welk jaar zit je? differentiaalvgl gaat nog wel, ik vind complexe getallen pas écht kut.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:57 schreef denaamishenk het volgende:
Dat valt toch niet te snappen? Nu gaat het over differentiaalvergelijkingen........ Ik vind het allemaal maar magieWiskunde B valt nog te snappen als ik mijn best doe, maar voor Wiskunde D moet je volgens mij een bepaald gen hebben of zoiets
![]()
Klacht: Wiskunde D is onmogelijk
Nieuwe fase? Dat speelde ook al toen ik examen deed... in het jaar 2000!quote:Op zondag 14 maart 2010 19:00 schreef denaamishenk het volgende:
6V, ik was vorig jaar gezakt en krijg nu dit boutvak cadeau omdat ik in de 'nieuwe fase' ben beland. Complexe getallen heb ik dus nooit gehad, maar vectoren en matrices wel. Dat was ook kud
Wiskunde of Nederlands?quote:Op zondag 14 maart 2010 19:01 schreef Targapower het volgende:
Neem bijles, dat had me zo veel geholpen.
quote:Op zondag 14 maart 2010 19:02 schreef Aqualyx het volgende:
Wiskunde D is gewoon wiskunde A, maar dan wat uitgebreider.
die hebben ze dus niet bij wiskunde D.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:02 schreef MouzurX het volgende:
Alles wat je moet weten staat in het boek en de uitwerkingenboekjes
Ook niet ergens op school in een kast? (had wiskunde B12 2 jaar terug)quote:Op zondag 14 maart 2010 19:03 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
die hebben ze dus niet bij wiskunde D.
Nederlands zou voor jullie niet verkeerd zijn.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:03 schreef Targapower het volgende:
[..]
Wiskunde, niet zeiken dit is zijn toets niet, dit is internet.
nee ze bestaan (nog) niet. omdat de huidige eindexamenklas de eerste lichting is met wiskunde D ofzo... hebben wij dus ook al het hele jaar last van.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ook niet ergens op school in een kast? (had wiskunde B12 2 jaar terug)
Dan mag jij me even uitleggen hoe een fräulein zich kan aftrekken.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:04 schreef denaamishenk het volgende:
[..]
Ga je aftrekken op andermans taalfouten
Ze vertelden mij in vwo3 dat WiD een soort ingewikkelde wiskunde B was voor nerdsquote:Op zondag 14 maart 2010 19:03 schreef heiden6 het volgende:
Wiskunde D?![]()
Ik heb alleen kunnen kiezen voor A of B (heb oude stijl gedaan), wat is D?
quote:Op zondag 14 maart 2010 19:02 schreef Aqualyx het volgende:
Wiskunde D is gewoon wiskunde A, maar dan wat uitgebreider.
Dus het gaat nog verder dan Wiskunde B1,2 in VWO6?quote:Op zondag 14 maart 2010 19:05 schreef Decode het volgende:
[..]
Ze vertelden mij in vwo3 dat WiD een soort ingewikkelde wiskunde B was voor nerds
Ik vermoed dat jij een kerel bent die zich voordoet als een lekker wijf op Fok!quote:Op zondag 14 maart 2010 19:05 schreef Lavrock het volgende:
[..]
Dan mag jij me even uitleggen hoe een fräulein zich kan aftrekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |