Als ze de kans krijgen, binnen 12 uurquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:25 schreef pimmetje2010 het volgende:
Na een dag zitten er dus al maden op een lijk, dat had ik niet verwacht
Ga haten dan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoesje waar je hem uit kan halen
Niet reageren op WAquote:
Dat programma heet Friendzone?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:12 schreef Flippiee het volgende:
Friendzone op mtv. Ik raak zelfs nerveus van die chick en of het wel goed komt.
Mobiel ligt al de ganse dag in een andere kamer, dus dat kan kloppen, ja.quote:
Ja. Mensen die uit de friendzone willen stappen.quote:
Volgens WA heb je de berichten gelezenquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mobiel ligt al de ganse dag in een andere kamer, dus dat kan kloppen, ja.
[..]
Ja. Mensen die uit de friendzone willen stappen.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja. Mensen die uit de friendzone willen stappen.
volgens mij kan je da niet zien, eerste vinkje is verstuurd, tweede vinkje ontvangen.. maar pin mij hier niet op vast.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Volgens WA heb je de berichten gelezen
Je kan zien wanneer iemand voor het laatst online is geweestquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
volgens mij kan je da niet zien, eerste vinkje is verstuurd, tweede vinkje ontvangen.. maar pin mij hier niet op vast.
Mongol.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Volgens WA heb je de berichten gelezen
dit kloptquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
volgens mij kan je da niet zien, eerste vinkje is verstuurd, tweede vinkje ontvangen.. maar pin mij hier niet op vast.
Als ik niet op WA kom dan blijft de tijd staan van wanneer ik voor het laatst ben geweestquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mongol.Die twee vinkjes staan voor dat ze afgeleverd zijn op mijn server. Niet dat ik ze gelezen heb. Net zoals Last Seen niet klopt, dat staat namelijk voor laatste keer dat mijn whatsapp conact met de server maakte.
die klopt nooitquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je kan zien wanneer iemand voor het laatst online is geweest
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die klopt nooit. Tevens heb ik dat uitstaan omdat ik whatsapp premium heb
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ik niet op WA kom dan blijft de tijd staan van wanneer ik voor het laatst ben geweest
Nou bij mij dus niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ik niet op WA kom dan blijft de tijd staan van wanneer ik voor het laatst ben geweest
Kijk eens dan flipselsquote:
o wee als je het niet doet dan zoek ik je vanavond op en dan laat ik je gras eten waar katten en honden overheen gezeken hebbenquote:
Het idee alleen al is walgelijk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
o wee als je het niet doet dan zoek ik je vanavond op en dan laat ik je gras eten waar katten en honden overheen gezeken hebben
Nieuw potentieel sopmateriaal verwijderen, ik lijk wel gekquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:27 schreef Intronic het volgende:
verwijder die van mij maar flips had pic van piemel gestuurd om aandacht te trekken maar mag je negeren
ah eindelijk je zoomfunctie kunnen testen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:27 schreef Intronic het volgende:
verwijder die van mij maar flips had pic van piemel gestuurd om aandacht te trekken maar mag je negeren
Dan is mijn vraag naar jou redelijk van toepassingquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nieuw potentieel sopmateriaal verwijderen, ik lijk wel gek
haiquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah eindelijk je zoomfunctie kunnen testen?
Cryptisch beetje wel maar hey.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan is mijn vraag naar jou redelijk van toepassing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |