Zo'n tekst had ik vandaag ookquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Laatst een collega die beleidsplan had geschreven, achter elke kop een punt!
Mits en tenzij ook zo leuk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo'n tekst had ik vandaag ook. En dan schreef 'ie ook nog te pas en te onpas c.q. Echt, mensen die niet weten wat het betekent moeten het niet gebruiken en gewoon 'en' of 'of' gebruiken.
Kan je de Twitter en LinkedInpagina ook laten openen in een nieuwe pagina? Vind ik wel mooier.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ah, ja thanks. ik val ws. uiteindelijk toch onder de kleine bedrijven regeling, maar ik zal in het begin toch btw administratie moeten doen enzo.
heb de mail link gefixt, wist niet dat ik in de wizard er ook zelf mailto: voor moest zettenlaat het dan niet lijken op een kant en klaar formulier....
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Kan je de Twitter en LinkedInpagina ook laten openen in een nieuwe pagina? Vind ik wel mooier.
Oh, en ken je de websites www.lancelots.nl en http://www.higherlevel.nl ? Best handig om informatie over zelfstandigheid op te doen.
*zucht!*quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo'n tekst had ik vandaag ook. En dan schreef 'ie ook nog te pas en te onpas c.q. Echt, mensen die niet weten wat het betekent moeten het niet gebruiken en gewoon 'en' of 'of' gebruiken.
Interessantdoenerijquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
*zucht!*Onvoorstelbaar soms wat mensen voor teksten maken..
Ik beaam het alleen maarquote:
^^ to CV's van drie pagina's lang.quote:
Was het laatst ook al niet frites?quote:
Oh, goed dat je het zegt!quote:
Hup, hup! Loop ook maar voor mij jijquote:
Hangt er vanaf of je inhaleert.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:00 schreef Ml-etje het volgende:
Bikini's bestellen
Alsof ik die met dit weer ooit ga dragen
Zit wel ernstig te denken aan spray tan om kleur op de beentjes te krijgen maar het is zo niet gezond vermoed ik
Het zal ook wel via je je huid naar binnen komen denk ik?quote:
Da's niet goed he?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:59 schreef Jagärtrut het volgende:
Lijstje:
O: havermout met banaan
L: salade met bacon, feta en appel, kipspiesje, handje koude pasta
T: handje chips (treeeeek!)
S: half uur hardlopen
D: rösti uit de oven, gebakken ei, wortel.
T: yoghurt?
Heb geen adres maar kaartje oid lijkt me een goed plan!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, goed dat je het zegt!
Ik vrees dat het niet goed gaat met haar vader. Heb haar een tijdje geleden een PM gestuurd maar geen antwoord op gehad. Heeft iemand haar adres? Kunnen we haar een kaartje oid sturen?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Da's niet goed he?
Skip de rosti, eet meeeeeeeeeeeeeeer groente, stukje vis erbij?
zuivel is sowieso wel goed.
Waar is je fruit?
Al met al.. alles heb je binnen...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:36 schreef Ml-etje het volgende:
Lijstje:
O: krentenboterham
T: amandelen en pistache, boterham leverworst
L: halve komkommer met een tomaat en een bol geitenkaas plus wat pepertjes. 2 appels.
T: daar waar ik geen trek had in mijn gebakken ei vrat ik wel een kitkat
T: blokje pure choco en stroopwafel
D: wokgroente (broccoli en paksoi had ik liggen) met kokos-kerrie sausje en volkorenrijst
T: bak yoghurt met blauwe bessen
Thanksquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Al met al.. alles heb je binnen...
Je gaat wel goed met je lijstjes vind ik, gewoon alles naar binnen haffelen wat je nodig hebt met af en toe wat lekkers..
M.u.v. kokos
Paksoi, ik zie het nog niet echt liggen in de winkel, ben er wel dol op
Moest 3 x kijkenquote:
Haha, ik dacht al, zal het wel duidelijk zijn? Maar pfieuw, scheelt weer!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Moest 3 x kijken
Jij hebt geen pasta op
Kitkat is alleen goed voor Nestlequote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Thanks
Al moet ik gewoon leren mijn lunch op te eten ipv erna te snaaien.
Die kitkat is gewoon niet goed voor me.
De paksoi zat in mijn biopakket? Dus het moet er zijn en nog wel in NL ook.
Ja kloptquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Kitkat is alleen goed voor Nestle
Pizza is alleen maar goed voor Dr. Oetker (ze maken 8 miljoen pizza's per week)
Ben de laatste tijd verslaafd aan dropjes
banaan is fruit. Normaal heb ik 2 tot 3 stuks. Oh, en appel in de salade.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Da's niet goed he?
Skip de rosti, eet meeeeeeeeeeeeeeer groente, stukje vis erbij?
zuivel is sowieso wel goed.
Waar is je fruit?
Paksoi is een van de makkelijkste groenten om te kwekenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Thanks
Al moet ik gewoon leren mijn lunch op te eten ipv erna te snaaien.
Die kitkat is gewoon niet goed voor me.
De paksoi zat in mijn biopakket? Dus het moet er zijn en nog wel in NL ook.
Okeequote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
banaan is fruit. Normaal heb ik 2 tot 3 stuks. Oh, en appel in de salade.
Rösti is lekker! waarom moet ik het skippen?
En ik heb een klein beejte gerookte makreel gegeten.
Ik denk dat het vooral niet goed is omdat het wat weinig is, voor de rest valt het wel mee vind ik. Ja, het handje chips is niet heel erg goed...
Neequote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Paksoi is een van de makkelijkste groenten om te kweken. Heb je het niet in je moestuin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |