Ja tot een jaar kun je het vermijdenquote:
waarom zou ikquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:01 schreef emzor1994 het volgende:
Lol dat jongens zo weinig over de pil weten
Biologiedocente vertelde laatst dat het niet heel verstandig is om langer dan 3 maanden achter elkaar de pil door te slikken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:02 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Kan, maar op een gegeven moment bloed je dan toch.
Klopt ookquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:02 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Kan, maar op een gegeven moment bloed je dan toch.
Dokters raden het ook af om 3 maanden de pil door te slikkenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:02 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Biologiedocente vertelde laatst dat het niet heel verstandig is om langer dan 3 maanden achter elkaar de pil door te slikken.
Gynaecoloog (schrijf je dat zo?xD) zei ergens op tv dat het gewoon kanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:02 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Biologiedocente vertelde laatst dat het niet heel verstandig is om langer dan 3 maanden achter elkaar de pil door te slikken.
Dat laat ik niet gebeurenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:03 schreef dramatic het volgende:
[..]
wilde je net complimenteren fix je um
Gelukkig leeft mijn vriendin nog welquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:03 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
Dokters raden het ook af om 3 maanden de pil door te slikken
Ja ik hoor ook van verschillende mensen/beroepen verschillende dingen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:03 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Gynaecoloog (schrijf je dat zo?xD) zei ergens op tv dat het gewoon kanMaarik ben toch niet van plan langdurig te skippen dus xD
ja tochquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:04 schreef SummerSunshine het volgende:
Mja oke jongens als jullie ooit de toestand willen skippen.. heb je nu vast genoeg info
Ik zit al notities te maken hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:04 schreef SummerSunshine het volgende:
Mja oke jongens als jullie ooit de toestand willen skippen.. heb je nu vast genoeg info
Had het, bleek geen succes op een christelijke school.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:05 schreef meneer_valk het volgende:
Niemand hier met biologie trouwens? Dan zou je het grootste deel toch wel ongeveer moeten weten namelijk.
bwhaha een soort van hey ben afk ga niet antwoorden?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:05 schreef dramatic het volgende:
[..]
wat voor berichten plaats jij wel niet
Wat, ontkenden ze evolutie?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:06 schreef dramatic het volgende:
[..]
Had het, bleek geen succes op een christelijke school.
good luck!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:06 schreef Rummikub het volgende:
Sowieso wel een beetje algemene kennis dacht ik
Maar ik ga er vandoor nu het nog droog is, krijg straks regen...
je krijgt toetsvragen als waarom is evolutie niet waar?quote:
Welke stad/dorp eigenlijk?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:06 schreef dramatic het volgende:
[..]
Had het, bleek geen succes op een christelijke school.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:07 schreef dramatic het volgende:
[..]
je krijgt toetsvragen als waarom is evolutie niet waar?
HAHA wtf!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:07 schreef dramatic het volgende:
[..]
gelijk vakkenpakket veranderd, hoewel ik bio wel leuk vind
Belachelijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:07 schreef dramatic het volgende:
[..]
gelijk vakkenpakket veranderd, hoewel ik bio wel leuk vind
Nja ik ga zo ookquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:08 schreef Blistering het volgende:
The fuck, er gaan nu al mensen richting school. Wat willen die al die tijd gaan doen
Ja, er is dan ook nog niemand lijkt me.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:08 schreef Blistering het volgende:
The fuck, er gaan nu al mensen richting school. Wat willen die al die tijd gaan doen
13:30.quote:
half 2, kwart over 1 gaan deuren dicht, 1uur er zijnquote:
Dit wist ik niet eens.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:10 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
half 2, kwart over 1 gaan deuren dicht, 1uur er zijn
Deuren gaan bij ons niet dicht, als je iets later bent kan je nog gewoon instappen hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:10 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
half 2, kwart over 1 gaan deuren dicht, 1uur er zijn
Bij ons.. gaan ze nog ff lullen. kaars aansteken (we zitten in een kerk rofl) en dan kijk ik maar gewoon de hele tijd tegen een enorm jezus christus plaatje aanquote:
Succes.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:10 schreef meneer_valk het volgende:
Ik ga nog even een bammetje eten en dan ook richting school. Succes iedereen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |