Mooiquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
3/6 gehad nu.
voor nederlands heb ik ongeveer een 6,9 en voor kunstvakken heb ik ongeveer een 7,3.
Zet het op je facebookquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
3/6 gehad nu.
voor nederlands heb ik ongeveer een 6,9 en voor kunstvakken heb ik ongeveer een 7,3.
Klinkt simpelquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:13 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Account aanmaken, geld op paypal gezetten.
Als het een veiling is bieden en hopen dat je het hoogste biedt als de veiling is afgelopen.
Als het een koop kavel is gewoon kopen dan versturen ze het vanzelf naar je toe
Paypal aan cc/bankrekening koppelenquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:13 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Account aanmaken, geld op paypal gezetten.
Als het een veiling is bieden en hopen dat je het hoogste biedt als de veiling is afgelopen.
Als het een koop kavel is gewoon kopen dan versturen ze het vanzelf naar je toe
Dacht, meld het hier ook even. Voor de paar die mijn facebook niet hebben en er in geïnteresseerd zijn.quote:
Ik ook, vooral omdat ik niet geleerd had en geen examens voor mijzelf had nagekeken, de ontlading was dan ook heel groot toen ik hoorde dat ik geslaagd wasquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:14 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik zat echt tot op de dag dat we te horen kregen of we geslaagd waren in spanning of ik het gehaald zou hebben
Jaquote:
Doe ik toch niet, vandaar geld op mijn paypal rekening zetten wat wil zeggen overschrijven vanuit mijn NL bank naar mijn paypalrekening.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Paypal aan cc/bankrekening koppelen
haha ik zag je ninja editquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Javoor biologie wordt het niet zo'n best cijfer
maar ik hoop iig op een 4,5 of hoger. Als ik lager haal ben ik de pineut.
Je hebt niet geleerd voor je examens?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ook, vooral omdat ik niet geleerd had en geen examens voor mijzelf had nagekeken, de ontlading was dan ook heel groot toen ik hoorde dat ik geslaagd was
Nee manquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:16 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Je hebt niet geleerd voor je examens?
Hmm wat sta je voor je schoolexamens? Biologie is gewoon een kwestie van een beetje kennis en de rest gewoon logisch nadenken, ik weet niet hoe dat op vmbo is.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Javoor biologie wordt het niet zo'n best cijfer
maar ik hoop iig op een 4,5 of hoger. Als ik lager haal ben ik de pineut.
Als je gaat leren verpest je je examen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee man
Dacht als ik nu ga leren dan verpest ik het alleen
En plus het feit dat ik voor alles een 8 of hoger stond
En nog had ik die spanning
Ja, zo dacht ik, zat niet voor niks op een speciale school hequote:Op woensdag 16 mei 2012 16:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Als je gaat leren verpest je je examen?
Redelijk mee eensquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Als je nog echt moet leren voor je examens ben je dom bezig, alsof je alle stof van het jaar in een paar dagen in je hoofd krijgtgewoon het jaar goed opletten en de toetsen goed maken, dan is alleen overkijken nodig.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Als je nog echt moet leren voor je examens ben je dom bezig, alsof je alle stof van het jaar in een paar dagen in je hoofd krijgtgewoon het jaar goed opletten en de toetsen goed maken, dan is alleen overkijken nodig.
Voor biologie sta ik met moeite een 5,7.. laagste cijfer is een 3,2 en hoogste een 7,5. Ik snap het wel, maar gek genoeg kan ik het niet toepassen op toetsen oid.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hmm wat sta je voor je schoolexamens? Biologie is gewoon een kwestie van een beetje kennis en de rest gewoon logisch nadenken, ik weet niet hoe dat op vmbo is.
Kloptquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |