Geen fobo.quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vast wel, 1tje ging wel net weg
Niet weer beginnen man, af blijven van die rotzooi.quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:37 schreef kapiteintje het volgende:
Ik wil ook een peuk, maar ik ben reeds 1,5 maand gestopt en heb geen sigaretten tot mijn beschikking.
Dit is FOK! natuurlijk niet.quote:
Tankstationnetje?quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:37 schreef kapiteintje het volgende:
Ik wil ook een peuk, maar ik ben reeds 1,5 maand gestopt en heb geen sigaretten tot mijn beschikking.
Weet ik. Maar had er nu wel 1 opgestoken als ik er 1 had. Daarom is 't goed om ze niet te hebben liggen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet weer beginnen man, af blijven van die rotzooi.
Ken het gevoelquote:Op woensdag 16 mei 2012 02:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet ik. Maar had er nu wel 1 opgestoken als ik er 1 had. Daarom is 't goed om ze niet te hebben liggen.
Blijf weg van die troep af. Hypocriet ben ik wel maar goed.quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:37 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb nooit echt vast gerookt, maar het is er gewoon ingeslopen. Die 2 of 3 peuken per dag en bij het uitgaan een half pakje. Ik merk 't verschil nu al.quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:38 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Tankstationnetje?
Respect hoor, rook nu 5 jaar en begin nu toch echt te merken dat m'n longen er toch wel last van hebben.
Ik weet niet eens meer hoe het was om niet te roken..quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt vast gerookt, maar het is er gewoon ingeslopen. Die 2 of 3 peuken per dag en bij het uitgaan een half pakje. Ik merk 't verschil nu al.
Dat had ik vorige week ook. Toen kon ik de volgende dag naar de HAP met een overslaand hart.quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:39 schreef AldoTheApache het volgende:
ik zit te stuiteren op mijn stoel, heb 5 red bull op in 1 uur tijd ofzo
Vraag 1. Waarom?quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:39 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb al een contract getekend, krijg 10 internet per post.quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:12 schreef Geo4kant het volgende:
Ik word gescout via DM.. is dit een leuk clubje?
en bij deze gaat het blikje door het raamquote:Op woensdag 16 mei 2012 02:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat had ik vorige week ook. Toen kon ik de volgende dag naar de HAP met een overslaand hart.
Energydrink werkt echt totaal niet bij mij.quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:39 schreef AldoTheApache het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |