De straatquote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:01 schreef _aurum_ het volgende:
Wat wordt er geklust?
Ik ben gister lekker vroeg in bed gaan liggen en heb nog een paar uur gelezen voor ik ging slapen.
Awww! Wel in een gezellige pub gaan zitten dan met je boekenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb gewoon zo'm zin in mijn vakantie!
Behalve dan dat ik me vandaag nog een slag in de rondte moet werken. En dat ik nog onwijs veel dingen moet regelen.![]()
En dan ga ik ook gewoon lekker heel veel lezen en niets doen. Het gaat toch de helft van de tijd regenen op mijn vakantiebestemmingen. En het wordt 10 graden ofzo. Ik zeg: boeken mee en lekker veel lezen.
heerlijk, lezen op vakantie. Dat hoort er echt bij!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb gewoon zo'm zin in mijn vakantie!
Behalve dan dat ik me vandaag nog een slag in de rondte moet werken. En dat ik nog onwijs veel dingen moet regelen.![]()
En dan ga ik ook gewoon lekker heel veel lezen en niets doen. Het gaat toch de helft van de tijd regenen op mijn vakantiebestemmingen. En het wordt 10 graden ofzo. Ik zeg: boeken mee en lekker veel lezen.
Goede beslissing denk ik!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:27 schreef Jagärtrut het volgende:
goeiemorgen!
Ik heb vanmorgen in de douche besloten om te stoppen met m'n Zweedse cursus. Het maakt dat ik enorm gestressed ben, en ik leer er vrijwel niets nieuws. Of nu maar eens beginnen met praten, of na de zomer een betere cursus doen.
[/nieuws van de dag].
Verder vandaag een game theory presentatie, spannend.
Maar jij zit niet in Liverpool. Of in Belfast!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het weer is nu niet onaardig hoor! Vanochtend regende het, maar tis nu droog.
Ja!!! Dat is zoooooooooo leuk!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Awww! Wel in een gezellige pub gaan zitten dan met je boeken. Dan heb je misschien ook aanspraak
.
Herkenbaar!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
heerlijk, lezen op vakantie. Dat hoort er echt bij!
Ik lees een boek dat me niet zo grijpt, en het was een dikke. Hij is nu bijna uit, en daar ben ik heeel erg blij om!
Goed dat je je tijdig ter sponde gaat begeven! Hoeveel KM's is de wedstrijd? 10 moet toch sowieso lukken voor jou?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:24 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje van gisteren:
O: yoghurt/banaan/honing
T: twee bth kaas
L: twee bth kaas
T: volgens mij nog een appel, maar dat weet ik niet zeker
T: halve ananas
T: gekookt eitje
D: aubergine parmigiana
Vandaag:
O: yoghurt/banaan/honing
T: twee bth pindakaas/sandwichspread (niet op één bth)
L: twee bth kaas
T: 250 gram worteltjes
T: appel
D: weet ik nog niet, alleen thuis. Wellicht bestel ik sushi.
T: halve ananas
Voorts vroeg op bed. Gaat vandaag weer beter dan gisteren, maar ik voel me nog niet wedstrijdproof.
ik lees nu het schervengericht, van Afth v/d Heijdenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Maar jij zit niet in Liverpool. Of in Belfast!
\
[..]
Ja!!! Dat is zoooooooooo leuk!
Of in een koffiehuisje ofzo.
Ik heb ook al 4 boeken klaarliggen om mee te nemen. Ga 6 dagen weg.
[..]
Herkenbaar!
Wat lees je nu?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:49 schreef anna82 het volgende:
[..]
Goed dat je je tijdig ter sponde gaat begeven! Hoeveel KM's is de wedstrijd? 10 moet toch sowieso lukken voor jou?
Die heb ik ook in de kast staan. Halverwege afgehaakt (niet bewust, er kwamen dingen tussendoor). Wil hem nog altijd eens uitlezen, want het is een interessant boek, maar ik moet wel weer opnieuw beginnen nuquote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik lees nu het schervengericht, van Afth v/d Heijden
Met de trein gaan danquote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:52 schreef anna82 het volgende:
Ik heb echt in geen maanden een boek gelezen, volgens mij was ik bezig in Vaslav (ik schreef Pavlov
) Komt wel weer als ik geen 3-4 uur reistijd meer heb.
Ja? Hij lag voor 5 euro bij de Slegte.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:04 schreef Viking84 het volgende:
Donderdag.
En oeh, De ontdekking van de hemel. Wat een draak van een boek.
Ik had t met nachttrein naar Lissabonquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:04 schreef Viking84 het volgende:
Donderdag.
Lissabon V1z.. Lis-sa-bonquote:
Jaja... Gaan jullie nu maar dode bomen met inktvlekken bestuderenquote:
Ik was eerst ook al een keer halverwege afgehaakt, deze keer al m'n doorzettingsvermogen gebruikt. Het is een interessant boek, maar het grijpt me niet. Ja, nu met nog 30 bladzijden te gaan ben ik benieuwd hoe het eindigt...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die heb ik ook in de kast staan. Halverwege afgehaakt (niet bewust, er kwamen dingen tussendoor). Wil hem nog altijd eens uitlezen, want het is een interessant boek, maar ik moet wel weer opnieuw beginnen nu.
dat is m'n favoriete boek denk ik. Heb hem wel 7 keer gelezen!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:04 schreef Viking84 het volgende:
Donderdag.
Wat mooi!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:12 schreef Perruche het volgende:
Mijn nieuwe koffiepotje:
[ afbeelding ]
ik had een "traditionele" uit Italië meegenomen, maar mijn pa had hem zo vast gedraaid dat ik die niet meer kon openen. En ik heb de niet - aluminium traditionele hier nooit gevonden. Maar deze is ook mooi!
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat is m'n favoriete boek denk ik. Heb hem wel 7 keer gelezen!
ik heb hem voor m'n leeslijst in 5 havo gelezen. Geloof niet dat ik het toen allemaal snapte, maar aangezien m'n leraar het boek niet had gelezen kwam ik er mee weg. Daarna nog een aantal keer gelezen, en dingen vallen steeds meer op hun plek. Over een aantal jaar maar weer eens lezen!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:21 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Een voormalige medestudent van mij (ook een fokker trouwens) was er ook heel lyrisch over: "Alles klopt aan dit boek!". Ze heeft er zelfs een presentatie over gegeven in het eerste jaar.
Ah! Da's al snel!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vertrek morgen V1z0r!
Maar ik ben vandaag al reteproductief.
Ooit komt het goed.
Het enige overigens wat ik al weken klaar heb liggen voor mn vakantie is mn stapel boeken.
Ik heb Salman Rushdie - Midnight's children, Jostein Gaarder _ Sophie's World iig al klaar liggen. En nog iets, maar weet even niet meer wat.
Nou ja, Vik! Omdat jij een boek vreselijk vindt, is het niet per definitie ontzettend lachwekkend als anderen het wél een goed boek vinden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:21 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Een voormalige medestudent van mij (ook een fokker trouwens) was er ook heel lyrisch over: "Alles klopt aan dit boek!". Ze heeft er zelfs een presentatie over gegeven in het eerste jaar.
Oh, maar daaromquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou ja, Vik! Omdat jij een boek vreselijk vindt, is het niet per definitie ontzettend lachwekkend als anderen het wél een goed boek vinden.
Net ontbeten. Nom!
Oh, trouwens, Martijn is nu ook Game of Thrones aan het lezen (zit nu op 3/4 van het tweede boek, geloof ik). Hij vindt het boek juist nóg beter dan de serie. Zit me er al weken van te overtuigen dat ik er ook aan moet beginnen. Maar ik ben momenteel met een ander boek bezig.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, maar daaromik niet hoor
. Ik vind het gewoon grappig dat 1) Jagär een totaal andere mening is toegedaan dan ik en 2) iemand zó kapot kan zijn van een boek als die studente was.
Al kan ik ook heerlijk lopen leuren met Norwegian Wood.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:31 schreef Nallie het volgende:
Planning:
O: havermout, banaan, dadels, kokos
T: koffie met melk, appel
L: volkoren bh filet americain, 2 met pindakaas
T: wat kikkererwten met tonijn
D: pasta met courgette, erwtjes, zalm
S: ruim een uur boksen
T: Eiwitshake en wat nootjes
Ik heb je advies van de vorige keer geimplementeerd!!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Zo kan ik toch geen commentaar leveren...
Baby & child care van Dr. Spock?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
(wat is de titel daar ook alweer van?![]()
)
En daarna pas het subforum waar 'ie in staat.quote:Ik ben er klaar mee. Sproeipoes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Handdoek bij je?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En ik vind ook dat iedereen de Hitchikersguide to the galaxy moet kennen. Wegens bijzonder tof en leuk.Dus die geef ik ook nog wel eens kado.
Neu, deze is ook duidelijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh nee!Heb ik me nog niet mee beziggehouden, moet dat?
25 mei zal ik er eentje meenemen. Vandaag doe ik het wel met zakdoekjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat boek zou jij ook wel leuk vinden, V1Z!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:51 schreef V1z0R het volgende:
domme walvis
Iehw! Brigitte Kaandorp
Die werkt op mij als Rushdie op een salafist, *brrrr*
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat boek zou jij ook wel leuk vinden, V1Z!
Aanrader!
Eens. Ik ben ook niet heel ver gekomen. Vroeger las ik echt altijd door, ook als ik er nauwelijks doorheen kwam, maar inmiddels heb ik 3 boeken die ik niet uitgelezen heb, terwijl ik al in een ander boek begonnen benquote:
Dat vond ik nou een geweldig boek! De ontdekking van de hemel trouwens ook, dus ik ben bang dat je daar maar niet aan moet beginnenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:59 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Ik lees nu nog steeds [i]over schoonheid[/i] maar hij is bijna uit gelukkig. Het gaat nu echt nergens meer over, kabbelt maar voort. Hierna denk ik of D[i]e ontdekking van de Hemel[/i], of IQ84, of On Food and Cooking
Welke? En ga je twee tegelijk doen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:01 schreef Siral het volgende:
Goedemorgeennn.. Gisteren ingeschreven voor twee opleidingen, net nog ff een sollicitatie weggedaan.
IK WIL IETS DOENN.
Ach, waarschijnlijk is het eten iig wel lekker!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:09 schreef Ml-etje het volgende:
Lees thuis amper boeken, op vakantie daarentegen![]()
Heb volgende week een zakelijke lunchafspraak met iemand die ik helemaal niet mag in een sjieke tent, ik ga alvast moed verzamelen
Ook een tof boek. Mijn smaak wijkt wel erg af van die van jullie.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:11 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Ach, waarschijnlijk is het eten iig wel lekker!
Verpleegkundige en Sociaal pedagogisch werker kinderdagverblijf. Beide banen garantie, ook in de toekomst, er is nu al veel vraag naar dus kan qua stage ook goed aan de slag. Het is misschien niet wat ik had verwacht te gaan doen maargoed.. Ik vind het wel erg leuk om met mensen te werken en het is beide erg afwisselend en ook wel een uitdaging. En het kan beide deeltijd worden gedaan, wat ik dus graag wil... Werken/leren.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:02 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Deze week ging weer goed volgens de weegschaalnu zo door blijven gaan en dan hopelijk volgende week een BMI onder de 28
nachttrein naar Lissabon vond ik ook tof!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ook een tof boek. Mijn smaak wijkt wel erg af van die van jullie.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ik maak wel een te bespreken lijst en leg die ernaast voor de dode punten.
Goed bezig met hardlopenen geen lager gewicht betekend niet dat je vetjes niet weggaan
En ik!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nachttrein naar Lissabon vond ik ook tof!
Wat een rare redenatie.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat vond ik nou een geweldig boek! De ontdekking van de hemel trouwens ook, dus ik ben bang dat je daar maar niet aan moet beginnen
Daar kwam ik weer niet echt doorheenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:22 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat een rare redenatie.
En ik lees 'm wel uit hoor, die van Zadie Smith, ik denk meer dat het de deceptie is na Hard boiled wonderland en het einde van de wereld.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:25 schreef the85mc het volgende:
Ik las altijd veel, van pulp tot boeken zoals 1984. Heb maar 1 boek niet uitgelezen: multatuli's max havelaar. Ik vond t dodelijk saai boek..
Zie paar berichtjes hierbovenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:27 schreef creepycookie het volgende:
Siral: Nice, welke opleidingen?
Sarabi![]()
Ik ben op dit moment weer Brave New World en Player Piano van Kurt Vonnegut aan het lezen (die overigens redelijk veel op elkaar lijken, grappig). Hitchhiker's Guide to Galaxy heb ik geleend van vriendje dus die komt erna!
Eind van het jaar he, dus ik ben studieboeken zat en ben mijn eigen boeken maar weer gaan lezen, heerlijk
Ja ik ook!! Superboek.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:26 schreef Viking84 het volgende:
Oooooooooooooh, Knielen op een bed violen![]()
![]()
. De eerste honderd pagina's zijn verschrikkelijk, maar daarna is het zo mooi! Ik ga hem nog een keer lezen
.
Het is inderdaad wel totaal iets anders als waar ik altijd 'gezeten' heb ja..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:32 schreef Mixende_match het volgende:
Leuk siral! Andere richting dan verwacht dus?
Ow, en boeken. Ik lees nooit zoveel. Ik heb een aantal boeken gelezen van Yvonne Keuls. Die vind ik altijd wel erg leuk.
Dag na de ijsheiligen, dus wat dat betreft... en lijkt het op sneeuw of het het sneeuw?quote:
Het dwarrelt dus ik vind het sneeuw.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Dag na de ijsheiligen, dus wat dat betreft... en lijkt het op sneeuw of het het sneeuw?
Wat ik mij zat te bedenken, waarom probeer je niet iets als het leger of de politie? Daar kun je iig ook aan de slag met al je fitnessgebeuren enzo.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:13 schreef Siral het volgende:
[..]
Verpleegkundige en Sociaal pedagogisch werker kinderdagverblijf. Beide banen garantie, ook in de toekomst, er is nu al veel vraag naar dus kan qua stage ook goed aan de slag. Het is misschien niet wat ik had verwacht te gaan doen maargoed.. Ik vind het wel erg leuk om met mensen te werken en het is beide erg afwisselend en ook wel een uitdaging. En het kan beide deeltijd worden gedaan, wat ik dus graag wil... Werken/leren.
En nee, maar kan me maar beter inschrijven tochDe keuze kan ik altijd nog maken.
Haha. Neejohquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Wat ik mij zat te bedenken, waarom probeer je niet iets als het leger of de politie? Daar kun je iig ook aan de slag met al je fitnessgebeuren enzo.
Waarom niet?quote:
Omdat ik mezelf dat niet zie doen, ik weet hoe het inelkaar steekt en dat is niets voor mij.quote:
Waarom niet? Je bent toch zo'n onwijze sportfreak? Lijkt me een mooie combinatie van werk en hobby.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:53 schreef Siral het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf dat niet zie doen, ik weet hoe het inelkaar steekt en dat is niets voor mij.
En ik zou met de opleiding verpleegkundige nog altijd wel kunnen kijken of ik ermee door kan in Defensie, maar zie het niet gebeuren. (bijv: http://solliciteren.werke(...)functie&f=176#studie)
Opzich klinkt het ook wel als een toffe weg.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:08 schreef Viking84 het volgende:
Defensie zou mij wel gaaf lijken. Maja, ze moeten daar geen doven.
En ik heb gauw last van heimee. Ook niet handig.
Ja klopt, en ze doen inderdaad echt belachelijk veel aan beweging/sport etcquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Waarom niet? Je bent toch zo'n onwijze sportfreak? Lijkt me een mooie combinatie van werk en hobby.
Er komt natuurlijk wel wat meer bij kijken. Als het idee van uitgezonden worden en daadwerkelijk terechtkomen in conflictsituaties je bijvoorbeeld niet aanstaat, kan je er beter niet aan beginnen, hoe goed de opleiding misschien ook bij je zou passen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Waarom niet? Je bent toch zo'n onwijze sportfreak? Lijkt me een mooie combinatie van werk en hobby.
Klopt... en ik heb daar dus het een en ander over gehoord/gezien/etc en dat is niet niks..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:21 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Er komt natuurlijk wel wat meer bij kijken. Als het idee van uitgezonden worden en daadwerkelijk terechtkomen in conflictsituaties je bijvoorbeeld niet aanstaat, kan je er beter niet aan beginnen, hoe goed de opleiding misschien ook bij je zou passen.
gewoon veel vragen stellen zodat hij /zij lekker blijft pratenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:09 schreef Ml-etje het volgende:
Lees thuis amper boeken, op vakantie daarentegen![]()
Heb volgende week een zakelijke lunchafspraak met iemand die ik helemaal niet mag in een sjieke tent, ik ga alvast moed verzamelen
Ik heb het ook in mijn omgeving gezien. Mijn neef begon vol goede moed aan de opleiding, maar toen brak de oorlog in Afghanistan uit en was er een grote kans dat hij al in zijn eerste jaar zou worden uitgezonden. Dat kwam zo rauw op z'n dak vallen dat hij acuut met de opleiding gestopt is. Hij is inmiddels al jaren naar volle tevredenheid loodgieterquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:22 schreef Siral het volgende:
[..]
Klopt... en ik heb daar dus het een en ander over gehoord/gezien/etc en dat is niet niks..
Alhoewel, mocht er weer een uitzending plaatsvinden ben ik misschien nog bij m'n lief.![]()
![]()
![]()
Het is ook niet niks.. Bijna niemand is daar voor gemaakt. Je hoort en ziet het wel op tv en bladiebla. Maar ik heb het nu dus direct gehoord/gezien en dan slik je wel even.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb het ook in mijn omgeving gezien. Mijn neef begon vol goede moed aan de opleiding, maar toen brak de oorlog in Afghanistan uit en was er een grote kans dat hij al in zijn eerste jaar zou worden uitgezonden. Dat kwam zo rauw op z'n dak vallen dat hij acuut met de opleiding gestopt is. Hij is inmiddels al jaren naar volle tevredenheid loodgieter.
Jij bent ook verpleegkundige oid? Zoiets lijkt me opzich wel heel mooi/gaaf/interessant/een uitdaging hoor. Om in het buitenland aan het werk te kunnen als verpleegkundige ofzo..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:27 schreef Sjaapje het volgende:
Ik denk er trouwens over om mij volgend jaar aan te melden voor Artsen zonder grenzen, het pure militaire zou mij wel echt niet liggen.
Arts, en pediaters kunnen ze daar echt wel gebruiken. Nu ik zou 2 jaartjes pauze moeten kunnen nemen in mijn opleiding, normaal moet dat lukken.quote:
Jij praat zelfs half Engelsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:29 schreef _aurum_ het volgende:
ik lees best veel, maar nooit Nederlandse boeken tenzij door een Nederlandse schrijver geschreven en door de jaren heen heb ik ontdekt dat ik niet van romans houd. Romans pakken me niet, houd niet van dramalama verhalen
Scifi -shizzle/geekboeken/biografieen van interessante mensen of geschiedenis dingen dat is tof en dat lees ik dus altijd in het Engels /beroepsdeformatie
Daar versta ik helemaal niets vanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:32 schreef Siral het volgende:
Trouwens, denken jullie dat als ik verpleegkundige wil gaan doen ik dan best goed vooruit zal kunnen met een MBO studie of is een HBO studie dan wel zo funcitioneel? Of is dat echt een groot verschil en best een zware opleiding dan? Inprinciepe ben ik gewoon MBO 4 student maar kan natuurlijk een 21+ test doen.
jaquote:
Inzetten op HBO.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:32 schreef Siral het volgende:
Trouwens, denken jullie dat als ik verpleegkundige wil gaan doen ik dan best goed vooruit zal kunnen met een MBO studie of is een HBO studie dan wel zo funcitioneel? Of is dat echt een groot verschil en best een zware opleiding dan? Inprinciepe ben ik gewoon MBO 4 student maar kan natuurlijk een 21+ test doen.
frustrerend he. Ik vind het helemaal irritant als ik m'n moeder aan de telefoon heb, en ze grapjes gaat maken over de engelse woorden die ik gebruik!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:34 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
jaSoms wel irritant hoor, want dan kom ik niet op NL'se woorden. En het verbaast me dat er nog mensen zijn die geen Engels spreken of écht heeeeel slecht Engels praten
![]()
Waarom zijn ze sceptisch? Kan bescherming zijn (omdat je een hele tijd niet goed voor jezelf hebt gezorgd), of inzicht in wat goed is voor jouw welzijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:37 schreef Siral het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen inderdaad, alleen vanuit thuis zijn ze daar best sceptisch over..
Ze willen niet dat ik weer een misstap maak ofzo, dan maar voor 'veilig'.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:38 schreef Perruche het volgende:
Siral, hoezo zijn je ouders skeptisch? Lekker motiverend. Je lijkt me slim en HBO is echt zo moeilijk niet. Ik zou daarvoor gaan!
Loop je niet in 7 sloten tegelijk trouwens, met al je opleidingen?
Bescherming ja, I guess. Omdat ik slecht tegen telleurstelling kan en tot nu toe nog niet echt iets "goed" heb gedaan qua opleiding voor mijn gevoel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarom zijn ze sceptisch? Kan bescherming zijn (omdat je een hele tijd niet goed voor jezelf hebt gezorgd), of inzicht in wat goed is voor jouw welzijn.
Als je een jaaar HBO doet, dat niet haalt, kun je dan wat vrijstellingen meenemen als je teruggaat naar MBO?
Oh, dat heb ik als ik bij mijn ouders kom. Een woord dat bij ons op het werk bijvoorbeeld heel veel wordt gebruikt is 'feedback', maar mijn ouders kennen dat niet. Moet ik gaan uitleggen dat 'feedback' 'terugkoppeling' betekent, maar ook dat woord zegt hen nietsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:36 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
frustrerend he. Ik vind het helemaal irritant als ik m'n moeder aan de telefoon heb, en ze grapjes gaat maken over de engelse woorden die ik gebruik!
Spannend hè! Heel herkenbaarquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het zó spannend dat m'n klasje vandaag eindexamen doet in mijn vak!. Ik moet surveilleren ook bij ze, dus ik ga maar vast die kant op. Een uur te vroeg.
.
Is dat niet een beetje in tegenspraak met elkaar?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:38 schreef Perruche het volgende:
Siral, hoezo zijn je ouders skeptisch? Lekker motiverend. Je lijkt me slim en HBO is echt zo moeilijk niet. Ik zou daarvoor gaan!
Loop je niet in 7 sloten tegelijk trouwens, met al je opleidingen?
Omdat je je nu ook al weer voor 2 opleidingen hebt ingeschreven enzo.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:39 schreef Siral het volgende:
[..]
Ze willen niet dat ik weer een misstap maak ofzo, dan maar voor 'veilig'.
Wat bedoel je precies?
[..]
Is dit de eerste keer dat je een examenklas onder je hoede hebt? (zelfstandig).quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het zó spannend dat m'n klasje vandaag eindexamen doet in mijn vak!. Ik moet surveilleren ook bij ze, dus ik ga maar vast die kant op. Een uur te vroeg.
.
Vraag wat verder door. Zij zien je van heel dichtbij, misschien zit er iets achter waar je wat mee kunt, ander inzicht in jezelf. Misschien zijn ze bang dat als je HBO gaat doen, je bv overspannen wordt, of weer vervalt in slecht eetgedrag (ik noem even een voor de hand liggende valkuil). Neem aan dat ze het beste met je voor hebben.quote:
Waarom? Ik denk dat het niet te moeilijk zal zijn omdat slim genoeg is om het te doen. echte uitdaging ligt denk ik voor haar eerder in het volhouden enzo dan in de stof leren.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje in tegenspraak met elkaar?.
Als je jezelf maar voor 1 opleiding inschrijft en je bedenkt jezelf later, dan kun je niets meer? Zit je weeeeeeeeer thuis te koekeloeren. Dus alle mogelijke opties pak ik nu even, kun je erna altijd nog beslissen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:42 schreef Perruche het volgende:
[..]
Omdat je je nu ook al weer voor 2 opleidingen hebt ingeschreven enzo.
Laat je ouders trouwens niet je ambitie in de weg zitten he! Als je het leuk vind kan je het best. Wat voor opleidingen heb je eerder gedaan eigenlijk, en waarom ben je ermee gestopt?
Ja zoiets denken ze ook, ik kon slecht met stress/spanningen etc omgaan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Vraag wat verder door. Zij zien je van heel dichtbij, misschien zit er iets achter waar je wat mee kunt, ander inzicht in jezelf. Misschien zijn ze bang dat als je HBO gaat doen, je bv overspannen wordt, of weer vervalt in slecht eetgedrag (ik noem even een voor de hand liggende valkuil). Neem aan dat ze het beste met je voor hebben.
Hm, ok. Ik weet niet, ik kan me jouw positie heel moeilijk voorstellen. Ik ben heel erg van het 'doorpakken en afmaken' (sorry voor de stomme bewoording). Ik zou ook hetgeen met de meeste uitdaging zoeken, maar misschien werk jij heel anders zeg maar.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:44 schreef Siral het volgende:
[..]
Als je jezelf maar voor 1 opleiding inschrijft en je bedenkt jezelf later, dan kun je niets meer? Zit je weeeeeeeeer thuis te koekeloeren. Dus alle mogelijke opties pak ik nu even, kun je erna altijd nog beslissen.
Grafisch vormgeven, interieur adviseur -> beide niet mijn straatje, moet creatief gewoon hobby houden en vind mezelf gewoon niet creatief genoeg ook, ben nooit tevreden. Verhaaltje "sounds to good to be true"
Dierverzorging paardensport -> overbrugging/nadenktijd, maar wel afgemaakt + diploma
Dat ben ik wel met jou eens aurum. Siral, jij bent begin 20 toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:48 schreef _aurum_ het volgende:
ik ga weer met de realitycheck komen
Ik snap je ouders wel, ik zou ook MBO adviseren; alles wat je tot nu toe hebt gedaan is op MBO volgens mij, je hebt volgens mij ook niet alles afgemaakt.
Met een MBO diploma kan je direct de werkende maatschappij in en zelfs als je afhaakt dan is er wel werk mee te vinden het is ook meer op de praktijk gericht. Met je half afgemaakte HBO, kan je niet zoveel...
En als toch HBO wil doen he, ga dan de komende maanden werken, maak een spaarpotje en betaal zelf je studie en alles wat erbij hoort. Als je dan op je bek gaat, dan kost het je ouders iig geen geld.
Daar heb je een punt. Goed punt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:48 schreef _aurum_ het volgende:
Ik snap je ouders wel, ik zou ook MBO adviseren; alles wat je tot nu toe hebt gedaan is op MBO volgens mij, je hebt volgens mij ook niet alles afgemaakt.
Met een MBO diploma kan je direct de werkende maatschappij in en zelfs als je afhaakt dan is er wel werk mee te vinden het is ook meer op de praktijk gericht. Met je half afgemaakte HBO, kan je niet zoveel...
En als toch HBO wil doen he, ga dan de komende maanden werken, maak een spaarpotje en betaal zelf je studie en alles wat erbij hoort. Als je dan op je bek gaat, dan kost het je ouders iig geen geld.
Ja precies, ook wat ik denk allemaal hoor. Wil mezelf ook niet meteen in het diepe gooien.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:48 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ben 22quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:49 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met jou eens aurum. Siral, jij bent begin 20 toch?
Met een bbl opleiding krijg je uberhaupt geen stufi, maargoed. Sowieso heb ik me ook aangemeld voor een mbo opleiding hoor. Hbo is gewoon een overweging waard. Alle opties bekijken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:50 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Ik zou gewoon lekker MBO doen, dikke prima stufi en alles erbij. Stufi voor HBO na MBO is er ook nog geloof ik dus mocht je later nog door willen gaan dan kan dat ook zonder problemen en werken moet je toch tot je 80 bent.
Vraag even een meeloopdag aan bij een MBO en bij een HBO, babbel wat met leerlingen, babbel wat met de decaan.
Jup, voor het eerst!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dit de eerste keer dat je een examenklas onder je hoede hebt? (zelfstandig).
Ik zou het heel spannend vinden. Wat als ze lage cijfers halen, wat als ze na het examen naar je toekomen met: "Mevrouw, dit en dat werd gevraagd, maar dat heeft u helemaal niet uitgelegd." Naja, dan heb jij je werk niet goed gedaan natuurlijk, maar toch.
Is het een goeie klas? Havo?
Wat is een bblquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:51 schreef Siral het volgende:
[..]
Met een bbl opleiding krijg je uberhaupt geen stufi, maargoed. Sowieso heb ik me ook aangemeld voor een mbo opleiding hoor. Hbo is gewoon een overweging waard. Alle opties bekijken.
ja, maar als je in deeltijd gaat leren dan moet je toch ook werk hebben en werk = geld toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:52 schreef Siral het volgende:
[..]
Deeltijd, werken/leren
anders is het voltijd, stage/leren.
Als je die ondersteuning hebt, gewoon dankbaar voor zijn en gebruik van maken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:49 schreef Siral het volgende:
En sowieso alles wat ik niet afmaak of verpest etc wat betaald moet worden, betaal ik zelfWat mij betreft betaal ik mijn komende opleiding uberhaupt zelf, dat willen ze thuis alleen niet.
Daarom krijg je ook geen stufi inderdaad, omdat je geld kunt verdienen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:52 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ja, maar als je in deeltijd gaat leren dan moet je toch ook werk hebben en werk = geld toch?
Ik weet niet of de stufiteller tegenwoordig nog steeds op 0 komt te staan als je na het MBO doorgaat met HBO.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:50 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Ik zou gewoon lekker MBO doen, dikke prima stufi en alles erbij. Stufi voor HBO na MBO is er ook nog geloof ik dus mocht je later nog door willen gaan dan kan dat ook zonder problemen en werken moet je toch tot je 80 bent.
Vraag even een meeloopdag aan bij een MBO en bij een HBO, babbel wat met leerlingen, babbel wat met de decaan.
Beroepsbegeleidende leerweg. Opleidingsvariant met een flinke stagecomponent (vs. beroepsopleidende leerweg).quote:
Ik hoop het ook. Heb het sporten al een tijdje laten versloffen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
Xennia: Ik vind Jillian wel een heel fijne warming-up voor het hardlopen! Dus ik hoop dat 't bij jou net zo soepeltjes gaat!
Hmmmhm.. nouja het was ook meer als "een tweede optie" inderdaadquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Heb het sporten al een tijdje laten versloffen.
Siral: ik ken een aantal mensen die SPW hebben gedaan en zij vonden het allemaal een vrij oppervlakkige opleiding (denk aan kinderliedjes zingen en een sportactiviteit organiseren). Het is ook echt een opleiding waar veel mensen zitten die niet weten wat ze anders moeten doen.
De meesten zijn daarna gaan werken in de verstandelijk gehandicaptenzorg. De een wil nu jobcoach worden, de ander wil liever de jeugdzorg in. Hiervoor is vrijwel altijd HBO nodig en daar lopen zij nu tegenaan.
Als je de motivatie kunt vinden, zou ik voor HBO gaan en zo veel mogelijk deuren open houden.
Thanks!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:32 schreef Mixende_match het volgende:
Oooh, hier nu ook hagel!! Raar land..
@ siral, ik hoop dat je er uitkomt, kan geen advies geven
jawel hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:37 schreef V1z0R het volgende:
Voor MBO krijg je toch geen stufi meer >=22jr?
Sushi!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb zin in douchen, sushi eten en naar bed. Nog een uurtje of 6!
Oh!quote:
Peesplaat ontstoken?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:00 schreef Mini. het volgende:
Mag ik even binnenvallen voor wat advies?
Sinds afgelopen weekend heb ik een rare pijn in mijn voet, ook op een rare plek, beetje aan de buitenkant en redelijk ver naar achter (net voor de hak). Niet op de plek waar middenvoetsbeentjes zitten ofzo. Ik kan niet echt iets verzinnen waar het door zou kunnen komen, hooguit een wandeling op zaterdag maar daar is ook niks bijzonders gebeurd en het rare is dat het ook nog steeds erger wordt terwijl ik de afgelopen dagen al helemaal niks raars meer heb gedaan. Vanochtend kon ik er al haast niet meer op lopen.Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Nu even bijlezen...
Klinkt heel erg als wat ik laatst had. Duurde drie weken en verdween net zo snel als het kwam...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:00 schreef Mini. het volgende:
Mag ik even binnenvallen voor wat advies?
Sinds afgelopen weekend heb ik een rare pijn in mijn voet, ook op een rare plek, aan de buitenkant en redelijk ver naar achter (net voor de hak). Niet op de plek waar middenvoetsbeentjes zitten ofzo. Ik kan niet echt iets verzinnen waar het door zou kunnen komen, hooguit een wandeling op zaterdag maar daar is ook niks bijzonders gebeurd en het rare is dat het ook nog steeds erger wordt terwijl ik de afgelopen dagen al helemaal niks raars meer heb gedaan. Vanochtend kon ik er al haast niet meer op lopen.Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Nu even bijlezen...
Zou kunnen ja... Is daar iets aan te doen? Ik ga donderdag een lang weekend weg, zou een beetje jammer zijn als ik dan nog steeds haast niet kan lopen.quote:
Dat heb ik net ook gedaan ja. De spoedlijn zelfs, want toen ik eindelijk van de bushalte naar m'n kantoor gestrompeld was en het helemaal niet meer zag zitten bleek dat het normale nummer net 1 minuut uit stond.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Klinkt mij in de oren als een goede om even je huisarts voor te bellen Mini!
Rust geven, of even langs fysio, verder nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:18 schreef Mini. het volgende:
[..]
Zou kunnen ja... Is daar iets aan te doen? Ik ga donderdag een lang weekend weg, zou een beetje jammer zijn als ik dan nog steeds haast niet kan lopen.
[..]
Dat heb ik net ook gedaan ja. De spoedlijn zelfs, want toen ik eindelijk van de bushalte naar m'n kantoor gestrompeld was en het helemaal niet meer zag zitten bleek dat het normale nummer net 1 minuut uit stond.En nu voel ik me een aansteller.
En wat zeiden ze?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:18 schreef Mini. het volgende:
[..]
Zou kunnen ja... Is daar iets aan te doen? Ik ga donderdag een lang weekend weg, zou een beetje jammer zijn als ik dan nog steeds haast niet kan lopen.
[..]
Dat heb ik net ook gedaan ja. De spoedlijn zelfs, want toen ik eindelijk van de bushalte naar m'n kantoor gestrompeld was en het helemaal niet meer zag zitten bleek dat het normale nummer net 1 minuut uit stond.En nu voel ik me een aansteller.
Weinig, afspraak gemaakt voor morgenochtend. Ik hoop dat ze iets kunnen doen.quote:
Chechecheteeequote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
*stuitert op stoel*
Tututudutu, tututudutu!
Idem (wel thuis dan) maar dan met wat hulp van ontstekingsremmers/pijnstillers.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:35 schreef LieLie het volgende:
Ik kreeg het in Berlijn. Aan de zijkant van mijn voet, net waar de bolling van je hak ophoudt ongeveer. Kon echt bijna niet lopen, ging op het werk met een bureaustoel heen en weer![]()
Er is nog een foto gemaakt om een breukje uit te sluiten, was niks op te zien. En verder hebben ze er niks mee gedaan. Uiteindelijk verdween het van de een op de andere dag weer.
Dat klinkt inderdaad wel als wat ik heb... Heb je ook echt rust moeten houden tot het over was?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:35 schreef LieLie het volgende:
Ik kreeg het in Berlijn. Aan de zijkant van mijn voet, net waar de bolling van je hak ophoudt ongeveer. Kon echt bijna niet lopen, ging op het werk met een bureaustoel heen en weer![]()
Er is nog een foto gemaakt om een breukje uit te sluiten, was niks op te zien. En verder hebben ze er niks mee gedaan. Uiteindelijk verdween het van de een op de andere dag weer.
Nee, ik moest zelf aanvoelen hoeveel ik het kon belasten (wat in de praktijk nog wel veel rust betekende).quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:52 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad wel als wat ik heb... Heb je ook echt rust moeten houden tot het over was?
Ja ik word er wel bouncy van!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:32 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
ChechecheteeeLekker nummertie he?
'Shake ya ass, but watch ya self!'quote:
Nog meer reden om een cursus Spaans te doenquote:
Ah, dan is pijnstillers slikken en gewoon doorlopen misschien ook geen goed idee.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, ik moest zelf aanvoelen hoeveel ik het kon belasten (wat in de praktijk nog wel veel rust betekende).
In het noorden woont iedereen bij elkaar in de buurtquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:27 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ah, dan is pijnstillers slikken en gewoon doorlopen misschien ook geen goed idee.Nou ja, ik ga toch maar even vragen of de huisarts toch íets kan doen, want ik heb echt geen zin om ons hele tripje naar Brussel zittend door te brengen. Je weet nooit...
Thanks voor de info iig.
Viz, ik was van het weekend nog bij jou in de buurt volgens mij!
Gewoon gaan iddquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:27 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ah, dan is pijnstillers slikken en gewoon doorlopen misschien ook geen goed idee.Nou ja, ik ga toch maar even vragen of de huisarts toch íets kan doen, want ik heb echt geen zin om ons hele tripje naar Brussel zittend door te brengen. Je weet nooit...
Thanks voor de info iig.
Viz, ik was van het weekend nog bij jou in de buurt volgens mij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik ben al de hele dag stonedquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
In het noorden woont iedereen bij elkaar in de buurt.
Boh, ik ben duf.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:25 schreef Novem het volgende:
[..]
Nog meer reden om een cursus Spaans te doen
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:33 schreef Ml-etje het volgende:
Me wants!Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Me wants deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Nog dichter bij Viz dan anders zelfs!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
In het noorden woont iedereen bij elkaar in de buurt.
Boh, ik ben duf.
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:34 schreef V1z0R het volgende:
Je voelde de immense kracht en goedheid die m'n aura uitstraalt op jezelf inwerken, Mini?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:33 schreef Ml-etje het volgende:
Me wants!Dus het is eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?Ja doei.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Nice!
Me wants deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als ik daarmee aan kom dan gaat mijn reputatie ten onder. Vind hem bij jou zelfs wel bijzonder
Als ik dan mag kiezen wil ik deze Ik heb deze maar hij verbruikt te veel zelfs op gas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dus het is eenhaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?Balorig, niet te verwarren met ballorig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~ Bonito La Risa ~
Isabeau, Boem-dikkie?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:37 schreef Mini. het volgende:
[..]
Nog dichter bij Viz dan anders zelfs!
[..]
Zoiets ja.
Of eigenlijk associeer ik Drenthe gewoon met jou omdat ik daar verder niemand ken, maar dat van dat aura klinkt beter.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]als ik daarmee aan kom dan gaat mijn reputatie ten onder. Vind hem bij jou zelfs wel bijzonder
Als ik dan mag kiezen wil ik deze Ik heb deze maar hij verbruikt te veel zelfs op gas.Wat een gruwelijk lelijke auto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat wil je er mee gaan doen? Paardentrailers trekken ofzo?
Ik vind deze wel tof:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]als ik daarmee aan kom dan gaat mijn reputatie ten onder. Vind hem bij jou zelfs wel bijzonder
Als ik dan mag kiezen wil ik deze Ik heb deze maar hij verbruikt te veel zelfs op gas.Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:45 schreef Mixende_match het volgende:
Auto's
Me wants deze als trouwautoTrouw je dan ook in een minijurk? Een hoepel past er niet in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Wat een gruwelijk lelijke auto!
Wat wil je er mee gaan doen? Paardentrailers trekken ofzo?
Ik vind deze wel tof:Ik zeg: doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vind deze wel tof:Een Amazone? Zo eentje heeft mijn vader.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij heeft hem zelfs een tijdje als dagelijkse auto gebruikt, op gas, lekker goedkoop.
Know that while you sleep
Everything has changed
Oh, zonder hoepel maar daar maak ik mij niet druk omquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Trouw je dan ook in een minijurk? Een hoepel past er niet in.
Als mn huidige auto ermee ophoudt, dan koop ik er zo eentje.quote:
Ja! Een Amazone! Geweldig mooie auto's!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:53 schreef Mini. het volgende:
[..]
Een Amazone? Zo eentje heeft mijn vader.Hij heeft hem zelfs een tijdje als dagelijkse auto gebruikt, op gas, lekker goedkoop.
Op dit moment ligt hij in stukken in iemands garage omdat ze hem aan het restaureren zijn, maar voor zover ik weet reed hij altijd wel goed ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Als mn huidige auto ermee ophoudt, dan koop ik er zo eentje.
Ga ik nog wel een cursus autotechniek doen.
[..]
Ja! Een Amazone! Geweldig mooie auto's!![]()
Rijdt dat ding nog lekker ook?
Heb je niet echt nodig, als zo'n ding na 40 jaar nog rijdt houdt 'ie het ook nog wel 10 jaar vol.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Als mn huidige auto ermee ophoudt, dan koop ik er zo eentje.
Ga ik nog wel een cursus autotechniek doen.
Een pooierbak!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:51 schreef Ml-etje het volgende:
Cute M_M!
Die is inderdaad mooi HPKW maar zo onpraktisch als woon werker
Die range rover rijdt heerlijk het is net een slee.
V1z, kan die auto misschien wel kopen maar ook aan mijn spaargeld komt een einde
Dus ik spaar nog wel een jaar of 2 ofzo.
Welke wilde jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht ik die ooit kunnen betalen...
Droomauto blijft nog altijd een F40!
Zou de flatulente moeder van een gehandicapte zeeschildpad kunnen roundhousekicken voor een F40!Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Kon je de kinderen ook nog een pets verkopen zonder dat mensen raar kekenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:28 schreef loveli het volgende:
Ik bedoel, vroeger konden gezinnen met 3 kinderen op de achterbank (zittend op de koffers) naar de camping in Zuid-Frankrijk rijden zonder airco, dvd-speler, nintendo.
Oh, dat zeker. Maar ik vind een radio een mustquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:28 schreef loveli het volgende:
Ik bedoel, vroeger konden gezinnen met 3 kinderen op de achterbank (zittend op de koffers) naar de camping in Zuid-Frankrijk rijden zonder airco, dvd-speler, nintendo.
Dat klinkt goed!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:47 schreef Perruche het volgende:
Hmm ik ga denk ik donderdag voor ontbijt kokosrijst met mangoblokjes maken
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Een pooierbak!De S5
Audi's zijn boobytrap bakken. Lijken groot van buiten en zijn klein van binnen, ik zou dus upgraden naar een S6 of S8 wil je erin passenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht ik die ooit kunnen betalen...
Droomauto blijft nog altijd een F40!
Zou de flatulente moeder van een gehandicapte zeeschildpad kunnen roundhousekicken voor een F40!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Is voornamelijk de breedtequote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:06 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Audi's zijn boobytrap bakken. Lijken groot van buiten en zijn klein van binnen, ik zou dus upgraden naar een S6 of S8 wil je erin passen
Zie blog!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:15 schreef Ml-etje het volgende:
Mo? Heb jij nog een receptje van je bietentaart?
Mwah gaat wel. We hebben nog wel wat contact maar nog geen date/afspraak gehadquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:46 schreef Perruche het volgende:
MC even belangrijker zaken, hoe is het met je vakantiechick?
*steekt vinger op*quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:46 schreef V1z0R het volgende:
Ghehehe, een nachtjapon-dealerWel toffe bak, Ml! En je hebt geld zat, dus waarom niet kopen?
Zou persoonlijk voor een S5 gaan tho![]()
[..]
Isabeau, Boem-dikkie?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:43 schreef ElDinosaur het volgende:
Eindelijk thuis, wat een kut dag.
Wel blij dat auto's tegenwoordig ABS hebben! Zonder had ik in de vangrail gelegen of was ik echt achter op de file geklapt.
Het stond ineens stil vlak na een blinde bocht waar je met 110-120 in gaat. Matrixborden gaven nog niets aan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:45 schreef Mixende_match het volgende:
[..]wat gebeurde er dan? Pff was wel ff schrikken denk
ik heb wilde zwanen geloof ik weggegeven, want had geen zin om hem te lezen. ook een beetje omdat één van mijn beste vrienden, enorme chinakenner, zo vreselijk afgeeft op dat boek. ik dacht: dan zal t wel niks wezen...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Leuren met boeken is leuk.
Ik koop overal en nergens Wilde Zwanen (of nog liever: Wild Swans) van Jung Chang bij de kringloop en op rommelmarkten, om het boek dan weg te geven.
Vond het zo'n ontzettend mooi en indrukwekkend boek en tegelijkertijd was ik enorm gefrustreerd dat ik zo weinig wist van de geschiedenis van China. Dus iedereen moet dat boek lezen.
En ik vind ook dat iedereen de Hitchikersguide to the galaxy moet kennen. Wegens bijzonder tof en leuk.Dus die geef ik ook nog wel eens kado.
Ik haaaat broeken inkorten, maar het moet. Verbaast me dat jij het ook moet, je bent toch langer dan ik ben?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:53 schreef Ml-etje het volgende:
en weer thuis
Moet nu broeken korter gaan makengeen zin enzulks!
Word wel blij van het uitzicht, er zit een paartje koolmeesjes in het nestkastje tegenover mijn werktafel
Meestal wel ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:20 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik haaaat broeken inkorten, maar het moet. Verbaast me dat jij het ook moet, je bent toch langer dan ik ben?
Asimov is een goede SF-schrijver.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
Het zwijgen van Mario Salviati van Etienne van Heerden is mijn lievelings
The book of Negroes/Someone knows my name is ook awesome..en Ender's Game van Asimov !
Korte beentjes dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Meestal wel ja.
Heb vaak zo'n 7-15 cm over.
Ben 1.70
Vroeger had ik als usernaam (op een ander forum) een naam uit een van de boeken van de Ender-serie, die broer en zus van Ender voeren onder schuilnamen discussies op een wereldomspannend computernetwerk. Terwijl Ender's game uit '85 is.quote:
Oew,dan ben ik benieuwd naar wat er verkeerd is aan het boek!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb wilde zwanen geloof ik weggegeven, want had geen zin om hem te lezen. ook een beetje omdat één van mijn beste vrienden, enorme chinakenner, zo vreselijk afgeeft op dat boek. ik dacht: dan zal t wel niks wezen...lekker beinvloedbaar ben ik he?
verder lees ik voornamelijk fantasy en crime/thrillers en kinderboeken de laatste tijd, heb de puf niet voor "goeie" boeken.
heb wel enorm veel zin in die drie weken engeland, lekker lezen in/voor de tent 's avonds
Ook niet echtquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Korte beentjes dan?
7-15 cm is wel heel veel.
De juiste lengtemaat kopen dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ook niet echtligt ws aan het soort broeken dat ik koop.
Envoor vakantietijd!!
Behalve bij spijkerbroeken zie ik nooit lengtematenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
De juiste lengtemaat kopen dan?
Idem.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Behalve bij spijkerbroeken zie ik nooit lengtematen
Nog niet eens, heb zowat alleen maar dure merken hangen op esprit-mexx en vero moda na.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idem.
Lengtematen heb je toch vooral bij dure merken?
Ik bedoel qua spijkerbroekenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nog niet eens, heb zowat alleen maar dure merken hangen op esprit-mexx en vero moda na.
Mart Visser maakt echt geen lengtematen.
Nee alleen in het weekend en soms op vrijdag.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik bedoel qua spijkerbroeken.Esprit doet idd wel lengtematen. Levis bijv ook. Maar goed, jij draagt niet zo vaak spijkerbroeken, denk ik? (ivm werk)
Nicequote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:45 schreef kwakz0r het volgende:
http://www.mimus.nl
m'n website is live...vind t een beetje spannend. fouten aanwijzen wordt gewaardeerd, doch liefst op een kusjekroel toontje
Als ik op deze pagina http://mimus.nl/wp/contact-2/ op de emailknop klik, kom ik op de homepaginaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:45 schreef kwakz0r het volgende:
m'n website is live...vind t een beetje spannend. fouten aanwijzen wordt gewaardeerd, doch liefst op een kusjekroel toontje
Eerste gezichtquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:45 schreef kwakz0r het volgende:
Nog niet, zodra ik vakantie heb ga ik dat allemaal regelen, BTW nummer, KvK, VAR, etc. maar dat trek ik nu nog even niet... Ik hoor het graag!!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nice.
CV's is met kleine letters, volgens mij.
Heb je ook een VAR enzo? Wij hebben zo nu en dan ook wel eens een vertaalklus, misschien kan ik je gegevens dan even doorsturen, intern.
hej dat is suf! ga ik even nakijken... thanksquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Als ik op deze pagina http://mimus.nl/wp/contact-2/ op de emailknop klik, kom ik op de homepagina.
Ziet er goed en verzorgd uit verder.
Echt een sigme-opmerkingquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Als ik op deze pagina http://mimus.nl/wp/contact-2/ op de emailknop klik, kom ik op de homepagina.
Ziet er goed en verzorgd uit verder.
Ja, ik twijfel, heb niet zoveel profi foto's... ik ga even zoeken...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Eerste gezicht![]()
Alleen zou een meer profi foto kiezen maar dat is echt een beetje meer mijn eigen karakter dan dat het een must is
Laat de KvK niet direct je belastingdingen wel even aanmelden. Je kan beter (vind ik) je aanmelden bij de belasting als je ook echt wat opdrachten heb (en die betaald zijn).quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nog niet, zodra ik vakantie heb ga ik dat allemaal regelen, BTW nummer, KvK, VAR, etc. maar dat trek ik nu nog even niet... Ik hoor het graag!!
Ah, dat zal ik aanpassen... in het Engels is het wel met hoofdlettersje snapt waarom ik me eerst op vertaling NL-En richt...
(wishlist is een Engelstalige site voor de Engelstalige markt)
ah, ja thanks. ik val ws. uiteindelijk toch onder de kleine bedrijven regeling, maar ik zal in het begin toch btw administratie moeten doen enzo.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Laat de KvK niet direct je belastingdingen wel even aanmelden. Je kan beter (vind ik) je aanmelden bij de belasting als je ook echt wat opdrachten heb (en die betaald zijn).
Als er iets tussenkomt zit je anders nog eeeeeeeeeeeeeuwen aan de belastingdienst vast die je zakelijk vindt.
Krijgen wij ook vriendenprijsjes?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:45 schreef kwakz0r het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |