ja het is niet eens grappig meer.. we weten namelijk al wat het goede antwoord is.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:57 schreef dramatic het volgende:
[..]
hij denkt dat de grap dan ook leuk is
jah 2quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:57 schreef Zamorak het volgende:
[..]
ja het is niet eens grappig meer.. we weten namelijk al wat het goede antwoord is.
Heul niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:58 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja maar alinea 3 was een uitwerking van alinea 2..
quote:
zeker niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heul niet.Zo kan je ook alinea 6 over alinea 7 redeneren bij vraag 2.
Ja ik had iets van Een vertegenwoordiger van de ouders een vaste zitting in het bestuur geven =\quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:01 schreef meneer_valk het volgende:
Had bij vraag 14 (M&O VWO) nog iemand meer als antwoord "Één of meerdere ouders aanstellen als bestuurslid"? Zoals ik het nu opmaak uit het correctiemodel is dat 0 punten.
Dat is dus half goed want die vaste zitting kan alleen bereikt worden door het in de statuten op te nemen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:02 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ja ik had iets van Een vertegenwoordiger van de ouders een vaste zitting in het bestuur geven =\
Vul je geslacht inquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:03 schreef dramatic het volgende:
Hoelang ga ik dit blauwe poppetje houden btw
Hmm. Hopen dat mijn docent gunt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:02 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Dat is dus half goed want die vaste zitting kan alleen bereikt worden door het in de statuten op te nemen.
Mwa, ik had bij preferente aandelen 6% gelezen ipv 5%, vergat de helft naar reserves te doen, vergat bij de efficiencyresultaten etc aan te geven of het voordelig of nadelig was, echt ernstigquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:03 schreef fixatoman het volgende:
Mijn meest stomme fout: bij die vooruitontvangen bedragen, helemaal goed berekent, heb ik in mijn haast debet opgeschreven i.p.v. credit xD
Hoeveel punten heb je?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:06 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Mwa, ik had bij preferente aandelen 6% gelezen ipv 5%, vergat de helft naar reserves te doen, vergat bij de efficiencyresultaten etc aan te geven of het voordelig of nadelig was, echt ernstig
Dat aangeven heb ik wel gedaan volgens mij. Hoewel het er dit keer niet bijstond en voorgaande jaren wel dus misschien heb je geluk?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:06 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Mwa, ik had bij preferente aandelen 6% gelezen ipv 5%, vergat de helft naar reserves te doen, vergat bij de efficiencyresultaten etc aan te geven of het voordelig of nadelig was, echt ernstig
aangeven van wat? nadelig /voordelig? stond er wel bij dat je dat moest doenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:09 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Dat aangeven heb ik wel gedaan volgens mij. Hoewel het er dit keer niet bijstond en voorgaande jaren wel dus misschien heb je geluk?
Ohja je hebt gelijk;)quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:13 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
aangeven van wat? nadelig /voordelig? stond er wel bij dat je dat moest doen
Je kan beter nu janken dan morgen tijdens het examen, staat anders zo raar.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:25 schreef trolololo het volgende:
AAAARGHGHHEHBBLSS Wiskunde B morgen...
Ik kan wel janken
Meetkundequote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:25 schreef trolololo het volgende:
AAAARGHGHHEHBBLSS Wiskunde B morgen...
Ik kan wel janken
Ik een 5,9. Maar hopen dat het een beetje gaat...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:27 schreef Nutkicker22 het volgende:
ik heb een 6,0 nodig om een 5,5 te staan voor Wi B
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |