Ik dacht even dat je naar het degradatieduel tussen de IJsselmeervogels en West Varkenoordse Boys zat te kijkenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk zit ik te kijken Deisyy, wat dacht jij nou
Daar ben ik ook bang voor, ik hoop dat ik dat uithoudquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, want 0-0, maar als je een beetje van voetbal houdt zal het nu toch wel spannend gaan worden, want finale, dus er moet iemand gaan winnen --> verlenging --> penalty's.
Die heb je wel binnen nu, denk ik.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
Niet om het een voetbaltopic te maken, maar Bayern moet wel winnen, ik heb er 5 euro op staan
Als het zo blijft wel, maar daar ga ik van uit. Volgens mij win ik 8 euro (Unibet)quote:
Ik had juist Chelsea gegokt, dat leverde meer op ... Maar helaas krijg jij mn inzetquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het zo blijft wel, maar daar ga ik van uit. Volgens mij win ik 8 euro (Unibet)Ik ben niet zo een zware gokker.
Nu zitten we beide met niks, want volgens mij heb ik op de 90 minuten gegoktquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:30 schreef Karina het volgende:
Ik ga niet vloeken hier, maar potverdriedubbeltjes
Oh shit inderdaad. Gelukkig maar 5 euro.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu zitten we beide met niks, want volgens mij heb ik op de 90 minuten gegokt
Oh kan ik ook wel doen, ik sta nog steeds op winst overall.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:45 schreef chufi het volgende:
Ik heb mn verlies maar gelijk ingezet op de Copa del Rey komende vrijdag
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:48 schreef golfer het volgende:
Whahaha.... nou dan moet Chelsea nu maar winnen.
Ja, en dan vooral er weer eentje laten nemen door Robben.quote:
Als het zover komt neemt ie umquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, en dan vooral er weer eentje laten nemen door Robben.
Juist wel, die wil revanche voor netquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, en dan vooral er weer eentje laten nemen door Robben.
Oh kijk jij voetballen danquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:01 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm helemaal vergeten op te zetten, de CL finale
ben best wel een voetbalfan, vergeet het alleen soms op dit soort momentenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Juist wel, die wil revanche voor net
[..]
Oh kijk jij voetballen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |