bullshit je hebt BSN nummer, accountnummer en geboortedatum nodig. als je dat hebt kun je bij elke instantie iets veranderen dus geen geldige klachtquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Doe dat, want als iemand je wil fucken kunnen ze dat aardig doen zo
Je krijgt wel een schriftelijke bevestiging, maar dan is het al verhoogd![]()
mesgien ga je doodquote:
NOPEquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:27 schreef Intronic het volgende:
[..]
bullshit je hebt BSN nummer, accountnummer en geboortedatum nodig. als je dat hebt kun je bij elke instantie iets veranderen dus geen geldige klacht
met welke gegevens? gewoon om te trollen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NOPE
heb alleen geboortedatum ingevuld en het was goed.
Nee voor thuis, want voorschot moest omhoogquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:28 schreef Intronic het volgende:
[..]
met welke gegevens? gewoon om te trollen?
ik ga wel ff bellen om te checken want als dat zo is kan je inderdaad genoeg mensen naaienquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee voor thuis, want voorschot moest omhoog
Dat is zo want ik kreeg een scherm, bedankt bladiebla je krijgt binnen 3 dagen schriftelijk een bevestigingquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:29 schreef Intronic het volgende:
[..]
ik ga wel ff bellen om te checken want als dat zo is kan je inderdaad genoeg mensen naaien
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
En er stond alleen een sterretje bij geboortedatum
haha lekkere teamleider ben jijquote:
toch niet van klantenservice nerdquote:
Nou enquote:
Intronic een nerd noemenquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hihihi onze nerd is wel goed bezig met meteen bellen toch
JE DOET HET NET ZELFquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Intronic een nerd noemen
Het is een kneus ja
ohquote:
quote:
die moet je in bios checken pauper is vetquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Kenker jongen
Ik heb the avengers gedownload in redelijke goed kwaliteit, zit er chinees ondertiteling onder wat niet uit gezet kan worden, nu let ik de hele tijd op die tjaptjoi letters
jaquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:49 schreef Intronic het volgende:
[..]
die moet je in bios checken pauper is vet
dit dusquote:
okequote:
Als dat geen batsen wordtquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:55 schreef Intronic het volgende:
OMG JONGENS KIJK EENS WAT IK KRIJG
[ afbeelding ]
sgattigquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:55 schreef Intronic het volgende:
OMG JONGENS KIJK EENS WAT IK KRIJG
[ afbeelding ]
Nee dat wordt het nietquote:
ohquote:
Dat bij elkaar opgeteld is dan ook een aanzienlijk bedrag inderdaad.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:04 schreef pimmetje2010 het volgende:
Kut ik koop net iets voor 1,25$ maar nu komer er nog 6 dollar verzendkosten bij, niet gezien
Wel voor wat het waard isquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat bij elkaar opgeteld is dan ook een aanzienlijk bedrag inderdaad.
quote:
doe pic postenquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
alweer nieuwe?je koopt ze nog sneller dan ik.
Nike Janoski.
quote:
vans look a likesquote:
Die schoenen waren er al voordat de hipsters er waren.quote:
Ik weet dat jij ze hebt en je je dus aangevallen voelt nu.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die schoenen waren er al voordat de hipsters er waren.
uiteraard, maar ik heb ook nog eens van liertjes. Dat wordt gelukkig nooit hipster dus bless mequote:Op woensdag 16 mei 2012 17:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik weet dat jij ze hebt en je je dus aangevallen voelt nu.
omg geequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]Wtf is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
With my pack on my back, down the road I will stray.
Waz met jouquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:12 schreef Flippiee het volgende:
Friendzone op mtv. Ik raak zelfs nerveus van die chick en of het wel goed komt.
ja dit dusquote:
Als ze de kans krijgen, binnen 12 uurquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:25 schreef pimmetje2010 het volgende:
Na een dag zitten er dus al maden op een lijk, dat had ik niet verwacht
Ga haten dan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoesje waar je hem uit kan halen
Niet reageren op WAquote:
Dat programma heet Friendzone?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:12 schreef Flippiee het volgende:
Friendzone op mtv. Ik raak zelfs nerveus van die chick en of het wel goed komt.
Mobiel ligt al de ganse dag in een andere kamer, dus dat kan kloppen, ja.quote:
Ja. Mensen die uit de friendzone willen stappen.quote:
Volgens WA heb je de berichten gelezenquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mobiel ligt al de ganse dag in een andere kamer, dus dat kan kloppen, ja.
[..]
Ja. Mensen die uit de friendzone willen stappen.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja. Mensen die uit de friendzone willen stappen.
volgens mij kan je da niet zien, eerste vinkje is verstuurd, tweede vinkje ontvangen.. maar pin mij hier niet op vast.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Volgens WA heb je de berichten gelezen
Je kan zien wanneer iemand voor het laatst online is geweestquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
volgens mij kan je da niet zien, eerste vinkje is verstuurd, tweede vinkje ontvangen.. maar pin mij hier niet op vast.
Mongol.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Volgens WA heb je de berichten gelezen
dit kloptquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
volgens mij kan je da niet zien, eerste vinkje is verstuurd, tweede vinkje ontvangen.. maar pin mij hier niet op vast.
Als ik niet op WA kom dan blijft de tijd staan van wanneer ik voor het laatst ben geweestquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mongol.Die twee vinkjes staan voor dat ze afgeleverd zijn op mijn server. Niet dat ik ze gelezen heb. Net zoals Last Seen niet klopt, dat staat namelijk voor laatste keer dat mijn whatsapp conact met de server maakte.
die klopt nooitquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je kan zien wanneer iemand voor het laatst online is geweest
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die klopt nooit. Tevens heb ik dat uitstaan omdat ik whatsapp premium heb
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ik niet op WA kom dan blijft de tijd staan van wanneer ik voor het laatst ben geweest
Nou bij mij dus niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ik niet op WA kom dan blijft de tijd staan van wanneer ik voor het laatst ben geweest
Kijk eens dan flipselsquote:
o wee als je het niet doet dan zoek ik je vanavond op en dan laat ik je gras eten waar katten en honden overheen gezeken hebbenquote:
Het idee alleen al is walgelijk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
o wee als je het niet doet dan zoek ik je vanavond op en dan laat ik je gras eten waar katten en honden overheen gezeken hebben
Nieuw potentieel sopmateriaal verwijderen, ik lijk wel gekquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:27 schreef Intronic het volgende:
verwijder die van mij maar flips had pic van piemel gestuurd om aandacht te trekken maar mag je negeren
ah eindelijk je zoomfunctie kunnen testen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:27 schreef Intronic het volgende:
verwijder die van mij maar flips had pic van piemel gestuurd om aandacht te trekken maar mag je negeren
Dan is mijn vraag naar jou redelijk van toepassingquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nieuw potentieel sopmateriaal verwijderen, ik lijk wel gek
haiquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah eindelijk je zoomfunctie kunnen testen?
Cryptisch beetje wel maar hey.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan is mijn vraag naar jou redelijk van toepassing
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
lolquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik haat die nap4 ookquote:
oh het gaat over piemels en het sletje is er weer hoorquote:
ik ben nu in loven, is dichtbij kom maarrr.quote:
inderdaad, goeie steven.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oh het gaat over piemels en het sletje is er weer hoor
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oh het gaat over piemels en het sletje is er weer hoor
dafuq is dit voor geheimtaal?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ging lenzen halen en in de winkel:
BLIEP
BLIEL
BLIEP
BLIEP
BLIEPO
TRING TRING TRING (sms)
BLIEP
quote:
ligt eraan, je zaadjes kan je beter brengen naar de bank.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:32 schreef pimmetje2010 het volgende:
Is het moeilijk om een webwinkel te beginnen?
genoeg plek voor meerdere sletjes, jammer johquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:32 schreef Flippiee het volgende:
Als Space het sletje is, dan ik niet meer.Gunstig wel.
hej wat is dit.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ligt eraan, je zaadjes kan je beter brengen naar de bank.
ONGEMAAAAKKKELIJKquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hihaho ik kan unf haar gedachten lezen
Ze zei: IK MOET NOG WIJN HALEN VOOR BIJ JOU
Maar die had ik al gehaald
ja mijn broertje zit elke keer achter mijn pcquote:
Ze is hier nog even bezig dus nog ff geduldquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
OMG OMG OMG over 2 uur zit unf bij mij op de bank.
pics van d'r tieten ja hier posten dit datquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
OMG OMG OMG over 2 uur zit unf bij mij op de bank.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga jenna marbles filmpjes sturen op whatsapp, het is je verdiende loon
gewoon blokkeren dat mensquote:
Go your gangquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nu nog een abo nemen hier en dan is het probleem opgelost
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga een abo nemen op fok, kan ik spees haar berichten daar ook blokkeren
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nu nog een abo nemen hier en dan is het probleem opgelost
Now breaks my wooden shoequote:Op woensdag 16 mei 2012 18:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Okay, this time I will see it through the fingers.
I think this is walking out the hand.quote:
Goed boek was dat.quote:
sletquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Thank your cock for the lovely dinner
Brofist.quote:
Dat deed ik vanmiddag ook en ik had geen shirt aanquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:56 schreef Dientje12 het volgende:
Ik liet het vleesje plonzen in de margarine
Oh, het kwam gelukkig niet op me shirt..quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:57 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Dat deed ik vanmiddag ook en ik had geen shirt aan
Jij kookt niet vaak he?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh, het kwam gelukkig niet op me shirt..
Maar de pan met rijst ging aldoor uit, bleek dat omhoog doen uit is en omlaag meer vuur
Klinkt goedquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, heb basmati rijst met hamburger paprikatjes en champignons
review van het eten als het klaar is?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, heb basmati rijst met hamburger paprikatjes en champignons
Nee, ik heb het rijst apart gekookt, daarna champigonns met paprika en nu het vleesjequote:Op woensdag 16 mei 2012 19:00 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Klinkt goed
Heb je ook nog saus erbij?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, ik heb het rijst apart gekookt, daarna champigonns met paprika en nu het vleesje
Dus 1 deel is koud 1 deel is warm
Oke, komt later, de kapper komt ook zoquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
review van het eten als het klaar is?
Sowieso dingen van 9gag postenquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:57 schreef napoleonfour het volgende:
post anders even alles van 9gag hier
pics van je kapperquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oke, komt later, de kapper komt ook zo
Boterhamquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso dingen van 9gag posten
Hou die kankertroep op die site zelf man sneue flikkershit
zweetteef?quote:
Ik hoor het wel, een echte keukenprins.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, ik heb het rijst apart gekookt, daarna champigonns met paprika en nu het vleesje
Dus 1 deel is koud 1 deel is warm
Je wilt niet weten, iedereen die langsloopt inhaleert diep de afzuigkap dampen inquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik hoor het wel, een echte keukenprins.
Snap ik.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten, iedereen die langsloopt inhaleert diep de afzuigkap dampen in
whahahah ze heeft zelf al een fles gekocht XDquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh teringSpees ik heb nu niet die fles gekocht, vrijdag doen maar?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
Safari? Kan zaterdag ook nog tochquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ohjaquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Safari? Kan zaterdag ook nog toch
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
whahahah ze heeft zelf al een fles gekocht XD
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Of ze een flinke bos hout voor de deur heeft.
Graagquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
hey, ik eet nu rijst
Dat word me alledaagse eten op het eiland, wil je pics?
is niet moeilijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oke, zometeen
[..]
Dat wil ik ook wel maar heb de skills niet
Dat doe ik ook altijd. Lekker aftrekken toch.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En je liet ook het vleesje plonzen in de margarine, toevallig
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:17 schreef monkyyy het volgende:
Wat betekent "het vleesje plonzen in de margarine"?
Uhm, je doet margarine in de pan laat het smelten, en dan is er een plas met margarine, je pakt je vleesje maar hij glijdt van je mes af en PLONSquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:17 schreef monkyyy het volgende:
Wat betekent "het vleesje plonzen in de margarine"?
Ah, weer wat geleerd.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Uhm, je doet margarine in de pan laat het smelten, en dan is er een plas met margarine, je pakt je vleesje maar hij glijdt van je mes af en PLONS
Huhquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd. Lekker aftrekken toch.
Altijd een schort om bij het koken tochquote:
roomboterquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Uhm, je doet margarine in de pan laat het smelten, en dan is er een plas met margarine, je pakt je vleesje maar hij glijdt van je mes af en PLONS
Dat is te mainstreamquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Altijd een schort om bij het koken toch
En als het uitdroogd?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Margarine als glijmiddel gebruiken
Ruim je keuken eens op.quote:
112 bellenquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:25 schreef monkyyy het volgende:
Ik wil mee doen aan weekend miljonairs, hoe doe ik dat?
op site van de zender kijkenquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:25 schreef monkyyy het volgende:
Ik wil mee doen aan weekend miljonairs, hoe doe ik dat?
Voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burp!
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
VoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burp!
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Het gaat niet om hoe het eruit ziet, het gaat om de smaakquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zei het toch, een echte keukenprins.
Oooh, de ironie.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:32 schreef monkyyy het volgende:
Geld moeten betalen voor de Who wants to be a millionaire app
Al een andere gevonden die precies erop lijktquote:
de rijst in de koekenpan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
tip voor dientje: als paprika champignons klaar zijn de rijst erbij gooien en die ff opbakken. eventueel de paprika / champignons bakken met wat kerrie poeder erbij.
Nee man. Volgens mij heeft hij hard op zijn flikker gekregen want hij is ineens poeslief tegen iedereen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb je nog leuke verhalen over je collega?
je hoofdquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee man. Volgens mij heeft hij hard op zijn flikker gekregen want hij is ineens poeslief tegen iedereen.
linkquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:40 schreef Dimens het volgende:
Ik heb wel een ander leuk verhaal. Ik kwam net een foto van een meisje waarmee ik op de middelbare school in de klas zat.
spannend vertel meerquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:40 schreef Dimens het volgende:
Ik heb wel een ander leuk verhaal. Ik kwam net een foto van een meisje waarmee ik op de middelbare school in de klas zat.
Heb je iPhone of wat? Anders gewoon downloaden en zo op je telefoon gooien.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Al een andere gevonden die precies erop lijkt
galaxy s2quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heb je iPhone of wat? Anders gewoon downloaden en zo op je telefoon gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |