quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja hij kan zien hoe lang de lijken die hij neukt dood zijn enzo
Ja, hoezoquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:15 schreef pimmetje2010 het volgende:
Spouwer jij doet toch een forensisch achtige opleiding?
Kan haast niet anders. Kijk naar de reacties en dan zijn reactie daarop. De OP was nog wel geloofwaardig, maar verderquote:
Hoe groot de maden zijn. Tenminste, als het lijk nog redelijk vers is.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Spouwer vertel eens, hoe zie je dat?
Er bestaan ook mensen die echt zo zijn. Het hoeft niet altijd een troll te zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, hoezo
[..]
Kan haast niet anders. Kijk naar de reacties en dan zijn reactie daarop. De OP was nog wel geloofwaardig, maar verder
Daar heb je wel gelijk in inderdaadquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er bestaan ook mensen die echt zo zijn. Het hoeft niet altijd een troll te zijn.
Dat is niet eens mogelijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Spouwer wordt een enge professor die een virus gaat ontwikkelen waardoor iedereen doodgaat
Na hoelang zijn er ongeveer maden?quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoe groot de maden zijn. Tenminste, als het lijk nog redelijk vers is.
Cobanquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:20 schreef coban het volgende:
hey ik maak nu broodjes ze zitten in de oven en ik hoop dat ze niet verbranden en dat er genoeg zout in zit einde update
Ehm.. hangt van de soort vlieg af, maar bij een vleesvlieg komen die maden rond de 20 uur uit. Hangt ook een beetje af van de kamertemperatuur.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:19 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Na hoelang zijn er ongeveer maden?
En hoe groot kunnen die maden worden?
Maar je krijg zeker ook al die plaatjes te zien, wat is het ziekste dat je ooit bent tegengekomen?
stuur eens doorquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:20 schreef Intronic het volgende:
[..]
kap eens met het versturen van pics van je geamputeerde tieten
Nope, nu nog niet tenminste. Veel dodelijker dan het ebola-virus kan er nog niet gemaakt worden, zelfs niet als je de kennis hebt.quote:
picsquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ehm.. hangt van de soort vlieg af, maar bij een vleesvlieg komen die maden rond de 20 uur uit. Hangt ook een beetje af van de kamertemperatuur.
Niet veel groter dan een centimeter.
Het ziekste? Half vergane babylijkjes
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ehm.. hangt van de soort vlieg af, maar bij een vleesvlieg komen die maden rond de 20 uur uit. Hangt ook een beetje af van de kamertemperatuur.
Dan moet ik gaan inscannen, maar daar heb ik geen tijd voorquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nu dus welquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan moet ik gaan inscannen, maar daar heb ik geen tijd voor. Had al 5 min. geleden op de fiets moeten zitten naar school
oke ik vergeef het je voor deze ene keerquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan moet ik gaan inscannen, maar daar heb ik geen tijd voor. Had al 5 min. geleden op de fiets moeten zitten naar school
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |