abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111562377
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Ja doei.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 06:42:51 #2
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111567126
Morgen. Jillian 2 is niet echt tof na een korte nacht. Nu maar douchen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_111567141
Het topic is al bijna 7 uur oud en nog zo maagdelijk leeg :o Oh Tink was net sneller! Props voor Jillian!

Sjaapje, ai...

Mogge! Gister overleefd, dag met een aantal zeer belangrijke vergaderingen. Nu kan ik mijn werkzaamheden echt gaan afronden en overdragen O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111567319
Klnkt goed Phaidra! :)

Ik ben vandaag 45 minuten eerder dag gisteren vertrokken. En dat met de wekker op dezelfde tijd. *)
dit zegt meer over mijn snelheid van gisteren dan over die van vandaag
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_111567322
Fijn Phaidra!

Ipv Jillian heb ik vanmorgen mijn pijnbehandeling gedaan. Schijnt beter te zijn al is het een bijzondere manier van wakker worden :D

In het kader van bouwvakkers *kijkt uit kantoorraam *check!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  dinsdag 15 mei 2012 @ 07:59:59 #6
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111567627
7 uur, ontbijttijd! Londen vandaag :Y
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_111567640
Wat wordt er geklust?

Ik ben gister lekker vroeg in bed gaan liggen en heb nog een paar uur gelezen voor ik ging slapen. O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_111567682
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 08:01 schreef _aurum_ het volgende:
Wat wordt er geklust?

Ik ben gister lekker vroeg in bed gaan liggen en heb nog een paar uur gelezen voor ik ging slapen. O+
De straat ;)
pi_111567849
Ik heb gewoon zo'm zin in mijn vakantie! :D
Behalve dan dat ik me vandaag nog een slag in de rondte moet werken. En dat ik nog onwijs veel dingen moet regelen. :D
En dan ga ik ook gewoon lekker heel veel lezen en niets doen. Het gaat toch de helft van de tijd regenen op mijn vakantiebestemmingen. En het wordt 10 graden ofzo. Ik zeg: boeken mee en lekker veel lezen. *)
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 08:24:00 #10
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111567882
Het weer is nu niet onaardig hoor! Vanochtend regende het, maar tis nu droog.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 15 mei 2012 @ 08:24:45 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111567893
Lijstje van gisteren:

O: yoghurt/banaan/honing
T: twee bth kaas
L: twee bth kaas
T: volgens mij nog een appel, maar dat weet ik niet zeker
T: halve ananas
T: gekookt eitje
D: aubergine parmigiana

Vandaag:

T: twee bth pindakaas/sandwichspread (niet op één bth :P)
T: 250 gram worteltjes
T: appel
D: weet ik nog niet, alleen thuis. Wellicht bestel ik sushi.

Voorts vroeg op bed. Gaat vandaag weer beter dan gisteren, maar ik voel me nog niet wedstrijdproof :P.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 15 mei 2012 @ 08:25:31 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111567902
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 08:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Behalve dan dat ik me vandaag nog een slag in de rondte moet werken. En dat ik nog onwijs veel dingen moet regelen. :D
En dan ga ik ook gewoon lekker heel veel lezen en niets doen. Het gaat toch de helft van de tijd regenen op mijn vakantiebestemmingen. En het wordt 10 graden ofzo. Ik zeg: boeken mee en lekker veel lezen. *)
Awww! Wel in een gezellige pub gaan zitten dan met je boeken :Y. Dan heb je misschien ook aanspraak :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_111567934
goeiemorgen!

Ik heb vanmorgen in de douche besloten om te stoppen met m'n Zweedse cursus. Het maakt dat ik enorm gestressed ben, en ik leer er vrijwel niets nieuws. Of nu maar eens beginnen met praten, of na de zomer een betere cursus doen.

[/nieuws van de dag].

Verder vandaag een game theory presentatie, spannend.
pi_111567950
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 08:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
heerlijk, lezen op vakantie. Dat hoort er echt bij!

Ik lees een boek dat me niet zo grijpt, en het was een dikke. Hij is nu bijna uit, en daar ben ik heeel erg blij om!
pi_111568026
Mogge :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 08:27 schreef Jagärtrut het volgende:
goeiemorgen!

Ik heb vanmorgen in de douche besloten om te stoppen met m'n Zweedse cursus. Het maakt dat ik enorm gestressed ben, en ik leer er vrijwel niets nieuws. Of nu maar eens beginnen met praten, of na de zomer een betere cursus doen.

[/nieuws van de dag].

Verder vandaag een game theory presentatie, spannend.
Goede beslissing denk ik!
En wat betreft boeken.. herkenbaar! Dan toch uit willen lezen :')
Be someone that makes you happy
pi_111568136
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 08:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het weer is nu niet onaardig hoor! Vanochtend regende het, maar tis nu droog.
Maar jij zit niet in Liverpool. Of in Belfast! :)
\
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 08:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Awww! Wel in een gezellige pub gaan zitten dan met je boeken :Y. Dan heb je misschien ook aanspraak :P.
Ja!!! Dat is zoooooooooo leuk! O+
Of in een koffiehuisje ofzo. O+
Ik heb ook al 4 boeken klaarliggen om mee te nemen. Ga 6 dagen weg. :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 08:28 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

heerlijk, lezen op vakantie. Dat hoort er echt bij!

Ik lees een boek dat me niet zo grijpt, en het was een dikke. Hij is nu bijna uit, en daar ben ik heeel erg blij om!
Herkenbaar! :D
Wat lees je nu?
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 08:43:31 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111568150
Ik moet ook weer nieuw leesvoer. Ben al sinds begin maart in Game of Thrones deel 2 bezig en ik ben nog maar op 2/3. Conclusie: ik ben er flauw van. Dat de serie inmiddels verder is dan ik ben in het boek is ook niet echt motiverend :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_111568203
Mogguh! :W

In de douche maak ik ook altijd goede beslissingen, misschien nog wel betere dan op de WC :D ^O^

Wanneer heb je vakantie dan, HPKW?

De beslissing om een hele Aleve te nemen in plaats van een halve resulteert er nu in dat ik wil :z
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 08:47:51 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111568221
Hardlopen helpt ook om goeie beslissingen te nemen. Of iig: als ik me kut voel, moet ik gaan hardlopen. Zeker na 10 km zie ik alles daarna een stuk zonniger in :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_111568250
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 08:24 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje van gisteren:

T: twee bth kaas
T: volgens mij nog een appel, maar dat weet ik niet zeker
T: gekookt eitje
D: aubergine parmigiana

Vandaag:

T: twee bth pindakaas/sandwichspread (niet op één bth :P)
T: 250 gram worteltjes
T: appel
D: weet ik nog niet, alleen thuis. Wellicht bestel ik sushi.

Voorts vroeg op bed. Gaat vandaag weer beter dan gisteren, maar ik voel me nog niet wedstrijdproof :P.
Goed dat je je tijdig ter sponde gaat begeven! Hoeveel KM's is de wedstrijd? 10 moet toch sowieso lukken voor jou?
pi_111568256
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 08:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Maar jij zit niet in Liverpool. Of in Belfast! :)
\

[..]

Ja!!! Dat is zoooooooooo leuk! O+
Of in een koffiehuisje ofzo. O+
Ik heb ook al 4 boeken klaarliggen om mee te nemen. Ga 6 dagen weg. :D

[..]

Herkenbaar! :D
Wat lees je nu?
ik lees nu het schervengericht, van Afth v/d Heijden
pi_111568297
Ik heb echt in geen maanden een boek gelezen :o, volgens mij was ik bezig in Vaslav (ik schreef Pavlov :') ) Komt wel weer als ik geen 3-4 uur reistijd meer heb.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 08:53:46 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111568310
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 08:49 schreef anna82 het volgende:

[..]

Goed dat je je tijdig ter sponde gaat begeven! Hoeveel KM's is de wedstrijd? 10 moet toch sowieso lukken voor jou?
O+.

10 idd, maar ik wil ook nog graag een leuke tijd neerzetten, dus het zou fijn zijn als ik me weer optimaal voel. Zou anders vandaag weer een kein rondje doen, maar pak toch maar m'n rust :).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 15 mei 2012 @ 08:54:27 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111568322
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 08:50 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik lees nu het schervengericht, van Afth v/d Heijden
Die heb ik ook in de kast staan. Halverwege afgehaakt (niet bewust, er kwamen dingen tussendoor). Wil hem nog altijd eens uitlezen, want het is een interessant boek, maar ik moet wel weer opnieuw beginnen nu :P.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 15 mei 2012 @ 08:55:04 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111568333
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 08:52 schreef anna82 het volgende:
Ik heb echt in geen maanden een boek gelezen :o, volgens mij was ik bezig in Vaslav (ik schreef Pavlov :') ) Komt wel weer als ik geen 3-4 uur reistijd meer heb.
Met de trein gaan dan :P. Dat is ook mijn leesmoment.
Niet meer actief op Fok!
pi_111568424
Morning!

Ik lees nu nog steeds over schoonheid maar hij is bijna uit gelukkig. Het gaat nu echt nergens meer over, kabbelt maar voort. Hierna denk ik of D[i]e ontdekking van de Hemel[/i], of IQ84, of On Food and Cooking
pi_111568472
Wanneer is je wedstrijd Vikkestein?

Mijn planning:
O: 2 krentenbth met kaas
T: cracker, mineola, koffie verkeerd
L: hopelijk warme maaltijd, anders soep + salade
T: 125 gr griekse yoghurt met walnoten, lijnzaad en honing
T: banaan
B: 2x20 minuten fietsen
S: Evy les 19 (gisteren pas 20:45 thuis, dus ik vond het wel mooi)
D: restje tortilla met komkommersalade en een tomaat
S: Bodybalance
  dinsdag 15 mei 2012 @ 09:04:27 #28
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111568515
Donderdag :Y.

En oeh, De ontdekking van de hemel. Wat een draak van een boek :').
Niet meer actief op Fok!
pi_111568524
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:04 schreef Viking84 het volgende:

Ja? Hij lag voor 5 euro bij de Slegte.
pi_111568533
quote:

Ik had t met nachttrein naar Lissabon
pi_111568585
Night boat to Cairo
*O*
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_111568599
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:09 schreef V1z0R het volgende:
Night boat to Cairo
*O*
Lissabon V1z.. Lis-sa-bon :P
pi_111568651
Mijn nieuwe koffiepotje:

ik had een "traditionele" uit Italië meegenomen, maar mijn pa had hem zo vast gedraaid dat ik die niet meer kon openen. En ik heb de niet - aluminium traditionele hier nooit gevonden. Maar deze is ook mooi!
  dinsdag 15 mei 2012 @ 09:13:06 #34
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111568656
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:05 schreef Nallie het volgende:

[..]

Die vond ik dan wel weer leuk :@.
Niet meer actief op Fok!
pi_111568698
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:09 schreef Nallie het volgende:

[..]

Lissabon V1z.. Lis-sa-bon :P
Jaja... Gaan jullie nu maar dode bomen met inktvlekken bestuderen :P

Madness! *O*
pi_111568733
Ik vertrek morgen V1z0r! :D
Maar ik ben vandaag al reteproductief. *)
Ooit komt het goed. *O*

Het enige overigens wat ik al weken klaar heb liggen voor mn vakantie is mn stapel boeken. :D
Ik heb Salman Rushdie - Midnight's children, Jostein Gaarder _ Sophie's World iig al klaar liggen. En nog iets, maar weet even niet meer wat. :P
Doe wat je niet durft.
pi_111568763
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 08:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Die heb ik ook in de kast staan. Halverwege afgehaakt (niet bewust, er kwamen dingen tussendoor). Wil hem nog altijd eens uitlezen, want het is een interessant boek, maar ik moet wel weer opnieuw beginnen nu :P.
Ik was eerst ook al een keer halverwege afgehaakt, deze keer al m'n doorzettingsvermogen gebruikt. Het is een interessant boek, maar het grijpt me niet. Ja, nu met nog 30 bladzijden te gaan ben ik benieuwd hoe het eindigt...
pi_111568775
quote:

dat is m'n favoriete boek denk ik. Heb hem wel 7 keer gelezen!
pi_111568787
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:12 schreef Perruche het volgende:
Mijn nieuwe koffiepotje:

[ afbeelding ]

ik had een "traditionele" uit Italië meegenomen, maar mijn pa had hem zo vast gedraaid dat ik die niet meer kon openen. En ik heb de niet - aluminium traditionele hier nooit gevonden. Maar deze is ook mooi!
Wat mooi! O+
Doe wat je niet durft.
pi_111568797
oeh, zo krijg ik weer zin in een kampeervakantie. Overdag lange wandelingen maken, 's avonds voor de tent zitten lezen of een spelletje spelen. Zo fijn!
  dinsdag 15 mei 2012 @ 09:21:29 #41
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111568821
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:19 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

dat is m'n favoriete boek denk ik. Heb hem wel 7 keer gelezen!
_O-.

Een voormalige medestudent van mij (ook een fokker trouwens) was er ook heel lyrisch over: "Alles klopt aan dit boek!". Ze heeft er zelfs een presentatie over gegeven in het eerste jaar _O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_111568865
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

_O-.

Een voormalige medestudent van mij (ook een fokker trouwens) was er ook heel lyrisch over: "Alles klopt aan dit boek!". Ze heeft er zelfs een presentatie over gegeven in het eerste jaar _O-.
ik heb hem voor m'n leeslijst in 5 havo gelezen. Geloof niet dat ik het toen allemaal snapte, maar aangezien m'n leraar het boek niet had gelezen kwam ik er mee weg. Daarna nog een aantal keer gelezen, en dingen vallen steeds meer op hun plek. Over een aantal jaar maar weer eens lezen!
pi_111569069
Planning:

O: havermout, banaan, dadels, kokos
T: koffie met melk, appel
L: volkoren bh filet americain, 2 met pindakaas
T: wat kikkererwten met tonijn
D: pasta met courgette, erwtjes, zalm
S: ruim een uur boksen
T: Eiwitshake en wat nootjes
pi_111569093
Enige 'echte' boek dat ik ooit gelezen heb is Psycho van Robert Bloch :@ Vond ik wel een erg leuk boek, ook direct iets van 3x gelezen of zo...
Nu begin ik me wel af te vragen hoe ik dan ooit boekverslagen voor NL heb gedaan, zal ze wel van internet geplukt hebben :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vertrek morgen V1z0r! :D
Maar ik ben vandaag al reteproductief. *)
Ooit komt het goed. *O*

Het enige overigens wat ik al weken klaar heb liggen voor mn vakantie is mn stapel boeken. :D
Ik heb Salman Rushdie - Midnight's children, Jostein Gaarder _ Sophie's World iig al klaar liggen. En nog iets, maar weet even niet meer wat. :P
Ah! Da's al snel! :D
^O^
pi_111569106
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

_O-.

Nou ja, Vik! Omdat jij een boek vreselijk vindt, is het niet per definitie ontzettend lachwekkend als anderen het wél een goed boek vinden.

Net ontbeten. Nom!
  dinsdag 15 mei 2012 @ 09:35:46 #46
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111569165
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:33 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nou ja, Vik! Omdat jij een boek vreselijk vindt, is het niet per definitie ontzettend lachwekkend als anderen het wél een goed boek vinden.

Net ontbeten. Nom!
Oh, maar daarom _O- ik niet hoor :). Ik vind het gewoon grappig dat 1) Jagär een totaal andere mening is toegedaan dan ik en 2) iemand zó kapot kan zijn van een boek als die studente was.

Al kan ik ook heerlijk lopen leuren met Norwegian Wood :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_111569231
Er vallen hier eieren uit de lucht :X
pi_111569238
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh, maar daarom _O- ik niet hoor :). Ik vind het gewoon grappig dat 1) Jagär een totaal andere mening is toegedaan dan ik en 2) iemand zó kapot kan zijn van een boek als die studente was.

Al kan ik ook heerlijk lopen leuren met Norwegian Wood :P.
Oh, trouwens, Martijn is nu ook Game of Thrones aan het lezen (zit nu op 3/4 van het tweede boek, geloof ik). Hij vindt het boek juist nóg beter dan de serie. Zit me er al weken van te overtuigen dat ik er ook aan moet beginnen. Maar ik ben momenteel met een ander boek bezig.

(wat is de titel daar ook alweer van? :o :+)
pi_111569250
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:31 schreef Nallie het volgende:
Planning:

O: havermout, banaan, dadels, kokos
T: koffie met melk, appel
L: volkoren bh filet americain, 2 met pindakaas
T: wat kikkererwten met tonijn
D: pasta met courgette, erwtjes, zalm
S: ruim een uur boksen
T: Eiwitshake en wat nootjes
}:|

Zo kan ik toch geen commentaar leveren...
  Vis een optie? dinsdag 15 mei 2012 @ 09:41:12 #50
70532 loveli
N
pi_111569272
Chicks in orbit?
crap in = crap out
pi_111569283
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:40 schreef V1z0R het volgende:

[..]

}:|

Zo kan ik toch geen commentaar leveren...
Ik heb je advies van de vorige keer geimplementeerd!! *O*
pi_111569295
goedemorgen!!
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 15 mei 2012 @ 09:42:23 #53
70532 loveli
N
pi_111569301
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
(wat is de titel daar ook alweer van? :o :+)
Baby & child care van Dr. Spock?
crap in = crap out
pi_111569321
Leuren met boeken is leuk.
Ik koop overal en nergens Wilde Zwanen (of nog liever: Wild Swans) van Jung Chang bij de kringloop en op rommelmarkten, om het boek dan weg te geven.
Vond het zo'n ontzettend mooi en indrukwekkend boek en tegelijkertijd was ik enorm gefrustreerd dat ik zo weinig wist van de geschiedenis van China. Dus iedereen moet dat boek lezen.

En ik vind ook dat iedereen de Hitchikersguide to the galaxy moet kennen. Wegens bijzonder tof en leuk. *) Dus die geef ik ook nog wel eens kado. :P
Doe wat je niet durft.
pi_111569330
Ik las deze topic titel in Active Topics

quote:
Ik ben er klaar mee. Sproeipoes.
En daarna pas het subforum waar 'ie in staat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
pi_111569333
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:42 schreef loveli het volgende:
Baby & child care van Dr. Spock?
Oh nee! :D Heb ik me nog niet mee beziggehouden, moet dat? :+
  Vis een optie? dinsdag 15 mei 2012 @ 09:44:12 #58
70532 loveli
N
pi_111569336
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En ik vind ook dat iedereen de Hitchikersguide to the galaxy moet kennen. Wegens bijzonder tof en leuk. *) Dus die geef ik ook nog wel eens kado. :P
Handdoek bij je?
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 15 mei 2012 @ 09:45:29 #59
70532 loveli
N
pi_111569368
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:44 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh nee! :D Heb ik me nog niet mee beziggehouden, moet dat? :+
Neu, deze is ook duidelijk.
crap in = crap out
pi_111569373
Hitchhikers guide is awesome! Ik vind vooral de scène met de potvis (was het een potvis?) geniaal, evenals de scène met die ruimtewezens die een invasion willen doen maar een kleine proportionele miscalculatie hebben gemaakt :D

Eens kijken of ik die kan vinden zo :D
pi_111569396
Het zwijgen van Mario Salviati van Etienne van Heerden is mijn lievelings O+

The book of Negroes/Someone knows my name is ook awesome.. O+ en Ender's Game van Asimov !
Ja doei.
pi_111569403
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:44 schreef loveli het volgende:

[..]

Handdoek bij je?
25 mei zal ik er eentje meenemen. Vandaag doe ik het wel met zakdoekjes. :P
Doe wat je niet durft.
pi_111569416
Sperm whale! _O- _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_111569507
:D domme walvis :')

Iehw! Brigitte Kaandorp :{
Die werkt op mij als Rushdie op een salafist, *brrrr* :X
pi_111569559
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:51 schreef V1z0R het volgende:
:D domme walvis :')

Iehw! Brigitte Kaandorp :{
Die werkt op mij als Rushdie op een salafist, *brrrr* :X
dat boek zou jij ook wel leuk vinden, V1Z!

Aanrader!
pi_111569651
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:53 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

dat boek zou jij ook wel leuk vinden, V1Z!

Aanrader!
:@
Mocht ik ooit boeken gaan lezen zal ik 'm in m'n achterhoofd houden :)

LuckyTV van gisteren _O-
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/94289
'En een tractor!' _O- :') :D Geweldig!
pi_111569657
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:05 schreef Nallie het volgende:

[..]

Eens. Ik ben ook niet heel ver gekomen. Vroeger las ik echt altijd door, ook als ik er nauwelijks doorheen kwam, maar inmiddels heb ik 3 boeken die ik niet uitgelezen heb, terwijl ik al in een ander boek begonnen ben :o. Mijn concentratie is ook zo prut nu, dat een boek me echt direct moet pakken. Daarom pak ik eerder een tijdschrift.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111569783
Goedemorgeennn.. Gisteren ingeschreven voor twee opleidingen, net nog ff een sollicitatie weggedaan.

IK WIL IETS DOENN.
pi_111569802
Morning :W
Deze week ging weer goed volgens de weegschaal *O* nu zo door blijven gaan en dan hopelijk volgende week een BMI onder de 28
  dinsdag 15 mei 2012 @ 10:05:03 #70
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111569865
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 08:59 schreef Perruche het volgende:
Morning!

Ik lees nu nog steeds [i]over schoonheid[/i] maar hij is bijna uit gelukkig. Het gaat nu echt nergens meer over, kabbelt maar voort. Hierna denk ik of D[i]e ontdekking van de Hemel[/i], of IQ84, of On Food and Cooking
Dat vond ik nou een geweldig boek! De ontdekking van de hemel trouwens ook, dus ik ben bang dat je daar maar niet aan moet beginnen
Geen zorgen voor de dag van morgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')