Waarschijnlijk ben je (net als ik) iets te oud voor de Sansa's en Ayra's van deze wereld. Als ik hier lees dat men opgewonden wordt van deze meisjes, moet ik ook elke keer even slikken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:24 schreef Franknfurter het volgende:
Ik vind Sansa écht heel lelijk. Wat is er zo knap aan haar?
idd, niveau stijgt hier de laatste topicsquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:52 schreef pfaf het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je (net als ik) iets te oud voor de Sansa's en Ayra's van deze wereld. Als ik hier lees dat men opgewonden wordt van deze meisjes, moet ik ook elke keer even slikken.
Zie het gewoon als een investering voor te toekomst!quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:52 schreef pfaf het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je (net als ik) iets te oud voor de Sansa's en Ayra's van deze wereld. Als ik hier lees dat men opgewonden wordt van deze meisjes, moet ik ook elke keer even slikken.
Wat? Op je zolderkamer vanachter je pc posten dat je twee minderjarige meisjes uit de VS/UK aantrekkelijk vind? Ik zou RTL Z bellen dat je het nieuwe vastgoed gevonden hebt!quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:59 schreef Kirov het volgende:
[..]
Zie het gewoon als een investering voor te toekomst!
Oh hihaho wat ontzettend sterk! Iemand op d'r mening afbranden terwijl je me nog nooit gezien hebtquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:34 schreef Waaghals het volgende:
[..]
We zijn jou gewend, dan worden anderen al snel mooi.
Pak de Vogue erbij en ga je vergapen aan alle kindjes uit 96.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:11 schreef Franknfurter het volgende:
Oh hihaho wat ontzettend sterk! Iemand op d'r mening afbranden terwijl je me nog nooit gezien hebt
Ga jij maar lekker fappen op je kindje uit '96
En Jaime voor het betere beukwerk?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Doe mij maar Jon of Robb. Of Jon en Robb. Zijn toch maar halfbroers
.
Die zijn nog ergerquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Pak de Vogue erbij en ga je vergapen aan alle kindjes uit 96.
Oh die mag er ook wel bijquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En Jaime voor het betere beukwerk?
Ach, minderjarig, Sophie Turner is 16 en ziet er uit als een vrouw...quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat? Op je zolderkamer vanachter je pc posten dat je twee minderjarige meisjes uit de VS/UK aantrekkelijk vind? Ik zou RTL Z bellen dat je het nieuwe vastgoed gevonden hebt!
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:16 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Ach, minderjarig, Sophie Turner is 16 en ziet er uit als een vrouw...
[ afbeelding ]
In de boeken heeft 'ie een flinkequote:Op woensdag 16 mei 2012 11:16 schreef Tha_Erik het volgende:
En Tyrion, maar da's ook meer omdat ik toch nieuwsgierig ben naar de rest van zijn verhoudingen.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:16 schreef Tha_Erik het volgende:
En Tyrion, maar da's ook meer omdat ik toch nieuwsgierig ben naar de rest van zijn verhoudingen.
Ach, ze heeft al gebloed, dat is in Westeros het teken dat je er overheen magquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:18 schreef pfaf het volgende:
[..]Nee, dat doet ze niet, Sansa is een kindje.
Maargoed, dit gaat niet echt meer over GoT.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Welkom in de wereldquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:11 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Oh hihaho wat ontzettend sterk! Iemand op d'r mening afbranden terwijl je me nog nooit gezien hebt
Ga jij maar lekker fappen op je kindje uit '96
Ik vind Cersei een beetje te mannelijk. Maar Emilia Clarke mag er wezen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:22 schreef Onufriev het volgende:
Mensen die het verschil niet weten tussen gewoon een leuk meisje (Sansa en Arya) en een lekkere chick (Danny en Cersei)
Verder: Is het al bijna maandag?
En ze heeft tatoeagesquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vind Cersei een beetje te mannelijk. Maar Emilia Clarke mag er wezen.
Het gaat toch over de GoT tv-serie?quote:
Spoilerquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
In de boeken heeft 'ie een flinke
quote:
Cersei natuurlijk. Lena Headey zet haar geweldig neerquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:53 schreef benx het volgende:
Nog even een poll, wat stemt fok:
Poll: Als je een acteur uit de serie mocht ontmoeten? Wie?
Eerst ik, ik heb een kleine lul en als jij er al in geweest ben voel ik niks meer, oke?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vind Cersei een beetje te mannelijk. Maar Emilia Clarke mag er wezen.
Júist niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:42 schreef Vlindur het volgende:
De hele aflevering was geweldig, maar dat geleuter bij Jaime hadden we ze wel wat korter mogen maken
Juist wel. Jaime had gewoon lekker zijn neefje meteen moeten vermoorden.quote:
Had je in die tijd al chloroform dan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mwoh, Sansa is wel een lief ding, maar te jong voor me. Ik zou liever Cersei of Ygritte pakken
Ik ben getrouwd, met een man (quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:04 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Had je in die tijd al chloroform dan?![]()
Wist dat dit topic een en al ge-geil zou worden op actrices, bewijst dat niemand buitenkomt want daar loopt ook genoeg schoon rond hoor.![]()
Valt me nog mee dat pberends nog geen screencaps dumpt metsmileys.
Ja, dat had ik dan weer helemaal niet verwachtquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:51 schreef Funzel het volgende:
Overigens was die Warlock ook wel epic bezig zeg.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 07:54 schreef DustPuppy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
Echt niet, het stikt hier van de moslimas met hoofddoekjes, negerinnen en dikke wijven. Ze zullen vast wel aardig zijn, dat kan ik niet bepalen vanuit mijn zolderraampje...quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:04 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Had je in die tijd al chloroform dan?![]()
Wist dat dit topic een en al ge-geil zou worden op actrices, bewijst dat niemand buitenkomt want daar loopt ook genoeg schoon rond hoor.![]()
Valt me nog mee dat pberends nog geen screencaps dumpt metsmileys.
Jammer dat je dat dan zegtquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:22 schreef Onufriev het volgende:
Mensen die het verschil niet weten tussen gewoon een leuk meisje (Sansa en Arya) en een lekkere chick (Danny en Cersei)
Verder: Is het al bijna maandag?
Ze lijkt niet oud, maar ze ziet er tenminste uit als een vrouw. Bovendien is die actrice 'al' 24-25 jaar. Je ziet gewoon aan Sansa en Arya dat het nog meisjes zijn, om daar nou op te geilen...quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jammer dat je dat dan zegtIk vind Daenerys er evenveel uitzien als een meisje van 16.
Dat van mij is soberzo fout, het moest met één n. Ik weet eigenlijk niet waar het vandaan komt, maar ik had geen zin om op te zoeken hoe je Daenerys schreef en had de naam Dany een keer voorbij zien komen, misschien is het zo ook wel ontstaanquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:32 schreef Kloonhommel het volgende:
gvd, eerst is het Khaleesi of Daenerys, toen was het ineens Dany (???), nu is het zelfs Danny geworden? Wat mankeert jullie toch? Het is een vrouw hoor, een mooie zelfs.
Wordt Cersei straks ook een Chris of zo?
Drm noem ik haar vaak Khaleesi, als ik haar naam ff niet meer weet of kan spellen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:35 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Dat van mij is soberzo fout, het moest met één n. Ik weet eigenlijk niet waar dat vandaan komt, maar ik had geen zin om op te zoeken hoe je Daenerys schreef, misschien is het zo ook wel ontstaan. En Khaleesi is toch meer haar titel omdat ze die groep onder haar hoede heeft?
Wacht, Sansa is een mooi meisje en dat gaat ook een mooie vrouw worden, Arya nee... dat gaat later een lelijk vrouw worden. Ze ziet er nu nog wel enigszins leuk uit maar straks niet meer hoor. En verder nee, die 2 geilen me niet op. Cersei en Daenerys daartegenin wel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:33 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ze lijkt niet oud, maar ze ziet er tenminste uit als een vrouw. Bovendien is die actrice 'al' 24-25 jaar. Je ziet gewoon aan Sansa en Arya dat het nog meisjes zijn, om daar nou op te geilen...
Kan best, mijn oren zijn stuk. Dus dat is voor mij niet na te gaan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:38 schreef megamandy het volgende:
Ze wordt in de serie ook gewoon Dany genoemd volgens mij hoor
Niet boos worden omdat het woord 'boek' in deze post zit:quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:38 schreef megamandy het volgende:
Ze wordt in de serie ook gewoon Dany genoemd volgens mij hoor
Zelf lees ik ook het boek, lig alleen achter op de afleveringen maar daarom twijfelde ik of ze eigenlijk wel zo in de serie ook zo wordt genoemd. Daarom de "volgens mij"quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:09 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Niet boos worden omdat het woord 'boek' in deze post zit:
Maar in het boek noemt Daenarys zichzelf ook standaard Dany. Dus op zich niet zo heel vreemd dat mensen haar hier ook Dany noemen.
Rot nu toch eens op met die boekspoilers!quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:09 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Niet boos worden omdat het woord 'boek' in deze post zit:
Maar in het boek noemt Daenarys zichzelf ook standaard Dany. Dus op zich niet zo heel vreemd dat mensen haar hier ook Dany noemen.
Met haar blonde kapsel/pruik vind ik dr erg mooiquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik vind Dany maar een matig chickie. Die redhead en Cersei stelen mij showtje.
De pruik maakt haar iets "specialer" vind ik. Dat maakt het duidelijk dat ze niet van onze wereld komtquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Met haar blonde kapsel/pruik vind ik dr erg mooi. Maar met haar eigen kapsel doet ze me eigenlijk niet bijzonder veel..
Heb ik ook eigenlijk. Als ze gewoon is zoals ze normaal is vind er eigenlijk weinig bijzonders aan. Maar in de showquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Met haar blonde kapsel/pruik vind ik dr erg mooi. Maar met haar eigen kapsel doet ze me eigenlijk niet bijzonder veel..
Als je oren stuk zijn, kijk je met subs en het staat ook in de subsquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:40 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kan best, mijn oren zijn stuk. Dus dat is voor mij niet na te gaan.
Word.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je oren stuk zijn, kijk je met subs en het staat ook in de subs.
Doe ik al, maar wie zegt dat de "subsbouwer" het ook goed opgeschreven heeft? Misschien zeggen ze wel Danie. Of Denie. Of Denei. En daar is misschien abusievelijk Dany van gemaakt?quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je oren stuk zijn, kijk je met subs en het staat ook in de subs.
Lelijk is ze niet, maar ook geen chick. En toch zou ik haar doen. Ik ben vast zelf ook lelijk...quote:
Misschien moet JIJ naar een oogarts, ik schrijf toch net dat ze NIET lelijk is.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:55 schreef Angelof9 het volgende:
Lelijk? Misschien moet je eens naar een oogarts.
Stelletje blinden. De mooiste vrouw is net dood, een beetje respect ja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik vind Dany maar een matig chickie. Die redhead en Cersei stelen mij showtje.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:51 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Doe ik al, maar wie zegt dat de "subsbouwer" het ook goed opgeschreven heeft? Misschien zeggen ze wel Danie. Of Denie. Of Denei. En daar is misschien abusievelijk Dany van gemaakt?
Oh, en een dikketerug, want ik weet dat jouw oortjes ook beetje stuk zijn.
Doreah is toch niet dood? Die is M.I.A.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Stelletje blinden. De mooiste vrouw is net dood, een beetje respect ja.
[ afbeelding ]
Overigens vind ik Danny niet zo heel bijzonder. Een goede girl next door.
Ik zou haar niet uit mijn bed schoppen, maar een vervolgdate zit er niet in.
You just made my day.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Doreah is toch niet dood? Die is M.I.A.
Irri is dood.
Het einde vraagt om meer duidelijkheidquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:16 schreef MPC60 het volgende:
Vanacht op HBO OD de laatste aflevering gekeken en wou gelijk dat ik het niet had gedaan, kan niet wachten op de volgende na dat einde.
Ik had dan ook niet tegen jou, maar tegen degene die zei dat ze lelijk is!quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:59 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Misschien moet JIJ naar een oogarts, ik schrijf toch net dat ze NIET lelijk is.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:19 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Het einde vraagt om meer duidelijkheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
Mister Snowquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:07 schreef Danielle83 het volgende:
Discussies over wie wel/niet lekker is.
Gelukkig zit er voor ieder wat wils in de serie punt.
Is maar goed dat ik nog niks zei over draken danquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:16 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Rot nu toch eens op met die boekspoilers!
Zo meteen ga je nog vertellen dat ze blond is oid!
SSSSST jongehhhhquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:36 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Is maar goed dat ik nog niks zei over draken dan
Nee tuurlijk niet, kijk gvd op je kalender ofzo...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
Ik druip wel af naar het boekspoilers topic.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:07 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
SSSSST jongehhhhje verpest het voor iedereen
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:43 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Ik druip wel af naar het boekspoilers topic.
Ik denk met die draken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:02 schreef Krekkelens het volgende:
Wat ik me afvraag, wanneer en waarmee heeft Jorah de Khaleesi verraden? Die mysterieuze vrouw vraagt dat namelijk aan hem: Will you betray her again, Jorah the Andal?.
Ik denk dat dit slaat op seizoen 1. Jorah was toen een van de spionnen voor Varys, hij gaf info over Dany en kreeg zelfs een pardon zodat hij terug mocht naar Westeros als hij wilde.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:02 schreef Krekkelens het volgende:
Wat ik me afvraag, wanneer en waarmee heeft Jorah de Khaleesi verraden? Die mysterieuze vrouw vraagt dat namelijk aan hem: Will you betray her again, Jorah the Andal?.
Dat kwam uit de koker van Xaro Xhoan Daxos en die Warlock.quote:
Ohjaa is Ook zoquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik denk dat dit slaat op seizoen 1. Jorah was toen een van de spionnen voor Varys, hij gaf info over Dany en kreeg zelfs een pardon zodat hij terug mocht naar Westeros als hij wilde.
Uiteindelijk heeft hij dit niet gedaan en vlak daarna redde hij Dany ook op de markt van een vergiftiging (met die wijnverkoper)
Thnx! was dit alweer vergeten joh! Net als dat Renly Baratheon aanwezig was tijdens dat menselijk ringsteken. Op dat moment leek mij dat allemaal niet zo belangrijk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik denk dat dit slaat op seizoen 1. Jorah was toen een van de spionnen voor Varys, hij gaf info over Dany en kreeg zelfs een pardon zodat hij terug mocht naar Westeros als hij wilde.
Uiteindelijk heeft hij dit niet gedaan en vlak daarna redde hij Dany ook op de markt van een vergiftiging (met die wijnverkoper)
Dit gevoel ken ik maar al te goedquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:45 schreef megamandy het volgende:
Soms ben ik blij met mijn talent voor het onthouden van belachelijke details
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |