Lol. Als ze de vijand opblazen, oké. Maar blazen ze de vijand op? Nee.quote:Op woensdag 16 mei 2012 03:47 schreef Typisch het volgende:
Wat zou jij doen? Je land wordt binnen gevallen door een land dat veel sterker is, jij hebt alleen stenen en verder niets. Je kinderen en vrouw zijn vermoord en je dorp ligt plat door de bombardementen. In plaats van janken in een hoekje en langzaam sterven van verdriet gaan sommige mensen ervoor om de vijand op te blazen ten kosten van hun eigen leven, maakt dat iemand een terrorist? Wat zijn de soldaten in Irak en Afghanistan dan wel niet?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 03:50 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Lol. Als ze de vijand opblazen, oké. Maar blazen ze de vijand op? Nee.
Er zijn sinds de Irak-oorlog tussen de 200,000 en 1,100,000 Irakezen om het leven gekomen door geweld (voornamelijk bomaanslagen). Het aantal gedode Amerikanen ligt niet eens op 5,000.
Dus het zijn inderdaad achterlijke terroristen, want het enige dat ze doen/gedaan hebben/gaan doen is het opblazen van zichzelf + het eigen volk.
Niets kortzichtigheid. Dat is de keiharde waarheid. Ze blazen zichzelf + het eigen volk op. Niets meer, niets minder.quote:Op woensdag 16 mei 2012 03:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kortzichtigheid.Donder straal dan gewoon op als je totaal geen benul hebt van wat je probeert duidelijk te maken.
Ik ben helemaal niemand aan het steunen, de term terrorist slaat nergens op. ''Wij'' knallen ze met geweren verrot terwijl ze zelf niet eens een waterpistool hebben, wie zijn dan precies de terroristen? We zitten daar onder valse voorwendselen, er is nooit een kern wapen gevonden, remember?quote:Op woensdag 16 mei 2012 03:54 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Niets kortzichtigheid. Dat is de keiharde waarheid. Ze blazen zichzelf + het eigen volk op. Niets meer, niets minder.
En jij beseft dat jij hier nu, op een openbaar forum, terroristen aan het steunen bent?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 03:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niemand aan het steunen, de term terrorist slaat nergens op. ''Wij'' knallen ze met geweren verrot terwijl ze zelf niet eens een waterpistool hebben, wie zijn dan precies de terroristen? We zitten daar onder valse voorwendselen, er is nooit een kern wapen gevonden, remember?
Wie zegt dat dat in alle gevallen zo is? Dat lees jij alleen maar in de krant als je 's ochtends ver daar vandaan onderweg bent naar school/werk/studie of whatever. Dat is het beeld dat geschapen is over de Islam/Moslims in het algemeen, dat ze maar dood willen gaan om in de hemel te komen en 80 maagden te neuken. Zou het niet zo zijn dat ze een signaal af willen geven, laten zien dat het volk tot iets in staat is (al is het dan eigen mensen/andere mensen doden) en zich niet zomaar gewonnen geven aan een bemoeizuchtig Westen dat wel even laat zien aan de wereld hoe het moet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 04:02 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Die gasten zijn verantwoordelijk voor de dood van minstens 200,000 onschuldige burgers, het eigen volk. Dat zijn geen terroristen? Volgens mij heb jij zelf extremistische gedachtes, want ik snap niet waarom jij terroristen aan het steunen bent die onschuldige burgers dood maken in naam van een religie/God.
Saddam Hussein was een dictator en hij had massavernietigingswapens. Daarmee heeft hij duizenden Koerden vergast eind jaren 80. Ook heeft hij er ca. 182,000 levend begraven. Daarnaast heeft hij voor miljoenen doden gezorgd tijdens de Iran-Irak oorlog + veel van zijn sjiitische bevolking afgeslacht. Nu hebben de Koerden het goed, de rest heeft het nog erg slecht/minder. Maar ja, karma is a bitchquote:Op woensdag 16 mei 2012 04:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat in alle gevallen zo is? Dat lees jij alleen maar in de krant als je 's ochtends ver daar vandaan onderweg bent naar school/werk/studie of whatever. Dat is het beeld dat geschapen is over de Islam/Moslims in het algemeen, dat ze maar dood willen gaan om in de hemel te komen en 80 maagden te neuken. Zou het niet zo zijn dat ze een signaal af willen geven, laten zien dat het volk tot iets in staat is (al is het dan eigen mensen/andere mensen doden) en zich niet zomaar gewonnen geven aan een bemoeizuchtig Westen dat wel even laat zien aan de wereld hoe het moet.
Wij zijn de grote terroristen niet zij. Vechten tegen een vijand die niets, maar dan ook niets kan doen. En dat allemaal omdat er zogenaamde kern wapens in dat land waren en 9/11, wat de officiële berichten dus waren. Maar alles wat het tot nu toe heeft opgeleverd is olie, geld voor de wapenindustrie aka Bush en een hoop doden.
Ja, domme terroristen, maar niet degene die jij bedoeld.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 04:14 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Saddam Hussein was een dictator en hij had massavernietigingswapens. Daarmee heeft hij duizenden Koerden vergast eind jaren 80. Ook heeft hij er ca. 182,000 levend begraven. Daarnaast heeft hij voor miljoenen doden gezorgd tijdens de Iran-Irak oorlog + veel van zijn sjiitische bevolking afgeslacht. Nu hebben de Koerden het goed, de rest heeft het nog erg slecht/minder. Maar ja, karma is a bitch. Opgeruimd staat netjes. Een dictator minder, een land vrij.
Daar gaat dit topic niet over volgens mij.quote:En wat bedoel je met 9/11? Je gaat mij niet vertellen dat jij denkt dat de VS er zelf achter zat, of wel soms? Zo ja, dan is deze discussie tussen ons meteen klaar.
Je hebt hier wel een punt vind ik. Volgens het Westen moet de hele wereld op dezelfde manier leven als hoe wij het hier doen. Dat is een onmogelijke opgave. 'We' doen we alsof wij het goed doen, maar dat is schijn. Maar aan de andere kant snap ik het wel dat het Westen er zich mee gaat bemoeien als er bijvoorbeeld in Syrië continu wrede aanslagen worden gepleegd. 'We' komen dan op voor de burgers.quote:Op woensdag 16 mei 2012 04:19 schreef Typisch het volgende:
[..]Hahahaha! Vrij? Mijn hamster is nog vrijer.
Ik ben van mening dat het Westen zich niet moet bemoeien met alle landen die het volgens ons verkeerd doen. Hier hebben wij ook bloederige oorlogen gehad om tot een bepaald punt te komen, begon met de Franse revolutie en daar is uiteindelijk dit misbaksel van een samenleving uit ontstaan. Schijn kapitalisme, waar grote bedrijven geholpen worden met enorme bedragen en kleintjes gooit men het liefst zelf om.
Deze manier van leven wil men opdringen aan de rest van de wereld. Hussein, Osama en Mubarak waren vroeger maatjes van de VS waar ze veel geld aan verdiend hebben en veel wapens aan hebben verkocht. Nu klagen en vechten tegen je eigen wapens is nogal hypocriet. Vind je niet?
nee die Saddam moest lekker z'n gang blijven gaan met gifgas aanvallen op de burgerbevolkingquote:Op woensdag 16 mei 2012 04:19 schreef Typisch het volgende:
[..]Hahahaha! Vrij? Mijn hamster is nog vrijer.
Ik ben van mening dat het Westen zich niet moet bemoeien met alle landen die het volgens ons verkeerd doen. Hier hebben wij ook bloederige oorlogen gehad om tot een bepaald punt te komen, begon met de Franse revolutie en daar is uiteindelijk dit misbaksel van een samenleving uit ontstaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |