lekker voor jequote:Op woensdag 16 mei 2012 15:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wattttt moeten we nou 8 maanden wachten op een laatste seizoen van 11 episodes kanonnen
Sowieso wel naar. Al vond ik dit seizoen in zijn geheel wel minder.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja maar aan het einde van de ep zei ze 'see you next fall' Dus ik weet niet of dat is omdat die gg characters nu op 'zomervakantie' gaan of dat het seizoen in september begint
Nee.quote:
Het werd ook minder maar ik volg het vanaf het begin dus het is wel een stukje in je dat een beetje doodgaat als het stoptquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowieso wel naar. Al vond ik dit seizoen in zijn geheel wel minder.
[..]
Nee.
Kijk gewoon seizoen 1 nog een keerquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowieso wel naar. Al vond ik dit seizoen in zijn geheel wel minder.
[..]
Nee.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het werd ook minder maar ik volg het vanaf het begin dus het is wel een stukje in je dat een beetje doodgaat als het stopt
dvd's kopenquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sowieso de dvd box kopen als die uitkomt
boxen kopen van dingen die compleet zijnquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, boxen. Van series die compleet zijn
Haterquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
boxen kopen van dingen die compleet zijn
jij hebt nog nooit tegen een vrouwenmensch gepraat manquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij hebt nog nooit tegen een vrouwenmensch gepraat man
Woorden zijn nergens voor nodig als ik haar anaal verneder.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij hebt nog nooit tegen een vrouwenmensch gepraat man
Ja gast, als ik hem laat pleuren is ie ook vernaaitquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Dan koop je een mooie telefoon en dan ga je het design verneuken met dit soort meuk
Koop gewoon een hoesje waar je hem uit kan halen en zet er een screenpotrector op. Heb ik ook gedaan, en dat ding is 100% krasloosquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Telefoon is mooier zonder case, maar ik ken mezelf
Hoesje waar je hem uit kan halenquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:54 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Koop gewoon een hoesje waar je hem uit kan halen en zet er een screenpotrector op. Heb ik ook gedaan, en dat ding is 100% krasloos
Die van mij is gestuiterd en is beschadigd nu, boeit me verder niet maar heb wel een case nu zodat hij nog werkt als ik hem laat ketsen de volgende keer.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Telefoon is mooier zonder case, maar ik ken mezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |