Pijnlijk welquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:48 schreef Intronic het volgende:
hoe is dat nou zo'n leven zonder humor, spees?
Haar leven draait om mij, en die is al leegquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:48 schreef Intronic het volgende:
hoe is dat nou zo'n leven zonder humor, spees?
je hebt worstenbroodjes opquote:
quote:
ik heb ook wat om in jou te stoppenquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee die moet ik nog in de oven stoppen
Gelukkig las ik dit want ik deed bijna hetzelfde.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik heb ook wat om in jou te stoppen
slechte grap
quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik heb ook wat om in jou te stoppen
slechte grap
quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gelukkig las ik dit want ik deed bijna hetzelfde.
quote:
no just youquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Some people just want to see the world burn
en sommige mensen jouquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Some people just want to see the world burn
quote:
quote:
wat je nu zegt is al een grap opzichquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben echt grappig bezig, ik zal jullie zo het resultaat laten zien
ik zit al helemaal klaar en met mijn broek op de enkelsquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben echt grappig bezig, ik zal jullie zo het resultaat laten zien
Ik zit al te lachenquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:55 schreef Intronic het volgende:
[..]
wat je nu zegt is al een grap opzich
quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik zit al helemaal klaar en met mijn broek op de enkels
een pagga beurtquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mensen die een broodje voor je kopen en vervolgens niet willen zeggen hoeveel het kost![]()
Heeft ie mij niet voor nodig tochquote:
Ik heb ook liever dat jij het doet dan dat ik het zelf doequote:Op woensdag 16 mei 2012 13:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heeft ie mij niet voor nodig toch
Maar als je me dan toch tot je beschikking hebt, kunnen we beter wat anders doen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb ook liever dat jij het doet dan dat ik het zelf doe
Sowiesoquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar als je me dan toch tot je beschikking hebt, kunnen we beter wat anders doen.
jaloers hequote:
flikker op, ze is bezetquote:
haha ik zie jou dat dansje al doen dwergquote:
quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Tokiep, tegen Steven leg je het af. Sws.
tegen mijn stoeptegel ookquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Tokiep, tegen Steven leg je het af. Sws.
och sop je ook een keer hequote:Op woensdag 16 mei 2012 13:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kankergoor![]()
* SpaceInvaders sopt de worstenbroodjes nog wat meer door de mosterd
maar van intronic word je zo droog als de saharaquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
hihaho stoere boy dit dat alles
Dat dan weer welquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
maar van intronic word je zo droog als de sahara
chronisch slechte smaak heeft ze ookquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
maar van intronic word je zo droog als de sahara
quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:11 schreef Intronic het volgende:
[..]
chronisch slechte smaak heeft ze ook
Had je het over mij danquote:
Beetje wel jaquote:
Jij hebt mij gepijpt, dat zegt wel wat jaquote:
haha homoquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij hebt mij gepijpt, dat zegt wel wat ja
beetje mannenliefde tussendoor is niks ergs aan en intronic wou betalen ervoor en ik heb geld nodigquote:
wie wil dat nou nietquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij hebt mij gepijpt, dat zegt wel wat ja
ja ga je sex hebben?quote:
Uiteraard, mijn bierhelm ligt ook al klaar.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb je je teenslippers en houten been al uit de kast gehaald?![]()
carnaval is toch al geweest?quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Uiteraard, mijn bierhelm ligt ook al klaar.
BIJ BRABANT WATER JONGUHquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:43 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Waar moet je voor water bijbetalen
Weet ik niet? Even kijkenquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:44 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
dus je hebt 22000 liter waten teveel gebruikt?
Oh, ik dacht dat je ergens was voor je extra voor water moest betalen ofzoquote:
Hoezo huur?quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
zuiveringsheffing 166.32 flikker op
Rioolbelasting ook nogquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
GRONDWATERBELASTING, LEIDINGBELASTING
Tering zegquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:55 schreef Spouwerranger het volgende:
Beste maat gaat vreemd
Dit topic. Ik zit hier zo hard te emogiffen
iets met computersquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
En dan heb je de leiding over mensen die wat doen?
Nee, want die liggen daar met een reden. Heb nog genoeg geiten binnenliggen, dus geen probleem.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ga je lijken in het fietsenhok neuken, vieze vent
Dan is het goedquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, want die liggen daar met een reden. Nog genoeg geiten binnenliggen, dus geen probleem.
Ik hoop dat het een troll is.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:55 schreef Spouwerranger het volgende:
Beste maat gaat vreemd
Dit topic. Ik zit hier zo hard te emogiffen
Ja hij kan zien hoe lang de lijken die hij neukt dood zijn enzoquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:15 schreef pimmetje2010 het volgende:
Spouwer jij doet toch een forensisch achtige opleiding?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja hij kan zien hoe lang de lijken die hij neukt dood zijn enzo
Ja, hoezoquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:15 schreef pimmetje2010 het volgende:
Spouwer jij doet toch een forensisch achtige opleiding?
Kan haast niet anders. Kijk naar de reacties en dan zijn reactie daarop. De OP was nog wel geloofwaardig, maar verderquote:
Hoe groot de maden zijn. Tenminste, als het lijk nog redelijk vers is.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Spouwer vertel eens, hoe zie je dat?
Er bestaan ook mensen die echt zo zijn. Het hoeft niet altijd een troll te zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, hoezo
[..]
Kan haast niet anders. Kijk naar de reacties en dan zijn reactie daarop. De OP was nog wel geloofwaardig, maar verder
Daar heb je wel gelijk in inderdaadquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er bestaan ook mensen die echt zo zijn. Het hoeft niet altijd een troll te zijn.
Dat is niet eens mogelijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Spouwer wordt een enge professor die een virus gaat ontwikkelen waardoor iedereen doodgaat
Na hoelang zijn er ongeveer maden?quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoe groot de maden zijn. Tenminste, als het lijk nog redelijk vers is.
Cobanquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:20 schreef coban het volgende:
hey ik maak nu broodjes ze zitten in de oven en ik hoop dat ze niet verbranden en dat er genoeg zout in zit einde update
Ehm.. hangt van de soort vlieg af, maar bij een vleesvlieg komen die maden rond de 20 uur uit. Hangt ook een beetje af van de kamertemperatuur.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:19 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Na hoelang zijn er ongeveer maden?
En hoe groot kunnen die maden worden?
Maar je krijg zeker ook al die plaatjes te zien, wat is het ziekste dat je ooit bent tegengekomen?
stuur eens doorquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:20 schreef Intronic het volgende:
[..]
kap eens met het versturen van pics van je geamputeerde tieten
Nope, nu nog niet tenminste. Veel dodelijker dan het ebola-virus kan er nog niet gemaakt worden, zelfs niet als je de kennis hebt.quote:
picsquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ehm.. hangt van de soort vlieg af, maar bij een vleesvlieg komen die maden rond de 20 uur uit. Hangt ook een beetje af van de kamertemperatuur.
Niet veel groter dan een centimeter.
Het ziekste? Half vergane babylijkjes
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ehm.. hangt van de soort vlieg af, maar bij een vleesvlieg komen die maden rond de 20 uur uit. Hangt ook een beetje af van de kamertemperatuur.
Dan moet ik gaan inscannen, maar daar heb ik geen tijd voorquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nu dus welquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan moet ik gaan inscannen, maar daar heb ik geen tijd voor. Had al 5 min. geleden op de fiets moeten zitten naar school
oke ik vergeef het je voor deze ene keerquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan moet ik gaan inscannen, maar daar heb ik geen tijd voor. Had al 5 min. geleden op de fiets moeten zitten naar school
flikkerquote:
quote:
Wat wil je dan dat ermee gebeurt nadat je ingevroren bent?quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:29 schreef coban het volgende:
na mijn dood wil ik ingevroren worden no way dat er maden op mij mogen rondkruipen
ah coban ijsjes.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:29 schreef coban het volgende:
na mijn dood wil ik ingevroren worden no way dat er maden op mij mogen rondkruipen
veilen aan een kannibalenrestaurantquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:36 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wat wil je dan dat ermee gebeurt nadat je ingevroren bent?
Ik ga je op graf pissen en naakt dansen en doen alsof ik een wilde indiaan benquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:29 schreef coban het volgende:
Dumpen in zee.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:36 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wat wil je dan dat ermee gebeurt nadat je ingevroren bent?
prima, ik lig toch in een ijskast eldersquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga je op graf pissen en naakt dansen en doen alsof ik een wilde indiaan ben
Ik in jou, maarja zie je morgen weerquote:
Heb jij ijs?quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik in jou, maarja zie je morgen weer
Als jij dat wil wel jaquote:
NOU EN!!!quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
On May 11, 2012 it was announced Gossip Girl would return for a shortened sixth and final season consisting of 11 episodes expected to begin in January 2013.
ohnee. geen chuckquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
On May 11, 2012 it was announced Gossip Girl would return for a shortened sixth and final season consisting of 11 episodes expected to begin in January 2013.
wattttt moeten we nou 8 maanden wachten op een laatste seizoen van 11 episodes kanonnenquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
ja maar aan het einde van de ep zei ze 'see you next fall' Dus ik weet niet of dat is omdat die gg characters nu op 'zomervakantie' gaan of dat het seizoen in september begintquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wattttt moeten we nou 8 maanden wachten op een laatste seizoen van 11 episodes kanonnen
lekker voor jequote:Op woensdag 16 mei 2012 15:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wattttt moeten we nou 8 maanden wachten op een laatste seizoen van 11 episodes kanonnen
Sowieso wel naar. Al vond ik dit seizoen in zijn geheel wel minder.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja maar aan het einde van de ep zei ze 'see you next fall' Dus ik weet niet of dat is omdat die gg characters nu op 'zomervakantie' gaan of dat het seizoen in september begint
Nee.quote:
Het werd ook minder maar ik volg het vanaf het begin dus het is wel een stukje in je dat een beetje doodgaat als het stoptquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowieso wel naar. Al vond ik dit seizoen in zijn geheel wel minder.
[..]
Nee.
Kijk gewoon seizoen 1 nog een keerquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowieso wel naar. Al vond ik dit seizoen in zijn geheel wel minder.
[..]
Nee.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het werd ook minder maar ik volg het vanaf het begin dus het is wel een stukje in je dat een beetje doodgaat als het stopt
dvd's kopenquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sowieso de dvd box kopen als die uitkomt
boxen kopen van dingen die compleet zijnquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, boxen. Van series die compleet zijn
Haterquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
boxen kopen van dingen die compleet zijn
jij hebt nog nooit tegen een vrouwenmensch gepraat manquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij hebt nog nooit tegen een vrouwenmensch gepraat man
Woorden zijn nergens voor nodig als ik haar anaal verneder.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij hebt nog nooit tegen een vrouwenmensch gepraat man
Ja gast, als ik hem laat pleuren is ie ook vernaaitquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Dan koop je een mooie telefoon en dan ga je het design verneuken met dit soort meuk
Koop gewoon een hoesje waar je hem uit kan halen en zet er een screenpotrector op. Heb ik ook gedaan, en dat ding is 100% krasloosquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Telefoon is mooier zonder case, maar ik ken mezelf
Hoesje waar je hem uit kan halenquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:54 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Koop gewoon een hoesje waar je hem uit kan halen en zet er een screenpotrector op. Heb ik ook gedaan, en dat ding is 100% krasloos
Die van mij is gestuiterd en is beschadigd nu, boeit me verder niet maar heb wel een case nu zodat hij nog werkt als ik hem laat ketsen de volgende keer.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Telefoon is mooier zonder case, maar ik ken mezelf
Ja?quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoesje waar je hem uit kan halen
Ja ik heb dus al 2 krassen in de vorm van een kruis op de achterkant omdat ik de eerste week niks hadquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die van mij is gestuiterd en is beschadigd nu, boeit me verder niet maar heb wel een case nu zodat hij nog werkt als ik hem laat ketsen de volgende keer.
Ik heb nog een NES controller case besteld van eBayquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:58 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb een case in de vorm van een 100 dollar biljet
Ik vind dat echt niks hequote:Op woensdag 16 mei 2012 15:57 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja?
Deze bijvoorbeeld, aan de andere kant zit een trouwtje waardoor je de iPhone in een keer eruit kan trekken
[ afbeelding ]
Laat hem dan ook niet vallenquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Tevens loop ik vaak met mijn telefoon in mijn handen rond enzo, dan zit er met zo'n hoesje nog niks omheen als ie dan pleurt
Ja mag ik er tussenin, ah toe?quote:
Ja ik laat hem expres vallen omdat ik het leuk vind zeker, niet omdat ik motorisch gestoord benquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:04 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Laat hem dan ook niet vallen
Vallen en iPhones zijn nooit echt een goede combo
[..]
Ja mag ik er tussenin, ah toe?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik laat hem expres vallen omdat ik het leuk vind zeker, niet omdat ik motorisch gestoord ben
Ik ben in de sloot gekankerd, heb mijn telefoon meerdere keren laten vallen onderweg en er zitten dikke barsten in maar hij doet het nog perfectquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die van mij is gestuiterd en is beschadigd nu, boeit me verder niet maar heb wel een case nu zodat hij nog werkt als ik hem laat ketsen de volgende keer.
Nee. ik heb gewoon een standaard casequote:
paypalquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:12 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb nog nooit iets op ebay gekocht, hoe werkt dat?
Account aanmaken, geld op paypal gezetten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:12 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb nog nooit iets op ebay gekocht, hoe werkt dat?
Mooiquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
3/6 gehad nu.
voor nederlands heb ik ongeveer een 6,9 en voor kunstvakken heb ik ongeveer een 7,3.
Zet het op je facebookquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
3/6 gehad nu.
voor nederlands heb ik ongeveer een 6,9 en voor kunstvakken heb ik ongeveer een 7,3.
Klinkt simpelquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:13 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Account aanmaken, geld op paypal gezetten.
Als het een veiling is bieden en hopen dat je het hoogste biedt als de veiling is afgelopen.
Als het een koop kavel is gewoon kopen dan versturen ze het vanzelf naar je toe
Paypal aan cc/bankrekening koppelenquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:13 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Account aanmaken, geld op paypal gezetten.
Als het een veiling is bieden en hopen dat je het hoogste biedt als de veiling is afgelopen.
Als het een koop kavel is gewoon kopen dan versturen ze het vanzelf naar je toe
Dacht, meld het hier ook even. Voor de paar die mijn facebook niet hebben en er in geïnteresseerd zijn.quote:
Ik ook, vooral omdat ik niet geleerd had en geen examens voor mijzelf had nagekeken, de ontlading was dan ook heel groot toen ik hoorde dat ik geslaagd wasquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:14 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik zat echt tot op de dag dat we te horen kregen of we geslaagd waren in spanning of ik het gehaald zou hebben
Jaquote:
Doe ik toch niet, vandaar geld op mijn paypal rekening zetten wat wil zeggen overschrijven vanuit mijn NL bank naar mijn paypalrekening.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Paypal aan cc/bankrekening koppelen
haha ik zag je ninja editquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Javoor biologie wordt het niet zo'n best cijfer
maar ik hoop iig op een 4,5 of hoger. Als ik lager haal ben ik de pineut.
Je hebt niet geleerd voor je examens?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ook, vooral omdat ik niet geleerd had en geen examens voor mijzelf had nagekeken, de ontlading was dan ook heel groot toen ik hoorde dat ik geslaagd was
Nee manquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:16 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Je hebt niet geleerd voor je examens?
Hmm wat sta je voor je schoolexamens? Biologie is gewoon een kwestie van een beetje kennis en de rest gewoon logisch nadenken, ik weet niet hoe dat op vmbo is.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Javoor biologie wordt het niet zo'n best cijfer
maar ik hoop iig op een 4,5 of hoger. Als ik lager haal ben ik de pineut.
Als je gaat leren verpest je je examen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee man
Dacht als ik nu ga leren dan verpest ik het alleen
En plus het feit dat ik voor alles een 8 of hoger stond
En nog had ik die spanning
Ja, zo dacht ik, zat niet voor niks op een speciale school hequote:Op woensdag 16 mei 2012 16:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Als je gaat leren verpest je je examen?
Redelijk mee eensquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Als je nog echt moet leren voor je examens ben je dom bezig, alsof je alle stof van het jaar in een paar dagen in je hoofd krijgtgewoon het jaar goed opletten en de toetsen goed maken, dan is alleen overkijken nodig.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Als je nog echt moet leren voor je examens ben je dom bezig, alsof je alle stof van het jaar in een paar dagen in je hoofd krijgtgewoon het jaar goed opletten en de toetsen goed maken, dan is alleen overkijken nodig.
Voor biologie sta ik met moeite een 5,7.. laagste cijfer is een 3,2 en hoogste een 7,5. Ik snap het wel, maar gek genoeg kan ik het niet toepassen op toetsen oid.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hmm wat sta je voor je schoolexamens? Biologie is gewoon een kwestie van een beetje kennis en de rest gewoon logisch nadenken, ik weet niet hoe dat op vmbo is.
Kloptquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Als je de rest voldoende maakt en genoeg compensatie hebt mag je een 1,3 halen om te slagen, dat moet wel te doen zijn toch?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Voor biologie sta ik met moeite een 5,7.. laagste cijfer is een 3,2 en hoogste een 7,5. Ik snap het wel, maar gek genoeg kan ik het niet toepassen op toetsen oid.
Ik sta voor 2 vakken een 8, dus heb genoeg compensatie. Maar een 1,3 moet idd lukkenquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:20 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Als je de rest voldoende maakt en genoeg compensatie hebt mag je een 1,3 halen om te slagen, dat moet wel te doen zijn toch?
Kap eens met die meme plaatjesquote:
schoolquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kom op, middelbare school![]()
![]()
![]()
Universiteit ook trouwens![]()
Brabant waterquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mensen die nutteloze memeplaatjes gebruiken in de verkeerde context
Volgens mij is een cijfer lager dan een 4 gezakt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik sta voor 2 vakken een 8, dus heb genoeg compensatie. Maar een 1,3 moet idd lukkenmag dat uberhaupt wel? Lager dan een 3 is toch gezakt ofzo
Zelfs onze homo vindt het irritantquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mensen die nutteloze memeplaatjes gebruiken in de verkeerde context
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zelfs onze homo vindt het irritant
ik zal het doorgeven mongoolquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Brabant water![]()
![]()
Wat een faalsysteem, je kunt met adresgegevens een naam en geboortedatum zo je voorschot verhogen. Kan ik die van de buren nog wel op 500 zetten als ik daar zin in heb
Doe dat, want als iemand je wil fucken kunnen ze dat aardig doen zoquote:
Dus je mag wel een 1,3 halen op je SE?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:23 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Volgens mij is een cijfer lager dan een 4 gezakt.
Een 3,5 wordt een 4. Als je een 1,3 haalt voor je examen en een 5,7 voor je schoolexamen heb je 7/2=3,5=4 op je eindlijst
Gaat over eindcijfers he slimbo. Of sta je een 1.3?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dus je mag wel een 1,3 halen op je SE?
wat een belhamel ben jij zeg pietjequote:Op woensdag 16 mei 2012 16:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Doe dat, want als iemand je wil fucken kunnen ze dat aardig doen zo
Je krijgt wel een schriftelijke bevestiging, maar dan is het al verhoogd![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gaat over eindcijfers he slimbo. Of sta je een 1.3?
Ja maar je hebt het over ooit een 1.3quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]ik sta een 5,7 en was benieuwd wat ik minimaal moest halen.
Vorig jaar nog wel, ik weet niet hoe dat dit jaar zit trouwensquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dus je mag wel een 1,3 halen op je SE?
Ja pim zei dat ik wel een 1,3 op m'n examen kon halen, en toen was ik benieuwd of ik daar mee wel kon slagen slimboquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar je hebt het over ooit een 1.3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |