Ze kan vast meepraten over tieten, de andere dingen vergen wat meer dan vallen op vrouwen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voetbal en anders bier of tieten. Of diepgaande materie.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:48 schreef Typisch het volgende:
Ik geef met Den-Ned een feestje (door ajacied422 mag VBL niet komen, als hij komt mag de rest ook komen), he die afkortingen zijn omgedraaid het zelfde als elkaar.Illuminati alles.
Die andere ga ik met lekker weer egwoon thuis kijken denk ik met een paar, barbecue aan en goan met die banaan. Met klote weer zal het denk ik een café worden of gewoon simpel ergens op de bank.
Dus hele selectie van Feyenoord mag boven op je vriendin?quote:
Niet van vmbo-t iig.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:53 schreef Typisch het volgende:
Geen idee, zag het op twitter staan. Ik gok maatschappijleer van de Middelbare school.
Succes supporter!quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Willems LB van NL wordt, ga ik neit kijken...
Wedden van wel ?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente heeft ook een clubcultuur, aldus Muntenman.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:54 schreef Caland het volgende:
Klopt toch ook. Enige club met een eigen cultuur.
Ja, dat het middelbare school is snap ik wel. Maar dan heb je nog verschillende niveau's. Ajacied...dit is onder jouw niveau he?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:53 schreef Typisch het volgende:
Geen idee, zag het op twitter staan. Ik gok maatschappijleer van de Middelbare school.
Jij gaat ook alleen livetopics openen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Joh, dat wordt een beschaming voor heel Nederland.quote:
Inderdaad. Daarvoor ben ik in het leven geroepen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij gaat ook alleen livetopics openen.
Nou, ik had het op de HAVO ongeveer van dit niveau hoor. Was in de vierde klas volgens mij. Je overschat de basiskennis van mensen over deze onderwerpen. Ik had uiteindelijk als een baas een 9, maar het gemiddelde lag net onder de 6 volgens mij.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dat het middelbare school is snap ik wel. Maar dan heb je nog verschillende niveau's. Ajacied...dit is onder jouw niveau he?
We waarderen het ook.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarvoor ben ik in het leven geroepen.
Ik had precies een acht.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nou, ik had het op de HAVO ongeveer van dit niveau hoor. Was in de vierde klas volgens mij. Je overschat de basiskennis van mensen over deze onderwerpen. Ik had uiteindelijk als een baas een 9, maar het gemiddelde lag net onder de 6 volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |