Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Groente is lekker, zonder groente is mijn maaltijd niet compleet
Ja, ik ken er ook zo een en die is ook best slank wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:29 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik ken dus serieus iemand die NOOIT groente eet (want dat is vies). Die gaat elke dag OF naar de snackbar, OF eet een pizza OF haalt iets van shoarma of andere vette meuk.
Hij is niet enorm dik ofzo (oneerlijk).
Maar de grootste grap is dus wel dat hij constant zeurt over brandend maagzuur en de hele tijd van die pillen op recept krijgt. Echt wtf mang eet gewoon es normaal
Inb4 discriminatiequote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gedaan. Ze wouden me niet helpen omdat ik niet toereikend ben.
Dit idd.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Serieus?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik ken er ook zo een en die is ook best slank wel.Ik heb al een website opgericht waar je kunt stemmen wanneer hij een hartaanval krijgt
, moet jij ook doen!
stemmen of voorspelling doen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik ken er ook zo een en die is ook best slank wel.Ik heb al een website opgericht waar je kunt stemmen wanneer hij een hartaanval krijgt
, moet jij ook doen!
Vooral versquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.
Kankerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
, moet jij ook doen!
Ik eet altijd alleen maar groente zo ongeveer. Het lot van een vegetariër die 6 x per week AVG eet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Voorspelling doen inderdaad. Foutjuhhh.quote:
Auwquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gedaan. Ze wouden me niet helpen omdat ik niet toereikend ben.
zonder vlees ook nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eet jij dan ook vleesvervangers (zoals valess)?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik eet altijd alleen maar groente zo ongeveer. Het lot van een vegetariër die 6 x per week AVG eet.
Preciesquote:
1x per maand of zo. Als de groente niet erg sappig is (boontjes of zo) en het wel heel droog wordt met alleen aardappels.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eet jij dan ook vleesvervangers (zoals valess)?
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:33 schreef Fascination het volgende:
Ik hersenspoel mezelf ook een beetje qua eten. Hierdoor voelt het onprettig om ongezond eten te eten en geniet ik meer van gezond eten.
IK DACHT AL HAHAHAHA xDquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Voorspelling doen inderdaad. Foutjuhhh.
Nicequote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:34 schreef Adolecens het volgende:
Ze hebben "rooidagen" hier in de stad, vandaag al 8 hennenplantages opgerold, afgelopen nacht een lijk ergens gevonden en nu een politie helikopter boven een wijk hier..
Gaat lekker!
Waar is hier?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:34 schreef Adolecens het volgende:
Ze hebben "rooidagen" hier in de stad, vandaag al 8 hennenplantages opgerold, afgelopen nacht een lijk ergens gevonden en nu een politie helikopter boven een wijk hier..
Gaat lekker!
Die zijn wel okéquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Behalve als het vies vlees is, zoals een slavink of zo.. die mogen ze houden.
Ik hou ze wel binnen, maar echt genieten is het niet.quote:
Oh ik zat te denken aan diepvrieserwtjes en aardappelpurree uit een pak..quote:
Spruitjes zijn ook zalig.quote:
Mwa, ik ben de laatste tijd helemaal weg van die kipschnitzels en nog een ander iets, ben de naam even kwijtquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou ze wel binnen, maar echt genieten is het niet.
Iemand laatst nog die documentaire over nederwiet gezien? Was zo'n man die gewoon heel veel van die plantjes hield en ze al 20 jaar lang teelde en toen hadden ze alles weggehaald.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:34 schreef Adolecens het volgende:
Gaat lekker!
Je had kerstdiner in een gaarkeuken in 2008?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ik zat te denken aan diepvrieserwtjes en aardappelpurree uit een pak..
Kerstdiner 2008
ofzo![]()
# trauma
Tja, max 5 planten ofzo tochquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Iemand laatst nog die documentaire over nederwiet gezien? Was zo'n man die gewoon heel veel van die plantjes hield en ze al 20 jaar lang teelde en toen hadden ze alles weggehaald.En hij tapte geen stroom af of wat dan ook.
De meeste mensen die ik ken zijn ouder dan twaalf dus dat scheelt denk ik wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat hoor ik niet vaak, en nu van 2 personen
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De meeste mensen die ik ken zijn ouder dan twaalf dus dat scheelt denk ik wel.
diepvrieserwtjes zijn goed te doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ik zat te denken aan diepvrieserwtjes en aardappelpurree uit een pak..
Kerstdiner 2008
ofzo![]()
# trauma
Bij familie.. ik kan er nog steeds verdrietig en boos om worden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je had kerstdiner in een gaarkeuken in 2008?
Dat mag ook niet, maar als je ze dan vrijwillig afgeeft volgen er geen sancties, want dat is nog niet professioneel.quote:
quote:
Waren ze vergeten dat het kerst was en moesten ze op het laatste moment nog wat verzinnen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij familie.. ik kan er nog steeds verdrietig en boos om worden.
Ja, maar icm met de slavink en behangplak-aardappelpurree was het net even een stap te ver.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
diepvrieserwtjes zijn goed te doen.
voor de rest liever verse groente.
http://webwereld.nl/video(...)-praten--video-.htmlquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:33 schreef Quickie_Brat het volgende:
Aber gut, ik ga even met de stofzuiger in de weer![]()
Aha, hoeveel mag je er dan wel?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat mag ook niet, maar als je ze dan vrijwillig afgeeft volgen er geen sancties, want dat is nog niet professioneel.
Nee,quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:38 schreef Id_do_her het volgende:
Waren ze vergeten dat het kerst was en moesten ze op het laatste moment nog wat verzinnen?![]()
Dat je een vork erin prikt en heel die klont zo op kan tillen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar icm met de slavink en behangplak-aardappelpurree was het net even een stap te ver.
Laatst nog een stuk gezien over groenten, dat dem eeste diepvries groente gezonder lijkt te zijn dan vers.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
diepvrieserwtjes zijn goed te doen.
voor de rest liever verse groente.
Dat vind ik ook geen stijl nee.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee,
dat maakt het nog erger.
Ze gingen foto's maken van het voorgerecht: een tomaat met fabriekssalade.
Ik lust zoiets niet, dus hadden ze tomaten over
Hmmzz, die helikopter landt zojuist hierachter op het brandweer terrein..quote:
'stofzuigrobot'quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:39 schreef remi1986 het volgende:
[..]
http://webwereld.nl/video(...)-praten--video-.html
is dit niet wat?
En een klodder naar mijn oom zijn hoofd gooien.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat je een vork erin prikt en heel die klont zo op kan tillen.
Nogmaals waar?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hmmzz, die helikopter landt zojuist hierachter op het brandweer terrein..
Teringherie
aardappelpuree uit pak is wel een huge fail ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar icm met de slavink en behangplak-aardappelpurree was het net even een stap te ver.
We waren te gast, dus ik kon er ook niets over zeggen ..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aardappelpuree uit pak is wel een huge fail ja.
aardappelpuree van robuchon kun je wel met kerst serveren
en slavink is ook niet mijn favoriet nee
WAT DA BAMBA !?quote:
En voor de wat intieme momenten.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:42 schreef remi1986 het volgende:
[..]
voor de echte FOK!ker die niemand heeft om mee te praten
Ik weet het gewoon niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
WAT DA BAMBA !?bestaat dit serieus? of kktroll?
WAAAT?!!?
Iehl..quote:
kan zo zijn, maar dingen als peultjes en spruitjes zijn toch een beetje snotterig uit de diepvriesquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Laatst nog een stuk gezien over groenten, dat dem eeste diepvries groente gezonder lijkt te zijn dan vers.
Oh oke. Dan is 8 niet zo gek nee hehequote:
quote:
quote:
Het komt uit Japan, dus ik ga er maar vanuit dat het een optie is bij die machine.quote:
Troll wssquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
WAAAT?!!?
ZUIGEN KRENG!! HET IS GEEN PRAATPAAL, DAN HAD IK HEM WEL GEEL GEVERFD!!!!!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het komt uit Japan, dus ik ga er maar vanuit dat het een optie is bij die machine.
Kan wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
WAAAT?!!?
Ja maar dat is wat anders als aangeboren. Ik zit hier echtquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan wel.
http://nl.wikipedia.org/wiki/David_Reimer
Maar lijkt me niet dat het dan op een navel lijkt :S
Maar kan ook aangeboren zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja maar dat is wat anders als aangeboren. Ik zit hier echtzo
verbrande penis?quote:
quote:
Ik ga stuk hierquote:
Aha, voor mij is dat gewoon mogenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen een. Alleen tot 5 kan gewoon ongestraft.
Hoe dichterbij ze komen hoe erger jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hmmzz, die helikopter landt zojuist hierachter op het brandweer terrein..
Teringherie
lolquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:51 schreef Maisnon het volgende:
http://www.speld.nl/2012/05/15/nieuwe-van-gogh-ontdekt/
En dan film je het en lijkt het ineens zo'n speld aan de horizon terwijl ie 300 meter verderop de lucht ingaatquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:51 schreef Maisnon het volgende:
daar hebben we allemaal wel eens last vanquote:
ik had nog nooit van de speld gehoordquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:55 schreef Maisnon het volgende:
Toen ik de Speld in combinatie met van Gogh ontdekt zag, wist ik meteen hoe laat het waszo mooi die artikelen
Haha, op film sowieso jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En dan film je het en lijkt het ineens zo'n speld aan de horizon terwijl ie 300 meter verderop de lucht ingaat
Maar niet dagelijks voor je hele levenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar hebben we allemaal wel eens last van
gelukkig niet neequote:
Wel anusvriendelijker.quote:
Die poll ookquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:51 schreef Maisnon het volgende:
goeie site welquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die poll ook
Hoe boycot u Oekraïne?
Ik gebruik sowieso geen harddrugs
Zero points!