En ze heeft tatoeagesquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vind Cersei een beetje te mannelijk. Maar Emilia Clarke mag er wezen.
Het gaat toch over de GoT tv-serie?quote:
Spoilerquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
In de boeken heeft 'ie een flinke
quote:
Cersei natuurlijk. Lena Headey zet haar geweldig neerquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:53 schreef benx het volgende:
Nog even een poll, wat stemt fok:
Poll: Als je een acteur uit de serie mocht ontmoeten? Wie?
Eerst ik, ik heb een kleine lul en als jij er al in geweest ben voel ik niks meer, oke?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vind Cersei een beetje te mannelijk. Maar Emilia Clarke mag er wezen.
Júist niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:42 schreef Vlindur het volgende:
De hele aflevering was geweldig, maar dat geleuter bij Jaime hadden we ze wel wat korter mogen maken
Juist wel. Jaime had gewoon lekker zijn neefje meteen moeten vermoorden.quote:
Had je in die tijd al chloroform dan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mwoh, Sansa is wel een lief ding, maar te jong voor me. Ik zou liever Cersei of Ygritte pakken
Ik ben getrouwd, met een man (quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:04 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Had je in die tijd al chloroform dan?![]()
Wist dat dit topic een en al ge-geil zou worden op actrices, bewijst dat niemand buitenkomt want daar loopt ook genoeg schoon rond hoor.![]()
Valt me nog mee dat pberends nog geen screencaps dumpt metsmileys.
Ja, dat had ik dan weer helemaal niet verwachtquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:51 schreef Funzel het volgende:
Overigens was die Warlock ook wel epic bezig zeg.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 07:54 schreef DustPuppy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
Echt niet, het stikt hier van de moslimas met hoofddoekjes, negerinnen en dikke wijven. Ze zullen vast wel aardig zijn, dat kan ik niet bepalen vanuit mijn zolderraampje...quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:04 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Had je in die tijd al chloroform dan?![]()
Wist dat dit topic een en al ge-geil zou worden op actrices, bewijst dat niemand buitenkomt want daar loopt ook genoeg schoon rond hoor.![]()
Valt me nog mee dat pberends nog geen screencaps dumpt metsmileys.
Jammer dat je dat dan zegtquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:22 schreef Onufriev het volgende:
Mensen die het verschil niet weten tussen gewoon een leuk meisje (Sansa en Arya) en een lekkere chick (Danny en Cersei)
Verder: Is het al bijna maandag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |