Waarschijnlijk ben je (net als ik) iets te oud voor de Sansa's en Ayra's van deze wereld. Als ik hier lees dat men opgewonden wordt van deze meisjes, moet ik ook elke keer even slikken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:24 schreef Franknfurter het volgende:
Ik vind Sansa écht heel lelijk. Wat is er zo knap aan haar?
idd, niveau stijgt hier de laatste topicsquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:52 schreef pfaf het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je (net als ik) iets te oud voor de Sansa's en Ayra's van deze wereld. Als ik hier lees dat men opgewonden wordt van deze meisjes, moet ik ook elke keer even slikken.
Zie het gewoon als een investering voor te toekomst!quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:52 schreef pfaf het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je (net als ik) iets te oud voor de Sansa's en Ayra's van deze wereld. Als ik hier lees dat men opgewonden wordt van deze meisjes, moet ik ook elke keer even slikken.
Wat? Op je zolderkamer vanachter je pc posten dat je twee minderjarige meisjes uit de VS/UK aantrekkelijk vind? Ik zou RTL Z bellen dat je het nieuwe vastgoed gevonden hebt!quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:59 schreef Kirov het volgende:
[..]
Zie het gewoon als een investering voor te toekomst!
Oh hihaho wat ontzettend sterk! Iemand op d'r mening afbranden terwijl je me nog nooit gezien hebtquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:34 schreef Waaghals het volgende:
[..]
We zijn jou gewend, dan worden anderen al snel mooi.
Pak de Vogue erbij en ga je vergapen aan alle kindjes uit 96.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:11 schreef Franknfurter het volgende:
Oh hihaho wat ontzettend sterk! Iemand op d'r mening afbranden terwijl je me nog nooit gezien hebt
Ga jij maar lekker fappen op je kindje uit '96
En Jaime voor het betere beukwerk?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Doe mij maar Jon of Robb. Of Jon en Robb. Zijn toch maar halfbroers
.
Die zijn nog ergerquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Pak de Vogue erbij en ga je vergapen aan alle kindjes uit 96.
Oh die mag er ook wel bijquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En Jaime voor het betere beukwerk?
Ach, minderjarig, Sophie Turner is 16 en ziet er uit als een vrouw...quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat? Op je zolderkamer vanachter je pc posten dat je twee minderjarige meisjes uit de VS/UK aantrekkelijk vind? Ik zou RTL Z bellen dat je het nieuwe vastgoed gevonden hebt!
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:16 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Ach, minderjarig, Sophie Turner is 16 en ziet er uit als een vrouw...
[ afbeelding ]
In de boeken heeft 'ie een flinkequote:Op woensdag 16 mei 2012 11:16 schreef Tha_Erik het volgende:
En Tyrion, maar da's ook meer omdat ik toch nieuwsgierig ben naar de rest van zijn verhoudingen.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:16 schreef Tha_Erik het volgende:
En Tyrion, maar da's ook meer omdat ik toch nieuwsgierig ben naar de rest van zijn verhoudingen.
Ach, ze heeft al gebloed, dat is in Westeros het teken dat je er overheen magquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:18 schreef pfaf het volgende:
[..]Nee, dat doet ze niet, Sansa is een kindje.
Maargoed, dit gaat niet echt meer over GoT.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Welkom in de wereldquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:11 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Oh hihaho wat ontzettend sterk! Iemand op d'r mening afbranden terwijl je me nog nooit gezien hebt
Ga jij maar lekker fappen op je kindje uit '96
Ik vind Cersei een beetje te mannelijk. Maar Emilia Clarke mag er wezen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:22 schreef Onufriev het volgende:
Mensen die het verschil niet weten tussen gewoon een leuk meisje (Sansa en Arya) en een lekkere chick (Danny en Cersei)
Verder: Is het al bijna maandag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |