Volgens mij is shifty de enige die het (momenteel?) speelt..quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:05 schreef Muisraket het volgende:
Vraagje aan de gameverslaafden hier: ik lees op FB dat de servers voor Diablo er uit lagen, is dat inmiddels verholpen of niet? Anders heb ik medelijden met jullie.
Speel ook nog niet. Wacht wel even tot de shitstorm voorbij isquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij is shifty de enige die het (momenteel?) speelt..
En met hem heb ik natuurlijk sowieso geen medelijden
Maakt niet uit, gelukkig kun je dingen gewoon afzeggen onder het mom van dat je dit eerder afgesproken hadquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:21 schreef MohMi het volgende:
Ik moet iets bekennen...ik ben helemaal vergeten dat ik in mijn zatte spacebui had beloofd pannenkoeken te bakken en nu heb ik het al volgepland...Ik schaam me
![]()
Da's ook onaardig!quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij is shifty de enige die het (momenteel?) speelt..
En met hem heb ik natuurlijk sowieso geen medelijden
quote:
Psst, litteken op mijn handquote:
Dan gaan DJ en ik naar Golder Earringquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:01 schreef MohMi het volgende:
Goed, ik weet het beter gemaakt. Wie kan er vrijdag 1 juni, vanaf een uurtje of 6 savonds?
Gaarne wel allemaal iets te drinken meenemen aangezien ik niet überrijk benPannenkoeken shizzle verzorg ik wel!!
Godver. Zaterdag 2 juni dan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan gaan DJ en ik naar Golder Earring
Dan zou ik op zich wel kunnen! Mag je die avond mee naar madstockquote:
Het is nog steeds magie dat die er is, het was zelfverdediging en dat kwam niet door een klap/mep.quote:
Gleequote:Op woensdag 16 mei 2012 10:04 schreef bijdehand het volgende:
by the way, shifto, de nieuwe Glee is uit
WTF?!quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:04 schreef bijdehand het volgende:
by the way, shifto, de nieuwe Glee is uit
De rest is wel belangrijk want die vraag ik wanneer ze kunnenquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:04 schreef shifto het volgende:
Beetje onbelangrijke dingen over onze pannekoeke date afspreken
Dan hoeft het niet meer hoor, als we toch niet belangrijk zijn
Volgende keer zeker weer vergeten
Oh moest via DMquote:
Ik stel niets voor om het vervolgens af te zeggen zonder goede redenquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:05 schreef MohMi het volgende:
[..]
De rest is wel belangrijk want die vraag ik wanneer ze kunnen![]()
En jij mag onderhand zelf eens iets plannen of koken of wat dan ook, daarna mag je terugkomen
Ben je aan het trollen (ga ik even vanuit) of ben je echt zo'n dramaqueen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik stel niets voor om het vervolgens af te zeggen zonder goede reden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |