ja het is niet eens grappig meer.. we weten namelijk al wat het goede antwoord is.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:57 schreef dramatic het volgende:
[..]
hij denkt dat de grap dan ook leuk is
jah 2quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:57 schreef Zamorak het volgende:
[..]
ja het is niet eens grappig meer.. we weten namelijk al wat het goede antwoord is.
Heul niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:58 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja maar alinea 3 was een uitwerking van alinea 2..
quote:
zeker niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heul niet.Zo kan je ook alinea 6 over alinea 7 redeneren bij vraag 2.
Ja ik had iets van Een vertegenwoordiger van de ouders een vaste zitting in het bestuur geven =\quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:01 schreef meneer_valk het volgende:
Had bij vraag 14 (M&O VWO) nog iemand meer als antwoord "Één of meerdere ouders aanstellen als bestuurslid"? Zoals ik het nu opmaak uit het correctiemodel is dat 0 punten.
Dat is dus half goed want die vaste zitting kan alleen bereikt worden door het in de statuten op te nemen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:02 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ja ik had iets van Een vertegenwoordiger van de ouders een vaste zitting in het bestuur geven =\
Vul je geslacht inquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:03 schreef dramatic het volgende:
Hoelang ga ik dit blauwe poppetje houden btw
Hmm. Hopen dat mijn docent gunt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:02 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Dat is dus half goed want die vaste zitting kan alleen bereikt worden door het in de statuten op te nemen.
Mwa, ik had bij preferente aandelen 6% gelezen ipv 5%, vergat de helft naar reserves te doen, vergat bij de efficiencyresultaten etc aan te geven of het voordelig of nadelig was, echt ernstigquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:03 schreef fixatoman het volgende:
Mijn meest stomme fout: bij die vooruitontvangen bedragen, helemaal goed berekent, heb ik in mijn haast debet opgeschreven i.p.v. credit xD
Hoeveel punten heb je?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:06 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Mwa, ik had bij preferente aandelen 6% gelezen ipv 5%, vergat de helft naar reserves te doen, vergat bij de efficiencyresultaten etc aan te geven of het voordelig of nadelig was, echt ernstig
Dat aangeven heb ik wel gedaan volgens mij. Hoewel het er dit keer niet bijstond en voorgaande jaren wel dus misschien heb je geluk?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:06 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Mwa, ik had bij preferente aandelen 6% gelezen ipv 5%, vergat de helft naar reserves te doen, vergat bij de efficiencyresultaten etc aan te geven of het voordelig of nadelig was, echt ernstig
aangeven van wat? nadelig /voordelig? stond er wel bij dat je dat moest doenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:09 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Dat aangeven heb ik wel gedaan volgens mij. Hoewel het er dit keer niet bijstond en voorgaande jaren wel dus misschien heb je geluk?
Ohja je hebt gelijk;)quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:13 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
aangeven van wat? nadelig /voordelig? stond er wel bij dat je dat moest doen
Je kan beter nu janken dan morgen tijdens het examen, staat anders zo raar.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:25 schreef trolololo het volgende:
AAAARGHGHHEHBBLSS Wiskunde B morgen...
Ik kan wel janken
Meetkundequote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:25 schreef trolololo het volgende:
AAAARGHGHHEHBBLSS Wiskunde B morgen...
Ik kan wel janken
Ik een 5,9. Maar hopen dat het een beetje gaat...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:27 schreef Nutkicker22 het volgende:
ik heb een 6,0 nodig om een 5,5 te staan voor Wi B
ik een 4.6 maar ben banger dan jullie. soweiso gaat mn 5.5 dan gevaar lopenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:28 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik een 5,9. Maar hopen dat het een beetje gaat...
slechter, vond ik. die van 2011 ging gewoon goed bij mijquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:33 schreef Etsu het volgende:
Was m&o beter of slechter te doen vergeleken met vorig jaar?
8.8 voor een 9...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:29 schreef Lutte het volgende:
6,3 voor een zeven.. Dat moet nog wel lukkenDocente is er van overtuigd dat een 8,3 ook moet lukken. Dream on
Het gaat je lukken!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:33 schreef dramatic het volgende:
[..]
ik een 4.6 maar ben banger dan jullie. soweiso gaat mn 5.5 dan gevaar lopen
Ik moet vlammen met Engels, Duits en Nederlands. Alleen om de onvoldoendes van WiB, Na en Sk te relativerenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:33 schreef dramatic het volgende:
[..]
ik een 4.6 maar ben banger dan jullie. soweiso gaat mn 5.5 dan gevaar lopen
Dan ben je al goed genoeg voorbereid lijkt mequote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:44 schreef Renn het volgende:
Wil ik nog even een oefenexamen maken, kom ik erachter dat ik de afgelopen 6 jaar tijdvak I en II al heb gemaakt.
Ja, onze leraar begon hier aan het begin van dit schooljaar al mee. Nu is al mijn oefenstof op..
Laatste examen heb ik een maand terug gemaakt.. Graag nog een kleine opfrissing, anders weet ik niet of een 9,1 er wel in zit :pquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:44 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Dan ben je al goed genoeg voorbereid lijkt me
Oh, ik zie net dat 2011 II mij nog gespaard is gebleven. (Y)quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:44 schreef Renn het volgende:
Wil ik nog even een oefenexamen maken, kom ik erachter dat ik de afgelopen 6 jaar tijdvak I en II al heb gemaakt.
Ja, onze leraar begon hier aan het begin van dit schooljaar al mee. Nu is al mijn oefenstof op..
dan heb je nog geluk wij hebben maar bij 2 vakken met examens gewerkt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:44 schreef Renn het volgende:
Als je daar echt slecht in bent (zoals ik), sla ze dan direct over. Kijk er niet naar. Schenk al je aandacht aan de andere opgaven. Als je aan het einde tijd over hebt, neem dan eens een kijkje naar die meetkundeopgaven.quote:
Hallo Etsu, hoe ging Nederlands?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:33 schreef Etsu het volgende:
Was m&o beter of slechter te doen vergeleken met vorig jaar?
Dat was ook precies mijn plan. Even een minuutje kijken naar de opdracht en als ik het dan niet zie ga ik gewoon doorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:54 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Als je daar echt slecht in bent (zoals ik), sla ze dan direct over. Kijk er niet naar. Schenk al je aandacht aan de andere opgaven. Als je aan het einde tijd over hebt, neem dan eens een kijkje naar die meetkundeopgaven.
Ook niet stressen als je nog niet klaar bent. Het is belangrijk dat hetgeen je wel maakt goed is.
Ik had al m'n tijd al verbruikt en was nog met de laatste normale opgave bezig. Aan de meetkunde was ik nog niet toegekomen. Ik had een 6,8, dus blijkbaar heb ik de sommen die ik heb gemaakt heb wel redelijk gedaan.
Succes.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:55 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Dat was ook precies mijn plan. Even een minuutje kijken naar de opdracht en als ik het dan niet zie ga ik gewoon door
Mijne ook. Toch wil ik er 1tje goed hebben puur voor de eerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:58 schreef trolololo het volgende:
Het hele bewijzen overslaan en dan een voldoende proberen te halen is mijn strategie
Wij kregen bewijzen uit de CE's op mijn SEquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:02 schreef Renn het volgende:
Gelukkig zijn de bewijzen op de CE's aanzienelijk minder moeilijk dan de bewijzen op de SE's! Biedt misschien nog een beetje vooruitzicht!
Klopt, op het SE alleen maar 10punters gehad.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:02 schreef Renn het volgende:
Gelukkig zijn de bewijzen op de CE's aanzienelijk minder moeilijk dan de bewijzen op de SE's! Biedt misschien nog een beetje vooruitzicht!
Weg van FOK! en leren een optie? Probeer er nog het beste van te maken!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:02 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
ik ga echt zakken. Gisteren nederlands verpest, vandaag m&o, gaat echt niet meer goedkomen dit
Welk tekenen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:00 schreef dramatic het volgende:
Dat tekenen is trouwens nog veel moeilijker
kop op ik ben slechter en ga er ook voorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:02 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
ik ga echt zakken. Gisteren nederlands verpest, vandaag m&o, gaat echt niet meer goedkomen dit
ik heb pas maandag weer examen, dus vandaag lekker niks doen, morgen weer flink aan de leerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:03 schreef Renn het volgende:
[..]
Weg van FOK! en leren een optie? Probeer er nog het beste van te maken!
Wij hadden het construeren van een conflictlijn voor 12 punten (van de 26quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:03 schreef dramatic het volgende:
[..]
Klopt, op het SE alleen maar 10punters gehad.
Construeren denk ikquote:
jij bent echt niet slechterquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:03 schreef dramatic het volgende:
[..]
kop op ik ben slechter en ga er ook voorje kunt het
nou.. welke vakken heb je nog?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:04 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
jij bent echt niet slechter
die ongein en bewijzen leer ik morgen. ben ik tenminste uitgerust mits ik een beetje slaap. Nu ff samengevat uitlezen..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:05 schreef trolololo het volgende:
Oh dat; moet wel te doen zijn allemaal; vooral veel middelpunten
oh dan heb je het volgende week drukquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:05 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
geschiedenis, wiskunde, latijn, engels, frans & eco
jaa volgende week 4, haha thanksss, jij ookquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:06 schreef dramatic het volgende:
[..]
oh dan heb je het volgende week druksucces
Mijne ook, als je een beetje redelijk in wiskunde bent kun je nog wel ergens tussen 6-7 halen (heb ik meestal). Daarnaast ben ik vaak wel blij met een construeeropdracht. Vandaag examen 2010-II gemaakt waarin je een geodriehoek moest construeren, die was zo makkelijkquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:58 schreef trolololo het volgende:
Het hele bewijzen overslaan en dan een voldoende proberen te halen is mijn strategie
Mehh, beetje hetzelfde hier hoewel Nederlands niet helemaal verneukt... morgen keihard leren en er maar het beste van maken! Anders volgend jaar maar vavoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:02 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ja die heb ik ook gemaakt haha die valt wel mee...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:07 schreef v-eraax het volgende:
[..]
Mijne ook, als je een beetje redelijk in wiskunde bent kun je nog wel ergens tussen 6-7 halen (heb ik meestal). Daarnaast ben ik vaak wel blij met een construeeropdracht. Vandaag examen 2010-II gemaakt waarin je een geodriehoek moest construeren, die was zo makkelijk
Puntsymmetrie bewijzen is ook kut... 1 keer de verkeerde omvorming kiezen en je komt er nooit meer uit...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:09 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook gemaakt haha die valt wel mee...
Ik ben over het algemeen wel goed met differentiëren en integreren maar bij sommige vragen zie ik door de bomen het bos niet meer
Meetkunde als in bewijzen in cirkels, driehoeken, e.d. kon ik totaal niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:00 schreef dramatic het volgende:
Dat tekenen is trouwens nog veel moeilijker
Whuut?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:09 schreef Renn het volgende:
[..]
Puntsymmetrie bewijzen is ook kut... 1 keer de verkeerde omvorming kiezen en je komt er nooit meer uit...
Puntsymmetrie...?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:09 schreef Renn het volgende:
[..]
Puntsymmetrie bewijzen is ook kut... 1 keer de verkeerde omvorming kiezen en je komt er nooit meer uit...
Klopt ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:15 schreef Zamorak het volgende:
[..]
(p + a, q + b) = (p - a, q - b)
Toch?Of was dat lijnsymmetrie
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:18 schreef SummerSunshine het volgende:
biwOh wat heerlijk toch, dit wiskunde B gedoe
+1quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:19 schreef trolololo het volgende:
Ik dacht/hoopte dat dat alleen in het schoolexamen kon komen
brainerrorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:19 schreef Zamorak het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wanneer je:
pi*(Integraal van a naar b van g(x)^2) - pi*(Integraal van a naar b van f(x)^2)
en wanneer:
pi*(Integraal van a naar b van (g(x)-f(x))^2)
Moet gebruiken als je het stuk tussen 2 grafieken gaat wentelen om de x-as?
Zo zeg begin er niet over ._.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:20 schreef Gezicht het volgende:
Economie morgen wordt echt een ramp.Kut nieuwe methode ook.
Het komt er toch gewoon op neer dat je de grenzen op de y-as moet bepalen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:19 schreef Zamorak het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wanneer je:
pi*(Integraal van a naar b van g(x)^2) - pi*(Integraal van a naar b van f(x)^2)
en wanneer:
pi*(Integraal van a naar b van (g(x)-f(x))^2)
Moet gebruiken als je het stuk tussen 2 grafieken gaat wentelen om de x-as?
Als je een GR mag gebruiken is economie een eitjequote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:20 schreef Gezicht het volgende:
Economie morgen wordt echt een ramp.Kut nieuwe methode ook.
Maar soms berekenen ze eerst de oppervlakte van de x-as tot aan de ene functie, en de oppervlakte van de x-as tot de andere functie, en die trekken ze van elkaar af. Maar soms zie je ook dat ze de oppervlakte direct tussen 2 functies uitrekenen. Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:21 schreef trolololo het volgende:
[..]
Het komt er toch gewoon op neer dat je de grenzen op de y-as moet bepalen?
Zit standaard bij N&T en N&Gquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:22 schreef SummerSunshine het volgende:
Wat willen jullie worden dat jullie wiskunde B hebben?:O Meestal wordt het gekozen om een specifieke reden
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:15 schreef Zamorak het volgende:
[..]
(p + a, q + b) = (p - a, q - b)
Toch?Of was dat lijnsymmetrie
Uitdaging en motivatie om wèl naar de lessen te gaan. Verder opties openhouden voor eventueel ondoordachte studiekeuzes.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:22 schreef SummerSunshine het volgende:
Wat willen jullie worden dat jullie wiskunde B hebben?:O Meestal wordt het gekozen om een specifieke reden
Volgens mij zit er niet echt een verschil tussen, alleen is de ene soms makkelijker rekenen ofzo...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:23 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Maar soms berekenen ze eerst de oppervlakte van de x-as tot aan de ene functie, en de oppervlakte van de x-as tot de andere functie, en die trekken ze van elkaar af. Maar soms zie je ook dat ze de oppervlakte direct tussen 2 functies uitrekenen. Wat is het verschil?
Nee toch? J. , B. en nog iemand (ff vergeten wie) hebben dat ook maar zitten bij mij met WiskAquote:
En puntsymmetrie in (a,b) als ( f(a-p)+f(a+p)/2 = bquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:17 schreef Renn het volgende:
[..]
Klopt ja.
Lijnsymmetrie; f(xlijn-x) = f(xlijn+x)
Hoe de functies eruit zien toch? zie je toch als je hem plot?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:23 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Maar soms berekenen ze eerst de oppervlakte van de x-as tot aan de ene functie, en de oppervlakte van de x-as tot de andere functie, en die trekken ze van elkaar af. Maar soms zie je ook dat ze de oppervlakte direct tussen 2 functies uitrekenen. Wat is het verschil?
Ooehh lekker dan *jaloooers*quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:24 schreef JoelBaka het volgende:
Mijn Geschiedenis cijfer ligt tussen de 7,3 en de 9,7![]()
Ik denk dat ik net onder of net iets boven de 8.0 zit![]()
(De norm van Geschiedenis is vaak om te huilen)
Morgen ga ik eindelijk ook Nederlands doen
Ik ga Technische Wiskunde studeren, dan kan het handig zijnquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:22 schreef SummerSunshine het volgende:
Bij E&M en C&M is wiskunde B een keuzevak, en bij N&T en N&G verplicht?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:24 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Nee toch? J. , B. en nog iemand (ff vergeten wie) hebben dat ook maar zitten bij mij met WiskA
J. en B. hebben gewoon N&G/N&Tquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:24 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Bij E&M en C&M is wiskunde B een keuzevak, en bij N&T en N&G verplicht?
Bij N&G is het ook keuze, maar wel aangeraden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:24 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Bij E&M en C&M is wiskunde B een keuzevak, en bij N&T en N&G verplicht?
Ik denk dat je wiskunde D bedoeltDat is wel een keuzevak.
Nopquote:
Met de nieuwe methode mag dat dus niet meer. Tevens is die nieuwe methode vergeleken met de vorige 10 x lastiger.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:21 schreef trolololo het volgende:
[..]
Als je een GR mag gebruiken is economie een eitje
Ahh okiiiquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:25 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Bij N&G is het ook keuze, maar wel aangeraden.
Stel je neemt de lijn y=1 en y=2 op het domein (0,1). Je krijgt je omwentelingslichaam door het vlak V tussen y=1, y=2, x=1 en de y-as om de x-as te wentelen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:23 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Een reden om niet te zakken is al dat ik nog mijn GR mag gebruikenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:26 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Met de nieuwe methode mag dat dus niet meer. Tevens is die nieuwe methode vergeleken met de vorige 10 x lastiger.
Nu ik nogquote:
Wss om het aantal tussenuren te beperkenquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:32 schreef Manu. het volgende:
Oppervlaktes mag je in 1 integraal nemen, inhouden moet je apart uitrekenen.
Kort maar krachtigquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:32 schreef Manu. het volgende:
nu het cevo nog...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:35 schreef doppawoppa het volgende:
LAKS trekt de conclusie dat alinea 2 en 3 beide correct zijn! Zie de site.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:35 schreef doppawoppa het volgende:
Kan je het nieuwsbericht quoten? Examenklacht.nl ligt hier weer eens plat.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:35 schreef doppawoppa het volgende:
Potlood mag je gewoon gebruiken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:36 schreef Renn het volgende:
[..]
nu het cevo nog...
Trouwens, hoe zit het met gebruik van potlood bij construeren e.d.? Ik neem aan dat dit gewoon toegestaan is binnen de meetkunde op he CE?
Ja je moet de waarden op de y-as gebruiken ipv de waarden op de x-as als grenswaardenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:37 schreef doppawoppa het volgende:
Als je een functie om de y-as wentelt moet je dan naast spiegelen in x=y nog iets anders doen om de juiste integraal op te stellen?
Ik zie nu in samengevat staan dat je ook oppervlakten eerst apart moet uitrekenen als de oppervlakte die je wilt berekenen door de x-as begrenst is!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:32 schreef Manu. het volgende:
Natuurlijk!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:36 schreef Renn het volgende:
[..]
nu het cevo nog...
Trouwens, hoe zit het met gebruik van potlood bij construeren e.d.? Ik neem aan dat dit gewoon toegestaan is binnen de meetkunde op he CE?
Site heeft het weer zwaar hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:35 schreef doppawoppa het volgende:
Site ligt er inderdaad weer uit! Maar heb het net zien staan!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:36 schreef Zamorak het volgende:
[..]zou fijn zijn als de site dan daadwerkelijk werkt..
yea, maar dat is te bedenken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:39 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ik zie nu in samengevat staan dat je ook oppervlakten eerst apart moet uitrekenen als de oppervlakte die je wilt berekenen door de x-as begrenst is!
Haha net waren er wel paar havo uitslagenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:40 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik lees hier alleen maar over WisB VWO van morgen en Nederlands VWO van gisteren?
Als HAVO leerling val je er hier buiten jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:40 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik lees hier alleen maar over WisB VWO van morgen en Nederlands VWO van gisteren?
[HAVO] Nederlands hier wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:41 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Haha net waren er wel paar havo uitslagenmaar zij hadden het goed gemaakt dus niet veel te discussieren xD
Wij klagen gewoon veel meerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als HAVO leerling val je er hier buiten ja
Om over VMBO nog maar niet te beginnen.
Reden om Economie nog maar eens door te nemen dan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
We beginnen gewoon onze eigen SC.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:43 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Reden om Economie nog maar eens door te nemen dan.
Geeeeen idee haha, dramatic weet jij het?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:40 schreef doppawoppa het volgende:
Dus als je een vlak V wordt ingesloten door y-as/x-as e^x en y=ln(2) dien je gebruik te maken van x=e^y-->y=ln(x) met grens x=0 en x=ln(2)?
Iedereen die hetzelfde probleem bij vraag 28 heeft van MO gewoon klacht indienen bij LAKS. Het is inderdaad gewoon op een andere manier ook met behulp van vraag 27 te beantwoorden. Kunnen ze niet maken om enkel die ene manier goed te keuren... Zijn beiden goed...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:25 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
De vraag was toch of het bedrijfseconomisch verantwoord is. F* ckers gaan me niet zeggen dat het totaal niet mag, dan ga ik echt iemand ontleden
owh hahaquote:
Ja dat zowieso!! xD Alleen ikzelf alquote:
waarom spiegelen e.d.?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:44 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Geeeeen idee haha, dramatic weet jij het?
Beste kan je dan de rechthoekuitrekenen en het stuk onder de grafiek integreren en dat ervan aftrekken, of zie ik de vraag niet?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:44 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Geeeeen idee haha, dramatic weet jij het?
vwo en niet weten dat het sowieso is.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:45 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
owh haha
[..]
Ja dat zowieso!! xD Alleen ikzelf alIk kan me toch klagen
mijngod wat een prutsers.. ze kunnen die site niet eens een uurtje normaal overeind houden![]()
Niet snappen that not a single fuck is given.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vwo en niet weten dat het sowieso is.
Het grappige is dat ik nog hoger (8.5) voor wiskunde D sta terwijl men zegt dat dat veel moeilijker is dan alle andere soorten wiskunde.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:47 schreef SummerSunshine het volgende:
Respect, mensenDat jullie wiskunde B hebben.
Ik ben er ook nogquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
omdat wiskunde D en NLT gewoon veel leuker zijn. B is te mainstreamquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:48 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik nog hoger (8.5) voor wiskunde D sta terwijl men zegt dat dat veel moeilijker is dan alle andere soorten wiskunde.
Niet om je roem weg te blazen, natuurlijk eeuwige roem voor jou maar bij ons op school zegt men dat wiskunde D gemakkelijker is dan wiskunde B.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:48 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik nog hoger (8.5) voor wiskunde D sta terwijl men zegt dat dat veel moeilijker is dan alle andere soorten wiskunde.
Ik denk dit. En NLT is saaiquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:48 schreef dramatic het volgende:
[..]
omdat wiskunde D en NLT gewoon veel leuker zijn. B is te mainstream
Wtf volgens mij heb jij echt zieke cijfers ofniet?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:48 schreef Zamorak het volgende:
[..]
dat is belachelijk. Hooguit de wiskunde A hoofdstukken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:48 schreef Renn het volgende:
[..]
Niet om je roem weg te blazen, natuurlijk eeuwige roem voor jou maar bij ons op school zegt men dat wiskunde D gemakkelijker is dan wiskunde B.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:48 schreef Renn het volgende:
[..]
Niet om je roem weg te blazen, natuurlijk eeuwige roem voor jou maar bij ons op school zegt men dat wiskunde D gemakkelijker is dan wiskunde B.
Wat is er met wiskA?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:49 schreef dramatic het volgende:
[..]
dat is belachelijk. Hooguit de wiskunde A hoofdstukken.
Nee joh, hoogste cijfer daarna is 7.5 en de rest allemaal tegen de 7 en 1 6quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:49 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wtf volgens mij heb jij echt zieke cijfers ofniet?
Nee, ik heb het over een omwentelingslichaam dat wordt gewenteld om de y-as. Daarbij moet je dus spiegelen in x=y(om zo het lichaam om de x-as te kunnen wentelen). Ik vraag me alleen af of er dan nog iets met de grenzen moet gebeuren.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:46 schreef dramatic het volgende:
[..]
Beste kan je dan de rechthoekuitrekenen en het stuk onder de grafiek integreren en dat ervan aftrekken, of zie ik de vraag niet?
nvm, i kdacht dat x=ln(2)
gewoon integreren dus
Dat is wel goed.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:49 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Nee joh, hoogste cijfer daarna is 7.5 en de rest allemaal tegen de 7 en 1 6
Geloof ik welquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:50 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Dat wiskunde A de makkelijke hoofdstukken van WisD en WisB samen zijn. En dat is geen grap
Ja. Dan krijg je y=ln x met de grenzen y=e^ln 2 = 2 en y=0quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:50 schreef doppawoppa het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over een omwentelingslichaam dat wordt gewenteld om de y-as. Daarbij moet je dus spiegelen in x=y(om zo het lichaam om de x-as te kunnen wentelen). Ik vraag me alleen af of er dan nog iets met de grenzen moet gebeuren.
Wat sta je op wiskunde?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:51 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Geloof ik welHey ik heb tenminste geen WiskC
in dat geval moet je de Y-waarde uitrekenen van e^(ln(2)) en y in x omschrijven van de functie en draaien met pi blaat ^2. en draaien dus tussen die uitgerekende y waarde en 0quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:50 schreef doppawoppa het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over een omwentelingslichaam dat wordt gewenteld om de y-as. Daarbij moet je dus spiegelen in x=y(om zo het lichaam om de x-as te kunnen wentelen). Ik vraag me alleen af of er dan nog iets met de grenzen moet gebeuren.
Wiskund D, met de D van dikke kutzooiquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:50 schreef Renn het volgende:
Dan ligt of on WiB op hoog niveau of ons WiD op laag niveau. Of samen. Ik hoop dat WiB op hoog niveau ligt. Morgen zullen we het zien.
examenklachtenquote:tijdens mijn examen speelde mijn probleem op dat ik een ongewenste erectie kreeg.
doordat mijn geslachtsdeel tegen de onderkant van mijn tafel aan drukte wiebelde mijn tafel constant van links naar rechts waardoor ik met moeite een nette samenvatting kon schrijven.
hierbij wil ik graag om aandacht vragen voor iets hogere tafels om dit soort problemen in de toekomst te vermijden.
Nu een 8.1, wat voor mij echt groots isquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
examenklachten
http://www.examenklachten(...)erectiestoornis.html
Jezus, op M&O ook al een 8.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:52 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Nu een 8.1, wat voor mij echt groots isWas dus nooit van plan WiskB te gaan kiezen, heb het ook niet nodig xD
Top! Thanks!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:51 schreef dramatic het volgende:
[..]
in dat geval moet je de Y-waarde uitrekenen van e^(ln(2)) en y in x omschrijven van de functie en draaien met pi blaat ^2. en draaien dus tussen die uitgerekende y waarde en 0
1 minuut naar kijken en als je het ziet opschrijven. Anders skippen en bij tijd over maken. Veel mensen krijgen het examen niet af dus verdoe je tijd niet aan bewijzen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:53 schreef Nutkicker22 het volgende:
Iemand nog tips bij die vage vraagstellingen van Wiskunde B ?
Toon aan, bewijs dit. Of wanneer je een heel verhaal krijgt over een figuur en je daarmee iets moet doen ?
Ik sta een 3,7 op wiskunde en een 5,3 op M&O, dus mijn cijfers kunnen bijna niet omlaag.quote:
Dat is kut maar ook weer positiefquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:54 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik sta een 3,7 op wiskunde en een 5,3 op M&O, dus mijn cijfers kunnen bijna niet omlaag.
Over het algemeen heb ik moeite bij alle vraagstellingen van wiskunde. Tenzij er iets specifiek staat zoals Bereken met behulp van diff., richtingscoefficiënt, max/min enzoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:54 schreef Renn het volgende:
[..]
1 minuut naar kijken en als je het ziet opschrijven. Anders skippen en bij tijd over maken. Veel mensen krijgen het examen niet af dus verdoe je tijd niet aan bewijzen.
Nog zo'n pareltje:quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
examenklachten
Ja ik probeer er al de hele tijd op te komen! verrukte prutsersquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:55 schreef JoelBaka het volgende:
Het is wel echt om te huilen dat examenklacht.nl er wéér uit ligt ><
Ik slaag makkelijk, ik heb gewoon het hele jaar niets gedaan. Dus helaas, geen hoge n-term voor jou.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:55 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Dat is kut maar ook weer positiefIk hoop dat je slaagt, sweetiepie
Maar ik hoop nog meer dat ik slaagDus heb je er geen zin meer in, zorg dan ff voor een lekker hoge n-term voor mij <3
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:55 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Nog zo'n pareltje:
http://www.examenklachten(...)2/1594/schande-.html
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
examenklachten
Damn you D: rawrquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:55 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik slaag makkelijk, ik heb gewoon het hele jaar niets gedaan. Dus helaas, geen hoge n-term voor jou.
Ik heb dat boekje niet, maar het lijkt mij heel raar. Als je er logisch over nadenkt zou het toch onnodig moeten zijn? Bovendien heb ik dit laatst nog aan mijn pensionerende wiskundeleraar gevraagd.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:39 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ik zie nu in samengevat staan dat je ook oppervlakten eerst apart moet uitrekenen als de oppervlakte die je wilt berekenen door de x-as begrenst is!
waarom wil je dat zo graag?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:55 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Dat is kut maar ook weer positiefIk hoop dat je slaagt, sweetiepie
Maar ik hoop nog meer dat ik slaagDus heb je er geen zin meer in, zorg dan ff voor een lekker hoge n-term voor mij <3
Alleen wiskunde ga ik wel voor de 3,5 dus daar heeft iedereen met wiskunde a geluk mee.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:57 schreef Zamorak het volgende:
http://www.examenklachten(...)4/examenfraude-.html!!!
Omdat ik voor mijn doen de examens tot nu toe echt slecht tot matig heb gemaakt : (quote:
Ook heel prachtig: De klachten van Geschiedenis (TL) xDquote:
Heb jij ook A dan? Zo ja, alvast bedankt darling ;Dquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:57 schreef JApieman het volgende:
[..]
Alleen wiskunde ga ik wel voor de 3,5 dus daar heeft iedereen met wiskunde a geluk mee.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:57 schreef Zamorak het volgende:
Ik heb wiskunde A, ja, anders zou ik echt een 2 staan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:58 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Heb jij ook A dan? Zo ja, alvast bedankt darling ;D
Met al mijn neefjes IN nichtjes...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:57 schreef Zamorak het volgende:
Hahahha same herequote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:59 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb wiskunde A, ja, anders zou ik echt een 2 staan.
quote:
Economie is wel makkelijk. Vooral vergeleken met wiskunde. Ik doe economie ook altijd maar gewoon een beetje wat berekenen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:00 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hahahha same hereIk ben niet wiskundig ingesteld haha. Joris daarentegen wel. damn
Hij is die ene die alles wat met wiskunde te maken heeft, weet en goed heeft zonder dat ie kan uitleggen waarom hij die berekening maakt. En daar zit ik altijd mee met economie
![]()
![]()
Mwah:P Maar het is echt verrukt als je dan naast zo iemand zit die altijd gewoon alles weetquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:01 schreef JApieman het volgende:
[..]
Economie is wel makkelijk. Vooral vergeleken met wiskunde. Ik doe economie ook altijd maar gewoon een beetje wat berekenen.
Verkeerd gepost, haha. Wou editen maar klikte op quote ...quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:02 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Mwah:P Maar het is echt verrukt als je dan naast zo iemand zit die altijd gewoon alles weet![]()
Ik zit ook altijd van; dafuq? Joris leg uit!
Joris: ehh geen idee waarom xD ik weet gewoon dat dat het is
Me;![]()
![]()
Joris: *lacht uit*
Hij wil het gewoon niet uitleggen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:02 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Mwah:P Maar het is echt verrukt als je dan naast zo iemand zit die altijd gewoon alles weet![]()
Ik zit ook altijd van; dafuq? Joris leg uit!
Joris: ehh geen idee waarom xD ik weet gewoon dat dat het is
Me;![]()
![]()
Joris: *lacht uit*
hopelijk net zo simpel als de laatste vraag van 2011-I van 8 puntenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:04 schreef Nutkicker22 het volgende:
http://www2.cito.nl/vo/ex2012/VW-1025-a-12-1-s.pdf
Ben benieuwd hoeveel meetkunde vragen we krijgen. En wat zou die vraag met 8 punten kunnen zijn ?
Dat is wel fijn aan Economie.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:01 schreef JApieman het volgende:
[..]
Economie is wel makkelijk. Vooral vergeleken met wiskunde. Ik doe economie ook altijd maar gewoon een beetje wat berekenen.
Echt hequote:
ghehehe xDquote:
Als je het niet weet kun je vaak gewoon over de internationale concurrentiepositie beginnen inderdaad.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:04 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat is wel fijn aan Economie.Kom je toch vaak goed weg door een flink lulverhaal op te schrijven.
Hopelijk geen 8 punten voor meetkundequote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:04 schreef Nutkicker22 het volgende:
Ben benieuwd hoeveel meetkunde vragen we krijgen. En wat zou die vraag met 8 punten kunnen zijn ?
Inhoud berekenen was in -volgens mij- 2010 ook eens 8p waardquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:04 schreef Nutkicker22 het volgende:
Dat zou inderdaad wel zuur zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:05 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Hopelijk geen 8 punten voor meetkunde
Omdat die gewoon klopte! xD Ik had em gooooeed (H)quote:
Me tooquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:07 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Omdat die gewoon klopte! xD Ik had em gooooeed (H)
hey daanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:04 schreef Dhaha het volgende:
als al die klachten van het laks ook zo zijn komt er niks terecht van een beter normering
Dat dacht ik dus eerst ook totdat ik 2 kleine woordgroepen opmerkte die anders aangaven. Dat waren echt de keyelementsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:08 schreef Nutkicker22 het volgende:
Tss, ik had 6-1-4-3-2-5. Volgens de schrijfster zijn meerdere antwoorden mogelijk
Die was easy inderdaadquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:04 schreef dramatic het volgende:
[..]
hopelijk net zo simpel als de laatste vraag van 2011-I van 8 punten
je bent niet de enige...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:08 schreef Nutkicker22 het volgende:
Tss, ik had 6-1-4-3-2-5. Volgens de schrijfster zijn meerdere antwoorden mogelijk
Ja, erg jammer dat we die over het hoofd hadden gezienquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:08 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus eerst ook totdat ik 2 kleine woordgroepen opmerkte die anders aangaven. Dat waren echt de keyelements
wacht eens even.. hoe krijg jij 1 voor 4 en 3 ? dats totaal niet logischquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:08 schreef Nutkicker22 het volgende:
geen grappen over die volgordequote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:10 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
wacht eens even.. hoe krijg jij 1 voor 4 en 3 ? dats totaal niet logisch
Maakt het niet logischerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:10 schreef dramatic het volgende:
[..]
geen grappen over die volgordedie had ik ook
oh, dat weet ik niet meer precies. Voor mijn gevoel klopte die volgorde als ik zo de tekst lasquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:10 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
wacht eens even.. hoe krijg jij 1 voor 4 en 3 ? dats totaal niet logisch
Heb je er wel op gelet dat je het binnen alinea 9 en 10 moest houden?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:11 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
oh, dat weet ik niet meer precies. Voor mijn gevoel klopte die volgorde als ik zo de tekst las
jawel, ik zag het als synoniem voor individualisering. weetikhet ik had het woordje anoniem niet gezienquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:11 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Maakt het niet logischerEr wordt geen enkele indicatie in de desbetreffende alinea's gegeven over anonimisering VOOR punt 4 en 3
En daarmee dus foutquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:12 schreef dramatic het volgende:
[..]
jawel, ik zag het als synoniem voor individualisering. weetikhet ik had het woordje anoniem niet gezien
ja, maar ik zie nu bepaalde woordgroepen die ik waarschijnlijk over het hoofd heb gezienquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:12 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Heb je er wel op gelet dat je het binnen alinea 9 en 10 moest houden?
Uiteraardquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:13 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
En daarmee dus foutNja misschien helpt die fout de N-term verhogen
Heb je toch nog wat als ie op 1.3 uitkomt he
heel erg ditquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:15 schreef Nutkicker22 het volgende:
Ik baal er gewoon van die 5,5 CE norm, argh. Waarom nou net dit jaar
Ja okequote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:14 schreef dramatic het volgende:
[..]
Uiteraardmaar het blijft stom dat het 3 punten kost
mja op de 49 ook weer niet zo erg, hooguit meer dan een halve punt
Om het nog erger te maken als je zaktquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:15 schreef Nutkicker22 het volgende:
Tot zoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:15 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ja okeOke nu moet ik echt ff gaan sporten voordat ik te lui wordt
![]()
Ben weg
Ik leef met jullie mee ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:15 schreef Nutkicker22 het volgende:
In plaats van het kwaliteit van het onderwijs te verbeteren, gaan ze ons naaien met zo een regel...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:16 schreef trolololo het volgende:
[..]
Om het nog erger te maken als je zakt
Wees blij dat je niet bij de volgende lading zit.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:15 schreef Nutkicker22 het volgende:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:16 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
In plaats van de kwaliteit van het onderwijs te verbeteren, gaan ze ons naaien met zo een regel...
Idd, als je nu zakt dan moet je echt heel veel vakken over gaan doen (vavo) in plaats van maar 2 ofzo...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:16 schreef trolololo het volgende:
[..]
Om het nog erger te maken als je zakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |