Verkeerde topic?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:23 schreef pberends het volgende:
Niet echt een slimme vraag misschien, maar waarom is Obama zo anti-immigratie geweest de afgelopen 4 jaar (althans, volgens de Amerikaanse media)?
Ik ben nu The Walking Dead aan het kijken en snap niet hoe je dat kan vindenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:30 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik mis denk ik iets
Net de serie ontdekt en ga nu epi 2 kijken. Vind het ergens nog best leuk. Stuk beter iig dan The Walking Dead.
Domme vragen bestaan nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:23 schreef pberends het volgende:
Niet echt een slimme vraag misschien, maar waarom is Obama zo anti-immigratie geweest de afgelopen 4 jaar (althans, volgens de Amerikaanse media)?
Zit je bij TWD bij S1 of ben je al verder?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik ben nu The Walking Dead aan het kijken en snap niet hoe je dat kan vindenBij revolution stoor ik me aan iedereen behalve die Miles en misschien die neger Generaal, Walking Dead is echt duizend keer beter.
[..]
Domme vragen bestaan nietWel dom dat je in het verkeerde topic zit
![]()
Als je iets als niets anders kan omschrijven als een 'neger Generaal', moet je niet verwachten dat hij/zij snapt wat iets van niveau is.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:24 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Zit je bij TWD bij S1 of ben je al verder?
Op de helft van seizoen 2, begrijp je misschien al wat beter, Seizoen 1 was een stuk beter.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:24 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Zit je bij TWD bij S1 of ben je al verder?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:29 schreef Kenju het volgende:
[..]
Als je iets als niets anders kan omschrijven als een 'neger Generaal', moet je niet verwachten dat hij/zij snapt wat iets van niveau is.
Maak je geen zorgen, het einde van seizoen 2 maakt een hoop goed.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Op de helft van seizoen 2, begrijp je misschien al wat beter, Seizoen 1 was een stuk beter.
[..]Ik snap heel goed dat deze series niet in de buurt komen van Homeland, Person of Interest of SOA.
Ik blijf sowieso kijken. Zelfs bij Falling Skies en Revolution ( TWD, deze serie is prima hoor ) wil ik graag weten hoe ze het verhaal gaan uitleggen en wat ze er nog van maken waardoor ik blijf kijkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, het einde van seizoen 2 maakt een hoop goed.
TWD, SOA goede series noemenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Op de helft van seizoen 2, begrijp je misschien al wat beter, Seizoen 1 was een stuk beter.
[..]Ik snap heel goed dat deze series niet in de buurt komen van Homeland, Person of Interest of SOA.
Homeland is eenn kutserie geworden sinds de laatste 10 minuten van het eerste seizoen, wat een afknapper.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:31 schreef kurk_droog het volgende:
Ik snap heel goed dat deze series niet in de buurt komen van Homeland,
Tuurlijk Stefanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:44 schreef Stefan het volgende:
[..]
Homeland is eenn kutserie geworden sinds de laatste 10 minuten van het eerste seizoen, wat een afknapper.
Homeland is dit seizoen weer ijzersterk.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:44 schreef Stefan het volgende:
[..]
Homeland is eenn kutserie geworden sinds de laatste 10 minuten van het eerste seizoen, wat een afknapper.
Dat mag, maar ze werken 12 afleveringen toe naar een climax met Brody en dan gaat t niet door. En dan krijgen we een ongeloofwaardig 2e seizoenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Tuurlijk Stefan
Ik vind Homeland nog steeds geweldig
Ik zou gewoon even beginnen aan seizoen 2, het zal je verbazen!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:06 schreef Stefan het volgende:
De makers hebben trouwens ook toegegeven wat ze van plan waren met Brody maar dat ze gedurende het seizoen toch Brody en Carry voor in ieder geval 3 seizoenen kat en muis te laten spelen.
Als ze het eerste einde hadden gedurfd had er een andere verhaallijn bedacht moeten worden, maar dat had t alleen maar beter gemaakt.
Allang gedaan, de eerste 2 gezienquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik zou gewoon even beginnen aan seizoen 2, het zal je verbazen!
Ze kan niet acteren en ze lijkt wel 30+quote:Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat ze zo'n gatenkop laten voordoen als een 18 jarige, Charlie
Engels vrouwtje kreeg een mes door d'r slagader als ik het goed begreep. Norah in d'r buik. Een messteek in de buik overleven wel meer mensen, genoeg kans dat er niks belangrijks geraakt wordt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:53 schreef Adelante het volgende:
Goh dat die Jason de zoon was van de black leader zag je ook niet van mijlenver aankomen
Engels vrouwtje wordt gestoken --> dead
Norah wordt gestoken --> loopt weer vrolijk mee met Dorothy from Oz...
Benieuwd hoeveel amuletten Miles al heeft van de 12 en waarom het er 12 zijn en geen 10 of 13
Wordt een leeg topic dan, als alleen jij en ik nog blijven kijken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind de serie nu wel weer iets beter worden
Al ben ik de enige geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |