abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111562377
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Ja doei.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 06:42:51 #2
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111567126
Morgen. Jillian 2 is niet echt tof na een korte nacht. Nu maar douchen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_111567141
Het topic is al bijna 7 uur oud en nog zo maagdelijk leeg :o Oh Tink was net sneller! Props voor Jillian!

Sjaapje, ai...

Mogge! Gister overleefd, dag met een aantal zeer belangrijke vergaderingen. Nu kan ik mijn werkzaamheden echt gaan afronden en overdragen O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111567319
Klnkt goed Phaidra! :)

Ik ben vandaag 45 minuten eerder dag gisteren vertrokken. En dat met de wekker op dezelfde tijd. *)
dit zegt meer over mijn snelheid van gisteren dan over die van vandaag
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_111567322
Fijn Phaidra!

Ipv Jillian heb ik vanmorgen mijn pijnbehandeling gedaan. Schijnt beter te zijn al is het een bijzondere manier van wakker worden :D

In het kader van bouwvakkers *kijkt uit kantoorraam *check!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  dinsdag 15 mei 2012 @ 07:59:59 #6
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111567627
7 uur, ontbijttijd! Londen vandaag :Y
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_111567640
Wat wordt er geklust?

Ik ben gister lekker vroeg in bed gaan liggen en heb nog een paar uur gelezen voor ik ging slapen. O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_111567682
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 08:01 schreef _aurum_ het volgende:
Wat wordt er geklust?

Ik ben gister lekker vroeg in bed gaan liggen en heb nog een paar uur gelezen voor ik ging slapen. O+
De straat ;)
pi_111567849
Ik heb gewoon zo'm zin in mijn vakantie! :D
Behalve dan dat ik me vandaag nog een slag in de rondte moet werken. En dat ik nog onwijs veel dingen moet regelen. :D
En dan ga ik ook gewoon lekker heel veel lezen en niets doen. Het gaat toch de helft van de tijd regenen op mijn vakantiebestemmingen. En het wordt 10 graden ofzo. Ik zeg: boeken mee en lekker veel lezen. *)
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 08:24:00 #10
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111567882
Het weer is nu niet onaardig hoor! Vanochtend regende het, maar tis nu droog.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 15 mei 2012 @ 08:24:45 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111567893
Lijstje van gisteren:

O: yoghurt/banaan/honing
T: twee bth kaas
L: twee bth kaas
T: volgens mij nog een appel, maar dat weet ik niet zeker
T: halve ananas
T: gekookt eitje
D: aubergine parmigiana

Vandaag:

T: twee bth pindakaas/sandwichspread (niet op één bth :P)
T: 250 gram worteltjes
T: appel
D: weet ik nog niet, alleen thuis. Wellicht bestel ik sushi.

Voorts vroeg op bed. Gaat vandaag weer beter dan gisteren, maar ik voel me nog niet wedstrijdproof :P.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 15 mei 2012 @ 08:25:31 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111567902
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 08:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Behalve dan dat ik me vandaag nog een slag in de rondte moet werken. En dat ik nog onwijs veel dingen moet regelen. :D
En dan ga ik ook gewoon lekker heel veel lezen en niets doen. Het gaat toch de helft van de tijd regenen op mijn vakantiebestemmingen. En het wordt 10 graden ofzo. Ik zeg: boeken mee en lekker veel lezen. *)
Awww! Wel in een gezellige pub gaan zitten dan met je boeken :Y. Dan heb je misschien ook aanspraak :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_111567934
goeiemorgen!

Ik heb vanmorgen in de douche besloten om te stoppen met m'n Zweedse cursus. Het maakt dat ik enorm gestressed ben, en ik leer er vrijwel niets nieuws. Of nu maar eens beginnen met praten, of na de zomer een betere cursus doen.

[/nieuws van de dag].

Verder vandaag een game theory presentatie, spannend.
pi_111567950
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 08:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
heerlijk, lezen op vakantie. Dat hoort er echt bij!

Ik lees een boek dat me niet zo grijpt, en het was een dikke. Hij is nu bijna uit, en daar ben ik heeel erg blij om!
pi_111568026
Mogge :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 08:27 schreef Jagärtrut het volgende:
goeiemorgen!

Ik heb vanmorgen in de douche besloten om te stoppen met m'n Zweedse cursus. Het maakt dat ik enorm gestressed ben, en ik leer er vrijwel niets nieuws. Of nu maar eens beginnen met praten, of na de zomer een betere cursus doen.

[/nieuws van de dag].

Verder vandaag een game theory presentatie, spannend.
Goede beslissing denk ik!
En wat betreft boeken.. herkenbaar! Dan toch uit willen lezen :')
Be someone that makes you happy
pi_111568136
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 08:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het weer is nu niet onaardig hoor! Vanochtend regende het, maar tis nu droog.
Maar jij zit niet in Liverpool. Of in Belfast! :)
\
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 08:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Awww! Wel in een gezellige pub gaan zitten dan met je boeken :Y. Dan heb je misschien ook aanspraak :P.
Ja!!! Dat is zoooooooooo leuk! O+
Of in een koffiehuisje ofzo. O+
Ik heb ook al 4 boeken klaarliggen om mee te nemen. Ga 6 dagen weg. :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 08:28 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

heerlijk, lezen op vakantie. Dat hoort er echt bij!

Ik lees een boek dat me niet zo grijpt, en het was een dikke. Hij is nu bijna uit, en daar ben ik heeel erg blij om!
Herkenbaar! :D
Wat lees je nu?
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 08:43:31 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111568150
Ik moet ook weer nieuw leesvoer. Ben al sinds begin maart in Game of Thrones deel 2 bezig en ik ben nog maar op 2/3. Conclusie: ik ben er flauw van. Dat de serie inmiddels verder is dan ik ben in het boek is ook niet echt motiverend :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_111568203
Mogguh! :W

In de douche maak ik ook altijd goede beslissingen, misschien nog wel betere dan op de WC :D ^O^

Wanneer heb je vakantie dan, HPKW?

De beslissing om een hele Aleve te nemen in plaats van een halve resulteert er nu in dat ik wil :z
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 08:47:51 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111568221
Hardlopen helpt ook om goeie beslissingen te nemen. Of iig: als ik me kut voel, moet ik gaan hardlopen. Zeker na 10 km zie ik alles daarna een stuk zonniger in :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_111568250
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 08:24 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje van gisteren:

T: twee bth kaas
T: volgens mij nog een appel, maar dat weet ik niet zeker
T: gekookt eitje
D: aubergine parmigiana

Vandaag:

T: twee bth pindakaas/sandwichspread (niet op één bth :P)
T: 250 gram worteltjes
T: appel
D: weet ik nog niet, alleen thuis. Wellicht bestel ik sushi.

Voorts vroeg op bed. Gaat vandaag weer beter dan gisteren, maar ik voel me nog niet wedstrijdproof :P.
Goed dat je je tijdig ter sponde gaat begeven! Hoeveel KM's is de wedstrijd? 10 moet toch sowieso lukken voor jou?
pi_111568256
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 08:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Maar jij zit niet in Liverpool. Of in Belfast! :)
\

[..]

Ja!!! Dat is zoooooooooo leuk! O+
Of in een koffiehuisje ofzo. O+
Ik heb ook al 4 boeken klaarliggen om mee te nemen. Ga 6 dagen weg. :D

[..]

Herkenbaar! :D
Wat lees je nu?
ik lees nu het schervengericht, van Afth v/d Heijden
pi_111568297
Ik heb echt in geen maanden een boek gelezen :o, volgens mij was ik bezig in Vaslav (ik schreef Pavlov :') ) Komt wel weer als ik geen 3-4 uur reistijd meer heb.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 08:53:46 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111568310
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 08:49 schreef anna82 het volgende:

[..]

Goed dat je je tijdig ter sponde gaat begeven! Hoeveel KM's is de wedstrijd? 10 moet toch sowieso lukken voor jou?
O+.

10 idd, maar ik wil ook nog graag een leuke tijd neerzetten, dus het zou fijn zijn als ik me weer optimaal voel. Zou anders vandaag weer een kein rondje doen, maar pak toch maar m'n rust :).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 15 mei 2012 @ 08:54:27 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111568322
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 08:50 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik lees nu het schervengericht, van Afth v/d Heijden
Die heb ik ook in de kast staan. Halverwege afgehaakt (niet bewust, er kwamen dingen tussendoor). Wil hem nog altijd eens uitlezen, want het is een interessant boek, maar ik moet wel weer opnieuw beginnen nu :P.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 15 mei 2012 @ 08:55:04 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111568333
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 08:52 schreef anna82 het volgende:
Ik heb echt in geen maanden een boek gelezen :o, volgens mij was ik bezig in Vaslav (ik schreef Pavlov :') ) Komt wel weer als ik geen 3-4 uur reistijd meer heb.
Met de trein gaan dan :P. Dat is ook mijn leesmoment.
Niet meer actief op Fok!
pi_111568424
Morning!

Ik lees nu nog steeds over schoonheid maar hij is bijna uit gelukkig. Het gaat nu echt nergens meer over, kabbelt maar voort. Hierna denk ik of D[i]e ontdekking van de Hemel[/i], of IQ84, of On Food and Cooking
pi_111568472
Wanneer is je wedstrijd Vikkestein?

Mijn planning:
O: 2 krentenbth met kaas
T: cracker, mineola, koffie verkeerd
L: hopelijk warme maaltijd, anders soep + salade
T: 125 gr griekse yoghurt met walnoten, lijnzaad en honing
T: banaan
B: 2x20 minuten fietsen
S: Evy les 19 (gisteren pas 20:45 thuis, dus ik vond het wel mooi)
D: restje tortilla met komkommersalade en een tomaat
S: Bodybalance
  dinsdag 15 mei 2012 @ 09:04:27 #28
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111568515
Donderdag :Y.

En oeh, De ontdekking van de hemel. Wat een draak van een boek :').
Niet meer actief op Fok!
pi_111568524
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:04 schreef Viking84 het volgende:

Ja? Hij lag voor 5 euro bij de Slegte.
pi_111568533
quote:

Ik had t met nachttrein naar Lissabon
pi_111568585
Night boat to Cairo
*O*
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_111568599
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:09 schreef V1z0R het volgende:
Night boat to Cairo
*O*
Lissabon V1z.. Lis-sa-bon :P
pi_111568651
Mijn nieuwe koffiepotje:

ik had een "traditionele" uit Italië meegenomen, maar mijn pa had hem zo vast gedraaid dat ik die niet meer kon openen. En ik heb de niet - aluminium traditionele hier nooit gevonden. Maar deze is ook mooi!
  dinsdag 15 mei 2012 @ 09:13:06 #34
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111568656
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:05 schreef Nallie het volgende:

[..]

Die vond ik dan wel weer leuk :@.
Niet meer actief op Fok!
pi_111568698
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:09 schreef Nallie het volgende:

[..]

Lissabon V1z.. Lis-sa-bon :P
Jaja... Gaan jullie nu maar dode bomen met inktvlekken bestuderen :P

Madness! *O*
pi_111568733
Ik vertrek morgen V1z0r! :D
Maar ik ben vandaag al reteproductief. *)
Ooit komt het goed. *O*

Het enige overigens wat ik al weken klaar heb liggen voor mn vakantie is mn stapel boeken. :D
Ik heb Salman Rushdie - Midnight's children, Jostein Gaarder _ Sophie's World iig al klaar liggen. En nog iets, maar weet even niet meer wat. :P
Doe wat je niet durft.
pi_111568763
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 08:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Die heb ik ook in de kast staan. Halverwege afgehaakt (niet bewust, er kwamen dingen tussendoor). Wil hem nog altijd eens uitlezen, want het is een interessant boek, maar ik moet wel weer opnieuw beginnen nu :P.
Ik was eerst ook al een keer halverwege afgehaakt, deze keer al m'n doorzettingsvermogen gebruikt. Het is een interessant boek, maar het grijpt me niet. Ja, nu met nog 30 bladzijden te gaan ben ik benieuwd hoe het eindigt...
pi_111568775
quote:

dat is m'n favoriete boek denk ik. Heb hem wel 7 keer gelezen!
pi_111568787
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:12 schreef Perruche het volgende:
Mijn nieuwe koffiepotje:

[ afbeelding ]

ik had een "traditionele" uit Italië meegenomen, maar mijn pa had hem zo vast gedraaid dat ik die niet meer kon openen. En ik heb de niet - aluminium traditionele hier nooit gevonden. Maar deze is ook mooi!
Wat mooi! O+
Doe wat je niet durft.
pi_111568797
oeh, zo krijg ik weer zin in een kampeervakantie. Overdag lange wandelingen maken, 's avonds voor de tent zitten lezen of een spelletje spelen. Zo fijn!
  dinsdag 15 mei 2012 @ 09:21:29 #41
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111568821
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:19 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

dat is m'n favoriete boek denk ik. Heb hem wel 7 keer gelezen!
_O-.

Een voormalige medestudent van mij (ook een fokker trouwens) was er ook heel lyrisch over: "Alles klopt aan dit boek!". Ze heeft er zelfs een presentatie over gegeven in het eerste jaar _O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_111568865
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

_O-.

Een voormalige medestudent van mij (ook een fokker trouwens) was er ook heel lyrisch over: "Alles klopt aan dit boek!". Ze heeft er zelfs een presentatie over gegeven in het eerste jaar _O-.
ik heb hem voor m'n leeslijst in 5 havo gelezen. Geloof niet dat ik het toen allemaal snapte, maar aangezien m'n leraar het boek niet had gelezen kwam ik er mee weg. Daarna nog een aantal keer gelezen, en dingen vallen steeds meer op hun plek. Over een aantal jaar maar weer eens lezen!
pi_111569069
Planning:

O: havermout, banaan, dadels, kokos
T: koffie met melk, appel
L: volkoren bh filet americain, 2 met pindakaas
T: wat kikkererwten met tonijn
D: pasta met courgette, erwtjes, zalm
S: ruim een uur boksen
T: Eiwitshake en wat nootjes
pi_111569093
Enige 'echte' boek dat ik ooit gelezen heb is Psycho van Robert Bloch :@ Vond ik wel een erg leuk boek, ook direct iets van 3x gelezen of zo...
Nu begin ik me wel af te vragen hoe ik dan ooit boekverslagen voor NL heb gedaan, zal ze wel van internet geplukt hebben :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vertrek morgen V1z0r! :D
Maar ik ben vandaag al reteproductief. *)
Ooit komt het goed. *O*

Het enige overigens wat ik al weken klaar heb liggen voor mn vakantie is mn stapel boeken. :D
Ik heb Salman Rushdie - Midnight's children, Jostein Gaarder _ Sophie's World iig al klaar liggen. En nog iets, maar weet even niet meer wat. :P
Ah! Da's al snel! :D
^O^
pi_111569106
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

_O-.

Nou ja, Vik! Omdat jij een boek vreselijk vindt, is het niet per definitie ontzettend lachwekkend als anderen het wél een goed boek vinden.

Net ontbeten. Nom!
  dinsdag 15 mei 2012 @ 09:35:46 #46
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111569165
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:33 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nou ja, Vik! Omdat jij een boek vreselijk vindt, is het niet per definitie ontzettend lachwekkend als anderen het wél een goed boek vinden.

Net ontbeten. Nom!
Oh, maar daarom _O- ik niet hoor :). Ik vind het gewoon grappig dat 1) Jagär een totaal andere mening is toegedaan dan ik en 2) iemand zó kapot kan zijn van een boek als die studente was.

Al kan ik ook heerlijk lopen leuren met Norwegian Wood :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_111569231
Er vallen hier eieren uit de lucht :X
pi_111569238
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh, maar daarom _O- ik niet hoor :). Ik vind het gewoon grappig dat 1) Jagär een totaal andere mening is toegedaan dan ik en 2) iemand zó kapot kan zijn van een boek als die studente was.

Al kan ik ook heerlijk lopen leuren met Norwegian Wood :P.
Oh, trouwens, Martijn is nu ook Game of Thrones aan het lezen (zit nu op 3/4 van het tweede boek, geloof ik). Hij vindt het boek juist nóg beter dan de serie. Zit me er al weken van te overtuigen dat ik er ook aan moet beginnen. Maar ik ben momenteel met een ander boek bezig.

(wat is de titel daar ook alweer van? :o :+)
pi_111569250
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:31 schreef Nallie het volgende:
Planning:

O: havermout, banaan, dadels, kokos
T: koffie met melk, appel
L: volkoren bh filet americain, 2 met pindakaas
T: wat kikkererwten met tonijn
D: pasta met courgette, erwtjes, zalm
S: ruim een uur boksen
T: Eiwitshake en wat nootjes
}:|

Zo kan ik toch geen commentaar leveren...
  Vis een optie? dinsdag 15 mei 2012 @ 09:41:12 #50
70532 loveli
N
pi_111569272
Chicks in orbit?
crap in = crap out
pi_111569283
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:40 schreef V1z0R het volgende:

[..]

}:|

Zo kan ik toch geen commentaar leveren...
Ik heb je advies van de vorige keer geimplementeerd!! *O*
pi_111569295
goedemorgen!!
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 15 mei 2012 @ 09:42:23 #53
70532 loveli
N
pi_111569301
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
(wat is de titel daar ook alweer van? :o :+)
Baby & child care van Dr. Spock?
crap in = crap out
pi_111569321
Leuren met boeken is leuk.
Ik koop overal en nergens Wilde Zwanen (of nog liever: Wild Swans) van Jung Chang bij de kringloop en op rommelmarkten, om het boek dan weg te geven.
Vond het zo'n ontzettend mooi en indrukwekkend boek en tegelijkertijd was ik enorm gefrustreerd dat ik zo weinig wist van de geschiedenis van China. Dus iedereen moet dat boek lezen.

En ik vind ook dat iedereen de Hitchikersguide to the galaxy moet kennen. Wegens bijzonder tof en leuk. *) Dus die geef ik ook nog wel eens kado. :P
Doe wat je niet durft.
pi_111569330
Ik las deze topic titel in Active Topics

quote:
Ik ben er klaar mee. Sproeipoes.
En daarna pas het subforum waar 'ie in staat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
pi_111569333
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:42 schreef loveli het volgende:
Baby & child care van Dr. Spock?
Oh nee! :D Heb ik me nog niet mee beziggehouden, moet dat? :+
  Vis een optie? dinsdag 15 mei 2012 @ 09:44:12 #58
70532 loveli
N
pi_111569336
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En ik vind ook dat iedereen de Hitchikersguide to the galaxy moet kennen. Wegens bijzonder tof en leuk. *) Dus die geef ik ook nog wel eens kado. :P
Handdoek bij je?
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 15 mei 2012 @ 09:45:29 #59
70532 loveli
N
pi_111569368
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:44 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh nee! :D Heb ik me nog niet mee beziggehouden, moet dat? :+
Neu, deze is ook duidelijk.
crap in = crap out
pi_111569373
Hitchhikers guide is awesome! Ik vind vooral de scène met de potvis (was het een potvis?) geniaal, evenals de scène met die ruimtewezens die een invasion willen doen maar een kleine proportionele miscalculatie hebben gemaakt :D

Eens kijken of ik die kan vinden zo :D
pi_111569396
Het zwijgen van Mario Salviati van Etienne van Heerden is mijn lievelings O+

The book of Negroes/Someone knows my name is ook awesome.. O+ en Ender's Game van Asimov !
Ja doei.
pi_111569403
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:44 schreef loveli het volgende:

[..]

Handdoek bij je?
25 mei zal ik er eentje meenemen. Vandaag doe ik het wel met zakdoekjes. :P
Doe wat je niet durft.
pi_111569416
Sperm whale! _O- _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_111569507
:D domme walvis :')

Iehw! Brigitte Kaandorp :{
Die werkt op mij als Rushdie op een salafist, *brrrr* :X
pi_111569559
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:51 schreef V1z0R het volgende:
:D domme walvis :')

Iehw! Brigitte Kaandorp :{
Die werkt op mij als Rushdie op een salafist, *brrrr* :X
dat boek zou jij ook wel leuk vinden, V1Z!

Aanrader!
pi_111569651
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:53 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

dat boek zou jij ook wel leuk vinden, V1Z!

Aanrader!
:@
Mocht ik ooit boeken gaan lezen zal ik 'm in m'n achterhoofd houden :)

LuckyTV van gisteren _O-
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/94289
'En een tractor!' _O- :') :D Geweldig!
pi_111569657
quote:

[..]

Eens. Ik ben ook niet heel ver gekomen. Vroeger las ik echt altijd door, ook als ik er nauwelijks doorheen kwam, maar inmiddels heb ik 3 boeken die ik niet uitgelezen heb, terwijl ik al in een ander boek begonnen ben :o. Mijn concentratie is ook zo prut nu, dat een boek me echt direct moet pakken. Daarom pak ik eerder een tijdschrift.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111569783
Goedemorgeennn.. Gisteren ingeschreven voor twee opleidingen, net nog ff een sollicitatie weggedaan.

IK WIL IETS DOENN.
pi_111569802
Morning :W
Deze week ging weer goed volgens de weegschaal *O* nu zo door blijven gaan en dan hopelijk volgende week een BMI onder de 28
  dinsdag 15 mei 2012 @ 10:05:03 #70
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111569865
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 08:59 schreef Perruche het volgende:
Morning!

Ik lees nu nog steeds [i]over schoonheid[/i] maar hij is bijna uit gelukkig. Het gaat nu echt nergens meer over, kabbelt maar voort. Hierna denk ik of D[i]e ontdekking van de Hemel[/i], of IQ84, of On Food and Cooking
Dat vond ik nou een geweldig boek! De ontdekking van de hemel trouwens ook, dus ik ben bang dat je daar maar niet aan moet beginnen
  dinsdag 15 mei 2012 @ 10:09:04 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111569989
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:01 schreef Siral het volgende:
Goedemorgeennn.. Gisteren ingeschreven voor twee opleidingen, net nog ff een sollicitatie weggedaan.

IK WIL IETS DOENN.
Welke? En ga je twee tegelijk doen? :?
Niet meer actief op Fok!
pi_111570002
Lees thuis amper boeken, op vakantie daarentegen (8>

Heb volgende week een zakelijke lunchafspraak met iemand die ik helemaal niet mag in een sjieke tent, ik ga alvast moed verzamelen :Y)
  dinsdag 15 mei 2012 @ 10:10:31 #73
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_111570036
Goeieeeemorgen. Vriend zei gisteren: O, je ziet wel aan je billen dat je aan t hardlopen ben O+ En dat al na 8x :s) Wilde gisteren nog gaan, maar was zo lekker weer dat ik lekker in de tuin en op m'n balkon bezig ben geweest O+

Alleen mijn gewicht werkt nog niet echt mee :{

Lijstjestijd dan maar!
O: vol. bth pindakaas + beschuitje chocopasta
T: druiven alstie nog goed zijn :')
L: 3 volk. bth kaas/pindakaas
T: geen fruit meegenomen, dus zal wel een rijstwafel zijn
D: tagliatelle met gehakt en broccoli.
T: wellicht een smoothie met fruit wat nodig op moet
~ Bonito La Risa ~
  dinsdag 15 mei 2012 @ 10:11:04 #74
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_111570063
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:09 schreef Ml-etje het volgende:

Heb volgende week een zakelijke lunchafspraak met iemand die ik helemaal niet mag in een sjieke tent, ik ga alvast moed verzamelen :Y)
Ach, waarschijnlijk is het eten iig wel lekker!
~ Bonito La Risa ~
  dinsdag 15 mei 2012 @ 10:12:11 #75
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111570091
quote:

[..]

Ook een tof boek. Mijn smaak wijkt wel erg af van die van jullie. :')
pi_111570100
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:11 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Ach, waarschijnlijk is het eten iig wel lekker!
_O- ik maak wel een te bespreken lijst en leg die ernaast voor de dode punten.

Goed bezig met hardlopen :Y en geen lager gewicht betekend niet dat je vetjes niet weggaan ;)
pi_111570115
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Welke? En ga je twee tegelijk doen? :?
Verpleegkundige en Sociaal pedagogisch werker kinderdagverblijf. Beide banen garantie, ook in de toekomst, er is nu al veel vraag naar dus kan qua stage ook goed aan de slag. Het is misschien niet wat ik had verwacht te gaan doen maargoed.. Ik vind het wel erg leuk om met mensen te werken en het is beide erg afwisselend en ook wel een uitdaging. En het kan beide deeltijd worden gedaan, wat ik dus graag wil... Werken/leren.

En nee, maar kan me maar beter inschrijven toch ;) De keuze kan ik altijd nog maken.
pi_111570160
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:02 schreef Sarabi het volgende:
Morning :W
Deze week ging weer goed volgens de weegschaal *O* nu zo door blijven gaan en dan hopelijk volgende week een BMI onder de 28
^O^
Ja doei.
pi_111570186
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:12 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ook een tof boek. Mijn smaak wijkt wel erg af van die van jullie. :')
nachttrein naar Lissabon vond ik ook tof!
  dinsdag 15 mei 2012 @ 10:17:12 #80
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_111570222
Nachttrein naar Lissabon: die kostte bij mij wel wat doorzettingsvermogen, maar ben blij dat ik heb doorgelezen. Vond het een erg mooi boek.
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  dinsdag 15 mei 2012 @ 10:17:19 #81
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_111570228
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:12 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- ik maak wel een te bespreken lijst en leg die ernaast voor de dode punten.

Goed bezig met hardlopen :Y en geen lager gewicht betekend niet dat je vetjes niet weggaan ;)

Ja maar ik zie ook geen vetjes weg gaan. ;(
~ Bonito La Risa ~
  dinsdag 15 mei 2012 @ 10:17:59 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111570253
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:15 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

nachttrein naar Lissabon vond ik ook tof!
En ik!
Niet meer actief op Fok!
pi_111570388
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:05 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat vond ik nou een geweldig boek! De ontdekking van de hemel trouwens ook, dus ik ben bang dat je daar maar niet aan moet beginnen
Wat een rare redenatie.

En ik lees 'm wel uit hoor, die van Zadie Smith, ik denk meer dat het de deceptie is na Hard boiled wonderland en het einde van de wereld. O+ O+ O+
  dinsdag 15 mei 2012 @ 10:24:20 #84
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111570427
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:22 schreef Perruche het volgende:

[..]

Wat een rare redenatie.

En ik lees 'm wel uit hoor, die van Zadie Smith, ik denk meer dat het de deceptie is na Hard boiled wonderland en het einde van de wereld. O+ O+ O+
Daar kwam ik weer niet echt doorheen :D Maf boek was dat! Wel tof, maar kreeg net echt feeling met de personages, het vervreemdende vond ik wel weer nice.

Ik vond On Beauty trouwens wel minder tof dan White Teeth, terwijl Ms Smith zelf vond dat ze nu een veel volwassener schrijfstijl heeft oids (wellicht is dat het probleem :+ ik hou wel van rollercoaster-novels met kekke metaforen en hyperactiviteit :P).
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_111570454
Ik las altijd veel, van pulp tot boeken zoals 1984. Heb maar 1 boek niet uitgelezen: multatuli's max havelaar. Ik vond t dodelijk saai boek..
  dinsdag 15 mei 2012 @ 10:26:10 #86
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111570490
Mijn Grootste Gruwels waren overigens Heren van de thee van Hella S. Haasse en Knielen op een bed violen van Siebelink. Brrr.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 10:26:18 #87
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111570494
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:25 schreef the85mc het volgende:
Ik las altijd veel, van pulp tot boeken zoals 1984. Heb maar 1 boek niet uitgelezen: multatuli's max havelaar. Ik vond t dodelijk saai boek..
_O-. Ik vind hem wel tof :@.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 15 mei 2012 @ 10:26:48 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111570507
Oooooooooooooh, Knielen op een bed violen O+ O+ O+. De eerste honderd pagina's zijn verschrikkelijk, maar daarna is het zo mooi! Ik ga hem nog een keer lezen :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_111570526
Siral: Nice, welke opleidingen?

Sarabi *O*

Ik ben op dit moment weer Brave New World en Player Piano van Kurt Vonnegut aan het lezen (die overigens redelijk veel op elkaar lijken, grappig). Hitchhiker's Guide to Galaxy heb ik geleend van vriendje dus die komt erna!

Eind van het jaar he, dus ik ben studieboeken zat en ben mijn eigen boeken maar weer gaan lezen, heerlijk O+
pi_111570542
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:27 schreef creepycookie het volgende:
Siral: Nice, welke opleidingen?

Sarabi *O*

Ik ben op dit moment weer Brave New World en Player Piano van Kurt Vonnegut aan het lezen (die overigens redelijk veel op elkaar lijken, grappig). Hitchhiker's Guide to Galaxy heb ik geleend van vriendje dus die komt erna!

Eind van het jaar he, dus ik ben studieboeken zat en ben mijn eigen boeken maar weer gaan lezen, heerlijk O+
Zie paar berichtjes hierboven :P

Verpleegkundige en Sociaal pedagogisch werker kinderdagverblijf.
pi_111570570
O: 2 plakken (+/1,5cm dik) roggebrood met hummus
T: 2 gekookte eitjes
L: 350ml volle Griekse yoghurt met een hele banaan, walnoot en honing
T: nog zo'n plak roggebrood met hummus
S: Jillian
D: +/- 500gr kikkererwtencurry met peultjes en sperziebonen (bij elkaar zo'n 500gr) ipv rijst of nan
T: ?

Tevreden als ik nog een fijne T voor na 't eten weet te vinden. Wel compleet vega bedenk ik me nu, maar daar is niet zoveel mis mee. Verder wel m'n zuiveltjes, m'n carbjes, m'n eitjes en zulks.

[ Bericht 1% gewijzigd door motorbloempje op 15-05-2012 10:50:49 ]
Ja doei.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 10:32:32 #92
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_111570684
Leuk siral! Andere richting dan verwacht dus?

Ow, en boeken. Ik lees nooit zoveel. Ik heb een aantal boeken gelezen van Yvonne Keuls. Die vind ik altijd wel erg leuk.
~ Bonito La Risa ~
pi_111570760
Wut! Het lijkt wel te sneeuwen!
pi_111570830
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:26 schreef Viking84 het volgende:
Oooooooooooooh, Knielen op een bed violen O+ O+ O+. De eerste honderd pagina's zijn verschrikkelijk, maar daarna is het zo mooi! Ik ga hem nog een keer lezen :Y.
Ja ik ook!! Superboek.
pi_111570857
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:32 schreef Mixende_match het volgende:
Leuk siral! Andere richting dan verwacht dus?

Ow, en boeken. Ik lees nooit zoveel. Ik heb een aantal boeken gelezen van Yvonne Keuls. Die vind ik altijd wel erg leuk.
Het is inderdaad wel totaal iets anders als waar ik altijd 'gezeten' heb ja..
pi_111570879
*O* Mr.Mo heeft net in Nijmegen mijn referenties opgehaald bij m'n docent/beurscontactpersoon.

Alleen nog die van m'n docent hier in Hull en dan kan ik m'n pakketje voor m'n application definitief inleveren! :)
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 15 mei 2012 @ 10:40:54 #97
70532 loveli
N
pi_111570914
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:35 schreef ElDinosaur het volgende:
Wut! Het lijkt wel te sneeuwen!
Dag na de ijsheiligen, dus wat dat betreft... en lijkt het op sneeuw of het het sneeuw?
crap in = crap out
pi_111570974
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:40 schreef loveli het volgende:

[..]

Dag na de ijsheiligen, dus wat dat betreft... en lijkt het op sneeuw of het het sneeuw?
Het dwarrelt dus ik vind het sneeuw. :P
  dinsdag 15 mei 2012 @ 10:44:18 #99
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111570996
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:22 schreef Perruche het volgende:

[..]

Wat een rare redenatie.

Dat was een grapje.
pi_111571027
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:13 schreef Siral het volgende:

[..]

Verpleegkundige en Sociaal pedagogisch werker kinderdagverblijf. Beide banen garantie, ook in de toekomst, er is nu al veel vraag naar dus kan qua stage ook goed aan de slag. Het is misschien niet wat ik had verwacht te gaan doen maargoed.. Ik vind het wel erg leuk om met mensen te werken en het is beide erg afwisselend en ook wel een uitdaging. En het kan beide deeltijd worden gedaan, wat ik dus graag wil... Werken/leren.

En nee, maar kan me maar beter inschrijven toch ;) De keuze kan ik altijd nog maken.
Wat ik mij zat te bedenken, waarom probeer je niet iets als het leger of de politie? Daar kun je iig ook aan de slag met al je fitnessgebeuren enzo.
Doe wat je niet durft.
pi_111571139
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Wat ik mij zat te bedenken, waarom probeer je niet iets als het leger of de politie? Daar kun je iig ook aan de slag met al je fitnessgebeuren enzo.
Haha. Neejoh ;)
  dinsdag 15 mei 2012 @ 10:48:30 #102
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111571164
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:38 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja ik ook!! Superboek.
O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_111571307
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:47 schreef Siral het volgende:

[..]

Haha. Neejoh ;)
Waarom niet?
Doe wat je niet durft.
pi_111571343
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Waarom niet?
Omdat ik mezelf dat niet zie doen, ik weet hoe het inelkaar steekt en dat is niets voor mij.

En ik zou met de opleiding verpleegkundige nog altijd wel kunnen kijken of ik ermee door kan in Defensie, maar zie het niet gebeuren. (bijv: http://solliciteren.werke(...)functie&f=176#studie)
pi_111571458
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:44 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat was een grapje.
Oh :')

dinsdag 15 mei 2012 @ 11:08:39 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111571899
Defensie zou mij wel gaaf lijken. Maja, ze moeten daar geen doven :P.
En ik heb gauw last van heimee. Ook niet handig :').
Niet meer actief op Fok!
pi_111571969
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:53 schreef Siral het volgende:

[..]

Omdat ik mezelf dat niet zie doen, ik weet hoe het inelkaar steekt en dat is niets voor mij.

En ik zou met de opleiding verpleegkundige nog altijd wel kunnen kijken of ik ermee door kan in Defensie, maar zie het niet gebeuren. (bijv: http://solliciteren.werke(...)functie&f=176#studie)
Waarom niet? Je bent toch zo'n onwijze sportfreak? Lijkt me een mooie combinatie van werk en hobby. :)
Doe wat je niet durft.
pi_111572060
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 11:08 schreef Viking84 het volgende:
Defensie zou mij wel gaaf lijken. Maja, ze moeten daar geen doven :P.
En ik heb gauw last van heimee. Ook niet handig :').
Opzich klinkt het ook wel als een toffe weg.
Opleiding verpleegkundige doen en er daarna in doorgroeien bij defensie :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 11:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Waarom niet? Je bent toch zo'n onwijze sportfreak? Lijkt me een mooie combinatie van werk en hobby. :)
Ja klopt, en ze doen inderdaad echt belachelijk veel aan beweging/sport etc :)
Mijn vriend (HAHAHA :D mijn vriend, ik kan het zeggen) is militair.

Misschien kan ik zelfs wel stage lopen bij defensie als verpleegkundige :) ;)
pi_111572315
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 11:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Er komt natuurlijk wel wat meer bij kijken. Als het idee van uitgezonden worden en daadwerkelijk terechtkomen in conflictsituaties je bijvoorbeeld niet aanstaat, kan je er beter niet aan beginnen, hoe goed de opleiding misschien ook bij je zou passen.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111572343
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 11:21 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Er komt natuurlijk wel wat meer bij kijken. Als het idee van uitgezonden worden en daadwerkelijk terechtkomen in conflictsituaties je bijvoorbeeld niet aanstaat, kan je er beter niet aan beginnen, hoe goed de opleiding misschien ook bij je zou passen.
Klopt... en ik heb daar dus het een en ander over gehoord/gezien/etc en dat is niet niks..

Alhoewel, mocht er weer een uitzending plaatsvinden ben ik misschien nog bij m'n lief. :'( :'( :'(
pi_111572437
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:09 schreef Ml-etje het volgende:

gewoon veel vragen stellen zodat hij /zij lekker blijft praten :Y)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_111572441
Een kennis van mij, en een goede vriend van mijn zus is trouwens militair verpleegkundige geweest. Maar die kon niet omgaan met het geweld en alle cruelty etc.... helemaal van het padje, en is nu vrachtwagen chauffeur. Je ziet mensen/kinderen met oorlogswonden etc, en da's een heel ander verhaal dan de behandelingen die je in Nederland doet met "huis tuin en keuken" ongelukken...
  dinsdag 15 mei 2012 @ 11:25:35 #113
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_111572470
Goedemorgen! Verpleegkunde, leuk Siral, denk wel dat dat bij je past!

Lijstje van gisteren:
O: Kwark met banaan en 1 lepeltje havermout
T: Pruim
T: Kom soep en een bord rauwkost
T: Veel te veel snoepjes
L+D: 3 boterhammen krabsalade met extra ei. Rauwkost.
T: Nog 2 snoepjes
T: Kwark met rode vruchten yogurt

Vandaag:
O:-
T: Kwark met rode vruchten yogurt, appel, pruim
L: Bord rauwkost. Kom soep.
T: Kwark met rode vruchten yogurt, sinasappel. Rauwkost (wortel, komkommer, bloemkool, paprika)
D: Aubergine alla parmigiano met wat couscous
T: Pompelmoes. Geroosterde boterham met smeerkaas.
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_111572488
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 11:22 schreef Siral het volgende:

[..]

Klopt... en ik heb daar dus het een en ander over gehoord/gezien/etc en dat is niet niks..

Alhoewel, mocht er weer een uitzending plaatsvinden ben ik misschien nog bij m'n lief. :'( :'( :'(
Ik heb het ook in mijn omgeving gezien. Mijn neef begon vol goede moed aan de opleiding, maar toen brak de oorlog in Afghanistan uit en was er een grote kans dat hij al in zijn eerste jaar zou worden uitgezonden. Dat kwam zo rauw op z'n dak vallen dat hij acuut met de opleiding gestopt is. Hij is inmiddels al jaren naar volle tevredenheid loodgieter :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111572534
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 11:26 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik heb het ook in mijn omgeving gezien. Mijn neef begon vol goede moed aan de opleiding, maar toen brak de oorlog in Afghanistan uit en was er een grote kans dat hij al in zijn eerste jaar zou worden uitgezonden. Dat kwam zo rauw op z'n dak vallen dat hij acuut met de opleiding gestopt is. Hij is inmiddels al jaren naar volle tevredenheid loodgieter :+.
Het is ook niet niks.. Bijna niemand is daar voor gemaakt. Je hoort en ziet het wel op tv en bladiebla. Maar ik heb het nu dus direct gehoord/gezien en dan slik je wel even.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 11:27:15 #116
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_111572539
Ik denk er trouwens over om mij volgend jaar aan te melden voor Artsen zonder grenzen, het pure militaire zou mij wel echt niet liggen.
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_111572560
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 11:27 schreef Sjaapje het volgende:
Ik denk er trouwens over om mij volgend jaar aan te melden voor Artsen zonder grenzen, het pure militaire zou mij wel echt niet liggen.
Jij bent ook verpleegkundige oid? Zoiets lijkt me opzich wel heel mooi/gaaf/interessant/een uitdaging hoor. Om in het buitenland aan het werk te kunnen als verpleegkundige ofzo..
  dinsdag 15 mei 2012 @ 11:27:59 #118
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_111572568
Oech en graag commentaar op mijn lijstje (dat van vandaag, gisteren was ruk!)
Ik bijt!
(Zachtjes)
  dinsdag 15 mei 2012 @ 11:28:42 #119
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_111572598
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 11:27 schreef Siral het volgende:

[..]

Jij bent ook verpleegkundige oid?
Arts, en pediaters kunnen ze daar echt wel gebruiken. Nu ik zou 2 jaartjes pauze moeten kunnen nemen in mijn opleiding, normaal moet dat lukken.
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_111572622
ik lees best veel, maar nooit Nederlandse boeken tenzij door een Nederlandse schrijver geschreven en door de jaren heen heb ik ontdekt dat ik niet van romans houd. Romans pakken me niet, houd niet van dramalama verhalen :+

Scifi -shizzle/geekboeken/biografieen van interessante mensen of geschiedenis dingen dat is tof en dat lees ik dus altijd in het Engels /beroepsdeformatie :P
pi_111572662
Ik vind het zó spannend dat m'n klasje vandaag eindexamen doet in mijn vak! :o. Ik moet surveilleren ook bij ze, dus ik ga maar vast die kant op. Een uur te vroeg. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_111572663
Wow de ellende breekt los hier, giga hagel!!
pi_111572708
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 11:29 schreef _aurum_ het volgende:
ik lees best veel, maar nooit Nederlandse boeken tenzij door een Nederlandse schrijver geschreven en door de jaren heen heb ik ontdekt dat ik niet van romans houd. Romans pakken me niet, houd niet van dramalama verhalen :+

Scifi -shizzle/geekboeken/biografieen van interessante mensen of geschiedenis dingen dat is tof en dat lees ik dus altijd in het Engels /beroepsdeformatie :P
Jij praat zelfs half Engels :P
pi_111572730
Trouwens, denken jullie dat als ik verpleegkundige wil gaan doen ik dan best goed vooruit zal kunnen met een MBO studie of is een HBO studie dan wel zo funcitioneel? Of is dat echt een groot verschil en best een zware opleiding dan? Inprinciepe ben ik gewoon MBO 4 student maar kan natuurlijk een 21+ test doen.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 11:33:13 #125
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_111572780
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 11:32 schreef Siral het volgende:
Trouwens, denken jullie dat als ik verpleegkundige wil gaan doen ik dan best goed vooruit zal kunnen met een MBO studie of is een HBO studie dan wel zo funcitioneel? Of is dat echt een groot verschil en best een zware opleiding dan? Inprinciepe ben ik gewoon MBO 4 student maar kan natuurlijk een 21+ test doen.
Daar versta ik helemaal niets van ;).
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_111572816
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 11:31 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Jij praat zelfs half Engels :P
ja -O- Soms wel irritant hoor, want dan kom ik niet op NL'se woorden. En het verbaast me dat er nog mensen zijn die geen Engels spreken of écht heeeeel slecht Engels praten :? :')
  Vis een optie? dinsdag 15 mei 2012 @ 11:35:44 #127
70532 loveli
N
pi_111572883
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 11:32 schreef Siral het volgende:
Inzetten op HBO.
crap in = crap out
  dinsdag 15 mei 2012 @ 11:36:44 #128
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_111572925
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 11:34 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ja -O- Soms wel irritant hoor, want dan kom ik niet op NL'se woorden. En het verbaast me dat er nog mensen zijn die geen Engels spreken of écht heeeeel slecht Engels praten :? :')
frustrerend he. Ik vind het helemaal irritant als ik m'n moeder aan de telefoon heb, en ze grapjes gaat maken over de engelse woorden die ik gebruik!
pi_111572942
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 11:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Inzetten op HBO.
Zou ik ook zeggen inderdaad, alleen vanuit thuis zijn ze daar best sceptisch over..
pi_111573024
Siral, hoezo zijn je ouders skeptisch? Lekker motiverend. Je lijkt me slim en HBO is echt zo moeilijk niet. Ik zou daarvoor gaan!

Loop je niet in 7 sloten tegelijk trouwens, met al je opleidingen? :)
  Vis een optie? dinsdag 15 mei 2012 @ 11:39:16 #131
70532 loveli
N
pi_111573044
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 11:37 schreef Siral het volgende:

[..]

Zou ik ook zeggen inderdaad, alleen vanuit thuis zijn ze daar best sceptisch over..
Waarom zijn ze sceptisch? Kan bescherming zijn (omdat je een hele tijd niet goed voor jezelf hebt gezorgd), of inzicht in wat goed is voor jouw welzijn.

Als je een jaaar HBO doet, dat niet haalt, kun je dan wat vrijstellingen meenemen als je teruggaat naar MBO?
crap in = crap out
pi_111573053
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 11:38 schreef Perruche het volgende:
Siral, hoezo zijn je ouders skeptisch? Lekker motiverend. Je lijkt me slim en HBO is echt zo moeilijk niet. Ik zou daarvoor gaan!

Ze willen niet dat ik weer een misstap maak ofzo, dan maar voor 'veilig'.

Wat bedoel je precies? :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 11:39 schreef loveli het volgende:

[..]

Waarom zijn ze sceptisch? Kan bescherming zijn (omdat je een hele tijd niet goed voor jezelf hebt gezorgd), of inzicht in wat goed is voor jouw welzijn.

Als je een jaaar HBO doet, dat niet haalt, kun je dan wat vrijstellingen meenemen als je teruggaat naar MBO?
Bescherming ja, I guess. Omdat ik slecht tegen telleurstelling kan en tot nu toe nog niet echt iets "goed" heb gedaan qua opleiding voor mijn gevoel.

Dat zou misschien nog best es kunnen inderdaad, dat je dan het eerste jaar mbo overslaat.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 11:40:53 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111573110
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 11:36 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

frustrerend he. Ik vind het helemaal irritant als ik m'n moeder aan de telefoon heb, en ze grapjes gaat maken over de engelse woorden die ik gebruik!
Oh, dat heb ik als ik bij mijn ouders kom. Een woord dat bij ons op het werk bijvoorbeeld heel veel wordt gebruikt is 'feedback', maar mijn ouders kennen dat niet. Moet ik gaan uitleggen dat 'feedback' 'terugkoppeling' betekent, maar ook dat woord zegt hen niets :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_111573133
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het zó spannend dat m'n klasje vandaag eindexamen doet in mijn vak! :o. Ik moet surveilleren ook bij ze, dus ik ga maar vast die kant op. Een uur te vroeg. :+.
Spannend hè! Heel herkenbaar :D alvast veel succes met nakijken en tweede correctie.

Gezond doen en sporten gaat hier even blah. Heel weekend weg, gisteren loeidruk op school, vannacht alles aan elkaar gehoest en nu thuis met koorts en hoestbuien :{ .
  dinsdag 15 mei 2012 @ 11:41:23 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111573139
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 11:38 schreef Perruche het volgende:

Is dat niet een beetje in tegenspraak met elkaar? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_111573199
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 11:39 schreef Siral het volgende:

[..]

Ze willen niet dat ik weer een misstap maak ofzo, dan maar voor 'veilig'.

Wat bedoel je precies? :)

[..]

Omdat je je nu ook al weer voor 2 opleidingen hebt ingeschreven enzo.

Laat je ouders trouwens niet je ambitie in de weg zitten he! Als je het leuk vind kan je het best. Wat voor opleidingen heb je eerder gedaan eigenlijk, en waarom ben je ermee gestopt?
  dinsdag 15 mei 2012 @ 11:42:59 #137
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111573219
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is dit de eerste keer dat je een examenklas onder je hoede hebt? (zelfstandig).

Ik zou het heel spannend vinden. Wat als ze lage cijfers halen, wat als ze na het examen naar je toekomen met: "Mevrouw, dit en dat werd gevraagd, maar dat heeft u helemaal niet uitgelegd." Naja, dan heb jij je werk niet goed gedaan natuurlijk, maar toch :+.

Is het een goeie klas? Havo?
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 15 mei 2012 @ 11:44:40 #138
70532 loveli
N
pi_111573286
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 11:39 schreef Siral het volgende:
Bescherming ja, i guess.
Vraag wat verder door. Zij zien je van heel dichtbij, misschien zit er iets achter waar je wat mee kunt, ander inzicht in jezelf. Misschien zijn ze bang dat als je HBO gaat doen, je bv overspannen wordt, of weer vervalt in slecht eetgedrag (ik noem even een voor de hand liggende valkuil). Neem aan dat ze het beste met je voor hebben.
crap in = crap out
pi_111573287
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 11:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Is dat niet een beetje in tegenspraak met elkaar? :P.
Waarom? Ik denk dat het niet te moeilijk zal zijn omdat slim genoeg is om het te doen. echte uitdaging ligt denk ik voor haar eerder in het volhouden enzo dan in de stof leren.
pi_111573297
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 11:42 schreef Perruche het volgende:

[..]

Omdat je je nu ook al weer voor 2 opleidingen hebt ingeschreven enzo.

Laat je ouders trouwens niet je ambitie in de weg zitten he! Als je het leuk vind kan je het best. Wat voor opleidingen heb je eerder gedaan eigenlijk, en waarom ben je ermee gestopt?
Als je jezelf maar voor 1 opleiding inschrijft en je bedenkt jezelf later, dan kun je niets meer? Zit je weeeeeeeeer thuis te koekeloeren. Dus alle mogelijke opties pak ik nu even, kun je erna altijd nog beslissen.

Grafisch vormgeven en interieur adviseur -> beide niet mijn straatje, moet creatief gewoon hobby houden en vind mezelf gewoon niet creatief genoeg ook, ben nooit tevreden. Verhaaltje "sounds to good to be true"

Dierverzorging paardensport -> overbrugging/nadenktijd, maar wel afgemaakt + diploma
pi_111573300
Oh wat een dag, geen zin. Laag in de motivatie, zelf op een forum nu :N

O: 2 boterhammen, gekookt ei, beker melk
T: 2 koffie
L: 4 boterhammen pindakaas
T: koffie, thee
D: :?
T: wat fruit (nu vergeten), koffie, lemper
S: rondje lopen
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_111573404
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 11:44 schreef loveli het volgende:

[..]

Vraag wat verder door. Zij zien je van heel dichtbij, misschien zit er iets achter waar je wat mee kunt, ander inzicht in jezelf. Misschien zijn ze bang dat als je HBO gaat doen, je bv overspannen wordt, of weer vervalt in slecht eetgedrag (ik noem even een voor de hand liggende valkuil). Neem aan dat ze het beste met je voor hebben.
Ja zoiets denken ze ook, ik kon slecht met stress/spanningen etc omgaan.
En ze zijn inderdaad bang dat ik te hoog grijp met een hbo studie.
pi_111573458
ik ga weer met de realitycheck komen :+

Ik snap je ouders wel, ik zou ook MBO adviseren; alles wat je tot nu toe hebt gedaan is op MBO volgens mij, je hebt volgens mij ook niet alles afgemaakt.

Met een MBO diploma kan je direct de werkende maatschappij in en zelfs als je afhaakt dan is er wel werk mee te vinden het is ook meer op de praktijk gericht. Met je half afgemaakte HBO, kan je niet zoveel...

En als toch HBO wil doen he, ga dan de komende maanden werken, maak een spaarpotje en betaal zelf je studie en alles wat erbij hoort. Als je dan op je bek gaat, dan kost het je ouders iig geen geld.
pi_111573465
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 11:44 schreef Siral het volgende:

[..]

Als je jezelf maar voor 1 opleiding inschrijft en je bedenkt jezelf later, dan kun je niets meer? Zit je weeeeeeeeer thuis te koekeloeren. Dus alle mogelijke opties pak ik nu even, kun je erna altijd nog beslissen.

Grafisch vormgeven, interieur adviseur -> beide niet mijn straatje, moet creatief gewoon hobby houden en vind mezelf gewoon niet creatief genoeg ook, ben nooit tevreden. Verhaaltje "sounds to good to be true"

Dierverzorging paardensport -> overbrugging/nadenktijd, maar wel afgemaakt + diploma
Hm, ok. Ik weet niet, ik kan me jouw positie heel moeilijk voorstellen. Ik ben heel erg van het 'doorpakken en afmaken' (sorry voor de stomme bewoording). Ik zou ook hetgeen met de meeste uitdaging zoeken, maar misschien werk jij heel anders zeg maar.

Anyway, wanneer begint evt. de HBO opleiding en wanneer kan je die 21+ test doen? Daar zou ik me eerste eens voor opgeven, als je die niet haalt is de keuze weer makkelijker en als je hem wel haalt ook :P
pi_111573503
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 11:48 schreef _aurum_ het volgende:

Ik snap je ouders wel, ik zou ook MBO adviseren; alles wat je tot nu toe hebt gedaan is op MBO volgens mij, je hebt volgens mij ook niet alles afgemaakt.

Met een MBO diploma kan je direct de werkende maatschappij in en zelfs als je afhaakt dan is er wel werk mee te vinden het is ook meer op de praktijk gericht. Met je half afgemaakte HBO, kan je niet zoveel...

En als toch HBO wil doen he, ga dan de komende maanden werken, maak een spaarpotje en betaal zelf je studie en alles wat erbij hoort. Als je dan op je bek gaat, dan kost het je ouders iig geen geld.
Dat ben ik wel met jou eens aurum. Siral, jij bent begin 20 toch?
  Vis een optie? dinsdag 15 mei 2012 @ 11:49:30 #146
70532 loveli
N
pi_111573510
quote:

Daar heb je een punt. Goed punt.
crap in = crap out
pi_111573518
quote:

Ja precies, ook wat ik denk allemaal hoor. Wil mezelf ook niet meteen in het diepe gooien.

En sowieso alles wat ik niet afmaak of verpest etc wat betaald moet worden, betaal ik zelf ;) Wat mij betreft betaal ik mijn komende opleiding uberhaupt zelf, dat willen ze thuis alleen niet.
pi_111573525
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 11:49 schreef Perruche het volgende:

[..]

Dat ben ik wel met jou eens aurum. Siral, jij bent begin 20 toch?
Ik ben 22
pi_111573534
Ik zou gewoon lekker MBO doen, dikke prima stufi en alles erbij. Stufi voor HBO na MBO is er ook nog geloof ik dus mocht je later nog door willen gaan dan kan dat ook zonder problemen en werken moet je toch tot je 80 bent.

Vraag even een meeloopdag aan bij een MBO en bij een HBO, babbel wat met leerlingen, babbel wat met de decaan.
pi_111573566
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 11:50 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Ik zou gewoon lekker MBO doen, dikke prima stufi en alles erbij. Stufi voor HBO na MBO is er ook nog geloof ik dus mocht je later nog door willen gaan dan kan dat ook zonder problemen en werken moet je toch tot je 80 bent.

Vraag even een meeloopdag aan bij een MBO en bij een HBO, babbel wat met leerlingen, babbel wat met de decaan.
Met een bbl opleiding krijg je uberhaupt geen stufi, maargoed. Sowieso heb ik me ook aangemeld voor een mbo opleiding hoor. Hbo is gewoon een overweging waard. Alle opties bekijken.
pi_111573575
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 11:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Is dit de eerste keer dat je een examenklas onder je hoede hebt? (zelfstandig).

Ik zou het heel spannend vinden. Wat als ze lage cijfers halen, wat als ze na het examen naar je toekomen met: "Mevrouw, dit en dat werd gevraagd, maar dat heeft u helemaal niet uitgelegd." Naja, dan heb jij je werk niet goed gedaan natuurlijk, maar toch :+.

Is het een goeie klas? Havo?
Jup, voor het eerst!

Er staat er maar eentje onvoldoende en dan ook nog een 5,4. Tenzij het een heel moeilijk examen is, denk ik dat ze het allemaal wel gaan redden. Wat je zegt ben ik inderdaad wel een beetje bang voor, maar we hebben volgens mij goed geoefend!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_111573596
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 11:51 schreef Siral het volgende:

[..]

Met een bbl opleiding krijg je uberhaupt geen stufi, maargoed. Sowieso heb ik me ook aangemeld voor een mbo opleiding hoor. Hbo is gewoon een overweging waard. Alle opties bekijken.
Wat is een bbl :?
pi_111573611
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 11:51 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Deeltijd, werken/leren :)

anders is het voltijd, stage/leren.
pi_111573647
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 11:52 schreef Siral het volgende:

[..]

Deeltijd, werken/leren :)

anders is het voltijd, stage/leren.
ja, maar als je in deeltijd gaat leren dan moet je toch ook werk hebben en werk = geld toch?
  Vis een optie? dinsdag 15 mei 2012 @ 11:52:57 #155
70532 loveli
N
pi_111573652
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 11:49 schreef Siral het volgende:
En sowieso alles wat ik niet afmaak of verpest etc wat betaald moet worden, betaal ik zelf ;) Wat mij betreft betaal ik mijn komende opleiding uberhaupt zelf, dat willen ze thuis alleen niet.
Als je die ondersteuning hebt, gewoon dankbaar voor zijn en gebruik van maken.
crap in = crap out
pi_111573670
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 11:52 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ja, maar als je in deeltijd gaat leren dan moet je toch ook werk hebben en werk = geld toch?
Daarom krijg je ook geen stufi inderdaad, omdat je geld kunt verdienen.
pi_111574079
4 dagen werken 1 dag leren of?
  dinsdag 15 mei 2012 @ 12:05:39 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111574191
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 11:50 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

Ik weet niet of de stufiteller tegenwoordig nog steeds op 0 komt te staan als je na het MBO doorgaat met HBO.
Niet meer actief op Fok!
pi_111574198
Eigenlijk is dat geld ook niet interessant,

Wil je voor zowel mbo als hbo deeltijd doen? Eventueel 21+ doen, halen, overleg met decaan bij zowel mbo als hbo of je over kan stappen mocht hbo tegenvallen.

Heb je al een baan in die sector?
  dinsdag 15 mei 2012 @ 12:06:12 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111574212
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 11:51 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Beroepsbegeleidende leerweg. Opleidingsvariant met een flinke stagecomponent (vs. beroepsopleidende leerweg).
Niet meer actief op Fok!
pi_111574555
Ik zag een keer een opleiding voor een baan kinderdagverblijven langs komen. Daar moet je wel mee oppassen want in die sector liggen de banen niet voor het oprapen. Vriendin van me deed SPW en daar kon ze geen werk in vinden. Nu gaat ze verder met SPH.. Dus als je dan toch met je hoofd gaat kiezen, kies dan iets waar je wel makkelijk een baan kan vinden..
  dinsdag 15 mei 2012 @ 12:22:41 #162
82136 Xennia
gekroond
pi_111574853
Het is al een tijdje geleden dat ik een boek heb gelezen, maar een aantal zijn me zeer bij gebleven. Ik houd (beroepsmatig en prive) van boeken/romans die de psychologie/psychiatrie/jeugdzorg raken. Drama's dus, maar wel met humor, menselijke (veer)kracht en hoop.

- Niemandsland van Guurtje Leguijt: het gaat over een jongentje wiens moeder overlijdt en waar nooit meer over gesproken wordt. Hij ontwikkelt gedragsproblemen en verhuist van crisis-opvang naar crisis-opvang waar allemaal vreemde mensen over zijn leven beslissen en laat zien welke impact deze beslissingen op hem hebben en hoe hij de wereld ziet.

- Witte Oleander van Janet Fitch: een boek met sterke en interessante personages. De moeder van een meisje moet naar de gevangenis wegens moord en het meisje gaat van pleeggezin naar pleeggezin.

- Schaduwkinderen van Torey Hayden: Torey is therapeut en beschrijft haar werk met een aantal kinderen met traumatische ervaringen met selectief mutisme (niet meer praten).

Eetlijstje:
O: griekse yoghurt
T: gekookt ei
L: sla met kipfilet, paprika, sjalot, komkommer en parmezaanse kaas
S: Jillian, hardlopen (ben benieuwd hoe ver ik kom)
T: gekookt ei
D: schnitzel met een sausje van tomaat, paprika, champignons. Erbij erwtjes
T: ?
pi_111574877
Xennia: Ik vind Jillian wel een heel fijne warming-up voor het hardlopen! Dus ik hoop dat 't bij jou net zo soepeltjes gaat! :)
Ja doei.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 12:25:10 #164
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111574948
White Oleander ^O^. Mooie film ook. En nee, niet omdat zij erin zit :P.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 15 mei 2012 @ 12:29:03 #165
82136 Xennia
gekroond
pi_111575090
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
Xennia: Ik vind Jillian wel een heel fijne warming-up voor het hardlopen! Dus ik hoop dat 't bij jou net zo soepeltjes gaat! :)
Ik hoop het ook. Heb het sporten al een tijdje laten versloffen.

Siral: ik ken een aantal mensen die SPW hebben gedaan en zij vonden het allemaal een vrij oppervlakkige opleiding (denk aan kinderliedjes zingen en een sportactiviteit organiseren). Het is ook echt een opleiding waar veel mensen zitten die niet weten wat ze anders moeten doen.

De meesten zijn daarna gaan werken in de verstandelijk gehandicaptenzorg. De een wil nu jobcoach worden, de ander wil liever de jeugdzorg in. Hiervoor is vrijwel altijd HBO nodig en daar lopen zij nu tegenaan.

Als je de motivatie kunt vinden, zou ik voor HBO gaan en zo veel mogelijk deuren open houden.
pi_111575191
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 12:29 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik hoop het ook. Heb het sporten al een tijdje laten versloffen.

Siral: ik ken een aantal mensen die SPW hebben gedaan en zij vonden het allemaal een vrij oppervlakkige opleiding (denk aan kinderliedjes zingen en een sportactiviteit organiseren). Het is ook echt een opleiding waar veel mensen zitten die niet weten wat ze anders moeten doen.

De meesten zijn daarna gaan werken in de verstandelijk gehandicaptenzorg. De een wil nu jobcoach worden, de ander wil liever de jeugdzorg in. Hiervoor is vrijwel altijd HBO nodig en daar lopen zij nu tegenaan.

Als je de motivatie kunt vinden, zou ik voor HBO gaan en zo veel mogelijk deuren open houden.
Hmmmhm.. nouja het was ook meer als "een tweede optie" inderdaad :) Thanks!
  dinsdag 15 mei 2012 @ 12:32:45 #167
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_111575202
Oooh, hier nu ook hagel!! Raar land..

@ siral, ik hoop dat je er uitkomt, kan geen advies geven ;)
~ Bonito La Risa ~
pi_111575311
Mijn lijstje:

O: mag yoghurt met met muesli en een appel
L: boterham philadelphia light/komkommer, boterham rauwe ham/tomaat, stracciatella yoghurt
T: boterham pindakaas, wortels
D: sperziebonen, zalm uit de oven, aardappelen
S: 10 min roeien, 60 min rug/biceps, 20 min hardlopen
T: whey proteine shake, banaan
T: mag franse kwark

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 12:32 schreef Mixende_match het volgende:
Oooh, hier nu ook hagel!! Raar land..

@ siral, ik hoop dat je er uitkomt, kan geen advies geven ;)
Thanks!

[ Bericht 20% gewijzigd door Siral op 15-05-2012 12:42:21 ]
pi_111575335
Voor MBO krijg je toch geen stufi meer >=22jr?
pi_111575496
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 12:37 schreef V1z0R het volgende:
Voor MBO krijg je toch geen stufi meer >=22jr?
jawel hoor.
pi_111575883
Even nog ter verduidelijking ;) ik vond nachttrein naar Lissabon wel mooi, maar moest me er wel echt doorheen worstelen. Had t pas ook met de vliegenvanger, maar dat kwam omdat t me niet pakte.
Ben trouwens wel gek op de boeken van Jan Siebelink O+
  dinsdag 15 mei 2012 @ 12:58:41 #172
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111575980
Ik heb zin in douchen, sushi eten en naar bed O+. Nog een uurtje of 6!
Niet meer actief op Fok!
pi_111576033
Mag ik even binnenvallen voor wat advies? :@
Sinds afgelopen weekend heb ik een rare pijn in mijn voet, ook op een rare plek, aan de buitenkant en redelijk ver naar achter (net voor de hak). Niet op de plek waar middenvoetsbeentjes zitten ofzo. Ik kan niet echt iets verzinnen waar het door zou kunnen komen, hooguit een wandeling op zaterdag maar daar is ook niks bijzonders gebeurd en het rare is dat het ook nog steeds erger wordt terwijl ik de afgelopen dagen al helemaal niks raars meer heb gedaan. Vanochtend kon ik er al haast niet meer op lopen. :{ Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Nu even bijlezen...
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_111576098
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 12:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb zin in douchen, sushi eten en naar bed O+. Nog een uurtje of 6!
Sushi! :9
pi_111576277
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 12:42 schreef Siral het volgende:

[..]

jawel hoor.
Oh! :? Is al poos geleden, maar meende me te herinneren dat het tot 22e was, of ik heb dat in m'n hoofd omdat het prestatiebeurs is en je pas vanaf 18e stufi krijgt...
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 13:00 schreef Mini. het volgende:
Sinds afgelopen weekend heb ik een rare pijn in mijn voet, ook op een rare plek, beetje aan de buitenkant en redelijk ver naar achter (net voor de hak). Niet op de plek waar middenvoetsbeentjes zitten ofzo. Ik kan niet echt iets verzinnen waar het door zou kunnen komen, hooguit een wandeling op zaterdag maar daar is ook niks bijzonders gebeurd en het rare is dat het ook nog steeds erger wordt terwijl ik de afgelopen dagen al helemaal niks raars meer heb gedaan. Vanochtend kon ik er al haast niet meer op lopen. :{ Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Nu even bijlezen...
Peesplaat ontstoken? :@
pi_111576368
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 13:00 schreef Mini. het volgende:
Sinds afgelopen weekend heb ik een rare pijn in mijn voet, ook op een rare plek, aan de buitenkant en redelijk ver naar achter (net voor de hak). Niet op de plek waar middenvoetsbeentjes zitten ofzo. Ik kan niet echt iets verzinnen waar het door zou kunnen komen, hooguit een wandeling op zaterdag maar daar is ook niks bijzonders gebeurd en het rare is dat het ook nog steeds erger wordt terwijl ik de afgelopen dagen al helemaal niks raars meer heb gedaan. Vanochtend kon ik er al haast niet meer op lopen. :{ Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Nu even bijlezen...
Klinkt heel erg als wat ik laatst had. Duurde drie weken en verdween net zo snel als het kwam...
  dinsdag 15 mei 2012 @ 13:14:07 #177
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_111576497
Ik weet t niet Mini! Sterkte iig!

Ooh, mijn collega zegt ineens: Ik ga een uitsmijter bestellen (hiernaast zit een restaurant) lekkur!! Dus nu zit ik aan de uitsmijter met bruin brood ^O^
~ Bonito La Risa ~
pi_111576566
Klinkt mij in de oren als een goede om even je huisarts voor te bellen Mini!
Doe wat je niet durft.
pi_111576593
Wat raar mini! maar geen idee wat het kan zijn :?

Lijstjes update:
O: 2 krentenbth kaas (was niets in huis :'))
T: cracker, mineola
L: dubbele bth vruchtenhagel :D :9, 400 gr salade (sla, komkommer, wat tonijn, 4 olijven, wat feta, wortel, paprika, courgette), cappuccino
T: 125 ml griekse yoghurt met walnoten en lijnzaad
B: 2x20 minuten fietsen
S: evy 19
D: Broccoli en gebakken ei
S: Bodybalance

[ Bericht 11% gewijzigd door Perruche op 15-05-2012 13:23:49 ]
pi_111576663
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 13:07 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Peesplaat ontstoken? :@
Zou kunnen ja... Is daar iets aan te doen? Ik ga donderdag een lang weekend weg, zou een beetje jammer zijn als ik dan nog steeds haast niet kan lopen. :')
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 13:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Klinkt mij in de oren als een goede om even je huisarts voor te bellen Mini!
Dat heb ik net ook gedaan ja. De spoedlijn zelfs, want toen ik eindelijk van de bushalte naar m'n kantoor gestrompeld was en het helemaal niet meer zag zitten bleek dat het normale nummer net 1 minuut uit stond. :@ En nu voel ik me een aansteller. :')
Everything has changed
pi_111576835
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 13:18 schreef Mini. het volgende:

[..]

Zou kunnen ja... Is daar iets aan te doen? Ik ga donderdag een lang weekend weg, zou een beetje jammer zijn als ik dan nog steeds haast niet kan lopen. :')

[..]

Dat heb ik net ook gedaan ja. De spoedlijn zelfs, want toen ik eindelijk van de bushalte naar m'n kantoor gestrompeld was en het helemaal niet meer zag zitten bleek dat het normale nummer net 1 minuut uit stond. :@ En nu voel ik me een aansteller. :')
Rust geven, of even langs fysio, verder niet :{ Zoals LieLie al zegt, gaat vanzelf weer over...
pi_111576892
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 13:18 schreef Mini. het volgende:

[..]

[..]

En wat zeiden ze?
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 13:25:18 #183
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111576899

*stuitert op stoel* *O*

Tututudutu, tututudutu!
pi_111576955
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 13:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

En wat zeiden ze?
Weinig, afspraak gemaakt voor morgenochtend. Ik hoop dat ze iets kunnen doen. :{
Everything has changed
  dinsdag 15 mei 2012 @ 13:32:51 #185
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_111577194
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 13:25 schreef MariaEtcetera het volgende:

*stuitert op stoel* *O*

Tututudutu, tututudutu!
Chechecheteee *O* Lekker nummertie he?
~ Bonito La Risa ~
pi_111577316
Ik kreeg het in Berlijn. Aan de zijkant van mijn voet, net waar de bolling van je hak ophoudt ongeveer. Kon echt bijna niet lopen, ging op het werk met een bureaustoel heen en weer :')
Er is nog een foto gemaakt om een breukje uit te sluiten, was niks op te zien. En verder hebben ze er niks mee gedaan. Uiteindelijk verdween het van de een op de andere dag weer.
pi_111577546
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 13:35 schreef LieLie het volgende:
Ik kreeg het in Berlijn. Aan de zijkant van mijn voet, net waar de bolling van je hak ophoudt ongeveer. Kon echt bijna niet lopen, ging op het werk met een bureaustoel heen en weer :')
Er is nog een foto gemaakt om een breukje uit te sluiten, was niks op te zien. En verder hebben ze er niks mee gedaan. Uiteindelijk verdween het van de een op de andere dag weer.
Idem (wel thuis dan) maar dan met wat hulp van ontstekingsremmers/pijnstillers.
pi_111578054
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 13:35 schreef LieLie het volgende:
Dat klinkt inderdaad wel als wat ik heb... Heb je ook echt rust moeten houden tot het over was?
Everything has changed
pi_111578107
Beetje intapen doet ook wonderen. :P
En anders een rolstoel regelen. *)
Doe wat je niet durft.
pi_111578231
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 13:52 schreef Mini. het volgende:

[..]

Dat klinkt inderdaad wel als wat ik heb... Heb je ook echt rust moeten houden tot het over was?
Nee, ik moest zelf aanvoelen hoeveel ik het kon belasten (wat in de praktijk nog wel veel rust betekende).
  dinsdag 15 mei 2012 @ 13:59:45 #191
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111578312
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 13:32 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Chechecheteee *O* Lekker nummertie he?
Ja ik word er wel bouncy van! :7
pi_111578945
Hallo!

Klinkt vervelend Mini, zou het ff rust geven en anders idd huisarts, misschien kan je er diclofenac voor rijgen, dan is de pijn met 2 dagen wel weg.

Lijst:

O - 3 vk knackebrod pindakaas
L - 2 speltbth met 2 gebakken spiegeleieren en kaas :9, cherrytomaatjes, snee toast met een banaan
T - warme peer met rozijnen en kaneel
D - risotto met geroosterde paddestoelen, geroosterde wortels met tijm, salade van rucola, tomaat, pijnboompitten, geroosterde paprika, misschien een glaasje witte wijn erbij
T - koffie verkeerd
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_111579003
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 13:59 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja ik word er wel bouncy van! :7
'Shake ya ass, but watch ya self!' :7
pi_111579115
Wat een..euh,..vrolijke muziek :P

Spaans, mooie taal, neem me altijd voor het te gaan leren, komt er alleen niet van.
Heb wel een beginnerscursus Zweeds gedaan :')
pi_111579194
Het is alleen portugees? :P
  dinsdag 15 mei 2012 @ 14:21:15 #197
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111579211
M. doet een cursus Spaans en na les 2 vond 'ie t al niet leuk meer omdat 'ie werkwoorden moest vervoegen _O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_111579289
Tengo los huevos grandes B-)
  dinsdag 15 mei 2012 @ 14:23:11 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111579314
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:22 schreef V1z0R het volgende:
Tengo los huevos grandes B-)
Ja, wat was dat ook alweer? Ik heb grote ballen ofzo?
Niet meer actief op Fok!
pi_111579332
Grote eieren :)
pi_111579401
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:20 schreef ElDinosaur het volgende:
Het is alleen portugees? :P
Nog meer reden om een cursus Spaans te doen :P
pi_111579462
Toen ik in Portugal was vond ik Portugees trouwens vaak best wel Oost Europeaans klinken :') Zie je maar weer hoeveel ik van talen weet :P
pi_111579508
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 13:57 schreef LieLie het volgende:

[..]

Nee, ik moest zelf aanvoelen hoeveel ik het kon belasten (wat in de praktijk nog wel veel rust betekende).
Ah, dan is pijnstillers slikken en gewoon doorlopen misschien ook geen goed idee. :+ Nou ja, ik ga toch maar even vragen of de huisarts toch íets kan doen, want ik heb echt geen zin om ons hele tripje naar Brussel zittend door te brengen. Je weet nooit...
Thanks voor de info iig. :)

Viz, ik was van het weekend nog bij jou in de buurt volgens mij!
Everything has changed
  dinsdag 15 mei 2012 @ 14:31:27 #204
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111579679
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:27 schreef Mini. het volgende:

[..]

Ah, dan is pijnstillers slikken en gewoon doorlopen misschien ook geen goed idee. :+ Nou ja, ik ga toch maar even vragen of de huisarts toch íets kan doen, want ik heb echt geen zin om ons hele tripje naar Brussel zittend door te brengen. Je weet nooit...

In het noorden woont iedereen bij elkaar in de buurt >:) .

Boh, ik ben duf.
Niet meer actief op Fok!
pi_111579733
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:27 schreef Mini. het volgende:

[..]

Gewoon gaan idd :Y wie weet is het iets goed verklaarbaars.
pi_111579774
Me wants!

SPOILER
pi_111579825
:o Je voelde de immense kracht en goedheid die m'n aura uitstraalt op jezelf inwerken, Mini?
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Boh, ik ben duf.
Ik ben al de hele dag stoned :')
  dinsdag 15 mei 2012 @ 14:36:29 #208
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111579922
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:25 schreef Novem het volgende:

[..]

Nog meer reden om een cursus Spaans te doen :P

Ik vind Portugees ook wel een geinig taaltje! Ai se eu te pego enzo! :P
  Vis een optie? dinsdag 15 mei 2012 @ 14:36:54 #209
70532 loveli
N
pi_111579941
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:33 schreef Ml-etje het volgende:
Me wants!

SPOILER
Nice!
Me wants deze:
SPOILER
crap in = crap out
pi_111579954
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Boh, ik ben duf.
Nog dichter bij Viz dan anders zelfs! :o
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:34 schreef V1z0R het volgende:
:o Je voelde de immense kracht en goedheid die m'n aura uitstraalt op jezelf inwerken, Mini?
Zoiets ja. :D
Of eigenlijk associeer ik Drenthe gewoon met jou omdat ik daar verder niemand ken, maar dat van dat aura klinkt beter.
Everything has changed
pi_111580110
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:33 schreef Ml-etje het volgende:
Me wants!

SPOILER
Dus het is een

SPOILER
?
Ja doei.
pi_111580165
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Nice!
Me wants deze:
SPOILER
_O- als ik daarmee aan kom dan gaat mijn reputatie ten onder. Vind hem bij jou zelfs wel bijzonder :Y

Als ik dan mag kiezen wil ik deze Ik heb deze maar hij verbruikt te veel zelfs op gas.

SPOILER
pi_111580184
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:41 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dus het is een

SPOILER
?
haha.
pi_111580287
Auto's, ben blij dat ik daar niets mee heb :D

Wel heb ik trek en net een banaan gegeten :')
  dinsdag 15 mei 2012 @ 14:45:43 #215
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_111580304
Auto's O+
Me wants deze als trouwauto O+
SPOILER
~ Bonito La Risa ~
pi_111580343
Ghehehe, een nachtjapon-dealer :D Wel toffe bak, Ml! En je hebt geld zat, dus waarom niet kopen?
Zou persoonlijk voor een S5 gaan tho :7
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:37 schreef Mini. het volgende:

[..]

Nog dichter bij Viz dan anders zelfs! :o

[..]

Zoiets ja. :D
Of eigenlijk associeer ik Drenthe gewoon met jou omdat ik daar verder niemand ken, maar dat van dat aura klinkt beter.
Isabeau, Boem-dikkie? :@
:) ik heb een heel krachtige aura ja
pi_111580393
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:42 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- als ik daarmee aan kom dan gaat mijn reputatie ten onder. Vind hem bij jou zelfs wel bijzonder :Y

Als ik dan mag kiezen wil ik deze Ik heb deze maar hij verbruikt te veel zelfs op gas.

SPOILER
Wat een gruwelijk lelijke auto!
Wat wil je er mee gaan doen? Paardentrailers trekken ofzo? :?

Ik vind deze wel tof:
SPOILER
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? dinsdag 15 mei 2012 @ 14:50:34 #218
70532 loveli
N
pi_111580526
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:42 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

SPOILER
Nice!
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 15 mei 2012 @ 14:51:15 #219
70532 loveli
N
pi_111580549
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:45 schreef Mixende_match het volgende:
Auto's O+
Me wants deze als trouwauto O+
SPOILER
Trouw je dan ook in een minijurk? Een hoepel past er niet in.
crap in = crap out
pi_111580562
Cute M_M! O+

Die is inderdaad mooi HPKW maar zo onpraktisch als woon werker :+

Die range rover rijdt heerlijk het is net een slee.

V1z, kan die auto misschien wel kopen maar ook aan mijn spaargeld komt een einde :D
Dus ik spaar nog wel een jaar of 2 ofzo.

Welke wilde jij?
  Vis een optie? dinsdag 15 mei 2012 @ 14:51:42 #221
70532 loveli
N
pi_111580570
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Wat een gruwelijk lelijke auto!
Wat wil je er mee gaan doen? Paardentrailers trekken ofzo? :?

Ik vind deze wel tof:
SPOILER
Ik zeg: doen!
crap in = crap out
pi_111580601
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:42 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

haha.
:7 B-)
Ja doei.
pi_111580624
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

Ik vind deze wel tof:
SPOILER
Een Amazone? Zo eentje heeft mijn vader. O+ Hij heeft hem zelfs een tijdje als dagelijkse auto gebruikt, op gas, lekker goedkoop.
Everything has changed
  dinsdag 15 mei 2012 @ 14:54:36 #224
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_111580681
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:51 schreef loveli het volgende:

[..]

Trouw je dan ook in een minijurk? Een hoepel past er niet in.
Oh, zonder hoepel maar daar maak ik mij niet druk om :D ik zie mezelf wel zitten, helemaal tussen de jurk een hoofd uitsteken *)

Ik wil - als ik ga trouwen - dan een stuk of 4-5 mini's huren
~ Bonito La Risa ~
pi_111580705
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:51 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik zeg: doen!
Als mn huidige auto ermee ophoudt, dan koop ik er zo eentje. *)
Ga ik nog wel een cursus autotechniek doen. :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:53 schreef Mini. het volgende:

[..]

Een Amazone? Zo eentje heeft mijn vader. O+ Hij heeft hem zelfs een tijdje als dagelijkse auto gebruikt, op gas, lekker goedkoop.
Ja! Een Amazone! Geweldig mooie auto's! :)
Rijdt dat ding nog lekker ook?
Doe wat je niet durft.
pi_111580744
Die cursus is wel aan te raden inderdaad Henk :D
Dat is nou net hetgeen me tegenhoud een oldtimer te kopen.
pi_111580783
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

[..]

Ja! Een Amazone! Geweldig mooie auto's! :)
Rijdt dat ding nog lekker ook?
Op dit moment ligt hij in stukken in iemands garage omdat ze hem aan het restaureren zijn, maar voor zover ik weet reed hij altijd wel goed ja. :) Zat zelfs een automaat in.
Everything has changed
  Vis een optie? dinsdag 15 mei 2012 @ 14:59:10 #228
70532 loveli
N
pi_111580845
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Heb je niet echt nodig, als zo'n ding na 40 jaar nog rijdt houdt 'ie het ook nog wel 10 jaar vol.
crap in = crap out
pi_111581064
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:51 schreef Ml-etje het volgende:
Cute M_M! O+

Die is inderdaad mooi HPKW maar zo onpraktisch als woon werker :+

Die range rover rijdt heerlijk het is net een slee.

V1z, kan die auto misschien wel kopen maar ook aan mijn spaargeld komt een einde :D
Dus ik spaar nog wel een jaar of 2 ofzo.

Welke wilde jij?
Een pooierbak! :7 De S5
SPOILER
Mocht ik die ooit kunnen betalen... :@

Droomauto blijft nog altijd een F40! :9~
Zou de flatulente moeder van een gehandicapte zeeschildpad kunnen roundhousekicken voor een F40!
pi_111581201
Gelukkig is hij buiten pooierbak ook nog een beetje sjiek ;)

Oh en je hebt ook een cabrio uitvoering!
Voor de waarde van de helft van een modaal huis :D
  Vis een optie? dinsdag 15 mei 2012 @ 15:17:56 #231
70532 loveli
N
pi_111581501
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 15:05 schreef V1z0R het volgende:
Wel een pooier met smaak en klasse.
crap in = crap out
pi_111581534
Een met een dak vind ik wel fijn. Minimaal 1.6, liefst 2.x voor de bergjes. Oh, en er moet een radio in zitten.
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 15 mei 2012 @ 15:22:37 #233
70532 loveli
N
pi_111581667
Die radio :')
crap in = crap out
pi_111581698
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 15:22 schreef loveli het volgende:
Die radio :')
:7
Ja doei.
pi_111581768
_O-
  Vis een optie? dinsdag 15 mei 2012 @ 15:25:47 #236
70532 loveli
N
pi_111581787
Echt, ik heb een stuk of 10 auto's gehad, waarvan 2 met (werkende) radio.

Hmz.. evenveel met (werkende) airco.

Conclusie: ik kan zonder allebei, de radio mis ik absoluut niet.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 15 mei 2012 @ 15:28:35 #237
70532 loveli
N
pi_111581875
Ik bedoel, vroeger konden gezinnen met 3 kinderen op de achterbank (zittend op de koffers) naar de camping in Zuid-Frankrijk rijden zonder airco, dvd-speler, nintendo.
crap in = crap out
pi_111581916
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 15:28 schreef loveli het volgende:
Ik bedoel, vroeger konden gezinnen met 3 kinderen op de achterbank (zittend op de koffers) naar de camping in Zuid-Frankrijk rijden zonder airco, dvd-speler, nintendo.
Kon je de kinderen ook nog een pets verkopen zonder dat mensen raar keken :{w
pi_111581921
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 15:28 schreef loveli het volgende:
Oh, dat zeker. Maar ik vind een radio een must O+
Ja doei.
pi_111581937
Autorijden wordt wel een stuk leuker van muziek!
Hoewel, dat geldt eigenlijk voor bijna alles. :D
Everything has changed
pi_111582008
Heb maar weinig auto's gehad...

Citroen ZX 1.8 Furio
Peugeot 205 XA 1.1
En nu Audi A3 2.0 FSI (ideaal voor Mo, heeft dak, 2L en een Bose geluidsinstallatie :D)
pi_111582049
Subaru Mini Jumbo
Citroen AX
Fiat Uno (maand gehad voordat hij kapot vroor)
Daihatsu Charade
Ford Focus (huidig)

8-)
Ja doei.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 15:34:41 #243
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111582102
0 auto's hier :').
Niet meer actief op Fok!
pi_111582167
Net gesprek gehad met afstudeerbegeleider. Meh.. Niet echt iets om vrolijk van te worden. Moet nog hele papierwinkel regelen wat ik blijkbaar een jaar geleden had moeten doen. Waarom zegt ze dat niet eerder? Superirritant dit. Lijkt wel of ze me continu wil tegenwerken. Als ik iets mocht overdoen dan was het een andere begeleider+onderwerp geworden.
Maar zometeen naar stage om daar afspraken te maken! Daar kan ik echt naar uitkijken! Mijn afstudeerbegeleider vind het niet zo dat ik nu al stage ga lopen, omdat mn scriptie dan op 2e plek komt. maar ik heb er anderhalf jaar al aan gewerkt en continu bedenkt ze aanpassingen, andere tehcnologieen en haar verbeterpunten waren altijd vaag. Dus ik vind het mooi geweest. Ik doe nu wat ik doe en that's it.
  Vis een optie? dinsdag 15 mei 2012 @ 15:37:17 #245
70532 loveli
N
pi_111582195
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 15:36 schreef the85mc het volgende:
Waarom zegt ze dat niet eerder?
Omdat ze er vanuit ging dat je het al wist?
crap in = crap out
pi_111582516
Weer rustig vandaag! Saai hoor.
Autostand is 2 :P
pi_111582566
MC even belangrijker zaken, hoe is het met je vakantiechick?
  dinsdag 15 mei 2012 @ 15:46:46 #248
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111582575
Godzijdank zit mijn dag er bijna op.

Het is ook best saai hier: twee collega's op vakantie, waaronder de collega met wie ik heel leuk kan kletsen ;(.
Niet meer actief op Fok!
pi_111582603
Hmm ik ga denk ik donderdag voor ontbijt kokosrijst met mangoblokjes maken :@
pi_111582849
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 15:47 schreef Perruche het volgende:
Hmm ik ga denk ik donderdag voor ontbijt kokosrijst met mangoblokjes maken :@
Dat klinkt goed! :9~
Ik denk dat ik donderdag voor een full english breakfast ga. B-)
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 15:54:40 #251
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111582902
Ik denk dat ik dodag voor Brinta met banaan ga ;(. Functioneel hardloopontbijt, dat dan weer wel!
Niet meer actief op Fok!
pi_111582980
Hm, ik denk dat ik eens een verzoek ga indienen voor ontbijt op bed donderdag. O-)
Everything has changed
pi_111583434
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 15:05 schreef V1z0R het volgende:

[..]

SPOILER
Mocht ik die ooit kunnen betalen... :@

Droomauto blijft nog altijd een F40! :9~
Zou de flatulente moeder van een gehandicapte zeeschildpad kunnen roundhousekicken voor een F40!
Audi's zijn boobytrap bakken. Lijken groot van buiten en zijn klein van binnen, ik zou dus upgraden naar een S6 of S8 wil je erin passen :')
  dinsdag 15 mei 2012 @ 16:17:16 #254
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111583905
Hoi, lijst...

O: kwark en vla
T's: 2 tomaten, rauwe wortels, grote appel, cup a soup kerrie, cappuccino
L: 3 boterhammen met tartaar en gegrilde groente, kom hele dikke, zoete tomatensoep met kip, beker melk
T's: 4 dropjes, grote peer, kiwi, blokje choco, 2 toastjes kaas
D: 500 gr broccoli, 250 gram gewokte spinazie, 1 ui, halve komkommer, 1 rode biet, 1 kipfilet, opscheplepel rijst met 2 lepels eigengemaakte satesaus.
T: -
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_111584063
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 16:06 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Audi's zijn boobytrap bakken. Lijken groot van buiten en zijn klein van binnen, ik zou dus upgraden naar een S6 of S8 wil je erin passen :')
Is voornamelijk de breedte ;) Baas heeft een A6, en die zijn ook niet echt ruim... Beenruimte genoeg tho :Y
pi_111584811
Ontbijt :9

Weer een nuttige werkdag. Daar word ik blij van :)
pi_111585462
*O* en weer thuis O+

Moet nu broeken korter gaan maken :{ geen zin enzulks!
Word wel blij van het uitzicht, er zit een paartje koolmeesjes in het nestkastje tegenover mijn werktafel O+
pi_111586444
Mo? Heb jij nog een receptje van je bietentaart?
pi_111586492
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 17:15 schreef Ml-etje het volgende:
Mo? Heb jij nog een receptje van je bietentaart?
Zie blog! :Y
Ja doei.
pi_111586529
Zo, Jillian zit er op. Even douchen en roggebroodje nuttigen en dan proberen wat nuttigs gedaan te krijgen :z de inspiratie is zoek.
Ja doei.
pi_111587051
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 15:46 schreef Perruche het volgende:
MC even belangrijker zaken, hoe is het met je vakantiechick?
Mwah gaat wel. We hebben nog wel wat contact maar nog geen date/afspraak gehad :@ . Maar goed die komt er vast nog wel, ik heb het ook nog niet voorgesteld. Eigenlijk weet ik niet waarom ik dat nog niet voorgesteld heb.

En toch nog studiegerelateerde dingen: stage gaat sowieso door, en komende maandag krijg ik het stagevoorstel binnen. Best relaxt, hoef ik dat ook niet zelf te schrijven :X
pi_111587268
Helleu :W

Ik ga een camper huren :')
Worry is a misuse of imagination
pi_111587332
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:46 schreef V1z0R het volgende:
Ghehehe, een nachtjapon-dealer :D Wel toffe bak, Ml! En je hebt geld zat, dus waarom niet kopen?
Zou persoonlijk voor een S5 gaan tho :7

[..]

Isabeau, Boem-dikkie? :@
*steekt vinger op*
  Vis een optie? dinsdag 15 mei 2012 @ 17:39:47 #264
70532 loveli
N
pi_111587626
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 17:32 schreef Probability het volgende:
Helleu :W

Ik ga een camper huren :')
Ivm woonruimte of ivm vakantie?
crap in = crap out
pi_111587754
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 17:39 schreef loveli het volgende:

[..]

Ivm woonruimte of ivm vakantie?
Vakantie!
Worry is a misuse of imagination
pi_111587828
Eindelijk thuis, wat een kut dag. :')

Wel blij dat auto's tegenwoordig ABS hebben! Zonder had ik in de vangrail gelegen of was ik echt achter op de file geklapt. :X
  dinsdag 15 mei 2012 @ 17:45:26 #267
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_111587918
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 17:43 schreef ElDinosaur het volgende:
Eindelijk thuis, wat een kut dag. :')

Wel blij dat auto's tegenwoordig ABS hebben! Zonder had ik in de vangrail gelegen of was ik echt achter op de file geklapt. :X
:? wat gebeurde er dan? Pff was wel ff schrikken denk
~ Bonito La Risa ~
pi_111588142
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 17:45 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

:? wat gebeurde er dan? Pff was wel ff schrikken denk
Het stond ineens stil vlak na een blinde bocht waar je met 110-120 in gaat. Matrixborden gaven nog niets aan. }:|
  dinsdag 15 mei 2012 @ 17:54:11 #269
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_111588303
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Leuren met boeken is leuk.
Ik koop overal en nergens Wilde Zwanen (of nog liever: Wild Swans) van Jung Chang bij de kringloop en op rommelmarkten, om het boek dan weg te geven.
Vond het zo'n ontzettend mooi en indrukwekkend boek en tegelijkertijd was ik enorm gefrustreerd dat ik zo weinig wist van de geschiedenis van China. Dus iedereen moet dat boek lezen.

ik heb wilde zwanen geloof ik weggegeven, want had geen zin om hem te lezen. ook een beetje omdat één van mijn beste vrienden, enorme chinakenner, zo vreselijk afgeeft op dat boek. ik dacht: dan zal t wel niks wezen... :@ lekker beinvloedbaar ben ik he?

verder lees ik voornamelijk fantasy en crime/thrillers en kinderboeken de laatste tijd, heb de puf niet voor "goeie" boeken.

heb wel enorm veel zin in die drie weken engeland, lekker lezen in/voor de tent 's avonds O+
Kwak
pi_111588531
Wow :o krijg net mail van m'n toekomstig begeleider *) de Master die ik ga doen levert me een MSc titel op 8-)
Ja doei.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 18:04:30 #271
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_111588742
yay, productieve dag. Flink hard gewerkt, goede presentatie gegeven, en hardgelopen! En het is nog maar zes uur!
pi_111589343
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 16:53 schreef Ml-etje het volgende:
*O* en weer thuis O+

Moet nu broeken korter gaan maken :{ geen zin enzulks!
Word wel blij van het uitzicht, er zit een paartje koolmeesjes in het nestkastje tegenover mijn werktafel O+
Ik haaaat broeken inkorten, maar het moet. Verbaast me dat jij het ook moet, je bent toch langer dan ik ben?
  dinsdag 15 mei 2012 @ 18:31:21 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111589694
* Viking84 op sushi wacht :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_111589755
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 18:20 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ik haaaat broeken inkorten, maar het moet. Verbaast me dat jij het ook moet, je bent toch langer dan ik ben?
Meestal wel ja.
Heb vaak zo'n 7-15 cm over.

Ben 1.70 :)
pi_111589759
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
Het zwijgen van Mario Salviati van Etienne van Heerden is mijn lievelings O+

The book of Negroes/Someone knows my name is ook awesome.. O+ en Ender's Game van Asimov !
Asimov is een goede SF-schrijver.
Ender's Game is een goed SF-boek.
Ender's Game is geschreven door OSC :).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_111589847
Oh, damn, ja :') het was nog vroeg.
Ja doei.
pi_111589935
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 18:32 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Meestal wel ja.
Heb vaak zo'n 7-15 cm over.

Ben 1.70 :)
Korte beentjes dan?
7-15 cm is wel heel veel. :o
Doe wat je niet durft.
pi_111590011
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 18:35 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, damn, ja :') het was nog vroeg.
Vroeger had ik als usernaam (op een ander forum) een naam uit een van de boeken van de Ender-serie, die broer en zus van Ender voeren onder schuilnamen discussies op een wereldomspannend computernetwerk. Terwijl Ender's game uit '85 is.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_111590043
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 17:54 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik heb wilde zwanen geloof ik weggegeven, want had geen zin om hem te lezen. ook een beetje omdat één van mijn beste vrienden, enorme chinakenner, zo vreselijk afgeeft op dat boek. ik dacht: dan zal t wel niks wezen... :@ lekker beinvloedbaar ben ik he?

verder lees ik voornamelijk fantasy en crime/thrillers en kinderboeken de laatste tijd, heb de puf niet voor "goeie" boeken.

heb wel enorm veel zin in die drie weken engeland, lekker lezen in/voor de tent 's avonds O+
Oew,dan ben ik benieuwd naar wat er verkeerd is aan het boek!
Het was voor mij vooral een eye opener over de geschiedenis van China. :)

En verder: Vakantie!!!!!!!!!!! *O* *O* *O*
Doe wat je niet durft.
pi_111590047
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 18:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Korte beentjes dan?
7-15 cm is wel heel veel. :o
Ook niet echt :) ligt ws aan het soort broeken dat ik koop.

En *O* voor vakantietijd!!
  dinsdag 15 mei 2012 @ 18:41:07 #281
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111590059
Ik moet ook altijd m´n broeken inkorten. Of beter gezegd: dat doet mijn mama :@.

Sushi met garnalen is mwah btw.
Niet meer actief op Fok!
pi_111590102
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 18:40 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ook niet echt :) ligt ws aan het soort broeken dat ik koop.

En *O* voor vakantietijd!!
De juiste lengtemaat kopen dan? *)
Doe wat je niet durft.
pi_111590150
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 18:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

De juiste lengtemaat kopen dan? *)
Behalve bij spijkerbroeken zie ik nooit lengtematen :D

Bij de Mr overigens wel, flauw is dat eigenlijk.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 18:43:50 #284
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111590182
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 18:43 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Behalve bij spijkerbroeken zie ik nooit lengtematen :D
Idem.

Lengtematen heb je toch vooral bij dure merken?
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 15 mei 2012 @ 18:44:24 #285
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111590205
Als de broeken al verschillen in lengte is dat aangegeven dmv 'short' e.d.
Niet meer actief op Fok!
pi_111590217
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 18:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Idem.

Lengtematen heb je toch vooral bij dure merken?
Nog niet eens, heb zowat alleen maar dure merken hangen op esprit-mexx en vero moda na.
Mart Visser maakt echt geen lengtematen.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 18:45:07 #287
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_111590233
http://www.mimus.nl

m'n website is live... :@ vind t een beetje spannend. fouten aanwijzen wordt gewaardeerd, doch liefst op een kusjekroel toontje :@
Kwak
  dinsdag 15 mei 2012 @ 18:45:56 #288
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111590270
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 18:44 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Nog niet eens, heb zowat alleen maar dure merken hangen op esprit-mexx en vero moda na.
Mart Visser maakt echt geen lengtematen.
Ik bedoel qua spijkerbroeken ;).Esprit doet idd wel lengtematen. Levis bijv ook. Maar goed, jij draagt niet zo vaak spijkerbroeken, denk ik? (ivm werk)
Niet meer actief op Fok!
pi_111590326
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 18:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik bedoel qua spijkerbroeken ;).Esprit doet idd wel lengtematen. Levis bijv ook. Maar goed, jij draagt niet zo vaak spijkerbroeken, denk ik? (ivm werk)
Nee alleen in het weekend en soms op vrijdag.
Maar als ik lang moet zitten vind ik tegenwoordig een spijkerbroek snel knellen.
Maar koop ze dan ook niet op de groei ofzo :')

Heb nu mooie van J brand. Esprit pas ik niet en levi's is vrij stug vaak.
Indian Rose was geweldig maar uit de handel/failliet.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 18:48:14 #290
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111590351
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 18:45 schreef kwakz0r het volgende:

m'n website is live... :@ vind t een beetje spannend. fouten aanwijzen wordt gewaardeerd, doch liefst op een kusjekroel toontje :@

Nice :Y.

CV's is met kleine letters, volgens mij.

Heb je ook een VAR enzo? Wij hebben zo nu en dan ook wel eens een vertaalklus, misschien kan ik je gegevens dan even doorsturen, intern.
Niet meer actief op Fok!
pi_111590430
quote:

Als ik op deze pagina http://mimus.nl/wp/contact-2/ op de emailknop klik, kom ik op de homepagina ;).

Ziet er goed en verzorgd uit verder ^O^.
pi_111590433
quote:

Eerste gezicht ^O^ *O*
Alleen zou een meer profi foto kiezen maar dat is echt een beetje meer mijn eigen karakter dan dat het een must is ;)
  dinsdag 15 mei 2012 @ 18:50:36 #293
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_111590437
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 18:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nice :Y.

CV's is met kleine letters, volgens mij.

Heb je ook een VAR enzo? Wij hebben zo nu en dan ook wel eens een vertaalklus, misschien kan ik je gegevens dan even doorsturen, intern.
Nog niet, zodra ik vakantie heb ga ik dat allemaal regelen, BTW nummer, KvK, VAR, etc. maar dat trek ik nu nog even niet... Ik hoor het graag!!

Ah, dat zal ik aanpassen... in het Engels is het wel met hoofdletters :') je snapt waarom ik me eerst op vertaling NL-En richt...

(wishlist is een Engelstalige site voor de Engelstalige markt)
Kwak
  dinsdag 15 mei 2012 @ 18:51:56 #294
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_111590480
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 18:50 schreef sigme het volgende:

[..]

Als ik op deze pagina http://mimus.nl/wp/contact-2/ op de emailknop klik, kom ik op de homepagina ;).

hej dat is suf! ga ik even nakijken... thanks
Kwak
  dinsdag 15 mei 2012 @ 18:52:05 #295
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111590486
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 18:50 schreef sigme het volgende:

[..]

Echt een sigme-opmerking :P.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 15 mei 2012 @ 18:52:12 #296
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_111590492
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 18:50 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Eerste gezicht ^O^ *O*
Alleen zou een meer profi foto kiezen maar dat is echt een beetje meer mijn eigen karakter dan dat het een must is ;)
Ja, ik twijfel, heb niet zoveel profi foto's... ik ga even zoeken...
Kwak
pi_111590493
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 18:50 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Nog niet, zodra ik vakantie heb ga ik dat allemaal regelen, BTW nummer, KvK, VAR, etc. maar dat trek ik nu nog even niet... Ik hoor het graag!!

Ah, dat zal ik aanpassen... in het Engels is het wel met hoofdletters :') je snapt waarom ik me eerst op vertaling NL-En richt...

(wishlist is een Engelstalige site voor de Engelstalige markt)
Laat de KvK niet direct je belastingdingen wel even aanmelden. Je kan beter (vind ik) je aanmelden bij de belasting als je ook echt wat opdrachten heb (en die betaald zijn).
Als er iets tussenkomt zit je anders nog eeeeeeeeeeeeeuwen aan de belastingdienst vast die je zakelijk vindt.
pi_111590506
Ziet er mooi uit Kwak!
Mijn engelstalige cv is nog even niet nodig. Maar ik hou het in gedachten. :)
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 18:55:09 #299
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_111590607
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 18:52 schreef sigme het volgende:

[..]

Laat de KvK niet direct je belastingdingen wel even aanmelden. Je kan beter (vind ik) je aanmelden bij de belasting als je ook echt wat opdrachten heb (en die betaald zijn).
Als er iets tussenkomt zit je anders nog eeeeeeeeeeeeeuwen aan de belastingdienst vast die je zakelijk vindt.
ah, ja thanks. ik val ws. uiteindelijk toch onder de kleine bedrijven regeling, maar ik zal in het begin toch btw administratie moeten doen enzo.

heb de mail link gefixt, wist niet dat ik in de wizard er ook zelf mailto: voor moest zetten :') laat het dan niet lijken op een kant en klaar formulier....
Kwak
  dinsdag 15 mei 2012 @ 18:56:06 #300
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_111590641
quote:

Krijgen wij ook vriendenprijsjes? :7

ziet er goed uit!
pi_111590660
full!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')