Bekend gevoelquote:Op woensdag 16 mei 2012 02:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet ik. Maar had er nu wel 1 opgestoken als ik er 1 had. Daarom is 't goed om ze niet te hebben liggen.
Lekker, een blikje suikerquote:Op woensdag 16 mei 2012 02:39 schreef AldoTheApache het volgende:
ik zit te stuiteren op mijn stoel, heb 5 red bull op in 1 uur tijd ofzo
Herkenbaar.quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt vast gerookt, maar het is er gewoon ingeslopen. Die 2 of 3 peuken per dag en bij het uitgaan een half pakje. Ik merk 't verschil nu al.
ik drink geen pauper energy drinksquote:Op woensdag 16 mei 2012 02:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vraag 1. Waarom?Vraag 2. Waarom Red Bull?
![]()
Er zijn echt veel, veel lekkerdere. Dat het goedkoper is wil niet meteen zeggen dat het pauper isquote:Op woensdag 16 mei 2012 02:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik drink geen pauper energy drinks![]()
moet werken aan een essay
Ik varieer kan zomaar een weekend niet roken, of 2/3 sigaretjes per dag maar op een festival kan ik er zo 1.5 pakje doorheen werken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt vast gerookt, maar het is er gewoon ingeslopen. Die 2 of 3 peuken per dag en bij het uitgaan een half pakje. Ik merk 't verschil nu al.
Astma, je bent gewoon lui dik varken dat je bent.quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:44 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb astma, roken dus nooit een optie geweest
De enige reden dat jij geen fatboy bent is omdat jouw lichaam nog veel harder faaltquote:Op woensdag 16 mei 2012 02:49 schreef Geo4kant het volgende:
Ja als keeper, jij met je fatbody zorgt ervoor dat heul die goal afgedekt is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So confused when you're lost in the groove
quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:50 schreef The_Groove het volgende:
[..]
De enige reden dat jij geen fatboy bent is omdat jouw lichaam nog veel harder faaltDit ben ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:
![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2012 03:00 schreef kapiteintje het volgende:
Nog maar een thee met melk dan. Nog 1 uurtje knallen vrees ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |