Ja, maar daardoor fantaseert VV ook over jou.. En het is zo kwetsend om haar jouw naam te horen gillenquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Wat heb ik jou ooit misdaan?
Alleen VV en dat was alleen in mijn hoofd dus dat mag!
Dan ben ik op vakantie.. Weet alleen nog niet waar naartoequote:
Zelfverdediging? Had ie je aangerand?quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Het is nog steeds magie dat die er is, het was zelfverdediging en dat kwam niet door een klap/mep.
We waren gewoon speels. Zelfverdediging is totaal een misplaatst woordquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zelfverdediging? Had ie je aangerand?
Ja, laat het nog fouter klinken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
We waren gewoon speels. Zelfverdediging is totaal een misplaatst woord_!
Nice!quote:
Ok, dan begin jij ook niet over bepaalde dingenquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:15 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja, laat het nog fouter klinken.
(begin er a.u.b. ook niet meer over in het topic, ik schaam me nog steeds.)
Ik ben gelukkig nuquote:
Nee ik zit te stangen want vorige week deed een vriend van ons hetzelfde en toen was MohMi ook verontwaardigdquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ben je aan het trollen (ga ik even vanuit) of ben je echt zo'n dramaqueen?
Daar kan ik wel inkomen ja.. Alle boosheid is dan geaccepteerd.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja, maar daardoor fantaseert VV ook over jou.. En het is zo kwetsend om haar jouw naam te horen gillen. Vandaar mijn boosheid tov jou, het spijt me
Ik heb niet gezegd wat de reden isquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik stel niets voor om het vervolgens af te zeggen zonder goede reden
Dan werk ik bij Jazz in Duketownquote:
Nou vooruitquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd wat de reden is
En het is iets waar jij ook voor uitgenodigd zou worden dus zou maar niet hatenTenzij je een etentje door je neus wilt boren.
Ik denk dat niemand er meer aan gedacht heeftquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Nou vooruit
[..]
Ik denk dat niemand er meer aan gedacht heeft
Nomnomnom, Anita weet namelijk wel hoe ze moet kokenquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:22 schreef MohMi het volgende:
[..]Uitgenodigd in Heusden
datum meot nog worden bevestigd, en we moeten even meelappen voor eten en drinken, ze willen gourmetten
Tof hé?
En idd, ik weet bijna zeker dat iedereen het hier vergeten was en ik begon er over omdat ik veel te goed ben![]()
Mja, lijkt niet echt te gaan lukken. Ik gooi wel wat pannenkoeken in het rond en degene die ze vangt heeft geluk
Gourmetten...is zelf bakken héquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Nomnomnom, Anita weet namelijk wel hoe ze moet koken![]()
Ja maar Anita fixt zeker een hoop shit voor erbij, Marton is anders bang dat hij honger krijgtquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:33 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja maar Anita fixt zeker een hoop shit voor erbij, Marton is anders bang dat hij honger krijgt
Ik heur het welquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:42 schreef MohMi het volgende:
[..]Als wij dan een flesje gras vodka meenemen en een toetje
Maken we er een tof avondje van.
Maar like I said, anita en ik zijn nog in overleg over de datumZe vroeg me voor dit weekend maar vond dat niet zo tof omdat ik dan nog niet kan bijlappen.
Ik zal ze eens spammen
Dat zijn de betere dagenquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nog een half uurtje, daarna lekker een dagje vrij
Nicequote:Op woensdag 16 mei 2012 17:21 schreef BarrieButsers het volgende:
Baan gefixt. Laat het weekend maar beginnen![]()
En door jullie krijg ik honger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |