideeën spuien dan.
Ik heb een baanquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:55 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Uitkeringstrekker is geen baan, dat weet je?![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:55 schreef alors het volgende:
Nederlands Elftal onder 17 is Europees kampioen
Denktank van hoogleraren, dat is het. Met een hoge kans op cognitieve masturbatie als ze niets publiceren.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:54 schreef BlueMage het volgende:
Het is me nog steeds niet duidelijk wat die lui daar bij dat instituut doen.
Koffie drinken, onderzoeken etcquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:54 schreef BlueMage het volgende:
Het is me nog steeds niet duidelijk wat die lui daar bij dat instituut doen.
Volgens mij vooral zuipen en koffie drinken en roken en heel af en toe misschien een ideetje in de groep gooien.quote:
Met Duits voetbal op zijn Duits gewonnen van Duitsland. Lekker op zijn Bertjes, ook bij de jeugd!quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:55 schreef alors het volgende:
Gelukkig, ik dacht al dat de wedstrijd gekocht was.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:55 schreef alors het volgende:
Als ik een vent had dan zou ik gewoon stoppen met werkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |