quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:32 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb alles gelezen, wat een geweldige users hebben we hier toch
Elies, als ik iets kan doen, gil maar
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:01 schreef Paniekje het volgende:
Zo mensen, ik wordt net wakker (slaap altijd erg lang door medicatie... deze wordt vergoed)
Ik kijk op mijn rekening en ik weet niet wat ik zie,
Jullie hebben maar liefst 105 euro met zijn allen overgemaakt! Niet te geloven, daar eet ik normaal een hele maand van!!!!!!!!
Krijg net dm's dat er nog meer aan gaat komen... Dit is niet te geloven.
Ik belde net mijn man op op zijn werk. Hij geloofde me niet meteen, maar toen ik hem eenmaal verteld had waar dat bedrag vandaan kwam begon ook hij te huilen en vroeg mij in tranen of ik vanavond spaghetti wil maken, dat is al zo lang geleden....
Jongens, ik ga zometeen vast voor 30 boodschappen doen, de rest houd ik even in de knip voor de rest van de week.. Foto van de boodschappen komt er aan..
Wat hebben jullie ons blij gemaakt!!!!!!!!!!!
Geniet er van!quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:01 schreef Paniekje het volgende:
Zo mensen, ik wordt net wakker (slaap altijd erg lang door medicatie... deze wordt vergoed)
Ik kijk op mijn rekening en ik weet niet wat ik zie,
Jullie hebben maar liefst 105 euro met zijn allen overgemaakt! Niet te geloven, daar eet ik normaal een hele maand van!!!!!!!!
Krijg net dm's dat er nog meer aan gaat komen... Dit is niet te geloven.
Ik belde net mijn man op op zijn werk. Hij geloofde me niet meteen, maar toen ik hem eenmaal verteld had waar dat bedrag vandaan kwam begon ook hij te huilen en vroeg mij in tranen of ik vanavond spaghetti wil maken, dat is al zo lang geleden....
Jongens, ik ga zometeen vast voor 30 boodschappen doen, de rest houd ik even in de knip voor de rest van de week.. Foto van de boodschappen komt er aan..
Corwin I presumequote:Op woensdag 16 mei 2012 11:16 schreef CorwinofAmber het volgende:
Pasta carbonara, met echte parmazaan!!
Gebakken spekjes, zwarte peper, stevige dikke spagetti, klein blokje parmazaan erin geraspt en 1 eigeel en voor de konijnen onder ons een salade van een klein zakje rucola, met cherry tomaatjes een gele paprika en wat groene pesto / olijfolie dressing.
BAM koningsvoedsel.
Dit.quote:
Goedkopere versie wat fakking lekker is en ik samen met Mo zelfs 4 dagen van kan eten :quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:16 schreef CorwinofAmber het volgende:
Pasta carbonara, met echte parmazaan!!
Gebakken spekjes, zwarte peper, stevige dikke spagetti, klein blokje parmazaan erin geraspt en 1 eigeel en voor de konijnen onder ons een salade van een klein zakje rucola, met cherry tomaatjes een gele paprika en wat groene pesto / olijfolie dressing.
BAM koningsvoedsel.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:56 schreef ElisaB het volgende:
PM mij maar je adres, dan breng ik morgen een noodrantsoen. Ben om 10:30 bij je.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:17 schreef ElisaB het volgende:
TS en ik hebben even overlegd, maar ze geeft aan dat ze uit de brand is. Als het goed is, is er vrijdag weer vers geld, dus dan zou het weer moeten lukken. Tot die tijd heeft ze het gestorte tientje en een stapeltje tips om te kijken of ze het zichzelf iets makkelijker kan maken.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:01 schreef Paniekje het volgende:
Jullie hebben maar liefst 105 euro met zijn allen overgemaakt!
...
en vroeg mij in tranen of ik vanavond spaghetti wil maken, dat is al zo lang geleden....
Geniet ervanquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:01 schreef Paniekje het volgende:
Wel een goede tip inderdaad. Of meer aan cash geldquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:58 schreef frederik het volgende:
Niet om lastig te doen, maar ik zou utkijken met (veel) geld overmaken.
Zou vervelend zijn als er volgende week een bankbeslag zou komen te liggen van een schuldeiser die erachter gekomen is dat er geld op de rekening staat.
Dan heeft TS denk ik meer aan zo'n Elisa pakket (dus goederen, geen geld)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |