Ik had er maar simpel kaas op. Jouwe klinkt lekkerderquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Hangt er van af wat je er op hebt... Ik had een Salami Tradizionale met extra kaas en wat extra knoflook en chili ...
Ik heb nog een halfje overquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik had er maar simpel kaas op. Jouwe klinkt lekkerder
lol, die is vast voor morgenquote:
Heb nog Mexicaanse wraps liggenquote:
Neem aan met gebakken aardappeltjes erbij en iets van slaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
En ik nog een biefstuk... Zonde om die weg te moeten gooien
Misschien wel, dat bedenk ik morgen in de winkel ter plekkequote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:58 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Neem aan met gebakken aardappeltjes erbij en iets van sla
Maar de biefstuk heb je al liggen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien wel, dat bedenk ik morgen in de winkel ter plekke
Ah, dank je wel. Die ga ik morgen eens flink doornemen. Zie al kreten als roundupquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:28 schreef Karina het volgende:
Sorry, even iets heel anders tussendoorIk las dat Mickeys bezig was met hedera en ik zag toevallig dit topic voorbijkomen, misschien heb je er iets aan Hedera verwijderd - wat te doen met wortels?
gaat terug naar CL op tv
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:31 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ah, dank je wel. Die ga ik morgen eens flink doornemen. Zie al kreten als roundup
Veel plezier met de CL.... ikzelf stort nl helemaal in. tijd voor beautyslaapje, toch niemand die op me wacht
Dat kijk ik ook, ik ben voor Bayernquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:43 schreef Aleandra het volgende:
Nou en ik zit gezellig tussen de mannen die alleen maar oog hebben voor de voetbalwedstrijd op tv.
Oh is er voetbal op tv? Welke wedstrijd ?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:43 schreef Aleandra het volgende:
Nou en ik zit gezellig tussen de mannen die alleen maar oog hebben voor de voetbalwedstrijd op tv.
IJsselmeervogels of zoietsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh is er voetbal op tv? Welke wedstrijd ?
Finale Champions League, jonguh!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:09 schreef chufi het volgende:
Ah zeker weer zo'n degradtie-duel .. Nee laat maar
Nee, want 0-0, maar als je een beetje van voetbal houdt zal het nu toch wel spannend gaan worden, want finale, dus er moet iemand gaan winnen --> verlenging --> penalty's.quote:
Tuurlijk zit ik te kijken Deisyy, wat dacht jij nouquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, want 0-0, maar als je een beetje van voetbal houdt zal het nu toch wel spannend gaan worden, want finale, dus er moet iemand gaan winnen --> verlenging --> penalty's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |