Ja tot een jaar kun je het vermijdenquote:
waarom zou ikquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:01 schreef emzor1994 het volgende:
Lol dat jongens zo weinig over de pil weten
Biologiedocente vertelde laatst dat het niet heel verstandig is om langer dan 3 maanden achter elkaar de pil door te slikken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:02 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Kan, maar op een gegeven moment bloed je dan toch.
Klopt ookquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:02 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Kan, maar op een gegeven moment bloed je dan toch.
Dokters raden het ook af om 3 maanden de pil door te slikkenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:02 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Biologiedocente vertelde laatst dat het niet heel verstandig is om langer dan 3 maanden achter elkaar de pil door te slikken.
Gynaecoloog (schrijf je dat zo?xD) zei ergens op tv dat het gewoon kanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:02 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Biologiedocente vertelde laatst dat het niet heel verstandig is om langer dan 3 maanden achter elkaar de pil door te slikken.
Dat laat ik niet gebeurenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:03 schreef dramatic het volgende:
[..]
wilde je net complimenteren fix je um
Gelukkig leeft mijn vriendin nog welquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:03 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
Dokters raden het ook af om 3 maanden de pil door te slikken
Ja ik hoor ook van verschillende mensen/beroepen verschillende dingen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:03 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Gynaecoloog (schrijf je dat zo?xD) zei ergens op tv dat het gewoon kanMaarik ben toch niet van plan langdurig te skippen dus xD
ja tochquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:04 schreef SummerSunshine het volgende:
Mja oke jongens als jullie ooit de toestand willen skippen.. heb je nu vast genoeg info
Ik zit al notities te maken hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:04 schreef SummerSunshine het volgende:
Mja oke jongens als jullie ooit de toestand willen skippen.. heb je nu vast genoeg info
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |