Dat zeg ik net, ze zijn de evolutie supporter en ze hebben 80.000 dollar een nep fossiel gekocht om te bewijzen voor evolutie.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:05 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
http://news.nationalgeogr(...)-giant-skeleton.html
Zij zeggen dat het een hoax is
Daar is iemand die beweert dat alle fossielen die niet in zijn straatje passen zijn gedeformeerd door de druk in de aarde.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:09 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Dat zeg ik net, ze zijn de evolutie supporter en ze hebben 80.000 dollar een nep fossiel gekocht om te bewijzen voor evolutie.
http://harunyahya.com/en/(...)_Flight/chapter/5068
Nee, dat zei je helemaal niet. Je zit gewoon glashard te draaikonten om zogenaamd een "punt" te maken danwel binnen te halen wat je helemaal niet hebt gemaakt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:09 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Dat zeg ik net, ze zijn de evolutie supporter en ze hebben 80.000 dollar een nep fossiel gekocht om te bewijzen voor evolutie.
http://harunyahya.com/en/(...)_Flight/chapter/5068
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:15 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Nu we over de Ark hebben, dan moet je ook even weten over Mensen in die tijd, hoe groot waren die mensen dan? Volgens de Bijbel waren het Reuzen van 5 Meter wat ze hebben gevonden en reken dan uit wat een Ell is en dan 300 ell.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:28 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Hier heb je een foto vlak voordat het was vernietigd.
[ afbeelding ]
Dus je komt serieus met een foto van een nep fossiel aan om die reuzen van 5 meter uit je Bijbel te bewijzen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:09 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
In een rechtszaak die is uitgevochten in de Verenigde Staten over het onderwijzen van Intelligent Design op scholen besliste de rechter dat evolutie gewoon moet worden onderwezen en dat intelligent design niets meer is dan "religion in disguise", en geen wetenschap.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:58 schreef Kingdom34 het volgende:
Huh, waar heb jij over? Er is nooit wetenschappelijk bewezen dat een soort naar een ander soort kan veranderen. Extreem Christelijk land zeg je, weet je het zeker? Maar laat maar daar hebben we niet over, je probeert te ontwijken.
Definieer soort zodat ik je doctrine kan ontkrachten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:58 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Huh, waar heb jij over? Er is nooit wetenschappelijk bewezen dat een soort naar een ander soort kan veranderen. Extreem Christelijk land zeg je, weet je het zeker? Maar laat maar daar hebben we niet over, je probeert te ontwijken.
Dat. En hij stoot ook voortdurend het hoofd aan de bovendorpel van de deur.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:35 schreef dustbrain het volgende:
Als iemand boven de 2.20 uitsteekt krijgt hij al last van zijn knieën.
Neuh, maar ik denk wel dat we ons zouden moeten beperken tot degelijk onderbouwde wetenschap. Alles dat daarbuiten valt en dat je toch wilt verdedigen zul je zelf moeten verdedigen. Als 1 van ons beide meent de wetenschappelijke consensus te kunnen verwerpen, dito.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:58 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Ik kan ook flink videos debat plaatsen van kent Hovind en al zijn rivalen die hij keer op keer debunkte maar dat ga ik niet doen, je bent selectief en vooroordelen. Je zegt dat ik de Bijbel op moest pleuren, moet ik dat ook zeggen van dat video link van je wat je wanhopig probeert te overtuigen?
Of jij je definitie van soorten uit de Bijbel of uit het telefoonboek haalt intereseert me helemaal niets. Tenzij je verwijst naar een bron die onmiskenbaar aanspraak kan maken op expertise op het gebield van relevante wetenschap kun je een eventuele bron net zo goed (of zelfs beter) achterwege laten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:58 schreef Kingdom34 het volgende:
De Bijbelse uitleg haalde ik erbij, niet de mijn onderscheid niet dingen zeggen wat ik niet beweerd.
Dat is apart. Heel wat creationisten leggen de verandering van wolven naar honden ook uit als micro-evolutie. Het onderscheid is voor evolutionisten niet bijster interessant of relevant.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:58 schreef Kingdom34 het volgende:
Macro-evolutie is verzonnen door Evolutionisten.
Het verschil tussen Macro en Micro is dat Macro van Soort naar een ander Soort veranderd over langere periode van tijd terwijl Micro van een Bacterie naar een ander Bacterie veranderd.
Dit is een vrij absurd en incorrect beeld van zowel de wetenschap als biologie. Evolutie is de basis van de biologie als wetenschap. Zonder evolutie is biologie een puur beschrijvende discipline.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:58 schreef Kingdom34 het volgende:
Biologen houden niet bezig met evolutie, die houden meer bezig met onze binnenste lijf of dat van dieren. Wat jij bedoeld zijn Biologen die voor de Evolutionisten werken en houden ermee bezig met onze belasting centen.
Je irriteert me omdat je de Bijbel blijft aanhalen zonder aannemelijk te maken dat de Bijbel hier relevant is. Daar heb ik je inmiddels al zeker vier keer op gewezen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:58 schreef Kingdom34 het volgende:
Wel even fatsoenlijk blijven graag, dat doe ik ook, niet boos worden als je geen antwoord voor hebt.
Waar jij je definitie vandaan haalt interesseert me niets zolang we het niet eens worden over de geloofwaardigheid van die bron.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:58 schreef Kingdom34 het volgende:
Ik definieer Soort wat de Bijbel zegt, alleen jij wil mij dwingen en zo proberen mij te pakken en dat ga je echt niet lukken beste vriend
Had ik al vermeld dat die Szostak een nobelprijswinnaar is? Nobelprijzen worden over het algemeen niet uitgereikt op basis van leugens. Maar als je werkelijk denkt dat de wetenschap zo verregaand gepolitiseerd en corrupt is dan lijkt elk gesprek hierover me volstrekt zinloos.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:58 schreef Kingdom34 het volgende:
Ik heb dat paar dagen geleden gekeken en zegt dat de Bijbel zegt dat Adam is gemaakt uit grond, nee uit stof weer een fout en zo kan ik meer noemen zoals Organisch molecuul uit de ruimte, dat is nooit waargenomen of getoond of getest, dat is een aanname en zo kan ik meerdere dingen ontkrachten
"Als Darwin zo briljant was waarom heeft hij dan nooit een Nobelprijs gekregen?"quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:50 schreef Molurus het volgende:
Had ik al vermeld dat die Szostak een nobelprijswinnaar is? Nobelprijzen worden over het algemeen niet uitgereikt op basis van leugens. Maar als je werkelijk denkt dat de wetenschap zo verregaand gepolitiseerd en corrupt is dan lijkt elk gesprek hierover me volstrekt zinloos.
Wat maar weer eens aangeeft hoe belangrijk het is dat wetenschap onafhankelijk blijft van religieuze, politieke en economische belangen. Gelukkig is de wetenschap wel onafhankelijk. Ook al proberen de creationisten de boel te verzieken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:50 schreef Molurus het volgende:
Had ik al vermeld dat die Szostak een nobelprijswinnaar is? Nobelprijzen worden over het algemeen niet uitgereikt op basis van leugens. Maar als je werkelijk denkt dat de wetenschap zo verregaand gepolitiseerd en corrupt is dan lijkt elk gesprek hierover me volstrekt zinloos.
Pas op, anders breng je mensen nog verder in de war.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:18 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
"Als Darwin zo briljant was waarom heeft hij dan nooit een Nobelprijs gekregen?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The view from nowhere.
Hij ging vreemd met de vrouw van Nobel. Net als Weierstrass.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:18 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
"Als Darwin zo briljant was waarom heeft hij dan nooit een Nobelprijs gekregen?"
Duh, wat?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:58 schreef Kingdom34 het volgende:
Biologen houden niet bezig met evolutie, die houden meer bezig met onze binnenste lijf of dat van dieren. Wat jij bedoeld zijn Biologen die voor de Evolutionisten werken en houden ermee bezig met onze belasting centen.
hehe.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:18 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer aanwezig in dit forum.
Sorry, maar hier moet ik toch wel een beetje om lachen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:36 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Dat ons belasting geld de evolutie theorie (Atheïstische religie) wordt stand gehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |