Beetje van dezelfde categorie als vorig jaar, toen Inter bij 'm op bezoek was. En het dan nog ontkennenquote:
Ik heb het de afgelopen jaren wel zo vaak zien gebeuren dat we een speler 'sowieso' binnen hadden en dan ging het op het laatste moment weer niet door. Maar ik heb goede hoop dat Luc komtquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Beetje van dezelfde categorie als vorig jaar, toen Inter bij 'm op bezoek was. En het dan nog ontkennen
Ik ook niet. Sommige lui die riepen hier een tijd geleden nog dat ze liever Piet Velthuizen zouden zienquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mulder![]()
Kan me geen andere eredivisie keeper bedenken die ik liever op doel zou hebben staan. Misschien die Michailov maar die speelt na dit seizoen toch niet meer in de eredivisie.
Jij niet even hard? Mulder heeft veel terechte kritiek gekregen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ook niet. Sommige lui die riepen hier een tijd geleden nog dat ze liever Piet Velthuizen zouden zienWat een overschatte clown is dat
Neen. Mulder heeft inderdaad veel terechte kritiek gehad, maar heeft zich geweldig ontwikkeld. Maar ik heb nooit geroepen om een andere keeper en al helemaal niet om Velthuizen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Jij niet even hard? Mulder heeft veel terechte kritiek gekregen.
Dat was episch ja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ook niet. Sommige lui die riepen hier een tijd geleden nog dat ze liever Piet Velthuizen zouden zienWat een overschatte clown is dat
Velthuizenquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als 2e ipv 1e keeper meer vertrouwen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Velthuizendie moet lekker in die sporthal blijven.
Hij blijft gewoon zijn achterlijke showduikjes maken hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:19 schreef Fuszy het volgende:
Ik denk dat Velthuizen het wel een stuk beter zou doen bij Feyenoord, dan bij die maffia vereniging Vite$$e. Andere band, meer vertrouwen etc...
Waarom krijg jij het toch altijd voor elkaar om voortijdig van een ban af te zijn?quote:
Smeekbedes denk ik.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:42 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Waarom krijg jij het toch altijd voor elkaar om voortijdig van een ban af te zijn?
quote:Hoge rekening voetbalclubs bij inzet politie
Voetbalclubs kunnen een gepeperde rekening tegemoet zien wanneer agenten moeten uitrukken om hooligans in toom te houden. De kosten van de politie-inzet bij voetbalwedstrijden worden volgens het Lente-akkoord van VVD, CDA, D66, GroenLinks en ChristenUnie doorberekend.
In het regeerakkoord werden de voetbalclubs nog ontzien. Daarin werd alleen besloten de kosten van politie-inzet bij incidentele commerciële evenementen door te berekenen. De Kunduzcoalitie wil ook structurele evenementen meenemen, wat voornamelijk de voetbalwereld zal merken. Het prijskaartje aan de inzet van agenten moet jaarlijks dertig miljoen euro opleveren.
Moet de politiek ook maar eens kappen met zoveel agenten inzetten bij belachelijke wedstrijden, zonder enig risico.quote:
Die is gewoon een vrijbrief voor burgemeesters om clubs te chanteren. Ze kunnen nu alles claimen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:54 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Moet de politiek ook maar eens kappen met zoveel agenten inzetten bij belachelijke wedstrijden, zonder enig risico.
Dat zou ook veel geld besparen, maar ja, dat kan natuurlijk niet.
Ik slijm nietquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:51 schreef TheGreatHooD het volgende:
HMF is een koning in het slijmen bij modjes, hij komt er altijd vanaf
Dat jong moet gewoon bijtekenen. Samen met Drenthe. Twee keer verdienen aan onze eigen jeugdquote:Luc terug. Hoop dat ze hem hem dan wel een contract kunnen aanbieden maar denk et niet. Zou toch wel geniaal zijn om alsnog weer die gozer terug te halen bij Feyenoord. Echt een topventje. Alleen jammer dat er altijd grote clubs op de stoep staan om je talentjes weg te pikken. Iedereen, ook al beweren ze van niet, zal naar een grote club gaan als je daar in de miljoenen aan salaris kan verdienen. Zeker als je ook uit een wat minder milieu komt.
Ze zouden sowieso eens af moeten vragen of meer blauw op straat, de straat ook echt veiliger maakt. Ik zag laatst een vergelijking met andere jaren. Iets van 400% meer uitgaven terwijl het percentage opgeloste zaken miss van 4% naar 6% was gegaan. Echt be-la-che-lijk. En maar afvragen waarom we hier in de crisis zittenquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:54 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Moet de politiek ook maar eens kappen met zoveel agenten inzetten bij belachelijke wedstrijden, zonder enig risico.
Dat zou ook veel geld besparen, maar ja, dat kan natuurlijk niet.
En dat percentage is kunstmatig hoog door af te raden aangifte te doenquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:57 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ze zouden sowieso eens af moeten vragen of meer blauw op straat, de straat ook echt veiliger maakt. Ik zag laatst een vergelijking met andere jaren. Iets van 400% meer uitgaven terwijl het percentage opgeloste zaken miss van 4% naar 6% was gegaan. Echt be-la-che-lijk. En maar afvragen waarom we hier in de crisis zitten
Volgens mij was het dat de bureaucratie verzesvoudigd is, zonder dat daar iets van te merken viel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:57 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ze zouden sowieso eens af moeten vragen of meer blauw op straat, de straat ook echt veiliger maakt. Ik zag laatst een vergelijking met andere jaren. Iets van 400% meer uitgaven terwijl het percentage opgeloste zaken miss van 4% naar 6% was gegaan. Echt be-la-che-lijk. En maar afvragen waarom we hier in de crisis zitten
Tsja ik heb ook zovaak een onterechte ban, maar ik blijf geband xDquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik slijm niet. Modjes vinden gewoon vaak dat ik gelijk heb en onterecht een ban heb.
Oh waga je doen dan?quote:[..]
Dat jong moet gewoon bijtekenen. Samen met Drenthe. Twee keer verdienen aan onze eigen jeugdWat een helden.
Ik ben tot 31 Mei trouwen AFK. Tegen die tijd keren Fer, Wijnaldem, Guzman, Castaignos en Drenthe terug (is het iemand opgevallen dat al de gasten die clubverrat plegen negertjes zijn?), is Vagner Love en Guidetti gesignaleerd in Rotterdam en is Messi zó erg in zijn broek aan het scheiten voor de er-aan-komende Clasie dat hij er maar voor kiest MET hem te voetballen in De Kuip om totale vernedering te voorkomen
Kun je nagaan hoe erg het is gesteld hier in NL.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En dat percentage is kunstmatig hoog door af te raden aangifte te doen.
Zijn ingeschreven en er is een team. Moet je even contact op nemen met Don Raja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:17 schreef Euribob het volgende:
Zeg dames, is het plan er nog om met een Feye-Fokteam mee te doen aan het 6x6 toernooi? Ik hoor er niets meer over.
Yep, zodra ik de details binnen heb van de mannen van De Feijenoorder stuur ik het door.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:17 schreef Euribob het volgende:
Zeg dames, is het plan er nog om met een Feye-Fokteam mee te doen aan het 6x6 toernooi? Ik hoor er niets meer over.
Moet je mijn persoonlijke gegevens nog hebben of sta/word ik ingeschreven als Euribob?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, zodra ik de details binnen heb van de mannen van De Feijenoorder stuur ik het door.
Dan weet ik namelijk precies hoe laat we onze eerste wedstrijd spelen etc.
DM ff jou naam en tel. nr.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Moet je mijn persoonlijke gegevens nog hebben of sta/word ik ingeschreven als Euribob?
Timosjoek.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb het de afgelopen jaren wel zo vaak zien gebeuren dat we een speler 'sowieso' binnen hadden en dan ging het op het laatste moment weer niet door. Maar ik heb goede hoop dat Luc komt
Heb ik al gedaan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Je weet wel dat je inschrijfgeld moet betalen?
Feyenoord had de claim verkeerd ingediend, en niet duidelijk gemaakt wat er door de verzekering vergoed werd en wat niet. HIerdoor was het onduidelijk welk bedrag nog moest worden verhaald op de 'hooligans'. Is dus weer een mooi staaltje werk van Feyenoord, en vrij logisch dat de rechter de claim als ongegrond heeft verklaardquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:01 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Volgens mij was het dat de bureaucratie verzesvoudigd is, zonder dat daar iets van te merken viel.![]()
En Feyenoord kan natuurlijk ook niet eventuele kosten op de relschoppers doorrekenen, dat mag niet van de rechter.
Als DonRaja de wedstrijdtijden ff doorgeeft wil ik best a-la Hans van Vliet verslag doenquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:21 schreef TheGreatHooD het volgende:
Gaat er nog iemand een mooie samenvatting van het geheel maken?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als DonRaja de wedstrijdtijden ff doorgeeft wil ik best a-la Hans van Vliet verslag doen
Alsjeblieft niet, dan is mijn haar nog steeds zichtbaar geblondeerd omdat Ajax kampioen is geworden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:33 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]Ik zou best wel willen filmen, als het allemaal een beetje uitkomt.
Wie geeft zich op als analist voor- en nabeschouwing? Kan Ajacieddinges niet komen met z'n pierotekeningetjes?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:33 schreef TheGreatHooD het volgende:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mulder![]()
Kan me geen andere eredivisie keeper bedenken die ik liever op doel zou hebben staan. Misschien die Michailov maar die speelt na dit seizoen toch niet meer in de eredivisie.
Zonder Mulder waren we ècht geen tweede geworden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:10 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind het echt een draak van een keeper. Ik kan weinig betere opnoemen, want ze zijn allemaal bagger in Nederland maar ik vind Mulder echt bagger
Pardon? Je kijkt wel eens voetbal...?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het echt een draak van een keeper. Ik kan weinig betere opnoemen, want ze zijn allemaal bagger in Nederland maar ik vind Mulder echt bagger
Denk dat Gijs wel zal staan filmen daar. Meer dan genoeg ook.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:33 schreef TheGreatHooD het volgende:
Die filmt alleen nooit de wedstrijdmomenten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Denk dat Gijs wel zal staan filmen daar. Meer dan genoeg ook.
Ronnie.quote:Ron Vlaar heeft geen trek in een zomerse transfer. De verdediger van Feyenoord heeft zaakwaarnemer Arnold Oosterveer laten weten dat hij geen interesse heeft in een aanbieding van Genoa. De Serie A-club gaat ervan uit dat Andreas Granqvist in de komende weken naar AC Milan vertrekt en dacht aan de Feyenoorder als vervanger. Vlaar wil de opgebloeide Rotterdammers echter niet verlaten. (Corriere dello Sport)
USAIN SCHAKEN.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:38 schreef Guidetti het volgende:
RON![]()
TONNY![]()
LUC![]()
VRIJ![]()
BMI![]()
ERWIN![]()
EL A![]()
CLAAS -> KLEINE BAAS![]()
MANUTELLI![]()
GUIDETTI![]()
ROYSTON
Iedere week, W1. En jij?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:12 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Pardon? Je kijkt wel eens voetbal...?
Dan ben je overdreven kritisch. Jij verwacht Casillas of Van der Sar o.i.d.?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
PSV, Ajax thuis en Twente uit was hij werkelijk waar fenomenaalquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan ben je overdreven kritisch. Jij verwacht Casillas of Van der Sar o.i.d.?
Er zijn weinig echte topkeepers te vinden momenteel. Isaksson, Vermeer, Esteban, allemaal geen topkeepers die wel topclubs zitten. Echter, Mulder ontwikkelt zich duidelijk in tegenstelling tot de eerder genoemde keepers.
Als je me niet gelooft moet je even de eerste helft tegen Ajax terugkijken. Leuk dat we toen met 4-2 wonnen, maar Mulder heeft toen zeker drie cruciale reddingen verricht. Als hij die topreddingen niet had gedaan, was het 2-0/3-0 geweest voor Ajax, dan hadden we nooit gewonnen.
Mulder staat er steeds vaker op de momenten dat het echt moet, en dat is wat een keeper goed maakt. Daarnaast maakt hij ook weinig tot geen blunders meer. Hij heeft weinig zwakke punten hoor.
De wedstrijd tegen Ajax maakte ie nog een mooie blunder.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan ben je overdreven kritisch. Jij verwacht Casillas of Van der Sar o.i.d.?
Er zijn weinig echte topkeepers te vinden momenteel. Isaksson, Vermeer, Esteban, allemaal geen topkeepers die wel topclubs zitten. Echter, Mulder ontwikkelt zich duidelijk in tegenstelling tot de eerder genoemde keepers.
Als je me niet gelooft moet je even de eerste helft tegen Ajax terugkijken. Leuk dat we toen met 4-2 wonnen, maar Mulder heeft toen zeker drie cruciale reddingen verricht. Als hij die topreddingen niet had gedaan, was het 2-0/3-0 geweest voor Ajax, dan hadden we nooit gewonnen.
Mulder staat er steeds vaker op de momenten dat het echt moet, en dat is wat een keeper goed maakt. Daarnaast maakt hij ook weinig tot geen blunders meer. Hij heeft weinig zwakke punten hoor.
Dat geldt voor alle spelers welquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:00 schreef onlogisch het volgende:
Hij staat er slechts omdat er niks beters voor handen is.
Bandbreedte account overschreden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:46 schreef onlogisch het volgende:
Oh en happel, je plaatjes verhaal zal je wel 100keer hebben uitgelegd, maar ik weet het fijne er niet van. Ik kan de OP wel hosten if needed. Ik heb nog wel ergens webspace.
Idd.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat geldt voor alle spelers weldooddoenertje hoor.
lekker simpel weerquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat geldt voor alle spelers weldooddoenertje hoor.
was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mulder is goed bezig lekker tot zijn 37ste bij ons onder de lat laten staan.
Hij heeft af en toe wat rare momenten maar met corners vind ik Mulder super. Niet dat laffe wegstompen maar gewoon klemmen. Zijn reflex is ook niets mis mee, een goede trap. Alleen straalt die niet echt iets uit. Maar ja Ed de Goeij en van der Sar ook niet. Dus dat vind ik niet zo erg. Bij de beste 3 keepers van nederland dit seizoen vond ik. Zeker 2e seizoenshelft.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De wedstrijd tegen Ajax maakte ie nog een mooie blunder.
Maargoed, je hebt gelijk. Ik ben kritisch, zoals ik over heel Feyenoord kritisch ben. Maar het is gewoon een hele beperkte keeper. Hij staat er slechts omdat er niks beters voor handen is.
F91 Dudelangequote:Op woensdag 16 mei 2012 21:19 schreef Smoofie het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)EFA_Champions_League
Wie willen jullie loten in de 3rd round, en wie in de play-off round?
Da kan nietquote:
Wat moet ie uitstralen dan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:18 schreef jakees het volgende:
[..]
Hij heeft af en toe wat rare momenten maar met corners vind ik Mulder super. Niet dat laffe wegstompen maar gewoon klemmen. Zijn reflex is ook niets mis mee, een goede trap. Alleen straalt die niet echt iets uit. Maar ja Ed de Goeij en van der Sar ook niet. Dus dat vind ik niet zo erg. Bij de beste 3 keepers van nederland dit seizoen vond ik. Zeker 2e seizoenshelft.
uhuh. Of je weet gewoon wel wat hij bedoeltquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat moet ie uitstralen dan?
Als je 'uitstraling' wil moet je Jomanda op het doel zetten.
Kan je dat dan uitleggen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:30 schreef Adames het volgende:
[..]
uhuh. Of je weet gewoon wel wat hij bedoelt
een keeper moet leiding geven aan de verdediging voor zich, daar heb je uitstraling en persoonlijkheid voor nodig. Of neem jij je manager serieus als het een zielig ineengekrompen mannetje is met een vanenburg-stemquote:
Ik vind dat echt van die Derksen bullshit.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:41 schreef Adames het volgende:
[..]
een keeper moet leiding geven aan de verdediging voor zich, daar heb je uitstraling en persoonlijkheid voor nodig. Of neem jij je manager serieus als het een zielig ineengekrompen mannetje is met een vanenburg-stem
Daarnaast is uitstraling fijn voor de tegenstander. Ik zou ook wel twee keer nadenken voor dat ik John de wolf een rotschop gaf
Ik denk dat als je als keeper net als bijvoorbeeld een Smeichel uitstraling hebt dat wel voordelen heeft. Zowel in het veld bij corners / 1 op 1, als naast het veld. Als er een beul van een keeper uitkomt met een corner of iets dergelijks is dat wel een voordeel voor een keeper. Dat is wat ik bedoel. Maar wat ik ook al eerder zei, van der Sar en de Goey hadden dit ook niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:50 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik vind dat echt van die Derksen bullshit.
Goed argument ookquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:36 schreef Paul-89 het volgende:
Pietje heeft die uitstraling wel alleen kan hij weer niet keepen. Maar goed ik vind het maar slap gelul.
Idd komkommertijdgeouwehoer, maar ik geef alleen aan dat ik wat uitstraling mis bij de keeper. Ik vind dat hij een geweldig seizoen heeft gedraaid, veel gegroeid is.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:04 schreef Dekatria het volgende:
Wat een komkommertijdgeouwehoer, het seizoen is zeker voorbij?Een aanvoerder moet uitstraling hebben, een keeper moet ballen tegenhouden.
Nogsteeds geen echt bier in de Kuipquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:07 schreef jakees het volgende:
[..]
Idd komkommertijdgeouwehoer, maar ik geef alleen aan dat ik wat uitstraling mis bij de keeper. Ik vind dat hij een geweldig seizoen heeft gedraaid, veel gegroeid is.
Maar goed jij nog iets belangrijks te melden?
Super, alleen Goossens heb ik mijn twijfels over, en al helemaal als Drenthe ook komt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:09 schreef Guidetti het volgende:
Wat vinden jullie van de spelers die tot nu toe aangetrokken zijn?
Kongolo, Steenvoorden, Huijgevoort? Mokotjo van mij part ook welquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:11 schreef Dekatria het volgende:
Ik moet het eerst eens in een elftal met mekaar zien voordat ik over het gehele plaatje een mening geef, maar zoals Vormer bezig was de laatste maanden is dat nog wel 1 van de beste aanwinsten tot nog toe. Castaignos (lijkt me sterk dat dat nu weer afketst) is een leuk extraatje, ben benieuwd wat z'n rol zal worden.
Leukere vraag in dezen: wie mag nou echt deze zomer elders gaan voetballen?
Mokotjo moet verhuur worden aan Utrecht of zo.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:11 schreef Dekatria het volgende:
Ik moet het eerst eens in een elftal met mekaar zien voordat ik over het gehele plaatje een mening geef, maar zoals Vormer bezig was de laatste maanden is dat nog wel 1 van de beste aanwinsten tot nog toe. Castaignos (lijkt me sterk dat dat nu weer afketst) is een leuk extraatje, ben benieuwd wat z'n rol zal worden.
Leukere vraag in dezen: wie mag nou echt deze zomer elders gaan voetballen?
Aanvallend wel sterk, Janmaat. Maar ja, het is een back.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:13 schreef Paul-89 het volgende:
Over Goossens heb ik redelijk grote twijfels, Vormer vind ik de beste versterking en Janmaat heb ik eigenlijk nog niet echt een heel goed beeld van.
Fuck nee. Gasten met die mentaliteit beter kwijt dan rijk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:35 schreef Guidetti het volgende:
Reis waarschijnlijk transfervrij. Misschien maar oppikken?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:36 schreef Helpmefok het volgende:
Godverdomme wat een elftal
Drenthe - Casaignos - Cisse
Clasie - Bakkal - Ahmadi
BMI - Vrij - Vlaar - Janmaat/Leerdam
Bank: Vormer / Leerdam/Janmaat / Schenkeveld / Ramsteijn / Schaken
Godverdomme die linkerkant is me toch een portie heerlijk. Zoals De Vrij de diepte altijd in gaat, op Clasie, die hem aflegt aan Drenthe die hem perfect voorlegt voor Castaignos......
GOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL FEIJENOORD TEGEN MANCHESTER UNITED![]()
![]()
Bakkal staat links, Clasie centraalquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:36 schreef Helpmefok het volgende:
Clasie - Bakkal - Ahmadi
Godverdomme die linkerkant is me toch een portie heerlijk. Zoals De Vrij de diepte altijd in gaat, op Clasie, die hem aflegt aan Drenthe die hem perfect voorlegt voor Castaignos......
GOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL FEIJENOORD TEGEN MANCHESTER UNITED![]()
![]()
He maar Driedetti. Kom je ook bij de 6x6?quote:
Technisch gezien staat Bakkal helemaal niet in de linie als je dan toch al wil beginnen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:43 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Bakkal staat links, Clasie centraal
Tja, maar op papier welquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Technisch gezien staat Bakkal helemaal niet in de linie als je dan toch al wil beginnen.
Kongolo wordt een nieuwe baas. Maar ik denk dat het nog te vroeg is om hem Vlaar op te laten volgen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
He maar Driedetti. Kom je ook bij de 6x6?
En twee: vind je dat we Vlaar naar een of andere club in Italie (Genoa ofzo?) moeten dumpen en daarvan flankaanvallers moeten halen daar de CV''s toch al min of meer bezet zijn (Vrij BMI Schenkeveld etc.)
Of wordt de rol van Vlaartje onderschat?
Zijn Drenthe en Casta nu rond of zit iedereen hier maar te speculeren?quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:36 schreef Helpmefok het volgende:
Clasie - Bakkal - Ahmadi
![]()
Casta is rond. Royston wacht nog op een stiftje om mee te kunnen tekenen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zijn Drenthe en Casta nu rond of zit iedereen hier maar te speculeren?
Komt vanzelf rond joh. Wie wil nou niet voor Feijenoord spelen. Het Barcelona van Nederland (IN BEFORE SCHUIMBEKKENDE INZANITY)quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zijn Drenthe en Casta nu rond of zit iedereen hier maar te speculeren?
quote:Volgens Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam heeft de Rotterdamse club het eventjes ‘helemaal gehad’ met Dirk kuyt. De journalist van Voetbal International zei dat gisteravond tijdens een editie van VI on Tour in Dordrecht.
Kuyt liet deze week weten dat een terugkeer naar De Kuip komend seizoen niet aan de orde is. En dat terwijl hij enkele weken geleden toch met Feyenoord in gesprek was gegaan over een rentree bij ‘zijn’ club. Krabbendam: “Waarschijnlijk wist Kuyt toen al dat hij het niet zou doen. Dat gesprek is volgens mij alleen maar voor de vorm geweest, als een soort gebaar naar de supporters. Feyenoord zal het zelf niet zeggen, maar ik heb de indruk dat men aardig gepikeerd is.”
Klopt maar met BMI'' tje en Vrij''tje centraal met Schenkie en Ramsteijn achter de hand kan je Vlaar misschien wel afvloeien voor een paar miljoentjes?quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:46 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Kongolo wordt een nieuwe baas. Maar ik denk dat het nog te vroeg is om hem Vlaar op te laten volgen.
26 mei. wordt lachen gekquote:Wanneer was die 6x6 eigenlijk? Ik woon wel meer dan 100km van Rotterdam af.
Kuijt moet echt oprotten. Vanaf nu neem ik die gozert t-o-t-a-a-l niet meer serieus. Nog dat bericht "ik heb Kalou al gepolst".quote:
Is het proberen waard. Als Koeman hem aan het voetballen krijgt heb je wel een geweldige spits aan 'm.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:35 schreef Guidetti het volgende:
Reis waarschijnlijk transfervrij. Misschien maar oppikken?
Op de bank bij HSV, lijkt me niet dat we die tegenkomenquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kuijt moet echt oprotten. Vanaf nu neem ik die gozert t-o-t-a-a-l niet meer serieus. Nog dat bericht "ik heb Kalou al gepolst".! Beetje supporters hoop geven.
Nee komend jaar - welke fucking club hij ook uitkomt - helemaal zoekspelen in Europa. Laten janken die aap.
Triest van Kuytquote:
Dalglish vertrekt bij Liverpool, werd vanavond bekend. De kans wordt daarmee een stuk groter dat Kuijt zijn contract gewoon uitdient bij Liverpool. Zullen we 'm volgend jaar dan alsnog met open armen ontvangen? Of zou hij in 2013 liever naar het uitdagende FSV Mainz 05 gaan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kuijt moet echt oprotten. Vanaf nu neem ik die gozert t-o-t-a-a-l niet meer serieus. Nog dat bericht "ik heb Kalou al gepolst".! Beetje supporters hoop geven.
Nee komend jaar - welke fucking club hij ook uitkomt - helemaal zoekspelen in Europa. Laten janken die aap.
Toch even een nuance: wat "Krabby" daar beweert is zijn visie op hoe het gegaan is. Niet meer en niet minder.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Triest van Kuyt
Zo ga je niet met de club die je heeft groot gemaakt om
Gastquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:59 schreef Helpmefok het volgende:
Ik zat laatst te denken he (een uur geleden). STEL dat Drenthe en Casta terugkomen met een contract.
Dan ga je dus gewoon de komende 5 jaar deze transfers maken:
- Vrij (8 miljoen)
- Drenthe (15 miljoen)
- Castaignos (7 miljoen / 2 want 50/50 met Inter)
- Clasie (12 miljoen)
- ALS hij bijtekent Ahmadi (5 miljoen want best oude speler geen restwaarde)
- Cisse (4 miljoen)
- BMI (4 miljoen leuke engelse subtopper ofzo)
- Vormer (5 miljoen ofzo)
- Vilhena (10 miljoen ofzo)
- Bakkal (2 miljoen, wisselgeld)
Godverdomme Van Geel... Wat doe je.
Denk je dat Castaignos bij ons onder contract komt?quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:59 schreef Helpmefok het volgende:
Ik zat laatst te denken he (een uur geleden). STEL dat Drenthe en Casta terugkomen met een contract.
Dan ga je dus gewoon de komende 5 jaar deze transfers maken:
- Vrij (8 miljoen)
- Drenthe (15 miljoen)
- Castaignos (7 miljoen / 2 want 50/50 met Inter)
- Clasie (12 miljoen)
- ALS hij bijtekent Ahmadi (5 miljoen want best oude speler geen restwaarde)
- Cisse (4 miljoen)
- BMI (4 miljoen leuke engelse subtopper ofzo)
- Vormer (5 miljoen ofzo)
- Vilhena (10 miljoen ofzo)
- Bakkal (2 miljoen, wisselgeld)
Godverdomme Van Geel... Wat doe je.
Hij weet donders goed in wat voor situatie Feyenoord en de Nederlandse competitie zich verkeerd. Salarissen van 2 miljoen+ worden hier never nooit uitgekeerd.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch even een nuance: wat "Krabby" daar beweert is zijn visie op hoe het gegaan is. Niet meer en niet minder.
Ik geloof het verhaal wel dat Kuijt bereid was zijn salaris over 10 jaar uit te smeren bij Feyenoord, maar dat hij niet bereid was miljoenen salaris in te leveren terwijl hij bij een goede club in een topland terecht kan.
Het staat of valt met waar hij gaat tekenen dadelijk. Is dat bijvoorbeeld HSV, of Fiorentina, dan is het definitief een schijnheilige lul. Is het Gladbach of Malaga: zou ik 'm niet kwalijk nemen.
Met een 50/50 transferclausule niet ondenkbaar, wel onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Denk je dat Castaignos bij ons onder contract komt?
Dus ze gaan er van uit dat Guidetti weer vertrektquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:08 schreef Cara het volgende:
oh gevonden
Gisteren werden Luc Castaignos en zaakwaarnemer Arie Treffer gesignaleerd in Rotterdam. En ze waren niet alleen, Martin van Geel was namelijk hun gesprekspartner. Bij Grandcafé Engels nabij het Centraal Station was een geheime ontmoeting tussen de twee partijen. Het zijn niet de eerste gesprekken deze week tussen de oud-Feyenoorder en Martin van Geel. Volgens mensen rondom Luc is de kans levensgroot dat hij definitief terug zal keren in De Kuip; ‘het ziet er allemaal veelbelovend uit’;
Gwiedetti is toch gewoon vertrokken?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dus ze gaan er van uit dat Guidetti weer vertrekt
Op zich geen slechte zaak, liever Guidetti maar prima 2e optie.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:08 schreef Cara het volgende:
oh gevonden
Gisteren werden Luc Castaignos en zaakwaarnemer Arie Treffer gesignaleerd in Rotterdam. En ze waren niet alleen, Martin van Geel was namelijk hun gesprekspartner. Bij Grandcafé Engels nabij het Centraal Station was een geheime ontmoeting tussen de twee partijen. Het zijn niet de eerste gesprekken deze week tussen de oud-Feyenoorder en Martin van Geel. Volgens mensen rondom Luc is de kans levensgroot dat hij definitief terug zal keren in De Kuip; ‘het ziet er allemaal veelbelovend uit’;
Zo goed als. Jammer als hij teruggaat naar City. Daar wordt ie 8e keus ofzo.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:14 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Gwiedetti is toch gewoon vertrokken?
Totaal onrealistisch.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Met een 50/50 transferclausule niet ondenkbaar, wel onwaarschijnlijk.
Het lijkt me toch vrij duidelijk wie je aanvoerder maakt komend seizoen als Vlaar vertrektquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:15 schreef Grifte het volgende:
Verkoop van Vlaar zou inderdaad mooi zijn, gun het die gast wel, en ondanks dat hij beter ging speken hebben we veel talentvollere cv's. Leiding over het team moeten ze onderling maar uitzoeken, genoeg die in ieder geval voetballend of opjagend het voorbeeld voor de rest van het team kunnen zijn.
Wordt gewoon aan een middenmoter in de PL uitgeleend.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zo goed als. Jammer als hij teruggaat naar City. Daar wordt ie 8e keus ofzo.
de Vrijquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:18 schreef zoekeenleven het volgende:
Toen Vlaar een keer gewisseld werd kreeg Clasie volgens mij de aanvoerdersband.
Bron?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
... Daarom gaat het in de geruchtenstroom rond?,
Daarom het voorstel om het over 10 jaar uit te smeren.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij weet donders goed in wat voor situatie Feyenoord en de Nederlandse competitie zich verkeerd. Salarissen van 2 miljoen+ worden hier never nooit uitgekeerd.
En dat verdiend krijgt een bankzitter van Schalke al
Lees dit en vorig topic eens doorquote:
quote:
Staat helemaal nergens iets over, er is alleen sprake van mogelijke verhuurd. Dat vuur van je kan ik niets mee.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lees dit en vorig topic eens door. Ik zit ook vrij dicht bij het vuur ondertussen en krijg de bevestiging van sommigen wel, van anderen niet.
[..]
[ afbeelding ]
Hebben ze in eindhoven al nachtmerries verkerend in de wetenschap dat deze eindbaas ze komt halen komend seizoen?.
.
Castaignos bijt grindtegelkopje zijn strot af
Het staat er wel als je goed terugleest.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Staat helemaal nergens iets over, er is alleen sprake van mogelijke verhuurd. Dat vuur van je kan ik niets mee.
Blijkbaar kan ik dan niet lezen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het staat er wel als je goed terugleest.
Sorry je hebt gelijk: de post is geeditquote:
filmpje is een jaar oud pikkebaas.quote:
En daar is demagoog II.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:55 schreef vandermar het volgende:
Nadat Salomon Kalou enige tijd geleden in Nieuwsuur al zinspeelde op een hereniging van K2 bij Feyenoord over een paar jaar, daar gaf hij nu tegenover NUsport aan best ook eerder naar Feyenoord te willen. "Ik wil dolgraag weer bij Feyenoord spelen. Misschien over een paar jaar. Misschien eerder. Ze mogen me altijd bellen. Ze zijn de eerste op mijn lijstje."
Feyenoord Netwerk
De aanvaller mist het plezier in het spelletje een beetje. "Laat me de Champions League finale eerst winnen en dan denk ik aan Feyenoord. Ja, serieus! K2 komt terug in de Kuip. Echt waar, hoor."
Feyenoord Netwerk
NUsport heeft in haar nieuwe uitgave een uitgebreid interview met Kalou, een aanrader.
One taim one taim
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sorry je hebt gelijk: de post is geedit. Desondanks blijft het gerucht rondzoemen bij sommige supporters die ''hoog in de pikorde'' staan.
Nogmaals: onwaarschijnlijk? ja. Onmogelijk? Niet perse.
Ik vind je een toffe kerel Salomon, maar dit soort dingen moet je gewoon voor je houden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:55 schreef vandermar het volgende:
Nadat Salomon Kalou enige tijd geleden in Nieuwsuur al zinspeelde op een hereniging van K2 bij Feyenoord over een paar jaar, daar gaf hij nu tegenover NUsport aan best ook eerder naar Feyenoord te willen. "Ik wil dolgraag weer bij Feyenoord spelen. Misschien over een paar jaar. Misschien eerder. Ze mogen me altijd bellen. Ze zijn de eerste op mijn lijstje."
Feyenoord Netwerk
De aanvaller mist het plezier in het spelletje een beetje. "Laat me de Champions League finale eerst winnen en dan denk ik aan Feyenoord. Ja, serieus! K2 komt terug in de Kuip. Echt waar, hoor."
Feyenoord Netwerk
NUsport heeft in haar nieuwe uitgave een uitgebreid interview met Kalou, een aanrader.
One taim one taim
Ja? Toffe kerel? Gelul is het in ieder geval wel, want zodra het om pegels gaat is het over met de clubliefde bij figuren die dat soort teksten bezigen. Ook al zijn ze al lang en breed binnen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:59 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik vind je een toffe kerel Salomon, maar dit soort dingen moet je gewoon voor je houden.
Tja. Negertjes. Wat kan je zeggen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja? Toffe kerel? Gelul is het in ieder geval wel, want zodra het om pegels gaat is het over met de clubliefde. Ook al zijn ze al lang en breed binnen.
Ik vind Vlaar sowieso baas.quote:Maar er zijn ook integere en bewonderenswaardige uitzonderingen. Dat Vlaar gewoon tegen zijn makelaar zegt dat-ie geen aanbiedingen hoeft te horen omdat hij volgend seizoen hoe dan ook weer bij Feyenoord wil spelen. Als dat echt zo is (moet je je tegenwoordig altijd afvragen) dan is dat echt een geweldig statement van een gevoelsmens.
Ik ben wel blij als hij nog een jaar blijft. Het is wel leuk BMI en De Vrij, maar die kunnen ook terugvallen, of geblesseerd raken, en daarnaast staat BMI nu linksback en hebben we daar alleen Nelom. Je moet juist Vlaar nog een jaar houden en dan staat er genoeg achter (Schenkeveld, evt. andere jeugdspelers, misschien nieuwe linksback). Anders kun je echt weer van voor af aan beginnen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja? Toffe kerel? Gelul is het in ieder geval wel, want zodra het om pegels gaat is het over met de clubliefde bij figuren die dat soort teksten bezigen. Ook al zijn ze al lang en breed binnen.
Maar er zijn ook integere en bewonderingswaardige uitzonderingen. Dat Vlaar gewoon tegen zijn makelaar zegt dat-ie geen aanbiedingen hoeft te horen omdat hij volgend seizoen hoe dan ook weer bij Feyenoord wil spelen. Als dat echt zo is (moet je je tegenwoordig altijd afvragen) dan is dat echt een geweldig statement van een gevoelsmens.
quote:Kalou ziet terugkeer naar Feyenoord wel zitten
Salomon Kalou is vastberaden om terug te keren bij Feyenoord. De aanvaller van Chelsea mist het plezier dat hij tijdens zijn periode in Rotterdam had.
''Ik wil dolgraag weer bij Feyenoord spelen. Misschien over een paar jaar. Misschien eerder. Ze mogen me altijd bellen. Ze zijn de eerste op mijn lijstje”, zegt Kalou in het nieuwe NUsport-magazine.
Het contract van de Ivoriaan in Londen loopt binnenkort af. Kalou maakte in 2006 de overstap van Feyenoord naar Chelsea.
“Maar ik mis de speeltuin. Toen genoot ik echt. Nu is het werk voor me, ik heb zes jaar keihard gewerkt, ik ben wijs geworden, ik weet wat goed voor me is.”
Kuijt
Kalou staat zaterdag met Chelsea in de finale van de Champions League tegen Bayern München. “Laat me die eerst winnen en dan denk ik aan Feyenoord. Ja, serieus!”
Dirk Kuijt, zijn vroegere aanvalsmaatje in De Kuip, sloot een rentree voor komend seizoen onlangs uit. Kalou spreekt veel met hem over Feyenoord.
“K2 komt terug in de Kuip. Echt waar, hoor. Laatst zei ik tegen hem na Liverpool-Chelsea: als je klaar bent om terug te keren, bel me en we gaan samen. Hij zei: geen probleem.”
Ik vergeet steeds dat ie pas 26 is.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:55 schreef vandermar het volgende:
Feyenoord Netwerk
Feyenoord Netwerk
One taim one taim
Ik moet oppassen dat ik niet emo word met al die drank in m'n mik, maar ik zat in de kuip toen-ie los ging, en het was zo mooi en zuiver! En nóg mooier is dat-ie als een baas loopt te voetballen na de winterstop, z'n shit lijkt te hebben verwerkt. En dan zegt-ie ook nog tegen zijn manager: ik hoef geen nieuwe aanbiedingen te horen want ik blijf bij Feyenoord. Om even jouw idioom te gebruiken: GODVERDOMME!!!quote:[img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/i1mg] Op donderdag 17 mei 2012 00:14 schreef Helpmefok het volgende:
Ik vind Vlaar sowieso baas.
Directe quote graag...quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het staat er wel als je goed terugleest.
Volgens mij kun je buiten EU-spelers geen contract als een prestatiecontract geven, daar zitten andere eisen aan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 04:02 schreef Typisch het volgende:
Drenthe-Kastanje-Kalou.![]()
Gaat niet gebeuren natuurlijk, maar donders..
Reis is transfervrij.
Prestatie contractje aanbieden?
Ja, dat weet ik. Dat het van dit naar een gesprek met MvG is gegaan zegt wat mij betreft al erg veel, dat bedoel ik meer te zeggenquote:
Vlaar is in die jaren een echte Feyenoorder geworden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tja. Negertjes. Wat kan je zeggen.
Ik denk dat Fer Castaignos Wijnaldum Drenthe al genoeg zegt.. Zit in hun aard swa.
[..]
Vlaar heeft een veel betere lange bal dan de Vrij en is (behalve dit seizoen) meer trefzeker vind ik. De Vrij brengt wel heel veel rust en pakt veel ballen af zonder het duel aan te hoeven gaan (komt heel vaak voor zijn man, loopt super slim). Maar de Vrij kan wel verder komen dan Vlaar. Als hij zich doorontwikkelt echt NL-elftal materiaal voor de toekomst. Dat is Vlaar eigenlijk nooit echt geweest al komt hij nu in de buurt. Op het moment vind ik ze complementair en de 1 niet beter dan de ander. Ik vind de Vrij wel beter dan Indi op die plek vanwege voetballend vermogen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
En toch is vriendje De Vrij de betere voetballer.
Verdedigers als BMI zijn ze in de subtop van Engeland echt verliefd opquote:Op donderdag 17 mei 2012 10:54 schreef SjaakBauer het volgende:
Verdedigers als de Vrij zijn ze in de subtop van Spanje echt verliefd op
Kloptquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:09 schreef jakees het volgende:
[..]
Verdedigers als BMI zijn ze in de subtop van Engeland echt verliefd op
Een verdediger als BMI ben ik ook verliefd opquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:09 schreef jakees het volgende:
[..]
Verdedigers als BMI zijn ze in de subtop van Engeland echt verliefd op
Waar is dat 6x6 toernooi dan, en wie doen er mee?quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:16 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Een verdediger als BMI ben ik ook verliefd op![]()
En ik kom bij jullie toernooi kijken, dus wel een beetje je best doen allemaal
Bij de club en wie allemaal? Geen idee, dat zie ik dan welquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:17 schreef jakees het volgende:
[..]
Waar is dat 6x6 toernooi dan, en wie doen er mee?
Nou zeg, er zijn net zoveel roomblanke Ariërs -zoals Kuyt- die liever elders hun zakken vullen. Het is denk ik inherent aan het wereldje inmiddels om elke kans op veul geld aan te grijpen omdat het zomaar afgelopen kan zijn met je als je je kniebanden afscheurt oid. Daarnaast denk ik dat de voetbalwereld sowieso veel patserige alfamannekes aantrekt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tja. Negertjes. Wat kan je zeggen.
Ik denk dat Fer Castaignos Wijnaldum Drenthe al genoeg zegt.. Zit in hun aard swa.
[..]
Wanneer is het dan?quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:20 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Bij de club en wie allemaal? Geen idee, dat zie ik dan wel![]()
Doe jij ook mee?
6x6 toernooi De Feijenoorderquote:
shit ben dan op vakantie. Jammer. Veel succes, als jullie zo goed kunnen spelen als slap lullen dan kunnen jullie ook een "huldiging" op fok verwachten!quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:36 schreef Dekatria het volgende:
[..]
6x6 toernooi De Feijenoorder
26 mei Varkenoord
10:00 - 18:00
Team Fey-Fok! so far:
satecl
o.us
KnutdeIJsbeer
Euribob
Kapiteintje
Cara
HMF
DonRaja
Coach: Happel
Ass. Coach: Pa Euribob
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:52 schreef Paul-89 het volgende:
Best leuk om allemaal achter elkaar te kijken op een vrije dag.Heb ik laatst ook al gedaan. Godverdomme wat hebben we een heerlijk seizoen gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:'Feyenoord in de markt voor Mahlangu'
Zowel Feyenoord als Ajax hebben belangstelling voor May Mahlangu. De 23-jarige middenvelder van het Zweedse Helsingborgs IF is sowieso een gewilde speler in Europa. Behalve de twee Nederlandse topclubs lonken ook Duitse en Turkse clubs naar de Zuid-Afrikaan.
Nadeem Mahmood, zaakwaarnemer van Mahlungu, bevestigt in een reactie aan KickOff dat er belangstelling is voor zijn speler. "Mahlangu is afgelopen tijd veel bekeken door buitenlandse scouts. We hebben veel contact gehad met die clubs. Binnen een week of twee horen wij meer."
De belangenbehartiger laat weten dat Mahlangu alleen een echte stap voorwaarts wil maken. "Hij zal alleen Helsingborgs verlaten voor een ploeg dat hoger staat aangeschreven. Het moet een club zijn waar hij door kan groeien naar een nog betere speler", aldus Mahmood.
Samenwerkingsverband ging alleen voor de jeugd toch?quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:18 schreef Helpmefok het volgende:
We zouden wel een samenwerkingsverband aangaan met die club... Kijken wat De_kromme zegt als deze gozert komt en er 25 in legt.
23 jaar is jeugdig genoegquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Samenwerkingsverband ging alleen voor de jeugd toch?
Was gewoon een pvc buis met zo'n handschoen dr aan. Heeft Graafland zich de hele middag mee vermaaktquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:21 schreef Helpmefok het volgende:
Wie legt me trouwens uit wat dat hele ding was van een stokje met daarop een ''handschoen'' opgeblazen en dichtgeknoopt waar iedereen mee rondliep?.
Ja dat had ik gezien maar wat is het verhaal erachter?quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Was gewoon een pvc buis met zo'n handschoen dr aan. Heeft Graafland zich de hele middag mee vermaakt
Dan regelen Blokland en Co toch wat ? Drenthe en Kalou zijn goede investeringen, je laat hun extra salaris betalen en je keert 25% van de transfer aan hun uit ofzo.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:55 schreef Fuszy het volgende:
Iedereen heeft zoveel hoop op de terugkeer van Drenthe, Kalou en in mindere mate nu Kuyt, maar hoe wil je dat betalen dan? Oké geen transfersom, maar hun salaris bij elkaar past niet in onze begroting.
Als is inderdaad het sleutelwoordquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:43 schreef PizzaGeit het volgende:
Als Kalou terugkomt
Als Drenthe terugkomt
Als Kastanje terugkomt
We hebben al een degelijke keeper, een beestverdediging, een supermiddenveld en dan een dodelijke aanval![]()
![]()
![]()
![]()
Kampioen worden we dan zeker, kan niet anders
Doe dit even in het topic waar kanker en neuzen regeren? Kthxbye.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:02 schreef Devv het volgende:
[..]
En aan het einde van de rit staat Ajax gewoon weer de schaal omhoog te houden.
Ja man!quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:02 schreef Devv het volgende:
[..]
Ga je ook nog een keer iets nuttigs plaatsen hier?quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:02 schreef Devv het volgende:
[..]
wees maar blij dat zuiplap Drenthe terugkomt jaquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:43 schreef PizzaGeit het volgende:
Als Kalou terugkomt
Als Drenthe terugkomt
Als Kastanje terugkomt
We hebben al een degelijke keeper, een beestverdediging, een supermiddenveld en dan een dodelijke aanval![]()
![]()
![]()
![]()
Kampioen worden we dan zeker, kan niet anders
Reed net langs het ADO-stadion, tweede ring zit er al bijna op hoor.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:06 schreef Dekatria het volgende:
Dan vond ik De_kromme toch nog een geslaagdere troll.
I know that feel. Seizoen kon me niet lang genoeg durenquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:25 schreef Merkie het volgende:
Sinds 6 mei heeft mijn leven geen invulling meer. Geen Feyenoord meer in den weekenden die elke week de tegenstander oprolt.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:38 schreef Paul-89 het volgende:
Ik had een tijd terug nog een filmpje van een blowende Drenthe+Waterman op mijn telefoon had ik eigenlijk moeten verkopen aan de Spaanse media toen hij bij Real speelde.
Als ik me niet vergis was hij toen net bij Real. Was op trainingskamp met Jong Oranje destijds was Foppe daar nog trainer van.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:53 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]Van wanneer was dat filmpje dan?
Als Feyenoord thuis speelt is iedere tegenstander, behalve uit de top 6 ( misschien H'veen niet), een kleintje.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:29 schreef jakees het volgende:
Ff een vraagje, nadat feyenoord gelijk speelde tegen roda ontstond de discussie dat je tegen de kleintjes kampioen wordt. Ik ben dat nu ff aan het uitzoeken en wat zouden jullie definieren als de kleintjes? De laatste 9 zat ik aan te denken. Wat vinden jullie?
Ik weet het nuttig is het niet maar ik moet studeren en heb er geen zin in. Dan maar ff wat statistiek checken.
Jullie hebben ook een zuiplap rondlopen, dat pakt de laatste tijd toch ook prima uit?quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:23 schreef vincerusso het volgende:
[..]
wees maar blij dat zuiplap Drenthe terugkomt ja
Ik bedoel meer algemeen. Wat zijn nu de kleintjes de onderste 10 of alles buiten de top 5 (onafhankelijk van uit / thuis).quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:18 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Als Feyenoord thuis speelt is iedere tegenstander, behalve uit de top 6 ( misschien H'veen niet), een kleintje.
Bij uitwedstrijden zijn er slechts een paar kleintjes ( de degradatiekandidaten), veel middenmoters zijn altijd traditioneel lastig, al veel dat dit seizoen erg mee.
Alles buiten de topquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:30 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik bedoel meer algemeen. Wat zijn nu de kleintjes de onderste 10 of alles buiten de top 5 (onafhankelijk van uit / thuis).
Dit is een grap toch?quote:Kevin Strootman kan deze zomer een transfer naar Real Madrid maken. Trainer José Mourinho zou enorm gecharmeerd zijn van de PSV-middenvelder.
Real zoekt een opvolger voor Lassana Diarra. Ook de Belg Alex Witsel van Benfica en de Argentijn Lucas Biglia van Anderlecht zijn volgens Spaanse media kandidaten om naar De Koninklijke te komen.
Strootman (22) speelt pas één seizoen bij PSV, zijn contract in Eindhoven loopt nog tot 2016. Eerder kwam hij uit voor FC Utrecht en Sparta. Hij kwam tien keer uit voor Oranje en speelt komende zomer waarschijnlijk zijn eerste eindtoernooi.
Strootman met zijn vriendin
bron?quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit is een grap toch?.
Strootman > Clasie > Anita?![]()
Lekker realistisch ja.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zou het aandurven met een prestatie contract.Al zal hij dit zelf wel niet willen.
Zou het ook niet weten. Interesseert me ook totaal niet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zou niet weten welke clubs hem willen eigenlijk, bij Vitesse ook hard gefaald.
Ik vind het een betere optie dan die gekke Rus of Junker oid.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou het ook niet weten. Interesseert me ook totaal niet.
Malki. Gewoon doen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het een betere optie dan die gekke Rus of Junker oid.
Ik vind het allemaal geen opties.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die Reis heeft totaal geen conditie en is 10 kilo te zwaarquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is er zo af.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die Reis heeft totaal geen conditie en is 10 kilo te zwaar
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=165496quote:Bulykin wil club met rijke historie: ‘Over geld worden we het wel eens’
Sowieso zijn dat allemaal namen die alleen hier worden genoemd. Heeft niet echt zin om dat serieus te nemen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:03 schreef TheGreatHooD het volgende:
Kenker. We gaan hopelijk toch niet voor middelmatige, oude of inmiddels gehaatte spelers?
Reis kan geen prestatiecontract omdat geen EU dus niet doen.
Junker is gewoonweg niet goed genoeg, tevens ook te oud.
Bulykin, laat die maar lekker naar Ado gaan, tevens alles mee gezegd ook.
Dus ik zie nog maar een aantal opties.
Luc.
Guidetti.
Of een andere Man City spits.
Lukaku van Chelseaquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:03 schreef TheGreatHooD het volgende:
Kenker. We gaan hopelijk toch niet voor middelmatige, oude of inmiddels gehaatte spelers?
Reis kan geen prestatiecontract omdat geen EU dus niet doen.
Junker is gewoonweg niet goed genoeg, tevens ook te oud.
Bulykin, laat die maar lekker naar Ado gaan, tevens alles mee gezegd ook.
Dus ik zie nog maar een aantal opties.
Luc.
Guidetti.
Of een andere Man City spits.
Dit.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso zijn dat allemaal namen die alleen hier worden genoemd. Heeft niet echt zin om dat serieus te nemen.
Castaignos is op dit moment optie nummer 1. En ik heb er alle vertrouwen in dat dat goed gaat komen.
we zullen zien hoe zn aankoop beleid is. hij is niet dom, maar een miljoen willen investeren in immers doet me niet opvullen met vertrouwenquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:26 schreef Caland het volgende:
En zelfs als Castaignos niet komt heb ik er alle vertrouwen in dat Van Geel niet met prutsers als Junker of Bulykin komt aanzetten.
Is wel een aankoop die breed gedragen wordt. Ook Koeman wil hem heel graag hebben. Ik zou de aankoop ook kunnen begrijpen, qua type speler.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:32 schreef Cara het volgende:
[..]
we zullen zien hoe zn aankoop beleid is. hij is niet dom, maar een miljoen willen investeren in immers doet me niet opvullen met vertrouwen
Van Geel zal sowieso niet tot het uiterste willen gaan om Immers te halen. Een miljoen zal ADO dan ook nooit krijgen voor hem.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:32 schreef Cara het volgende:
[..]
we zullen zien hoe zn aankoop beleid is. hij is niet dom, maar een miljoen willen investeren in immers doet me niet opvullen met vertrouwen
Nog durven twijfelen aan Van Geel.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:32 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat komt voornamelijk door Immers.. matige speler, niet beter dan onze huidige spelers, maar kost wel in transfersom.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nog durven twijfelen aan Van Geel.![]()
Je maakt een grap toch?
Als Bakkal weggaat vind ik Immers een goede vervanger. Maar het moet uiteraard niet te duur worden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:41 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dat komt voornamelijk door Immers.. matige speler, niet beter dan onze huidige spelers, maar kost wel in transfersom.
Heeft bij Ajax ook dramatische spelers gehaald.. Heeft ie wel van geleerd gelukkig. Nog geen foutje gemaakt bij Feyenoord.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nog durven twijfelen aan Van Geel.![]()
Je maakt een grap toch?
MvG heeft miskopen gehad, maar heeft ze wel bijna allemaal met winst verkocht...quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:49 schreef PIETR het volgende:
[..]
Heeft bij Ajax ook dramatische spelers gehaald.. Heeft ie wel van geleerd gelukkig. Nog geen foutje gemaakt bij Feyenoord.
OOK bij Ajax vertrok geel metquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:49 schreef PIETR het volgende:
[..]
Heeft bij Ajax ook dramatische spelers gehaald.. Heeft ie wel van geleerd gelukkig. Nog geen foutje gemaakt bij Feyenoord.
Overal.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
OOK bij Ajax vertrok geel met
Winst.
Heb vandaag wel besloten om bij een ander team te gaan meespelen, dus kan zijn dat ik dubbele belangen heb.quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:36 schreef Dekatria het volgende:
[..]
6x6 toernooi De Feijenoorder
26 mei Varkenoord
10:00 - 18:00
Team Fey-Fok! so far:
satecl
o.us
KnutdeIJsbeer
Euribob
Kapiteintje
Cara
HMF
DonRaja
Coach: Happel
Ass. Coach: Pa Euribob
Elite elftal ?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb vandaag wel besloten om bij een ander team te gaan meespelen, dus kan zijn dat ik dubbele belangen heb.
quote:" Ik ben geen normaal mens. "
-- Ulrich van Gobbel
Happel, de Kuijt van team Fey-Fok!quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb vandaag wel besloten om bij een ander team te gaan meespelen, dus kan zijn dat ik dubbele belangen heb.
Treur niet. Het komt wel goed volgende week.quote:
Ik zal me inhouden met panna's dan. Heb mijn les wel geleerd op Kwakoequote:Op donderdag 17 mei 2012 22:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Treur niet. Het komt wel goed volgende week.
Heb wel gehoord wat voor soort teams er komen. Scheenbeschermers zijn aan te raden.
Kwakoequote:Op donderdag 17 mei 2012 22:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zal me inhouden met panna's dan. Heb mijn les wel geleerd op Kwakoe
Royston Centen, die kende ik nog nietquote:Hangende pootjes
17 MEI, 2012 | DOOR JEROEN | COLUMNS
Dat de Nederlandse Eredivisie een kweekvijver voor talent is, is al enkele jaren duidelijk. Dat de meesten onze competitie zien als een opstap naar het grote geld mag ook geen geheim zijn. Lekker gemaakt door de mooie praatjes van zaakwaarnemers worden onze talenten richting de anonimiteit van de enorme sportcomplexen van Londen, Manchester, Milaan en Madrid gepusht. Slechts een enkeling die zich uit deze anonimiteit weet te spelen en meer wordt dan een nummer. Nathan Aké is zo’n jongen die afgelopen seizoen een prima indruk heeft achter gelaten in Londen. Talent van het jaar bij Chelsea, pas 17 jaar en behoorlijk wat indruk achter latend op zijn trainers. Maar ook hij is er nog niet.
Slechts de echte persoonlijkheden weten zich los te rukken uit de wurggreep van die immense trainingscomplexen van grote clubs waar 100 anderen rondlopen die allemaal ook goed kunnen voetballen. Vaak via een omweg valt er dan pas weer een beetje roem te behalen, en kun je weer in beeld komen. John Guidetti kwam afgelopen zomer als nobody binnen in de Kuip en weet prompt alle aandacht van de beleidsbepalers van City op zich gericht. En toch, nog steeds geen garantie voor succes. Het is dan ook geen toeval dat Guidetti in Nederland goed presteert en daarmee in één seizoen weer in beeld is bij City.
Het klinkt als een cliché als Jan ‘ik-haal-de-beelden-even-terug’ van Halst voor de zoveelste keer de loftrompet steekt over onze spannende competitie en dat al die talenten vooral nog moeten rijpen in de Eredivisie, maar er zit een kern van waarheid in. Jan Vertonghen is zo’n speler die iedereen heeft kunnen zien groeien de afgelopen jaren, en die nu klaar is om de sprong te wagen. Een kwestie van zorgvuldig je carrière uitplannen en jezelf niet gek laten maken.
Het is niet zo dat het al die jongens niet gegund is, maar een beetje gezond verstand is aan te raden. Vandaar dat ik met een glimlach lees dat Royston Drenthe, in de Rotterdamse volksmond ook wel Royston Centen genoemd, dolgraag terug wil naar Rotterdam. Vroeg vertrokken uit de Kuip na één leuk jeugd-EK en daarna verzopen in de concurrentiestrijd in Bernabeu. Hij ziet dat de jongens die hij kent uit de jeugd stuk voor stuk doorbreken en volgend jaar op Europees niveau gaan acteren. Een zure constatering voor iemand die veel poen op de bankrekening heeft, maar niet meer in de buurt komt van waar hij toe in staat werd geacht. Al dromend over heldendaden in de Champions League bij Madrid verpieterd hij nu op de bank in een grauwe Noord-Engelse industriestad.
Op het moment van schrijven staat een ander ‘kind van Zuid’ op het punt een contract te tekenen in de Kuip, twee jaar na zijn overstap naar Inter wil Luc Castaignos niets liever dan terugkeren naar de Kuip.
Wat mij betreft zijn al die voormalig talenten meer dan welkom in de Eredivisie, maar voor die jongens die nu op Varkenoord en de Toekomst de sterren van de hemel spelen wil ik één ding meegeven: Bezint eer ge begint. Die Nederlandse Mickey Mouse competitie is zo gek nog niet.
http://www.indehekken.net/columns/hangende-pootjes/
Kansloosquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:58 schreef Caland het volgende:
Van Persie die met zijn zoontje bij Huis ter duin aankomt om zich te melden voor oranje. Zoontje met een Feyenoord-bal in handen.
Ja, want Van Persie wil dol graag terugkomen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:30 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Kansloos
'Open sollicitatie' numero zoveel. Meeliften op de supportersgekte.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:30 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Kansloos
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:30 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Kansloos
Jij weet!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:30 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Kansloos
300 mln... Je kan plannen maken zoveel je wil, 300 mln hebben wij niet, en de gemeente rotterdam ook niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 07:59 schreef ender_xenocide het volgende:
Iemand hier al meer gehoord over de plannen met de Kuip? Las net (volgens mij op teletekst) dat de BAM de huidige Kuip wil verbouwen naar ong 65000 plaatsen en VolkerWessel een nieuw stadion met ong 65000 plaatsen wil bouwen, beiden rond de 300 miljoen aan kosten.
ook op AD.nl nuquote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:20 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
300 mln... Je kan plannen maken zoveel je wil, 300 mln hebben wij niet, en de gemeente rotterdam ook niet.
Door de manier waarop men in dit artikel schrijft dat de financiering van het behoud van het oude stadion in de plannen van Volker Wessel nog niet rond is interpreteer ik eigenlijk dat de financiering voor de 300 miljoen al wel rond is (in hoofdlijnen dan waarschijnlijk.quote:Twee grote bouwbedrijven werken los van elkaar aan plannen voor een nieuwe Kuip. Dat melden de NOS en RTV Rijnmond. De wens van Feyenoord en de gemeente Rotterdam om een nieuw stadion te bouwen wordt daarmee nieuw leven ingeblazen.
Er zijn twee bouwbedrijven in de race om samen met andere partijen een nieuw stadion neer te zetten voor maximaal 65.000 bezoekers. Het eerste bouwbedrijf is een consortium van BAM, Siemens en Eneco. Zij willen De Kuip zeer grondig verbouwen. Tijdens de bouw, die zo'n 4 jaar gaat duren, kan het stadion gewoon worden gebruikt.
De andere grote partij is aannemer Volker Wessels. Die werkt aan een nieuw stadion op de sportvelden direct naast de oude Kuip. In hun plan blijft het oude stadion behouden voor andere sporten, maar de financiering daarvan is nog niet rond.
Idd als ze dan toch gaan verbouwen..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:56 schreef TheGreatHooD het volgende:
Tsss, bouwen ze een nieuwe Kuip gaan ze voor max 65.000 plaatsen. Maak er op zijn minst 90.000 van.
Jezus echt niet. Hebben we 3/4e van het jaar een leeg stadion. Nee bedankt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:56 schreef TheGreatHooD het volgende:
Tsss, bouwen ze een nieuwe Kuip gaan ze voor max 65.000 plaatsen. Maak er op zijn minst 90.000 van.
Zit ook wat in maar 70.000 is toch de minimale eis van UEFA voor een CL finale? Die 5000 meer moet nog wel kunnen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jezus echt niet. Hebben we 3/4e van het jaar een leeg stadion. Nee bedankt.
Ik zou het niet weten. Dat kan eventueel nog een pijler zijn om rekening mee te houden...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zit ook wat in maar 70.000 is toch de minimale eis van UEFA voor een CL finale? Die 5000 meer moet nog wel kunnen.
Compleet mee eens, al is de stap van 65k naar 70k niet zo heel ergquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:09 schreef Guidetti het volgende:
Net of dat je de grote van het stadion af moet laten hangen van een eventuele CL finalen... Wat is nou mooier? Eens in de 2 weken een gevulde Kuip. Of jaren lang een half volle Kuip en een paar keer de CL finale?
Ja, want die ¤300 miljoen verdien je terug met een wekelijkse rommelmarkt en jaarlijks 25 wedstrijden...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:09 schreef Guidetti het volgende:
Net of dat je de grote van het stadion af moet laten hangen van een eventuele CL finalen... Wat is nou mooier? Eens in de 2 weken een gevulde Kuip. Of jaren lang een half volle Kuip en een paar keer de CL finale?
En met een CL-finale wel? Waarom zou dat dan zoveel meer geld opleverenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:11 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, want die ¤300 miljoen verdien je terug met een wekelijkse rommelmarkt en jaarlijks 25 wedstrijden...
Kijk, dat is logisch. Maar hoe levert het DE CLUB iets op daar het stadion toch niet van ons is en we er geen rooie rotcent in kunnen investeren?quote:Recette van CL-finale dik 15 miljoen euro
donderdag 17 februari 2011 | 21:18
Tekstgrootte
LONDEN (ANP) - De recette van de kaartverkoop voor de finale van de Champions League op 28 mei in het Wembleystadion in Londen levert ruim 15 miljoen euro op. Dat maakte de UEFA donderdag in het Londense stadhuis bekend. Op 24 februari begint de Europese voetbalunie op de eigen website met de verkoop van de tickets.
De twee finalisten krijgen 25.000 kaarten per club. Voor de neutrale fans zijn elfduizend tickets beschikbaar. De resterende 25.000 toegangsbewijzen zullen de UEFA en de Engelse voetbalfederatie zelf verdelen.
Het goedkoopste ticket voor de supporters van de finalisten kost bijna 90 euro. De neutrale toeschouwer betaalt minimaal 165 euro, nog exclusief bijna 30 euro voor bezoekers van het Europese continent.
De duurste kaartjes gaan voor ruim 350 euro weg via de officiële kanalen. Op de zwarte markt zullen de prijzen ongetwijfeld nog veel hoger liggen, zeker als een of twee Engelse clubs op Wembley in actie gaan komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |