Beetje van dezelfde categorie als vorig jaar, toen Inter bij 'm op bezoek was. En het dan nog ontkennenquote:
Ik heb het de afgelopen jaren wel zo vaak zien gebeuren dat we een speler 'sowieso' binnen hadden en dan ging het op het laatste moment weer niet door. Maar ik heb goede hoop dat Luc komtquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Beetje van dezelfde categorie als vorig jaar, toen Inter bij 'm op bezoek was. En het dan nog ontkennen
Ik ook niet. Sommige lui die riepen hier een tijd geleden nog dat ze liever Piet Velthuizen zouden zienquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mulder![]()
Kan me geen andere eredivisie keeper bedenken die ik liever op doel zou hebben staan. Misschien die Michailov maar die speelt na dit seizoen toch niet meer in de eredivisie.
Jij niet even hard? Mulder heeft veel terechte kritiek gekregen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ook niet. Sommige lui die riepen hier een tijd geleden nog dat ze liever Piet Velthuizen zouden zienWat een overschatte clown is dat
Neen. Mulder heeft inderdaad veel terechte kritiek gehad, maar heeft zich geweldig ontwikkeld. Maar ik heb nooit geroepen om een andere keeper en al helemaal niet om Velthuizen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Jij niet even hard? Mulder heeft veel terechte kritiek gekregen.
Dat was episch ja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ook niet. Sommige lui die riepen hier een tijd geleden nog dat ze liever Piet Velthuizen zouden zienWat een overschatte clown is dat
Velthuizenquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als 2e ipv 1e keeper meer vertrouwen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Velthuizendie moet lekker in die sporthal blijven.
Hij blijft gewoon zijn achterlijke showduikjes maken hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:19 schreef Fuszy het volgende:
Ik denk dat Velthuizen het wel een stuk beter zou doen bij Feyenoord, dan bij die maffia vereniging Vite$$e. Andere band, meer vertrouwen etc...
Waarom krijg jij het toch altijd voor elkaar om voortijdig van een ban af te zijn?quote:
Smeekbedes denk ik.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:42 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Waarom krijg jij het toch altijd voor elkaar om voortijdig van een ban af te zijn?
quote:Hoge rekening voetbalclubs bij inzet politie
Voetbalclubs kunnen een gepeperde rekening tegemoet zien wanneer agenten moeten uitrukken om hooligans in toom te houden. De kosten van de politie-inzet bij voetbalwedstrijden worden volgens het Lente-akkoord van VVD, CDA, D66, GroenLinks en ChristenUnie doorberekend.
In het regeerakkoord werden de voetbalclubs nog ontzien. Daarin werd alleen besloten de kosten van politie-inzet bij incidentele commerciële evenementen door te berekenen. De Kunduzcoalitie wil ook structurele evenementen meenemen, wat voornamelijk de voetbalwereld zal merken. Het prijskaartje aan de inzet van agenten moet jaarlijks dertig miljoen euro opleveren.
Moet de politiek ook maar eens kappen met zoveel agenten inzetten bij belachelijke wedstrijden, zonder enig risico.quote:
Die is gewoon een vrijbrief voor burgemeesters om clubs te chanteren. Ze kunnen nu alles claimen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:54 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Moet de politiek ook maar eens kappen met zoveel agenten inzetten bij belachelijke wedstrijden, zonder enig risico.
Dat zou ook veel geld besparen, maar ja, dat kan natuurlijk niet.
Ik slijm nietquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:51 schreef TheGreatHooD het volgende:
HMF is een koning in het slijmen bij modjes, hij komt er altijd vanaf
Dat jong moet gewoon bijtekenen. Samen met Drenthe. Twee keer verdienen aan onze eigen jeugdquote:Luc terug. Hoop dat ze hem hem dan wel een contract kunnen aanbieden maar denk et niet. Zou toch wel geniaal zijn om alsnog weer die gozer terug te halen bij Feyenoord. Echt een topventje. Alleen jammer dat er altijd grote clubs op de stoep staan om je talentjes weg te pikken. Iedereen, ook al beweren ze van niet, zal naar een grote club gaan als je daar in de miljoenen aan salaris kan verdienen. Zeker als je ook uit een wat minder milieu komt.
Ze zouden sowieso eens af moeten vragen of meer blauw op straat, de straat ook echt veiliger maakt. Ik zag laatst een vergelijking met andere jaren. Iets van 400% meer uitgaven terwijl het percentage opgeloste zaken miss van 4% naar 6% was gegaan. Echt be-la-che-lijk. En maar afvragen waarom we hier in de crisis zittenquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:54 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Moet de politiek ook maar eens kappen met zoveel agenten inzetten bij belachelijke wedstrijden, zonder enig risico.
Dat zou ook veel geld besparen, maar ja, dat kan natuurlijk niet.
En dat percentage is kunstmatig hoog door af te raden aangifte te doenquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:57 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ze zouden sowieso eens af moeten vragen of meer blauw op straat, de straat ook echt veiliger maakt. Ik zag laatst een vergelijking met andere jaren. Iets van 400% meer uitgaven terwijl het percentage opgeloste zaken miss van 4% naar 6% was gegaan. Echt be-la-che-lijk. En maar afvragen waarom we hier in de crisis zitten
Volgens mij was het dat de bureaucratie verzesvoudigd is, zonder dat daar iets van te merken viel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:57 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ze zouden sowieso eens af moeten vragen of meer blauw op straat, de straat ook echt veiliger maakt. Ik zag laatst een vergelijking met andere jaren. Iets van 400% meer uitgaven terwijl het percentage opgeloste zaken miss van 4% naar 6% was gegaan. Echt be-la-che-lijk. En maar afvragen waarom we hier in de crisis zitten
Tsja ik heb ook zovaak een onterechte ban, maar ik blijf geband xDquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik slijm niet. Modjes vinden gewoon vaak dat ik gelijk heb en onterecht een ban heb.
Oh waga je doen dan?quote:[..]
Dat jong moet gewoon bijtekenen. Samen met Drenthe. Twee keer verdienen aan onze eigen jeugdWat een helden.
Ik ben tot 31 Mei trouwen AFK. Tegen die tijd keren Fer, Wijnaldem, Guzman, Castaignos en Drenthe terug (is het iemand opgevallen dat al de gasten die clubverrat plegen negertjes zijn?), is Vagner Love en Guidetti gesignaleerd in Rotterdam en is Messi zó erg in zijn broek aan het scheiten voor de er-aan-komende Clasie dat hij er maar voor kiest MET hem te voetballen in De Kuip om totale vernedering te voorkomen
Kun je nagaan hoe erg het is gesteld hier in NL.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En dat percentage is kunstmatig hoog door af te raden aangifte te doen.
Zijn ingeschreven en er is een team. Moet je even contact op nemen met Don Raja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:17 schreef Euribob het volgende:
Zeg dames, is het plan er nog om met een Feye-Fokteam mee te doen aan het 6x6 toernooi? Ik hoor er niets meer over.
Yep, zodra ik de details binnen heb van de mannen van De Feijenoorder stuur ik het door.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:17 schreef Euribob het volgende:
Zeg dames, is het plan er nog om met een Feye-Fokteam mee te doen aan het 6x6 toernooi? Ik hoor er niets meer over.
Moet je mijn persoonlijke gegevens nog hebben of sta/word ik ingeschreven als Euribob?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, zodra ik de details binnen heb van de mannen van De Feijenoorder stuur ik het door.
Dan weet ik namelijk precies hoe laat we onze eerste wedstrijd spelen etc.
DM ff jou naam en tel. nr.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Moet je mijn persoonlijke gegevens nog hebben of sta/word ik ingeschreven als Euribob?
Timosjoek.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb het de afgelopen jaren wel zo vaak zien gebeuren dat we een speler 'sowieso' binnen hadden en dan ging het op het laatste moment weer niet door. Maar ik heb goede hoop dat Luc komt
Heb ik al gedaan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Je weet wel dat je inschrijfgeld moet betalen?
Feyenoord had de claim verkeerd ingediend, en niet duidelijk gemaakt wat er door de verzekering vergoed werd en wat niet. HIerdoor was het onduidelijk welk bedrag nog moest worden verhaald op de 'hooligans'. Is dus weer een mooi staaltje werk van Feyenoord, en vrij logisch dat de rechter de claim als ongegrond heeft verklaardquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:01 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Volgens mij was het dat de bureaucratie verzesvoudigd is, zonder dat daar iets van te merken viel.![]()
En Feyenoord kan natuurlijk ook niet eventuele kosten op de relschoppers doorrekenen, dat mag niet van de rechter.
Als DonRaja de wedstrijdtijden ff doorgeeft wil ik best a-la Hans van Vliet verslag doenquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:21 schreef TheGreatHooD het volgende:
Gaat er nog iemand een mooie samenvatting van het geheel maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |