Mod wannabeequote:
Commander Keenquote:
Hojjquote:Op woensdag 16 mei 2012 02:12 schreef AldoTheApache het volgende:
gister liep dit topic meer storm moet ik zeggen
Mwah..quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:12 schreef Geo4kant het volgende:
Ik word gescout via DM.. is dit een leuk clubje?
JAquote:Op woensdag 16 mei 2012 02:14 schreef Tchock het volgende:
Nodig je willekeurige users uit die je ziet posten?
Als ie maar niet die vrome opgebaarde uitnodigd...quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:14 schreef Tchock het volgende:
Nodig je willekeurige users uit die je ziet posten?
Of pc-problema.quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:14 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Als ie maar niet die vrome opgebaarde uitnodigd...
Wat voor delenquote:Op woensdag 16 mei 2012 02:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
JA
dan krijg je gewoon iedereen op FOK! die wil, ongeacht welke delen zij het meest posten
quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:15 schreef Tchock het volgende:
HELOEF IS ER VERBERG JE BLANKE DOCHTERS HET TOPIC IS GERED
hoe vond je het gister in dit topic? jij bent ervaringsdeskundoloogquote:Op woensdag 16 mei 2012 02:16 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
En nog wel door het Uitzettingscentrum...
Wat wil je nog meer?
Hide yo kids, hide yo wife...quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:15 schreef Tchock het volgende:
HELOEF IS ER VERBERG JE BLANKE DOCHTERS HET TOPIC IS GERED
Jij werpt je een beetje op als de anchorman van deze reeks hehquote:Op woensdag 16 mei 2012 02:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een gezellig SC met iedereen die nog wakker is
Ik jou ook.quote:
doe je goed danquote:Op woensdag 16 mei 2012 02:18 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wilde eigenlijk al gaan slapen .. maarja, midweeks UFC event'nog 1 fight.. nog 1 fight' .. dat word 4/4.30 voor mij.
dit is mijn 1e stap om een MOD te wordenquote:Op woensdag 16 mei 2012 02:18 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Jij werpt je een beetje op als de anchorman van deze reeks heh
Gisteren was het gezellig.quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoe vond je het gister in dit topic? jij bent ervaringsdeskundoloog
Minimaal drie pagina'squote:Op woensdag 16 mei 2012 02:19 schreef PatatFiets het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 16 mei 2012 02:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[Fl/quote]
Moest jij niet die essay van 2000 woorden schrijven?
Of ben ik nu weer in de war
quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:19 schreef PatatFiets het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 16 mei 2012 02:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[quote]
Quoten is niet jouw sterkste kant hé.
ik ben er nog mee bezigquote:Op woensdag 16 mei 2012 02:19 schreef PatatFiets het volgende:
[..]
[Fl/quote]
Wat zijn de minimale eisen dan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:20 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Gisteren was het gezellig.
Maar ik denk dat je een ballotage commissie moet instellen over wie er wel of niet worden uitgenodigd.
DM posten, TR gemaakt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:22 schreef MCH het volgende:
AldoTheApache > MCH
Kom erbij joh, voor de rest is er op FOK! toch geen reet te doen
Alle nachtbrakkers, dé SC van 2:00 is weer gestart!!
je mag geen DM's posten,quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:22 schreef MCH het volgende:
AldoTheApache > MCH
Kom erbij joh, voor de rest is er op FOK! toch geen reet te doen
Alle nachtbrakkers, dé SC van 2:00 is weer gestart!!
Dat haal ik nog welquote:Op woensdag 16 mei 2012 02:22 schreef AldoTheApache het volgende:
minimale eisen: normaal doen, en voornamelijk nog wakker zijn
Als hij edit doe ik dat wel mee, hoor.quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:23 schreef Geo4kant het volgende:
Ga dan niet zitten quoten, snitches..
Dan kan hij zijn post nog editten.
quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:24 schreef GroenerDanGras het volgende:
Wat een nazi's hier.. Als de kippen erbij om een tr te machen.![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:24 schreef GroenerDanGras het volgende:
Wat een nazi's hier.. Als de kippen erbij om een tr te machen.![]()
Ik deed het niet eens, zegquote:
truth of derquote:
Je kan niet alles hebben.quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:26 schreef PatatFiets het volgende:
Gvd mobiel heeft geen auto update functie![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:28 schreef PatatFiets het volgende:
[..]
Doe mij maar een Patatje oorlog en een frikandel speciaal.
Niet teveel zout svp
quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:32 schreef Pallas-Athene het volgende:
Deze jonkvrouwe gaat slapen.
Tot de volgende keer!
slaap lekker schoone deerne van mequote:Op woensdag 16 mei 2012 02:32 schreef Pallas-Athene het volgende:
Deze jonkvrouwe gaat slapen.
Tot de volgende keer!
Zow das snel, bedankt!quote:
Geen fobo.quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vast wel, 1tje ging wel net weg
Niet weer beginnen man, af blijven van die rotzooi.quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:37 schreef kapiteintje het volgende:
Ik wil ook een peuk, maar ik ben reeds 1,5 maand gestopt en heb geen sigaretten tot mijn beschikking.
Dit is FOK! natuurlijk niet.quote:
Tankstationnetje?quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:37 schreef kapiteintje het volgende:
Ik wil ook een peuk, maar ik ben reeds 1,5 maand gestopt en heb geen sigaretten tot mijn beschikking.
Weet ik. Maar had er nu wel 1 opgestoken als ik er 1 had. Daarom is 't goed om ze niet te hebben liggen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet weer beginnen man, af blijven van die rotzooi.
Ken het gevoelquote:Op woensdag 16 mei 2012 02:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet ik. Maar had er nu wel 1 opgestoken als ik er 1 had. Daarom is 't goed om ze niet te hebben liggen.
Blijf weg van die troep af. Hypocriet ben ik wel maar goed.quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:37 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb nooit echt vast gerookt, maar het is er gewoon ingeslopen. Die 2 of 3 peuken per dag en bij het uitgaan een half pakje. Ik merk 't verschil nu al.quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:38 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Tankstationnetje?
Respect hoor, rook nu 5 jaar en begin nu toch echt te merken dat m'n longen er toch wel last van hebben.
Ik weet niet eens meer hoe het was om niet te roken..quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt vast gerookt, maar het is er gewoon ingeslopen. Die 2 of 3 peuken per dag en bij het uitgaan een half pakje. Ik merk 't verschil nu al.
Dat had ik vorige week ook. Toen kon ik de volgende dag naar de HAP met een overslaand hart.quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:39 schreef AldoTheApache het volgende:
ik zit te stuiteren op mijn stoel, heb 5 red bull op in 1 uur tijd ofzo
Vraag 1. Waarom?quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:39 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb al een contract getekend, krijg 10 internet per post.quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:12 schreef Geo4kant het volgende:
Ik word gescout via DM.. is dit een leuk clubje?
en bij deze gaat het blikje door het raamquote:Op woensdag 16 mei 2012 02:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat had ik vorige week ook. Toen kon ik de volgende dag naar de HAP met een overslaand hart.
Energydrink werkt echt totaal niet bij mij.quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:39 schreef AldoTheApache het volgende:
Bekend gevoelquote:Op woensdag 16 mei 2012 02:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet ik. Maar had er nu wel 1 opgestoken als ik er 1 had. Daarom is 't goed om ze niet te hebben liggen.
Lekker, een blikje suikerquote:Op woensdag 16 mei 2012 02:39 schreef AldoTheApache het volgende:
Herkenbaar.quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt vast gerookt, maar het is er gewoon ingeslopen. Die 2 of 3 peuken per dag en bij het uitgaan een half pakje. Ik merk 't verschil nu al.
ik drink geen pauper energy drinksquote:Op woensdag 16 mei 2012 02:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vraag 1. Waarom?Vraag 2. Waarom Red Bull?
![]()
Er zijn echt veel, veel lekkerdere. Dat het goedkoper is wil niet meteen zeggen dat het pauper isquote:Op woensdag 16 mei 2012 02:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik drink geen pauper energy drinks![]()
moet werken aan een essay
Ik varieer kan zomaar een weekend niet roken, of 2/3 sigaretjes per dag maar op een festival kan ik er zo 1.5 pakje doorheen werken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Astma, je bent gewoon lui dik varken dat je bent.quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:44 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb astma, roken dus nooit een optie geweest
De enige reden dat jij geen fatboy bent is omdat jouw lichaam nog veel harder faaltquote:Op woensdag 16 mei 2012 02:49 schreef Geo4kant het volgende:
Ja als keeper, jij met je fatbody zorgt ervoor dat heul die goal afgedekt is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So confused when you're lost in the groove
quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:50 schreef The_Groove het volgende:
[..]
De enige reden dat jij geen fatboy bent is omdat jouw lichaam nog veel harder faaltDit ben ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:
![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2012 03:00 schreef kapiteintje het volgende:
Nog maar een thee met melk dan. Nog 1 uurtje knallen vrees ik.
Jij gaat te weinig met Engelsen omquote:Op woensdag 16 mei 2012 03:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Hey nog iemand die melk in zijn thee gooit
ken bijna niemand die dat doet, iedereen vind dat raar.
Heb niet voor niks de Engelse nationaliteit he.quote:Op woensdag 16 mei 2012 03:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Hey nog iemand die melk in zijn thee gooit
ken bijna niemand die dat doet, iedereen vind dat raar.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 03:11 schreef Kloonhommel het volgende:
Hier zou bier en tieten zijn, ik ben een beetje teleurgesteld....
Dat was niet het enige wat steeg.quote:Op woensdag 16 mei 2012 03:14 schreef Kloonhommel het volgende:
Ah, zojuist steeg de kwaliteit van dit topic...
Hey lilikken dotnekquote:
lol nee, dat denkt iedereen. Maar des al niet te min een list om mensen op het verkeerde been te brengen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 03:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey likken dotnekhad je niet je acc met een 'C' er tussen?
Hoe je mannen moet pijpen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 03:34 schreef AldoTheApache het volgende:
weet je wat ik van je mama heb geleerd?
5 euro!quote:Op woensdag 16 mei 2012 03:41 schreef computerprobleem het volgende:
Kunnen jullie dezen vraagjen beantwoorden a.u.b.?
Een vraagje over terroristen, maagden in de hemel enz.
gvd, ik ook al 3 wekenquote:Op woensdag 16 mei 2012 03:51 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Nee, sta alweer paar maanden droog
Tja, ik vind er niks meer aan...zelfs niet om te scheppen...quote:Op woensdag 16 mei 2012 03:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gvd, ik ook al 3 weken![]()
moet nodig weer eens uitgaan
ga dan naar de hoeren, hebben ze skillzquote:Op woensdag 16 mei 2012 03:53 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Tja, ik vind er niks meer aan...zelfs niet om te scheppen...
oud worden
Ik had zaterdag nog raak, wohooooo.quote:Op woensdag 16 mei 2012 03:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gvd, ik ook al 3 weken![]()
moet nodig weer eens uitgaan
quote:Op woensdag 16 mei 2012 04:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oude scharrel die weer eens in Rotterdam was.Ja dus.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 04:06 schreef Redskillz het volgende:
Het gebeurt op meerdere plekken, ben ook net een uur bezig geweest met de gang dweilen!
Evt kan ik foto's aanleveren.onze oude hond...
Café de Beursquote:Op woensdag 16 mei 2012 04:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oude scharrel die weer eens in Rotterdam was.Ja dus.
Alles voor wat pussy aan het einde van de avond toch. Nah niet alles, maar heb nog wat maten overgehaald om ook mee te gaan. En een paar oude bekende die omgeturnd zijn tot flinke lullo's en studenten.quote:
dan wordt het maar hier chillenquote:
Mwa ga zo op 1 oor, alweer bijna 20 uur wakkerquote:Op woensdag 16 mei 2012 04:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan wordt het maar hier chillen
introduceer jezelf even
ik zit te twijfelen of ik de hele nacht op blijf, moet er als ik ga slapen om 9 uur weer uit, dus vrees dat ik dan nog brakker ben dan nuquote:Op woensdag 16 mei 2012 04:15 schreef lipjes het volgende:
[..]
Mwa ga zo op 1 oor, alweer bijna 20 uur wakker
voordeel, vakantiequote:Op woensdag 16 mei 2012 04:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zit te twijfelen of ik de hele nacht op blijf, moet er als ik ga slapen om 9 uur weer uit, dus vrees dat ik dan nog brakker ben dan nu![]()
twijfel
'Gooi er nog wat bulletjes in manquote:Op woensdag 16 mei 2012 04:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zit te twijfelen of ik de hele nacht op blijf, moet er als ik ga slapen om 9 uur weer uit, dus vrees dat ik dan nog brakker ben dan nu![]()
twijfel
ik zsmquote:Op woensdag 16 mei 2012 04:19 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wilde eigenlijk om 2 uur gaan pitten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |