Ja?quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoesje waar je hem uit kan halen
Ja ik heb dus al 2 krassen in de vorm van een kruis op de achterkant omdat ik de eerste week niks hadquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die van mij is gestuiterd en is beschadigd nu, boeit me verder niet maar heb wel een case nu zodat hij nog werkt als ik hem laat ketsen de volgende keer.
Ik heb nog een NES controller case besteld van eBayquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:58 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb een case in de vorm van een 100 dollar biljet
Ik vind dat echt niks hequote:Op woensdag 16 mei 2012 15:57 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja?
Deze bijvoorbeeld, aan de andere kant zit een trouwtje waardoor je de iPhone in een keer eruit kan trekken
[ afbeelding ]
Laat hem dan ook niet vallenquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Tevens loop ik vaak met mijn telefoon in mijn handen rond enzo, dan zit er met zo'n hoesje nog niks omheen als ie dan pleurt
Ja mag ik er tussenin, ah toe?quote:
Ja ik laat hem expres vallen omdat ik het leuk vind zeker, niet omdat ik motorisch gestoord benquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:04 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Laat hem dan ook niet vallen
Vallen en iPhones zijn nooit echt een goede combo
[..]
Ja mag ik er tussenin, ah toe?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik laat hem expres vallen omdat ik het leuk vind zeker, niet omdat ik motorisch gestoord ben
Ik ben in de sloot gekankerd, heb mijn telefoon meerdere keren laten vallen onderweg en er zitten dikke barsten in maar hij doet het nog perfectquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die van mij is gestuiterd en is beschadigd nu, boeit me verder niet maar heb wel een case nu zodat hij nog werkt als ik hem laat ketsen de volgende keer.
Nee. ik heb gewoon een standaard casequote:
paypalquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:12 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb nog nooit iets op ebay gekocht, hoe werkt dat?
Account aanmaken, geld op paypal gezetten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:12 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb nog nooit iets op ebay gekocht, hoe werkt dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |