Ja tot een jaar kun je het vermijdenquote:
waarom zou ikquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:01 schreef emzor1994 het volgende:
Lol dat jongens zo weinig over de pil weten
Biologiedocente vertelde laatst dat het niet heel verstandig is om langer dan 3 maanden achter elkaar de pil door te slikken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:02 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Kan, maar op een gegeven moment bloed je dan toch.
Klopt ookquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:02 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Kan, maar op een gegeven moment bloed je dan toch.
Dokters raden het ook af om 3 maanden de pil door te slikkenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:02 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Biologiedocente vertelde laatst dat het niet heel verstandig is om langer dan 3 maanden achter elkaar de pil door te slikken.
Gynaecoloog (schrijf je dat zo?xD) zei ergens op tv dat het gewoon kanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:02 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Biologiedocente vertelde laatst dat het niet heel verstandig is om langer dan 3 maanden achter elkaar de pil door te slikken.
Dat laat ik niet gebeurenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:03 schreef dramatic het volgende:
[..]
wilde je net complimenteren fix je um
Gelukkig leeft mijn vriendin nog welquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:03 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
Dokters raden het ook af om 3 maanden de pil door te slikken
Ja ik hoor ook van verschillende mensen/beroepen verschillende dingen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:03 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Gynaecoloog (schrijf je dat zo?xD) zei ergens op tv dat het gewoon kanMaarik ben toch niet van plan langdurig te skippen dus xD
ja tochquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:04 schreef SummerSunshine het volgende:
Mja oke jongens als jullie ooit de toestand willen skippen.. heb je nu vast genoeg info
Ik zit al notities te maken hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:04 schreef SummerSunshine het volgende:
Mja oke jongens als jullie ooit de toestand willen skippen.. heb je nu vast genoeg info
Had het, bleek geen succes op een christelijke school.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:05 schreef meneer_valk het volgende:
Niemand hier met biologie trouwens? Dan zou je het grootste deel toch wel ongeveer moeten weten namelijk.
bwhaha een soort van hey ben afk ga niet antwoorden?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:05 schreef dramatic het volgende:
[..]
wat voor berichten plaats jij wel niet
Wat, ontkenden ze evolutie?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:06 schreef dramatic het volgende:
[..]
Had het, bleek geen succes op een christelijke school.
good luck!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:06 schreef Rummikub het volgende:
Sowieso wel een beetje algemene kennis dacht ik
Maar ik ga er vandoor nu het nog droog is, krijg straks regen...
je krijgt toetsvragen als waarom is evolutie niet waar?quote:
Welke stad/dorp eigenlijk?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:06 schreef dramatic het volgende:
[..]
Had het, bleek geen succes op een christelijke school.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:07 schreef dramatic het volgende:
[..]
je krijgt toetsvragen als waarom is evolutie niet waar?
HAHA wtf!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:07 schreef dramatic het volgende:
[..]
gelijk vakkenpakket veranderd, hoewel ik bio wel leuk vind
Belachelijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:07 schreef dramatic het volgende:
[..]
gelijk vakkenpakket veranderd, hoewel ik bio wel leuk vind
Nja ik ga zo ookquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:08 schreef Blistering het volgende:
The fuck, er gaan nu al mensen richting school. Wat willen die al die tijd gaan doen
Ja, er is dan ook nog niemand lijkt me.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:08 schreef Blistering het volgende:
The fuck, er gaan nu al mensen richting school. Wat willen die al die tijd gaan doen
13:30.quote:
half 2, kwart over 1 gaan deuren dicht, 1uur er zijnquote:
Dit wist ik niet eens.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:10 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
half 2, kwart over 1 gaan deuren dicht, 1uur er zijn
Deuren gaan bij ons niet dicht, als je iets later bent kan je nog gewoon instappen hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:10 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
half 2, kwart over 1 gaan deuren dicht, 1uur er zijn
Bij ons.. gaan ze nog ff lullen. kaars aansteken (we zitten in een kerk rofl) en dan kijk ik maar gewoon de hele tijd tegen een enorm jezus christus plaatje aanquote:
Succes.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:10 schreef meneer_valk het volgende:
Ik ga nog even een bammetje eten en dan ook richting school. Succes iedereen!
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:11 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Bij ons.. gaan ze nog ff lullen. kaars aansteken (we zitten in een kerk rofl) en dan kijk ik maar gewoon de hele tijd tegen een enorm jezus christus plaatje aan
Jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:10 schreef JApieman het volgende:
Als je je verslapen hebt moet je toch binnen een half uur op school zijn en dan mag je het nog maken?
Wtf.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:11 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Bij ons.. gaan ze nog ff lullen. kaars aansteken (we zitten in een kerk rofl) en dan kijk ik maar gewoon de hele tijd tegen een enorm jezus christus plaatje aan
Ik had vandaag om 6 uur 's morgens hagelquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:11 schreef Unsub het volgende:
YES, we hebben een auto geregeld
Niet door die klotehagel!
Leuk even een kerk bestormen voor je examen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:11 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
JaMaar de deuren zijn wel dicht, haha inbeuken wordt dat.. of bellen xD
hahahahhaa xD nee nja als je er om half nog niet bent wordt je gebeld door de coordinatorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:12 schreef JApieman het volgende:
[..]
Leuk even een kerk bestormen voor je examen.
Ook al een christelijke school?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:11 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
[..]
Wel een christelijke school. maar we zitten niet in de gymzaal omdat de school wordt verbouwd dus zitten we in het Missiehuis van de marine ernaastquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:12 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ook al een christelijke school?Of ruimtegebrek?
En is dat niet enorm storend zo'n galmende ruimte?
Ik vind onze gymzaal al galmen. Ik moest niezen en dat hoorde je echt vet goed.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:12 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ook al een christelijke school?Of ruimtegebrek?
En is dat niet enorm storend zo'n galmende ruimte?
[..]
Hahhaha ja tim zei zo van; ik ben niet gelovig..quote:
Ja bijna alle vwo'ers hebben oordopjes mee. Weet niet of de havo'ers zo slim waren mjaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:13 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik vind onze gymzaal al galmen. Ik moest niezen en dat hoorde je echt vet goed.
Daten?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:14 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hahhaha ja tim zei zo van; ik ben niet gelovig..
ik; dude ik ben bereid in alles te geloven als ik maar slaag! peace out, jesus *kus*
? Ik en Jesus?... of jij en ik? xDquote:
Bij ons heb ik niemand gezien met oordopjes, en ik doe ook vwo.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:14 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ja bijna alle vwo'ers hebben oordopjes mee. Weet niet of de havo'ers zo slim waren mja
Jij en ikquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:14 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
? Ik en Jesus?... of jij en ik? xD
Hier ook nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:15 schreef JApieman het volgende:
[..]
Bij ons heb ik niemand gezien met oordopjes, en ik doe ook vwo.
Wat is jouw geloofs- of levensovertuiging dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:16 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Jij en ik. Dan gaan we het hebben over het nut van geloof
:')
Blij dat ik gewoon op een openbare school zit, waar we moeslims (alla akhbar!), christenen (jezusgangers) en mensen hebben die in niets geloven behalve zichzelf.
Ik vond het ook niet echt storend.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:16 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Hier ook nietVond het wel een soort van kalmerend, al die geluiden.
Ik heb geen geloofsovertuigingquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:16 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Jij en ik. Dan gaan we het hebben over het nut van geloof
:')
Blij dat ik gewoon op een openbare school zit, waar we moeslims (alla akhbar!), christenen (jezusgangers) en mensen hebben die in niets geloven behalve zichzelf.
Goddamn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:17 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik heb geen geloofsovertuigingReligies.. meestal pure schijnheiligheid
Ik vindt het concept een mooi idee voor de mens, maar ze verneuken het toch wel weer xD
Ik ben een typisch gevalletje 'gelooft in niks'. Dood = dood, we gaan niet naar de hemel. Jezus loopt niet over water en Maria is geen maagd als ze een kind op de wereld gezet heeft.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:17 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Wat is jouw geloofs- of levensovertuiging dan?
Atheïst dus.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:18 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Ik ben een typisch gevalletje 'gelooft in niks'. Dood = dood, we gaan niet naar de hemel. Jezus loopt niet over water en Maria is geen maagd als ze een kind op de wereld gezet heeft.
Wat?quote:
Ik ben niksquote:
Agnost dusquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:18 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Ik ben niksGeen idee of die Heer bestaat, zie het wel
Hij is nou niet gekomen van; hey.. ik besta.. weetje
xD Dus ik wacht het braaf af en leef m'n leven (A)
Agnostquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:18 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Ik ben niksGeen idee of die Heer bestaat, zie het wel
Hij is nou niet gekomen van; hey.. ik besta.. weetje
xD Dus ik wacht het braaf af en leef m'n leven (A)
cool. whatever is mijn woord ervoorquote:
Idd. Ik wil gewoon lekker veel geld, lekker veel shoppen en een mooie carriere (H)quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:19 schreef Zamorak het volgende:
Mensen die leven voor het "hiernamaals"leef gewoon nu je nog leeft, snap je.
Agnost en materialistquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:19 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Idd. Ik wil gewoon lekker veel geld, lekker veel shoppen en een mooie carriere (H)
Word de volgende Vanessa Rousso danquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:19 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Idd. Ik wil gewoon lekker veel geld, lekker veel shoppen en een mooie carriere (H)
ghehehehhe xD Ofc. Mijn kamer stroomt ook echt overquote:
Eh, voor welk niveau ga jij eigenlijk examen doen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:19 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Wat ga je studeren volgend jaar?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:20 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ghehehehhe xD Ofc. Mijn kamer stroomt ook echt over
vwo darlingquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:20 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Eh, voor welk niveau ga jij eigenlijk examen doen?
Ik kan niet pokeren xD M. en C. al geprobeerd het me te leren,w as niet zo succesvolquote:
Rechtsgeleerdheid UvAquote:
Oeh, ze noemde me darling. Ongelofelijk, ik plaatste één melig Jezus-plaatje en het hele topic krijgt een boost.quote:
Ik studeer ook rechtsgeleerdheidquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:22 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Rechtsgeleerdheid UvA![]()
Denk niet dat ik een dom blondje ben ofzo hoor:P Maar naast de mooie intelligentie hou ikn gewoon van shoppenIs mijn ding als ik stress bijvoorbeeld (ipv bijv roken)
Heeyyy:D Gokte ik alquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:22 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik studeer ook rechtsgeleerdheidgoede keuze!
je hebt geen idee wat ik nog krijgquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:22 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Oeh, ze noemde me darling. Ongelofelijk, ik plaatste één melig Jezus-plaatje en het hele topic krijgt een boost.
Indeedquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:22 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Heeyyy:D Gokte ik alje icon gives it away
Waarom gaat iedereen een rechten-achtige studie doen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:22 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik studeer ook rechtsgeleerdheidgoede keuze!
ik omdat ik het leuk vindquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:23 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Waarom gaat iedereen een rechten-achtige studie doen?
Omdat dat vet cool is xDquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:23 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Waarom gaat iedereen een rechten-achtige studie doen?
ghehehhequote:
Het taalgevoel dat je nodig hebt. Analyseren, veel theorie. Leren goed formuleren, de systematiek van de wet leren kennen etc..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:24 schreef Dennisweb het volgende:
Wat is er precies zo leuk aan?
Geeft deze vraag weg dat ik Journalistiek wil gaan studeren?
*leest*quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:25 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Het taalgevoel dat je nodig hebt. Analyseren, veel theorie. Leren goed formuleren, de systematiek van de wet leren kennen etc..
Succes.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:26 schreef SummerSunshine het volgende:
OKe ik gaVeel succes met leren enzo
Succes, you can do it!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:26 schreef SummerSunshine het volgende:
OKe ik gaVeel succes met leren enzo
Kan ik begrijpen, en dat vinden de meeste mensen inderdaad. Daarom vallen er ook zoveel studenten af in het 1e jaar. Maarja ik vind het nog steeds leukquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:28 schreef Dennisweb het volgende:
Lijkt mij saai. Het taalgevoel niet, maar systematiek van de wet wel. Maar goed, ieder zo zijn eigen keuze. Met een uurtje eens op naar de gymzaal voor het examen Nederlands.
Waar iedereen op FOK! zich superieur gedraagt omdat ze allemaal VWO of hoger doen, kom ik er graag voor uit havist te zijn. Dat terwijl ik twee jaar geleden het VMBO-T examen deed, maar mij dat niet voldoende was.
Inderdaad, blij om te zien dat er leraren zijn die het niet eens zijn met enkele antwoorden uit het antwoordenmodel. De meeste van de afwijkingen die genoemd worden zijn erg herkenbaar, volgens mij ben ik dus ook genaaid als ze niks veranderen/soepeler gaan rekenenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:52 schreef Etsu het volgende:
http://www.digischool.nl/(...)6996d550d3aaedd0ea22
Altijd leuk om te lezen
Ik moest lachentwitter:JokeHermsen twitterde op maandag 14-05-2012 om 19:00:43De klachten over het VWO examen Nederlands gaan gelukkig vooral over de tweede tekst! Nu zelf voldoende proberen te halen! reageer retweet
Goed nieuws voor alinea 3-zeikers.twitter:LAKStweets twitterde op dinsdag 15-05-2012 om 14:53:56Klachten over vraag 1 vwo Nederlands en vraag 21 havo biologie hebben onze 'bijzondere aandacht'. To be continued op examenklacht.nl reageer retweet
10 en 14 is where it's at. wtf?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:58 schreef Etsu het volgende:
Goed nieuws voor alinea 3-zeikers.twitter:LAKStweets twitterde op dinsdag 15-05-2012 om 14:53:56Klachten over vraag 1 vwo Nederlands en vraag 21 havo biologie hebben onze 'bijzondere aandacht'. To be continued op examenklacht.nl reageer retweet
Maar en vraag 10 dan![]()
Omdat je anonomiteit kan opvatten als idvidualisering volgens mijquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:31 schreef Noppie2000 het volgende:
Waarom zou vraag 10 eigenlijk 6-1-4....of zoiets moeten zijn? Ik zie veel mensen erover klagen maar eigenlijk nergens een uitleg erbij WAAROM het dat zou moeten zijn. Dat is roepen zonder onderbouwing, wat waarschijnlijk reden is voor LAKS en anderen om er niet verder naar te kijken.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:31 schreef Noppie2000 het volgende:
Waarom zou vraag 10 eigenlijk 6-1-4....of zoiets moeten zijn? Ik zie veel mensen erover klagen maar eigenlijk nergens een uitleg erbij WAAROM het dat zou moeten zijn. Dat is roepen zonder onderbouwing, wat waarschijnlijk reden is voor LAKS en anderen om er niet verder naar te kijken.
Dit ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:32 schreef revolution69 het volgende:
[..]
Omdat je anonomiteit kan opvatten als idvidualisering volgens mij
Hoe dan precies? Lijken mij twee compleet verschillende definities.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:32 schreef revolution69 het volgende:
[..]
Omdat je anonomiteit kan opvatten als idvidualisering volgens mij
Ik ook.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:48 schreef Blistering het volgende:
En ik had ook bij een vraag constatering.
Ik had vraag 1 goed.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:52 schreef Weka het volgende:
Ik had alle meerkeuzevragen goed trouwens, kijk mij eens:
neuh. 4 ofzo.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:53 schreef dramatic het volgende:
[..]
1 meerkeuze?o wacht ik lees scheef
vraag 1![]()
dat is gewoon 2quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:57 schreef Weka het volgende:
Hoe snel wordt het eigenlijk bekendgemaakt als duidelijk wordt dat een vraag wordt geschraapt en daarom iedereen de volle punten ervoor krijgt? Dan doel ik uiteraard op vraag 1.
Binnen nu en enkele dagen. Als we na een week niks horen, dan is het LAKS niet gelukt en blijft het juiste antwoord alinea 2.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:59 schreef Weka het volgende:
[..]
Maar kun je me een richting geven? Pas rond 14 juni of binnen nu en over enkele dagen?
Dat doen ze elk jaar, en is volgens mij niet officieel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:59 schreef Etsu het volgende:
volgens mij mogen ze niet zomaar van het model afwijken.. tenzij cve met zo'n errata komt
ja. maar die functiewoorden, alinea's etc. moeten ze echt strikt aan het model houden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:59 schreef dramatic het volgende:
[..]
Dat doen ze elk jaar, en is volgens mij niet officieel.
Ontzettend interessant, ik ben benieuwd naar het verslag van dit jaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:01 schreef Etsu het volgende:
Van vorig jaar:
www.levendetalen.nl/docs/(...)ord=9999&groups=VLLT
Twijfelde ook tussen 4 en 5 ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:26 schreef CrownHill het volgende:
[..]
3,4 en 11 hier. Was niet heel lastig opzich.
Dus niet alles is opeens supermoeilijk zoals bij nederlands het geval was?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:26 schreef Niles-Crane het volgende:
Net terug van MeO, vond ´m absoluut doenbaarMaaar zoals altijd bij MeO zullen er wel veel valkuilen zijn
nee mar dat ligt er ook aan wat je kwaliteiten zijn. Ik vond 'm wel ietsjes pittiger dan de vorige oefenexamens maar dat ligt ook wel aan de omstandigheden denk ikquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:27 schreef dramatic het volgende:
[..]
Dus niet alles is opeens supermoeilijk zoals bij nederlands het geval was?
Ik bedoel uiteraard relatief moeilijk tov andere jarenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:28 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
nee mar dat ligt er ook aan wat je kwaliteiten zijn. Ik vond 'm wel ietsjes pittiger dan de vorige oefenexamens maar dat ligt ook wel aan de omstandigheden denk ik
ik in 2,5 maar pas de 2e die de examenzaal verliet, toch een soort van onzekerheid haha.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:35 schreef meneer_valk het volgende:
Ik vond M&O (VWO) zeer goed te doen, was dan ook al na iets meer dan twee uur klaar. Ben benieuwd naar het correctie model.
Volgens mij kunnen ze hoogstens zeggen dat iedereen het punt krijgt, of dat alinea 3 óók goed is.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:40 schreef Grimnir het volgende:
Kunnen ze het antwoordmodel nog aanpasen? Want ik had die alineavragen allemaal goed, dus ik zou het fijn vinden als dat zo blijft
Volgens mij niet, maar we gaan 't zienquote:
dankjewel darling!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:11 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
http://www.examenblad.nl/(...)g8bampk/vg41h1hf76y9
Ah, oke.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:54 schreef Prulez het volgende:
[..]
Niet stiekem! Gewoon een nieuwe SC. Maar wel beter gemodereerd dan vorig jaar
Ben nu aan het kijken.. : ( Verdomde meo. xDquote:
Is dat normeringschema er ook?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:13 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Hoe ging het bij jou? Ik heb ergens tussen de 47 en 52 punten denk ik.
heyyyquote:
Met Nederlands was er toch ook een die gewoon aangaf tussen welke twee cijfers het wss lag?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:17 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Die komen toch een dag voor de uitslagen?
Alleen die ligt er weer uit, lekker voorspelbaarquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:18 schreef meneer_valk het volgende:
Op examenklacht.nl kun je je aantal punten invullen en dan krijg je een prognose.
owja goeiequote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:18 schreef meneer_valk het volgende:
Op examenklacht.nl kun je je aantal punten invullen en dan krijg je een prognose.
Ik ook, maar is ook goed toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:19 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
owja goeieIk heb vraag 28 heel anders gedaan O_O Ik heb totale kosten taxi en totale kosten eigen vervoer berekend en dan minus elkaar
Ik berekende het totaalquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:19 schreef meneer_valk het volgende:
Heb ik ook gedaan, kwam bij eigen vervoer op 30,70 per rit uit dus goedkoper dan taxi dus verantwoord.
Ik heb het totaal van al die 8350 ritten berekend.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:19 schreef meneer_valk het volgende:
Heb ik ook gedaan, kwam bij eigen vervoer op 30,70 per rit uit dus goedkoper dan taxi dus verantwoord.
Zelfde hierquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:20 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb het totaal van al die 8350 ritten berekend.
ik ookquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:20 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb het totaal van al die 8350 ritten berekend.
Kan niet falender zijn dat het feit dat ik het efficiencyresultaat fout heb gedaanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:21 schreef Paxcon het volgende:
Jezus ik heb zelfs die vraag over de variabele kosten per rit fout gedaan..
Omg nu kom ik nooit meer boven de 5.5 uit...
heb ik ook fout, en prijsres ookquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:21 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Kan niet falender zijn dat het feit dat ik het efficiencyresultaat fout heb gedaan
Ik vond vraag 10 zo nergens op slaan. Iedereen bij ons: 1% lager dan WAT?!quote:
Ik heb daar maar wat verzonnen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:22 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik vond vraag 10 zo nergens op slaan. Iedereen bij ons: 1% lager dan WAT?!![]()
![]()
![]()
Zo herkenbaar, normaal doe ik die nooit fout maar ben blijkbaar toch in de instinkers getrapt.quote:
Bwhahaha! Tuurlijk maak je eigen opgavenquote:
Opgave 1 heb ik helemaal goed behalve vraag 1. Kut theorie altijd.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:23 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Bwhahaha! Tuurlijk maak je eigen opgavenIk heb zo te zien best slecht gemaakt =\ ik kwam ook bij het cashdividend uit op 0.03 ;o
Ik heb ook het totaal berekend... vraag me af of dat erkend wordt als vage vraag met meerdere antwoorden of dat Cito ons ongelijk geeftquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:20 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik berekende het totaalen kwam idd ook uit op dat eigen vervoer goedkoper is.
63 punten : ( Maar zoals ik al bang was: er zaten redelijk wat instinkers..quote:
Gisteren deed hij het pas rond 6/7 uur weerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:24 schreef SummerSunshine het volgende:
Hoelang is examenklacht er nog van plan uit te liggen -.- Ik wil een indicatiecijfer hebben
En hoeveel punten heb jij?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:25 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
63 punten : ( Maar zoals ik al bang was: er zaten redelijk wat instinkers..
De vraag was toch of het bedrijfseconomisch verantwoord is. F* ckers gaan me niet zeggen dat het totaal niet mag, dan ga ik echt iemand ontledenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:24 schreef Fish. het volgende:
[..]
Ik heb ook het totaal berekend... vraag me af of dat erkend wordt als vage vraag met meerdere antwoorden of dat Cito ons ongelijk geeft
Same herequote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:25 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
De vraag was toch of het bedrijfseconomisch verantwoord is. F* ckers gaan me niet zeggen dat het totaal niet mag, dan ga ik echt iemand ontleden}:|
Well I am very screwed : (quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:26 schreef meneer_valk het volgende:
http://dl.dropbox.com/u/33203304/mo.xls
Tabelletje, zelf N-term invullen.
Ja, maar dat is dan een schatting.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:18 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Met Nederlands was er toch ook een die gewoon aangaf tussen welke twee cijfers het wss lag?
dat is voldoende joh, M&O normering zit al jarenlang rond de 1 - 1,1. Dus je hbet wss een ruime 6quote:
Ik wil geen 6quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:31 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
dat is voldoende joh, M&O normering zit al jarenlang rond de 1 - 1,1. Dus je hbet wss een ruime 6
Opgeschreven op m'n kladblaadjequote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:32 schreef JApieman het volgende:
Weten jullie alle antwoorden nog uit je hoofd dan?
Ja, best wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:32 schreef JApieman het volgende:
Weten jullie alle antwoorden nog uit je hoofd dan?
Je doet het nu zelf ook.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:33 schreef Gezicht het volgende:
Bambi in één zin noemen met Hitler. Beetje vergezocht lijkt me?
Klotequote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:36 schreef Flitskikker het volgende:
Hoe was Nederlands gister trouwens? Ik ben wel benieuwd.
Wel te doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:36 schreef Flitskikker het volgende:
Je kon wel merken dat het zonnetje op school was vandaag. Maar was deze toets ook veel moeilijker dan die je geoefend heb of was Nederlands een uitzondering?quote:
Lees die topics eensquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:36 schreef Flitskikker het volgende:
Nja je bent heel snel punten kwijt op de meest rotte dingen. dafuq jonge. en nee leek niet echt op wat we normaal oefenen in de les. Die leraar doet het HEEL anders.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:40 schreef dramatic het volgende:
[..]
Je kon wel merken dat het zonnetje op school was vandaag. Maar was deze toets ook veel moeilijker dan die je geoefend heb of was Nederlands een uitzondering?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:42 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Nja je bent heel snel punten kwijt op de meest rotte dingen. dafuq jonge. en nee leek niet echt op wat we normaal oefenen in de les. Die leraar doet het HEEL anders.
Ik vond de samenvatting vorig jaar wel erg makkelijk ik had bijna alles wat in het nakijkmodel stond erin. Maar ik faal wel in tekstverklaring, dus ik had daar nog genoeg punten kunnen pakken.quote:
Vergeleken met 2011 en andere bedoel ikquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:42 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Nja je bent heel snel punten kwijt op de meest rotte dingen. dafuq jonge. en nee leek niet echt op wat we normaal oefenen in de les. Die leraar doet het HEEL anders.
M&O, niet Nederlandsquote:
Owh ehhh.. mwah viel mee. Vind het gewoon echt kutquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:45 schreef dramatic het volgende:
[..]
Vergeleken met 2011 en andere bedoel ik
Die contante waarde? DAt zat hem in de afronding.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:46 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
M&O, niet Nederlands
[..]
Owh ehhh.. mwah viel mee. Vind het gewoon echt kutBij één vraag kwam ik namelijk niet uit (3punten) en nu blijkt gewoon dat, hoewel het niet uitkomt, je er toch punten voor krijgt =\ wtf
Vorig jaar was het 1.3. Jaar daarvoor 1.7. Zal daar wel ergens tussen liggen. Ik vond persoonlijk pittiger dan die van vorig jaar. Vooral die samenvatting met Bambi en Hitlerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:36 schreef Polyfemos het volgende:
weet iemand wat een normale n-term is bij nederlands?
gewoon engels een 10 halen..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:49 schreef Brandblussert het volgende:
die 5,5-term gaat me echt de kop kosten denk ik.
Nee hoor want het gaat om 1734 maandelijkse kosten.. en zij komen met 1134.. zelfs al trek je de 25 euro onderhoud e.d. eraf dan zit het nog niet eens dichtbij. Lijkt me sterk dat 600 verschil een afrondingsverschil is =\quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:47 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Die contante waarde? DAt zat hem in de afronding.
24 appartementen * 25 = 600.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:51 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Nee hoor want het gaat om 1734 maandelijkse kosten.. en zij komen met 1134.. zelfs al trek je de 25 euro onderhoud e.d. eraf dan zit het nog niet eens dichtbij. Lijkt me sterk dat 600 verschil een afrondingsverschil is =\
Er was iets met x24.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:51 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Nee hoor want het gaat om 1734 maandelijkse kosten.. en zij komen met 1134.. zelfs al trek je de 25 euro onderhoud e.d. eraf dan zit het nog niet eens dichtbij. Lijkt me sterk dat 600 verschil een afrondingsverschil is =\
Mwah laatmaarquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:54 schreef Unsub het volgende:
[..]
24 appartementen * 25 = 600.
Of wat bedoel je?
Je bent vergeten om de ¤25,- x 24 te doen, voor elk appartement en dat is ¤600,-quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:51 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Wat werd er gezegd? was net te laatquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:49 schreef Apostrof het volgende:
Radio1.nl nu luisteren over examen interview met die vrouw
http://radioplayer.omroep.nl/radio1-default
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |